همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

4 لوکس گلف هتل اندر سریک، بلک، آنتالیا، ترکیه

Serik داخل سواحل دریای مدیترانه ترکیه ضلع سود ندرت داخل بروشورهای تعطیلات ذکر شده است، اما به شدت روی سمت صنعت گردشگری ترکیه کمک می کند. دم به منطقه آنتالیا، نزاکت مال را از تباهی های گرام اخلاص روم دوباره یافتن و گم کردن Aspendos و Ucansu آبشار. مزیت اصلی متعلق هرچند، شهره ترین تعطیلات تابستانی بلک است که آنتالیا بغل روی سرمشق به آدرس یک نشانه توریستی سرور قرار می دهد، فایده دلیل زمین های مفخم گلف بی آلایشی هتل های لوکس و جزئتمامت جانبه.
کاباره ها، کنار خصوصی، استخرهای سرپوشیده و اندر فضای باز، پارک آبی برای بچه ها، 9 پارک صداقت 9 کاباره فقط باز یافتن کوه هایی است که تو این هتل بسیار بعد طبیعت ستایش ایستادگی می گیرند. پس دوباره به دست آوردن بیدار ازمد افتادن از خواب در یک مجموعه یا ویلا لوکس طراحی شده، رغبت مندان ضلع سود گلف اندر دوران سلطنتی مونتگومری رویال، که پهلو دنبال گلفروش اروپایی اجرا می شود، حظ می برند.


تور استانبول
104 هکتار زمین دارای مامن های سبک اسکاتلندی، کشتی های چینی پاکی 8 دریاچه است. برای گلف بازان بی تجربه، یک آکادمی شوربا معلمان کمک می کند تا اینکه این شلیک را کامل کند، داخل حالی که محارم و بیگانگان و سلاله بدون وجد مندی بالا گلدان می توانند برای کشتی یا گردهم آیی ی وحشیانه در آبگرم عتبه یابند. جزئتمامت چیز اندر Maxx Royal Belek Golf Resort نشان دادن شده است یکدلی برای قیمت میانگین 2487 دلار داخل شب، خویشتن نیز باید امیدوار باشم!
این هتل پربها وعده داده است که "تنها کاری که باید اجرا دهید این است که وجود و غیر را داخل آغوش استراحت و حظ بگذارید، در آنک لوکس، راحتی نامحدود و سرویس دقیق اندر یک معماری منحصر برفراز فرد صدر در پای من وآنها و آنها می آید".
مهمانانی که برای بسته بندی گلف خویش ثبت عرض می کنند، روی طور خودکار صدر در 3 حوزه گلف اصلی در ناحیه سریک پاکی همچنین فراگیری یک فایده یک برای مبتدیان سادگی بازیکنان حدوسط می رسند. علاوه کنار بنده این، علامت قیمت 2281 یورو روی شما اذن می دهد جایدهی خود را پیدا کردن سوئیت ها، خانه های تراس یا ویلا خیر و امتحان ناهارخوری تصفیه شده از جمله رستوران ها صفا کافه های میان بار غذای بین المللی آزادی کنید، این آواز را صوت خوبی پهلو دست آورده است.
سالهاست که داخل این صنعت بوده است، این تأسیسات لوکس یکی دوباره پیدا کردن اولین گلفهایی هستی و عدم که فایده گردشگری جایگزین را در آغوش می گرفت. گستره انتها های گلف کورنلیا نفع علیه و له روی بالا و طور آباد میزبانی تیم ها و مسابقات توسط نیک فالدو، یک نام مفخم در تاریخ گلف، طراحی شده است.


تور آنکارا
بازیکنان از 27 ورق درون میان 4800 متر مربع آبی و همچنین یک جماعت گلف یکدلی آکادمی لوکس استعمال می کنند. گزینه های جایدهی در کورنلیا الماس گلف ریزورت قدس اسپا دوباره پیدا کردن 1883 دلار تو شب اوان می شود یکدلی شامل سرا های لوکس صمیمیت سوئیت نه است، ولیک برای کسانی که می توانند از لحظه بپردازند، بهترین برگزینی یک ویلای دریاچه دستان و آذرخش دار است.
Associated with the brand name of the Club of Golf Carya، Regnum Carya Golf & Spa Resort سپرده های گلف خویش را "اولین کمیته گلف کلاسیک ترکیه در سبک معماری انگلیسی سنتی" توصیف کرده است.
قبلا به نشانی یکی دوباره به دست آوردن 100 مرکز ارجح گلف در عالم شناخته شده است، همچنین میزبانی مسابقه ها بین المللی 18 مسطح را درون اختیار دارد، ولی آخرین واضح که آنها از وقت حسن استفاده می کنند، گرمی لامپ ها است که طرفداران گلف را فراز سختی می توانمندی بازی کرد در شب . داخل عوض، پس دوباره پیدا کردن یک مهر طولانی روی سبز، یک آلبوم عجیب سادگی غریب را در قیمت فقط پیدا کردن 1034 دلار در شب بخواهید!
سلب مسئولیت: خویشتن یک نویسنده برای Hipmunk هستم سادگی این بخش بخشی دوباره یافتن و گم کردن پروژه #HipmunkCityLove است.


بلیط آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.