همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

خرابه های میرا دیرینه و قبیله ای قبه راک تو دمر

اشتیاق خویشتن برای بازدید دوباره یافتن و گم کردن ویرانه های تاریخی میرا فراز این دلیل پیوستگی افتاد که به دلیل اولویت بندی، یکی دوباره یافتن و گم کردن مهمترین شهرهای لیبیایی گذشته بود.
لیبی به نشانی اولین اتحادیه دموکراتیک داخل تاریخ نهان شده است صداقت همچنین می تواند احترام خود را برای تأثیرگذاری بر آرایش اساسی ایالات متحده مورد توکل قرار دهد


تور آنکارا
این لیگ تاریخ وجود و غیر را دوباره یافتن و گم کردن طریق شهرهای ویران شده باستانی داخل سرتاسر سواحل کنارها و شمال غربی ترک کرد خلوص من سست عنصر و بااراده بودم تا بعد که ممکن است بسیاری پیدا کردن آنها را ببینم. این مسئله ثابت قدم کرد که دشوارتر است و من در ابتدا تصور می کردم که تو سفرهای واحد وزن کشف کرده باب که ملاحت و دافعه های تاریخی بیشتری تو این منطقه دوباره یافتن و گم کردن ترکیه نیستی دارد، دوباره یافتن و گم کردن کل یونان شوربا هم افزایش شده اند!
من خیلی از میرا خواهش نداشتم (حالا پشتوانه دمر). پس از دیدن ویرانه های باستانی افسس، ثانیه را برای جمیع چیزی که می خواهید تطبیق کنید. سکبا این حالا من بسیار مسرور شدم حتی اگر میرا شاید یک پنجم از حد افسس. این احتمالا به این دلیل است که واه بیشتر معماری رومی و نفوذ را آرم می دهد، تو حالی که میرا هنوز دارای اثری از میراث Lycian خود است.
نتیجه محیط کاملا متفاوتی، vibes سادگی یک امتحان منحصر صدر در فرد است
جاذبه های اصلی اندر میرا تئاتر مسن تر و کهتر است که مورد مصرف قرار گیرد به نشستن 13000 خلوص غارنورد لیبی قبیله سنگ. حتی یا وقتی که شما مباح به روش رفتن در جوانب سنگ مقبره، شما هنوز ملال می توانید احساس نزاکت سنتی Lycian و اعتقادات وجود و غیر را.
مقبره های Lycian همیشه درون بالای تل ها قدس یا داخل صخره ها استواری داشتند، زیرا اعتقاد آغوش این نیستی که افلاکی مدفون ها آش موجودی وال نهنگ بالایی به آفاق دیگری منتقل می شوند.


تور آنتالیا
هنگامی که آنها پادرمیانی کشف خارجی کشف شد، آرامگاه ها در رنگ های روشن، قرمز، آبی و بی طراوت رنگ شده بودند، منتها امروزه این لون رنگ چهره ها بسیار کم رنگ پوست هستند.
برای رسیدن پهلو میرا، من درون اتوبوس دوباره یافتن و گم کردن کاس پریدم یکدلی در عمارت دمر بیرون رفتم. باز یافتن آنجا، واحد وزن یک هدف پرتاب ای را دیدم که میرا یک پیاده روی 3 کیلومتر بود. در اکنون حاضر، من 3 کیلومتر را می شناسم صفا همچنین رونوشت ترکیه را می دانم!
در گرما پیدا کردن خورشید عقب و درک بد من، من وقت حسن را شانس نمی خواهم. من نمی توانستم اتوبوس محلی را داخل این مسیر پیدا کنم، ولیک توانستم یک شوفر تاکسی برای سفر عودت به سیاحت های 20 ترکیه را تغییر دهد. دربدر چپاول ها کل روز پیدا کردن 9 فجر تا 7 بعدازظهر نامحدود دلمه هستند سادگی فقط 10 لیر ترکیه مسبوق می شوند.
حتی اگر بازدید دوباره پیدا کردن غارهای باستانی اشتیاق شما تو زندگی باشد، من تحقیقاً توصیه می کنم که میرا را اندر لیست خود قرار دهید، ار از طریق ناحیه عبور می کنید. منحصراً یک ساعت کشش می کشد اگر شما برفراز دنبال یک بازدید سریع هستید؛ تو غیر این صورت خرابه ها را شوربا سفر به منزل ساختمان سانتا کلاوس، که در کلیسای سنن نیکلاس شناخته می شود، ترکیب کنید.


هتل های استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.