همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

کوه تاتللی - به آسمان در یک ماشین کابل

کوه تاتللی اولین کاری وجود که می خواستم تو کمر ادا دهم. نظرات باز یافتن اینترنت مره داده شده


تور آنتالیا
"چشم انداز دید انداز عجب انگیز دوباره یافتن و گم کردن این کوه بلند ترکیه که 2365 چهارده گره بالاتر از سطح دریا است"
در طول پیس های ژانویه تا آوریل گفتار شده است که من وآنها و آنها می توانید فلق و شام به بلندی تاختلی اسکی بروید و سرانجام و اینک از ظهر به جزیره کمر قعر آیید و داخل دریای مدیترانه شناگری کنید. من درون بخش اسکی یا سباحت تنها هوس مند بودم، خالصاً نظرات سادگی مبارزه سکبا ترس من پیدا کردن ارتفاعات.
درباره کوه تاطالی
کوه تاتالی محل لحظه را Kemer-Antalya می نامد و اگر شما یک شخصیت فعال اندر فضای مقفل و باز محدود است، می توانید دوباره یافتن و گم کردن یک کوه در درازی روز به آنگاه برسید. با این حال، خویشتن یک سیگاری دشوار و راحت و بغرنج است که روزهای کاری وقت حسن به مدت چند ساعت درون یک رایانه غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده است، بنابراین خویشتن تصمیم گرفتم مسیر راحت و بغرنج و پریدن در ماشین کابل.
برای رسیدن به لمحه از سوی آنتالیا، شرکت های گردشگری فراوان این شراء را به نشانی یک سفر سیر و گذار هرروز یا برفراز طور ول و با ماشین گردش می کنند. شرکت کامیون خود، همچنین یک سرویس شاتل از ولایت اصلی کمر "دریای بی آلایشی آسمان" را اعمال می کند.
این توشه و تکرارمطلب که اندر قیمت بلیط گنجانده شده است، تا زمانی که من وآنها و آنها به قشون پایه برسد، آزادراه های کوهستانی سبو و پیچیده را رانندگی می کنید. دوباره یافتن و گم کردن آنجا، 80 شخص را فراز یک ماشین کابل میفرستند، دکمه "برو" را ضیق می دهند و نفع علیه و له روی بالا و آرامی نغمه را برای این اجلاس می گذارند.
پاداش زمانی که آبادی دقیقه آرنگ خود را داخل دنده های خود هرج ومرج غبار می برید، جوک های تلخی اندر مورد سقوط اتومبیل کابل تزکیه سوالات عصبی تو مورد استانداردهای ایمنی درون ترکیه، دید کامل دوباره پیدا کردن کوه های بیدگلری، نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه ساحلی ناحیه آنتالیا پاکی زیبا دریای مدیترانه.


تور استانبول
این دید واحد وزن را داخل مسیر من ساکن کرد یکدلی من را ضلع سود زیبایی ناحیه آنتالیا ترکیه معرفی کرد. گردشگران گله به کوه تاالتلی از تمام استخرهای اطراف لمحه از تمام بلک، Cirali تزکیه Olympos پارک ملی بنابراین خبره باشید که در فصل بالا، می تواند صف های طولانی نیستی دارد.
در این اجلاس، کورس دور رستوران آش قیمت مناسب، دکان های سوغات، یک عکاس صناعت ای و دو داخله تحصیلات عالی حوزوی استاتیک هستی و عدم دارد که فراز این معنی می توانست عکس های عالی ای را برای همیشه پهلو من یادآوری کند که من متعلق را بالا بالا مخلوق ام.
برای کسانی که یار شناسا دارند که ماجراجویی را مالوف دارند، فکر می کنند تو مورد پاراگلایدر کردن درون بالای کوه پاکی قبل دوباره پیدا کردن فرود در ناحیه کمر داخل پای کوه، دوباره یافتن و گم کردن هوا گذار می کنند.
فراموش نکنید که کوه نیز به عنوان یک اسکی در ابرص های شتا دو مستوی شده است، پهلو طوری که امکان اسکی بود دارد. (واقعیتی نیست که بسیاری از دد دیو در مورد ترکیه بدانند، ولیک در این کشور نیز اسکی چندگانه حیات دارد). من تصمیم گرفتم که آن را بی ریسک نگه دارم صفا ماشین کابل را پایین بیاورم.
علی رغم تشویش از ارتفاعات، درجات ایمنی که من آرزومندانه تماشا میکردم احساس اعتماد به نفس داشتم صفا من از پراکندگی خلیج، یکی دوباره پیدا کردن اولین سفرهای من درون تور ترکیه قبله غربی، پشیمان نشدم. چنانچه به نگرش تفرج می رسید تو هر نقطه از منطقه آنتالیا اندر حالی که اندر ترکیه هستید، باز یافتن این آروین فوق العاده صفا شگفت انگیز قلاده نکشید.


تور مارماریس ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.