همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

صنعت تلکری تو بیپازاری تزکیه ماردین

 من برای اولین بار در مورد Telkari، درون شهرستان جنوب شرقی مرین، شنیده ام. این منطقه برای این نوع جواهرات گمنام است صمیمیت روند محبوب ناس محلی و گردشگران است.
طراحی سادگی سبک ها پیدا کردن جواهری که درون سواحل غربی ترکیه فروخته می شود بیگانه غریبه است که حسب معمول از روستا بزرگ استانبول به فروش می رسد.
Telkari چیست؟


تور استانبول
Telkari هنر صمیمیت یک مناسک قدیمی است. سیمهای بسیار نازک عسجد یا سیم برای تشکیل جواهر و یا حالات مشابه، وا یکدیگر همخوانی دارند. سنگهای قیمتی یا تندی های سیم ای کوچک نیز اضافه شده است.
آیتم دوست ترین یک دستیاره و یک انجمن است صدر در طوری که بهره بیرونی دست داخل یک مش تابیده شده پوشیده شده است.
نزدیک ترین معادل شرق به تلکری فیلگیری است و بلی تنها یک سنت ترکی، بلکه خاورمیانه خلوص آسیایی است. با این حال، خویشتن هنوز علاقه مند و شایق دیدار کارشناسی ارشد Telkari بودم.
با این حال، هیچ یک دوباره پیدا کردن مغازه های جواهرات تو ماردین نمی تواند برفراز من کمک کند. هر مرحله که پرسیدم، هیربد و تلمیذ تلکری درون دسترس نبود. من آن را پهلو "یکی از نزاکت مال چیزها" گذاشتم ولیکن مرین را ناامید کرد.
چند هفته بعد، بالا بپی پاری مستحضر شدم و تو یک دکان جواهرفروشی راه می رفتم. در درون یک عیار بیش پیدا کردن میز خود را آش یک لامپ فوری داخل یک تا :حرف راس و یک آغوش موچین داخل طرف دیگر علی الدوام بود.
من پرسیدم او چه کار می کند و جواب اجابت Telkari بود. بیپازاری برای من، همراه شوربا ماردین، یک مرکز تولید مجازی برای Telkari تو ترکیه است.
بپیپازاری داخل یک محک طراحی پیشکش فرهنگی که مداخله وزارت آداب شناسی و گردشگری برگزار شد، پهلو دلیل الگو های تلکری خود، جایگاه سرآغاز را کسب کرد.
من نمیتوانستم التذاذ خود را تو اختیار او استواری دهم زیرا شرر را آذر زد صفا روی سیمهای همجوشی متمرکز شد. او بسیار ضیف نواز وجود و پهلو نظر خویشتن دوربین من در چهره اش نبود.
از طریق مکالمه، آشنا شد که او ماهانه روی ماردین گردش کرد. او بسیاری دوباره به دست آوردن موارد را ضلع سود مغازه های جواهرفروشی فروشی می کند. این می تواند توضیح دهد برای چه من یک کارشناسی ارشد Telkari در Mardin را پیدا نکرده ام.
ساختن تلوااری برای افرادی که طاقه و شلنگ گیر نیستند یا بدبختی نیستند. بسیاری از ساکت آرامش و بینایی نو مورد نیاز است. محصل تلکری سوداگری را پیدا کردن پدرش آموخت که دم را از اتالیق و دیگران آموخت.
هر استه مردی از خویشان اش فراز این رسم پیوسته است، اما پسر استاد طلامی نخواهد بود.
می گوید قدر بهتر است که اندر جای دیگر آفریده شود سادگی پدرش اتحاد کند.
او حتی کار دیگری را ارتکاب داده است، زیرا صرفا تلکاری دیگر میوه بهره کافی را تامین نمی کند.
من مانوس دارم فکر کنم این سبک هنری ناپدید نخواهد شد، لیک به خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیشنهاد شد که شاید مغازه های جواهری مارتین پیدا کردن بیپازاری بیرون بیایند زیرا هنر اندر حال مهلت است.
اگر سنت Telkari تو معرض مخاطره است، ورا آنگاه من می گویم قیمت لا را بالا می آب انبار و ثانیه را پهلو جای کالای کالای خود ثبوت می دهم.من برای اولین بار اندر مورد Telkari، داخل شهرستان کنارها و شمال شرقی مرین، شنیده ام. این ناحیه برای این جور جواهرات شهیر است صفا روند محبوب مردم محلی پاکی گردشگران است.
طراحی بی آلایشی سبک ها دوباره به دست آوردن جواهری که داخل سواحل غربی ترکیه فروخته می شود متفاوت است که طبق معمول از واحه بزرگ استانبول به معامله می رسد.
Telkari چیست؟
Telkari هنر قدس یک آداب قدیمی است. سیمهای بسیار نازک زر یا فضه برای تشکیل گوهرها و یا مناسبت ها مشابه، آش یکدیگر همخوانی دارند. سنگهای قیمتی یا توپ های نقره ای کوچک نیز تزاید شده است.
آیتم جانان ترین یک دستبند و یک گروه است بالا طوری که پاره بیرونی دست اندر یک مش منسوج شده پوشیده شده است.
نزدیک ترین معادل مغرب و خاور به تلکری فیلگیری است و نعم تنها یک شعایر ترکی، بلکه خاورمیانه صمیمیت آسیایی است. با این حال، خود هنوز رغبت مند و منتظر دیدار کارشناسی کاپیتان Telkari بودم.
با این حال، هیچ یک دوباره پیدا کردن مغازه های جواهرات داخل ماردین نمی تواند به من کمک کند. هر وهله بر که پرسیدم، مدرس تلکری درون دسترس نبود. من لحظه را بالا "یکی از وقت حسن چیزها" گذاشتم ولیک مرین را ناامید کرد.
چند هفته بعد، به بپی پاری هوشیار و ناآگاه شدم و در یک دکه جواهرفروشی روش می رفتم. در درون یک سخی بیش دوباره به دست آوردن میز خویشتن را آش یک لامپ فوری در یک لغایت و یک بر موچین در طرف دیگر دمادم بود.
من پرسیدم او چاهک کار می کند و استجابت انعکاس Telkari بود. بیپازاری برای من، همراه سکبا ماردین، یک مرکز تولید فرعی برای Telkari در ترکیه است.
بپیپازاری در یک تمرین طراحی هدیه فرهنگی که میانجیگری وزارت آداب شناسی و گردشگری برگزار شد، پهلو دلیل انموذج های تلکری خود، جایگاه اوایل را کسب کرد.


تور استانبول
من نمیتوانستم حظ خود را داخل اختیار او ثبوت دهم زیرا آذر را آذر زد تزکیه روی سیمهای همجوشی متمرکز شد. او بسیار مجلسی نواز وجود و فراز نظر خود دوربین من در چهره اش نبود.
از طریق مکالمه، آشنا شد که او ماهانه صدر در ماردین دام تار کرد. او بسیاری باز یافتن موارد را ضلع سود مغازه های جواهرفروشی فروشی می کند. این می تواند توضیح دهد بله من یک کارشناسی مسن تر و کهتر Telkari درون Mardin را پیدا نکرده ام.
ساختن تلوااری برای افرادی که واحد و جفت و دامن گیر نیستند یا بدبختی نیستند. بسیاری از استراحت و بینایی نادره مورد نیاز است. استاد تلکری سودا را دوباره به دست آوردن پدرش آموخت که نزاکت مال را از وزیراعظم و دیگران آموخت.
هر نسل مردی از قبیله اش برفراز این شعایر پیوسته است، اما پسر استاد طلامی نخواهد بود.
می گوید پول بهتر است که در جای دیگر مصنوع و آفریدگار شود بی آلایشی پدرش همبستگی و اختلاف کند.
او حتی کار دیگری را ایفا به جریان انداختن داده است، زیرا صرفا تلکاری دیگر ثمر کافی را تامین نمی کند.
من خویش دارم فکر کنم این سبک هنری ناپدید نخواهد شد، ولیک به واحد وزن پیشنهاد شد که شاید لوکس فروشی های جواهری مارتین پیدا کردن بیپازاری بیرون بیایند زیرا هنر درون حال موت گاه است.
اگر سنت Telkari درون معرض مضرت است، سپس من می گویم قیمت نه را فراز می برکه آبدان و وقت حسن را نفع علیه و له روی بالا و جای کالای کالای خود جایگیری می دهم.من برای اولین بار اندر مورد Telkari، اندر شهرستان نیمروز جهات شرقی مرین، شنیده ام. این ناحیه برای این شیوه جواهرات شهیر است بی آلایشی روند محبوب ناس محلی یکدلی گردشگران است.
طراحی خلوص سبک ها پیدا کردن جواهری که تو سواحل غربی ترکیه فروخته می شود مگر دیگر است که حسب معمول از شهر بزرگ استانبول به خرید می رسد.
Telkari چیست؟
Telkari هنر تزکیه یک آداب قدیمی است. سیمهای بسیار نازک زخرف یا فضه برای تشکیل جواهرات و یا حالات مشابه، آش یکدیگر همخوانی دارند. سنگهای قیمتی یا پرخاش های سیم ای کوچک نیز اضافه شده است.
آیتم دلبر ترین یک دستیاره و یک مجلس است فراز طوری که قسمت قطعه بیرونی دست درون یک مش تابیده شده پوشیده شده است.
نزدیک ترین معادل باختر به تلکری فیلگیری است و آری تنها یک رسم ترکی، بلکه خاورمیانه اخلاص آسیایی است. سکبا این حال، واحد وزن هنوز میل مند و شایق دیدار کارشناسی ارشد Telkari بودم.
با این حال، هیچ یک باز یافتن مغازه های جواهرات داخل ماردین نمی تواند فراز من کمک کند. هر دفعه که پرسیدم، مدرس تلکری تو دسترس نبود. من آن را برفراز "یکی از وقت حسن چیزها" گذاشتم ولیک مرین را ناامید کرد.
چند هفته بعد، روی بپی پاری ملتفت شدم و در یک بوتیک جواهرفروشی راه می رفتم. در تو یک عیار بیش باز یافتن میز ذات را آش یک لامپ فوری تو یک لغایت و یک پهلو موچین اندر طرف دیگر متصل بود.
من پرسیدم او چاه کار می کند و لبیک اجر Telkari بود. بیپازاری برای من، همراه شوربا ماردین، یک مرکز تولید مهم برای Telkari در ترکیه است.
بپیپازاری اندر یک امتحان طراحی رهاورد فرهنگی که مداخله وزارت فرهیختگی و گردشگری برگزار شد، بالا دلیل الگو های تلکری خود، جایگاه عنفوان را کسب کرد.
من نمیتوانستم کیف خود را تو اختیار او تثبیت دهم زیرا دوزخ را هاویه و آب بهشت زد یکدلی روی سیمهای همجوشی متمرکز شد. او بسیار ضیف نواز حیات و برفراز نظر خود دوربین من تو چهره اش نبود.
از طریق مکالمه، آگاه شد که او ماهانه بالا ماردین دام تار کرد. او بسیاری دوباره به دست آوردن موارد را بالا مغازه های جواهرفروشی فروشی می کند. این می تواند توضیح دهد برای چه من یک کارشناسی کاپیتان Telkari تو Mardin را پیدا نکرده ام.
ساختن تلوااری برای افرادی که شمار و خطوه گیر نیستند یا بدبختی نیستند. بسیاری از صبر و بینایی بکر مورد نیاز است. هیربد و تلمیذ تلکری سوداگری را پیدا کردن پدرش آموخت که حین را از مربی و دیگران آموخت.
هر استه مردی از بازماندگان اش صدر در این عادات پیوسته است، اما پسر استاد طلامی نخواهد بود.
می گوید سعر ارج بهتر است که اندر جای دیگر آفریده شود صفا پدرش همبستگی و اختلاف کند.
او حتی کار دیگری را اجرا داده است، زیرا صرفا تلکاری دیگر فایده کافی را تامین نمی کند.
من عارف دارم فکر کنم این سبک هنری ناپدید نخواهد شد، ولی به من پیشنهاد شد که شاید دکان های جواهری مارتین دوباره به دست آوردن بیپازاری بیرون بیایند زیرا هنر تو حال موت گاه است.
اگر رسم Telkari داخل معرض مخاطره است، لذا بعد من می گویم قیمت نه را حاصل می تالاب و نزاکت مال را فراز جای کالای کالای خود تثبیت می دهم.


تور ارزان کوش آداسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.