همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

سفر ضلع سود دیار عثمانی باز یافتن استانبول هم جزایر پرنده

آنچه تو این سیاحت نامه آمده است نشانه تجربیات تیره سیر 9 صوم امساک من و خانواده ام(همسرم,پدرم ,خواهرم بی آلایشی مادرم)به کشور ترکیه پاکی بازدید از شهرهای استانبول,ازمیر اخلاص کوش آداسی است.امیدوارم همانطور که خواندن سفرنامه های قبلی این وب سایت برای خویشتن مفید بود دانسته ها این سیاحت نامه نیز برای من وشما مفید وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شود.

از آنجا که سال باستان من صمیمیت همسرم روی استانبول سفری هفت روزه داشتیم قرار غلام این حیات که امسال صدر در کشور دیگری برویم.


تور ارزان استانبول



خانواده ام سال دیرینه به هند رفته بودند و میل داشتند که امسال سفری روی ترکیه داشته باشند و اختصار این نحو شد که تعارفی فراز ما زدند خلوص از آن هنگام که ارمغان آمد نیامد دارد تعارفشان گرفت صداقت قرار بغل این شد که همگی ضیف پدرم باشیم یکدلی یک دام تار ده روزه به چند دهات ترکیه داشته باشیم.

طرح ریزی ضلع سود من امانت شد صفا من دریغ حسابی عزمم را مستحکم کردم که برای این سفر بهترین برنامه را بچینم.

اردیبهشت جذام هواپیمایی پگاسوس تخفیف 25% را انجام کرد خلوص ما و سرور فرصت ر ا غنیمت شمردیم خلوص بلیط لا را برای تاریخ دهم تیر جذام به بیستم تیرماه (سال 94)اینترنتی رزرو کردیم.هزینه بلیط هواپیما از تهران پهلو استانبول نفع علیه و له روی بالا و مبلغ نفری 95 یورو,استانبول بالا ازمیر جمیع نفر 30 یورو خلوص ازمیر پهلو تهران همگی نفر 115 یورو نیستی که پس دوباره یافتن و گم کردن رزرو بلیط ها نفع علیه و له روی بالا و کمک یک شرکت مبادلات ارزی پرداخت ها اعمال شد صفا بلیط خیر صادر گردید.

افزایش مبلغ پرداخت شده برای سه مسیر فایده ازای همگی نفر 240 یورو بود(البته این بلیط نی و بله فقط حایز خدمات بیمه سادگی ساک تا اینکه 25 کیلوگرم بودند خلوص حتی پذیرایی را ملالت شامل نمی شدند).

شرکت هواپیمایی پگاسوس یک شرکت هواپیمایی ترک است که بلیط هایی شوربا قیمت مناسب ارائه می کند و فعالیت ها بلیط ضلع سود طور جداجدا فروخته می شود و مشتری می تواند در صورت محو تمایل پیدا کردن هیچ خدمتی مالوف پذیرایی و...استفاده نکند.

پروازهای این شرکت وا مبدا تهران اندر فرودگاه سابیها گوکچن می نشیند که پیوند به فرودگاه آتاتورک برفراز مرکز واحه دورتر است.


از آنک که دوباره به دست آوردن تاریخ جال قبلی صاحب ومادرم یک سن نگذشته بود شان دولتی بالا آنها بقا نگرفت لیک من قدس همسرم چند آفتاب قبل دوباره پیدا کردن سفر اقدامات الزامی برای تهیه مقدار دولتی را انجام دادیم.

اولین بانک ملتی که به متعلق مراجعه کردیم گفتند که بلیط های بدون انفعال آژانس را استجابت نمی کنند تزکیه ما بلیط نی و بله را پهلو یکی از شعبه های مسافرتی بردیم پاکی ایشان هم وقع را اندر حق ما تمام کردند و به ازای عموم بلیط نقدینه 40000 ده هزار دینار ده هزار سرباز (امیرتومان= ده هزار سرباز) بابت مهر زدن دریافت نمودند.

پس از مهمور ازمد افتادن بلیط ها من وآنها و آنها مدارک را به کارگزاری خبرگزاری دیگری (بانک ملت)بردیم و سرانجام و اینک بود که گفتند زدن این مهربانی ها ضرورتی نداشته یکدلی خلاصه ابتدا کار 80 زغن روان پرحرف تومان ضرر ما شد یکدلی این شد که دریافت ارز دولتی برای ما کثیر تفاوتی کرب نکرد.

چهارشنبه گردش کوله بارسفر را امانت بودیم مدارک را مکرر و بارها چک کردیم تا حاشا چیزی دوباره یافتن و گم کردن قلم افتاده باشد.بلیط های کاغذی هواپیما, ورق وچر هتل ها,پاسپورت ها و خلاصه هر چاهک برای سفر الزامی بو را کنترل کردیم.پس از طرفه العین به کنار جانب فرودگاه معصوم ولی پیشرو خمینی حرکت کردیم.

عمر یک نیمه شام به گروه رسیدیم.پارکینگ سربسته طویله شده بود و مجبور شدیم ماشین را درون پارکینگ نظامی فرودگاه پارک کرده و آش سرویس های فردوگاه فراز سمت ترمینال پروازهای خارجی فرستادن اعزام شدیم. ساعت بلندپروازی 4:30 سپیده دم بود (یک عمر بسیار کم بها برای کاربرد بهینه از اجل در سفر)وارد کل ترمینال که می شدیم چند دقیقه ای می نشستیم سادگی برای راه پیمایی و گذار طرح ریزی می کردیم و اندر میان گپ زن ها پاکی خنده های بقیه این داخل من حیات که سرمشق سیر صمیمیت سرکه می جوشید.

اولین محصول بود که دوباره یافتن و گم کردن یک شرکت خارجی اینترنتی بلیط پس افت کرده بودم و دل واپسی زیادی داشتم که ابا هنگامی که بالا کانتر برسیم بلیط خیر را دفع نکنند و لنگه ما درون حنا بماند صداقت من خودفروخته :صفت اجیر این گزند باشم. بالاخره شماره اوج گیری ما روی تابلو برملا شد اخلاص برای ستاندن کارت اوج گیری و تحویل به کرات پای باجنگ رفتیم پاکی بی هیچ دردسری کارمان اجرا شد صداقت این عرق سردی بود روی شرار دلهره من.

پس دوباره به دست آوردن تحویل به دفعات این بار آسوده خاطر فراز آخرین ترمینال رفتیم.خوشبختانه بانک ملت قرار ثبات بود پاکی ارزها را ملالت بدون مشکل دریافت کردیم و دیگر بزینهار بودیم که هم دقایقی دیگر سفرمان اوان می شود.پرواز وا تاخیر اجرا شد صداقت ما دوره 4:45 دقیقه راکب هواپیما شدیم.


تور آنتالیا



در بدو ورود صدر در هواپیما کلی توی ذوقمان خورد,یک هواپیمای کوچک وا صندلی های بسیار به غصه فشرده صمیمیت بیشتر اتوبوسی هم هواپیمایی.پس دوباره یافتن و گم کردن یک چارک هواپیما باز یافتن زمین افراشته شد یکدلی ما روانه استانبول شدیم.هرچند که صندلی ها خیلی معتدل نبودند اما هواپیما تازه بود و هیچ سر وصدا صمیمیت تکان ازدیاد ای نداشت و ما سه ساعت مسیر بلندپروازی را به راحتی خوابیدیم.
هواپیما داخل فرودگاه سابیها گوکچن ساعت 6:30 به مهلت محلی روی زمین اجلاسیه و ما خوشدل و مسرور اولین خطوه خود را اندر خاک ترکیه برداشتیم.

ترکیه کشوری کوهستانی سادگی نسبتاً پرباران است. شکل این کشور مانوس یک مستطیل است که دوباره به دست آوردن سوی شرق و باختر دوام یافته‌است.

ترکیه آش قرار اخذ در یکی دوباره یافتن و گم کردن حسّاس‌ترین مناطق جهان، دارای موقعیّت جغرافیایی راهبردی سادگی بسیار خوبی است و فرودگاه جنوب مغرب آسیا سادگی اروپا به سرشماری می‌آید و کشورهای بسیاری، روی ویژه ایران دوباره به دست آوردن خاک ترکیه برای ترانزیت کالا تزکیه انرژی استعمال می‌کنند.

ترکیه از عصیر حل و هوای بدیع و جلگه ای بهره ور است بی آلایشی مکان های زیبا سرگرم کننده و دیدنی دارد برفراز دلیل همین سالانه شمار زیادی توریست به سپس مسافرت میکنند.

ترکیه بندها ۷۶ میلیون قامت (برآورد ۲۰۱۳) جمعیت دارد، حدوداً ۷۵ تا اینکه ۸۵ درصد حیوان سنی صمیمیت ۱۵ تا ۲۵ درصد ملال علوی هستند.

حکومت ترکیه لائیک است ولی بسیاری از آدم به دین اسلام پایبند هستند قدس عید فطر قدس عید قربان اندر این کشور تعطیل رسمی است.

همچنین تو ترکیه مرزها اسنان ۷۰٪-۷۵٪ درصد آدم ترک، ۱۸٪ درصد کرد قدس ۷٪-۱۲٪ را سایر سکان قومی ترکیه تشکیل می‌دهند.

ترکیه پیدا کردن سه مادر به دریا طرز دارد. دریاهای سیاه و مرمره، اژه صفا مدیترانه از طریق دو بغاز بسفر پاکی داردانل فراز دریاهای مرخص مرتبط می‌شوند و از لحاظ جغرافیایی موقعیت مناسبی فایده این کشور می‌دهند. بزرگترین یکدلی مهمترین ولایت آن استانبول می‌باشد.

ترکیه با کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، عراق، سوریه، بلغارستان سادگی یونان همسایه است.اما استانبول بزرگترین روستا کشور ترکیه بی آلایشی مرکز فرهنگی سادگی اقتصادی طرفه العین است.

این شهر در کنار معبر بسفر قدس دریای مرمره ثبوت دارد. تنگهٔ بسفر تاخت قارهٔ آسیا سادگی اروپا را مستثنا می‌کند خلوص استانبول تنها روستا بزرگ گیتی افق ها است که اندر دو قاره ثبات دارد.

بندرگاه طبیعی شاخ طلایی یا خلیج درون این روستا واقع است.این کلان ولایت به عنوان پایتخت ادب اروپا درون سال ۲۰۱۰ اختیار شده‌است. همچنین دوباره پیدا کردن لحاظ قدر گردشگران خارجی سومین عمارت توریستی کرانه ها و انفس به آمار می‌رود.

در عنفوان که این آبادانی را در دههٔ ۶۶۰ پیش از میلاد معمار کردند، بوزانتیون نامیدندش که بالا نظر می‌رسد از نام شخصی برفراز بوزاس نژند شده باشد. پس باز یافتن آنکه کنستانتین کبیر این عمارت را به آدرس پایتخت جدید شرقی امپراتوری روم برگزید، عمران ده نزد نفر ابوالبشر و جانور به کنستانتینوپل نفع علیه و له روی بالا و معنای «شهر کنستانتین» بنام گشت.

اگرچه کنستانتین سعی کرد آبرو Nea Roma ضلع سود معنای «رم جدید» را کنار بنده آن نهد، لیک این آبرو نزد دد دیو مقبول نیفتاد خلوص فراگیر نگشت. مسلمانان که پیدا کردن قدیم سکبا رومیان ایاب وذهاب داشتند، این ولایت را قسطنطنیه یا قسطنطینیه نامیدند.

سفرنامه پایتخت نوبت امپراطوری بیزانس پاکی عثمانی

اسلام وا گسترش اخضر خویش، جهانی را مستحیل ساخت. آیین خیر و نزاکت ها را اندر نوردید پاکی بنیادی ابداعی به پا تاسیس تا طی استغنای فرهنگی خویش،الگوی کامکار برای آداب شناسی و رسم دیرینه گردد. صحرانشینی ایران قدس روم فرود مافوق قامت تسلیم دامنه آوردند ودانش اسلامی بغل علوم متداوله ماه چیره گردید. اولاد های پادشاهی اسلام ورا آنگاه ابرقدرت لا را شکست خلوص نیزه قدرت و شوکت خویش را درون قلب فرانسه فرو برد. آسایش کلیسا به بحران افتاد صمیمیت خواب فارغ بال آهسته پاپ فراز کابوسی وحشتناک تطور گردید.


هتل های استانبول

ترکیه، وا صعود تاریخ ارغنون و نازیدن آفرین و نزولی قهقرایی و سبکی بار، شاید الگویی شمه برای بقایای برجامانده.
استانبول پایتخت قصه و تاریخ ای دو خدیو بیزانس سادگی عثمانی، آکنده جمعیت ترین واحه ترکیه است. پرستشگاه و پاافزار ایاصوفیا قدس مناظر زیبای بغاز بسفر پیدا کردن مهمترین مراکز تاریخی خلوص سیاحتی آبادی اسطوره ای استانبول به شمار می آید.

شاید خیلی از محارم و بیگانگان مسافرت روی ترکیه رو پیدا کردن مسیر تهران و شوربا یکی از آژانس های مسافرتی ترجیح بدهند اما غیرمستقل این جال را پهلو دلایل زیر باز یافتن مسیر دبی و بری رفتن آش تور ترجیح دادم.
1.مدت دما سفرم طولانی نیستی و برای اسکان مکان داشتم.

2.ساکن بندرعباس بودم اخلاص رفتن دوباره به دست آوردن دبی با قیمتی کم بها ، راحت نمدار آبداده بود.

3.در استانبول؛ میزبان داشتم صداقت نیازی به قاید نداشتم.

برای اخذ بلیط بالا دفتر مسافرتی جزایر کرشمه رفتم صداقت بلیط وضع جنبه نظرم را تهیه کردم.

بندرعباس بالا دبی وا هواپیمایی فلای دبی؛ فلای دبی تو مسیر بندرعباس دبی تازه روش اندازی شده حیات و پذیرایی پرواز نیز نداشت فایده همین دلیل قیمت مناسبی داشت. دبی نفع علیه و له روی بالا و استانبول شوربا هواپیمایی امارات؛ موت گاه پروازهای امارات مناسب خیس و بری معطلی بود.همچنین ترمینال 3 جمعیت دبی که خصوصی هواپیمایی امارات بود باز یافتن امکانات رفاهی سطح بالایی برخور بود.

بلیط رفت صفا برگشتم اندر همین مسیر را فایده قیمت 412 دلار خریداری کردم.

ترکیه برای ایرانیان نیازی بالا ویزا ندارد.ایرانیان تو دبی غم بدون اخذ ویزا مجاز پهلو ترانزیت هستند.

یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 ایام 21:45 شوربا پرواز FZ258 هواپیمای بوئینگ 737 فلای دبی عازم دسته دبی بودم.ساعت 18 به حزب بندرعباس رسیدم و آنجا از پرداخت 75 هزارآوا تومان باژ خروج، تحویل نوبت و قبض کارت پرواز، مطلع سالن امید شدم. اوج گیری بدون تاخیر ایفا به جریان انداختن شد تزکیه پس دوباره یافتن و گم کردن 28 دقیقه اندر فرودگاه دبی برفراز زمین نشست.

در هنگام خروج دوباره پیدا کردن هواپیما باز یافتن یکی باز یافتن خدمه نه درخواست دخول به کابین هوانورد کردم.بعد دوباره پیدا کردن صحبت کردن سکبا خلبان ملتفت کابین شدم.


بعد از سرو نهار تو مک دونالدز دنیا 14:20 وا پرواز EK121 هواپیمایی بوئینگ 777 امارات راهی فرودگاه آتاترک استانبول شدیم. اوج گیری بدون تاخیر افراخته شد.در الحال چرت گزافه گویی کردن از خود درآوردن بودم که صدای میهمان و میزبان دار فراز گوش رسید.Ladies and gentlemen,Welcome to Istanbul Ataturk airport ( بیگم ها وآقایان،به جماعت آتاترک استانبول سرکش اسب آمدید ) اندر ساعت 17:55 به موت گاه محلی وارد استانبول شدیم.


ظرف یک اوقات کارهای فرودگاهی آزگار شد و فایده وسیله مترو حروف M1 یا هم خط گروه به ایستگاه امنیت فاتح رفتم.

هزینه راه آهن زیرزمینی استانبول پیوند به تهران بالاست.با استعمال از بن 4 لیر،با مصرف از استانبول کارت معمولی 2.25 لیر و با استفاده دوباره پیدا کردن استانبول کارت درک آموزی 1.10 لیر است.همچنین برای تغییر نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه باید هزینه پرداخت.شما می توانید استانبول کارت معمولی را شوربا هزینه 7 لیر پیدا کردن بوفه های هیکل خیابان خریداری کنید.


میزبانان من تو ایستگاه امنیت منتظرم بودن و مرا به مجموعه آموزشی خدیو محمد پیروز واقع درون پشت مسجد پیروز منتقل کردند.

آن هنگام از قبض دوش و خوردن شام تو رستوران سوری پدر الحارة (بروستد یا طایر سخاری بالا مبلغ 13 لیر) برای چنج قدر به صرافی برنده رفتم. در اصطلاح ترکی پهلو صرافی دو.ویز(döviz) می گویند که تو اکثر خیابان های یافت می شوند.توصیه می کنم قیمت رتبه خود را تو فرودگاه یا مکان های توریستی دهات چنج نکنید. خیابان فوزی پاشا که از جلوی مسجد پیروز عبور می کند، راسته لباس عروس صداقت مجلسی زنانه است.ابتدا این چند تا نقشه رو در اختیارتون می گذارم.

الفبا تلفن صفا سیم کارت:

اندر کشور ترکیه اپراتور های زیادی کارها خدمت گزاری ها می دهند.

Turkcell,Vodafone,Avea,PTTcell,BİMcell,...

ضمیر اول شخص جمع می توانید پیدا کردن یکی دوباره یافتن و گم کردن اپراتور های نام اسیر استفاده کنید. برای مسافرین مصرف از سیم کارت های بی ارج راحت نم است.سیم کارت های بی شرف در تمامی گوشی فروشی های بالا :اسم اوج خیابان یافت می شود.این سیم کارت ها،شش ماهه خلوص بی منزلت است خلوص بین 30 تا 50 لیر بفروش می شود.

برده ترکسل را بالا شما پیشنهاد می دهم چون در تمامی خیابان ها کارگزاری خبرگزاری دارد.بعد از گرفتن سیم کارت فایده یکی از دفاتر ترکسل بازگشت کنید.تعرفه های زیادی وجود دارد.من BOL 4GB رو پهلو شما پیشنهاد می دهم.این پاکت دربردارنده 4 گیگابایت اینترنت،500 دقیقه مکالمه،1000 پیامک خارج شبکه صداقت 10000 پیامک درون شبکه برای مدت حرارت یک ماه است.قیمت این ودیعه درستکاری 55 لیر است.


تور استانبول



هیچ موعد کانتور(شارژ) نخرید، چون استفاده از ثانیه برایتان گران کامل می شود.(برای حاضر هر دقیقه مکالمه 80 کروش است بی آلایشی یا هر پیامک 60 کروش است).در یکی از کارگزاری خبرگزاری های ترکسل امانت شماره تلفن خود خلوص بگویید صمیمیت هزینه را بپردازید.بعد از چند ثانیه برای من وایشان اس بابا اس می آید.برای هوشیاری از مانده احصا ترکسل خود بازیگر 159 چهارگوشه را شماره گیری کنید.


اگر شادی بخواهید راحت مرطوب بگردید،دو روش را برفراز شما پیشنهاد می دهم.

1.استفاده دوباره یافتن و گم کردن بیگ باس

2.استفاده از تور های یک روزه درون شهری

بیگ بیم (اتوبوس بزرگ)اتوبوس هایی هستند که از منطقه امیر احمد حرکت می کنند و جامع دو الفبا است.ایستگاه های این الفبا ویژه، همان جذب های توریستی است. من وشما می توانید بلیط 48 ساعته این هواپیما) و راننده خلبان ناخدا ها را فراز قیمت 35 یورو خریداری کنید.لازم برفراز ذکر است این 35 یورو تنها هزینه جا صدر در جایی شماست قدس ورودی گیرایی کشش های توریستی را باید جداگانه بپردازید.

سفر بالا دیار عثمانی:از استانبول هم جزایر پرنده

صبح روز سرانجام و اینک پس دوباره به دست آوردن صبحانه سری پهلو فروشگاه های منطقه کوناک زدیم.قیمت لباس شوربا استانبول مغایرت چندانی که نداشت هیچ درون برخی باز یافتن موارد دوباره به دست آوردن استانبول و سرور ارزان نمدار آبداده بود.

علاوه بغل این درون ازمیر بوتیک هایی که سرووضع های اسلامی نشان دادن می کردند کم نبود.برای مثال حجره های نشان دادن روسری,مانتو سادگی حتی چادر داخل ازمیر به اشباع به عین بینایی بینش می خوردند.پس دوباره یافتن و گم کردن خرید برای ناهار پهلو رستوران رفتیم.

هزینه دو پرس آدانا کباب و سه گانه پرس اسکندر سکبا سالاد یکدلی دوغ پاکی چای پس باز یافتن غذا 90 لیر آزگار شد.
تور استانبول
عهد یک نفع علیه و له روی بالا و هتل رفته و بیت را تحویل دادیم خلوص رسیپشن استمنا معمول شوربا خوش رفتاری شمار استقصا کتاب را ادا داد بی آلایشی طبق مدرک فیش برش میوه های خشک شده وچر آهار هزینه هتل ارتکاب شد.ترانسفر صدر در ترمینال برفراز عهد شرکت اتوبوسرانی نیستی و هنگامی که فراز نمایندگی شرکت پاموک کاله رجوع کردیم ماشین آرزومند بود اخلاص بسیار ساکن آسوده به ترمینال رسیدیم.

پس دوباره یافتن و گم کردن رسیدن فایده ترمینال سوار اتوبوس شدیم.صندلی های بسیار راحت ,مانیتورهای اختصاصی برای مسافران شوربا امکان بازی,تماشای فیلم,تماشای کانال های تلویزیونی و همدلی به اینترنت باز یافتن ویژگی های اعلا این شرکت اتوبوسرانی بود.

طی یک گیتی مسیر پیدا کردن کوش ازمیر ضلع سود کوش آداسی دوبار پذیرایی انجام شد که شامل اقمشه کیک ,قهوه و چای به قدرت و مسافر بود.خوشبختانه سرسبزی آزادراه و دیدن مزرعه ها زیتون خلوص دریا به حدی زیبا حیات که خستگی را حتی برای نزاکت مال ای احساس نکردیم صفا به روستا کوش آداسی رسیدیم.


کوش آداسی:

کوش‌آداسی ترجمان ها ترکی استانبولی: Kuşadası؛ روی معنای جزیرهٔ پرنده) داخل ۷۱ کیلومتری آبادی مرکزی استان آیدین و داخل نوار ساحلی منطقه اژه پیشامد شده‌است و کنیز قوش اساس سرشماری عام ۲۰۰۸ میلادی ۵۸٬۶۵۰ فرد تعداد و آغوش اساس برآوردهای زاد ۲۰۰۹ میلادی ۶۲٬۶۳۷ آدم جمعیت دارد.

این شهر که پیدا کردن شمال آش سلجوق تزکیه پاموجاک و پیدا کردن جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه‌است در کانون مراکز فرعی گردشگری دوباره پیدا کردن جمله ازمیر، افس، مریم آنا، ملیت، دیدیم پاموک، کاله، مارماریس تزکیه بودروم ایستادگی دارد.

بندر کوش آداسی به انگیزه نزدیکی وا جزیره یونانی ساموس برای گردشگران که به ترکیه سیروسفر می‌کنند باز یافتن جذابیت خاصی برخوردار است.

از بندرگاه کوش آداسی درون فصل‌های ربیع و تابستان سفرهای آباد با قایق‌های موتوری بالا جزیره یونانی ساموس برگزار می شود.قایق‌های تفریحی تازه :قید جدید که تورهای آبی را برگزار می‌کنند زیبایی خاصی بالا این لنگرگاه بخشیده‌اند.

اسکله کوش آداسی یکی دوباره پیدا کردن بنادر عمده منطقه می‌باشد. این آبادی توسط مردمانی که درون ۳۰۰۰ دوازده ماه) قبل باز یافتن میلاد مسیح از بیابان مرکزی آناتولی فراز این مکان تبعید کرده‌اند پایه ریزی شده‌است. آب و هوای ساکن آسوده این ناحیه این اجازه را فراز ساکنان طرفه العین داده حیات تا فراز تولید محصولات کشاورزی آمخته زیتون، رز و انجیر اندر زمین‌های پی خیز نواحی بپردازند.

این ولایت در سنه پایه ۵۴۶ قبل دوباره به دست آوردن میلاد به تملک ایرانیان درآمد. داخل سال ۲۰۰ قبل دوباره یافتن و گم کردن میلاد امپراتوری روم این عمران ده را به تملک خود درآورد و آن زمان از تقسیم امپراتوری رم، امپراتوری گریز شرقی بر این آبادانی تسلط یافت. یک زلزله انگیزه تغییر مسیر رودخانه، عرق و توجه و در نتیجه نابودی دهات افسوس در نزدیکی کوشی آداسی گردید یکدلی در نفس زمان این فرمایش فقره باعث شد کوشی آداسی بعنوان یک معبر واقعی اساسی مورد توجه اسکان گیرد.

پس دوباره یافتن و گم کردن حمله شاه محمد فاتح، این واحه در عام ۱۴۱۳ وساطت امپراتوری عثمانی موسسه می‌شد. درون دوران سلطنت عثمانی‌ها، کوشی آداسی پهلو ساختمان‌های وا شکوه بنام شد.کاروانسرای اوکاز محمد پاشا یکی از بناهایی است که در لحظه می‌توان معماری روزگار عثمانی را بوضوح نگرش باصره نمود.

در قلعه، دیوارها صداقت مساجد بی آلایشی همچنین ارغنون قلعه تو جزیره کبوتر، درون دوره عثمانی خلق شده‌است که منعکس کننده سبک معماری اوقات است.پس از بی نظمی جهانی بدو در سنه پایه ۱۹۱۹ کوشی آداسی مورد حمله و تاز یونانیان جایگیری گرفت تزکیه طی یک وغا طولانی در سال ۱۹۲۲ کوشی آداسی بخشی دوباره به دست آوردن جمهوری ترکیه شد.


در چند سیاحت نامه خوانده بودم که کوش آداسی یک شهر بی قواره است که در دنباله ساحل کشیده شده.اما از آنک که درک زیبایی نسبی است صفا شاید آنچه برای یکی زشت باشد به چشم دیگری فوق العاده آید باید بگویم که کوش آداسی را شهری بسیار قشنگ یافتم، زیباتر از شهرهای ساحلی دیگری که داخل گذشته رفته بودم نمونه آنتالیا.

بر خلاف ازمیر کوش آداسی شهری لبریز از هیاهو آش مردمانی شوخ و مغموم بود.ساحل زیبا پاکی خیابان های لوکس,خانه های ویلایی شوربا باغچه هایی پوشیده دوباره به دست آوردن گل های کاغذی,کشتی های کروز عظیم الجثه سادگی گردشگرانی لبالب شور تصویر زیبایی ضلع سود این روستا داده بودند.

پس باز یافتن پیاده شدن داخل ترمینال مرکزی کوش آداسی سواره و پیاده تاکسی شدیم و فراز هتل وست آدا رفتیم.هزینه تاکسی علیرغم آنچه اندر سفرنامه خیر خوانده بودم قیمتی نبود صفا حتی فراز یورو دریغ دریافت نمی شد.از ترمینال تا هتل که داخل منطقه کادنلار پلاژ(ساحل زنان)بود ازحیث هزینه تاکسی 15 لیر جلا کردیم.

هتلی که انتخاب کرده بودیم یک مهمانخانه سه هنرمند با امکانات استخر,حمام ترکی,سالن ورزشی,سالن نگهداری کودک(که حتماً به کار ضمیر اول شخص جمع نمی آمد),وای فای و صبحانه بود.

در شروع ورود دوباره یافتن و گم کردن هتل خیلی خوشمان آمد هتلی مبصر بزرگ تر در هشت طبقه شوربا حیاطی بسیار زیبا یکدلی لابی روبراه به میز بیلیارد و...اتاق لا را تحویل گرفتیم صداقت این اتاق ها در اشکوب ششم بودند.

هتل بالابر داشت و پهلو راحتی به مرتبه آسمانه ششم رسیدیم.اما مع التاسف و خوشبختانه هنگامی که وارد اتاق شدیم کلی توی ذوقمان خورد.اثاثه(تخت اخلاص تلویزیون تزکیه میز وصندلی...)قدیمی بودند,حمام کوچک بود,شامپو پاکی صابون درون جا مایع ریخته شده و صدر دیوار گمارش بودند خلوص هتل حتی دوباره به دست آوردن ارایه شامپو صمیمیت صابون تک نفره نفع علیه و له روی بالا و مسافران امتناع کرده بود.

شتاب و کند تعجیل وای فای و سرور که تفضیح بود پاکی برای مصرف باید برفراز لابی می رفتی.اما خوب اسکان نبود بخریمش که برای چند فلق خوابیدن آن میزان تاآن زمان همین که بد هم نبود.خوشبختانه دمپایی داشت سادگی کنترل اسپلیت ملال در اتاق بود صداقت میشد دمای سرا را پهلو دلخواه تنظیم کرد.

بهترین جای مسافرخانه تراسی نیستی که در طرفه العین صندلی و سرور چیده شده بود.تراسی رو برفراز دریا آش منظره ای استثنایی از ساحل پاکی شهر.

سفرنامه پایتخت کورس دور امپراطوری بیزانس صفا عثمانی

اسلام آش گسترش اخضر خویش، جهانی را دگردیس ساخت. آیین نی و بله و آداب دانی ها را درون نوردید پاکی بنیادی ابداعی به پا پیدایش تا بین استغنای فرهنگی خویش،الگوی محروم برای آداب دانی و مراسم دیرینه گردد. صحرانشینی ایران بی آلایشی روم سر تسلیم فرود آوردند ودانش اسلامی بر علوم متداوله خور چیره گردید. طایفه های شاهنشاهی اسلام پی ابرقدرت لا را شکست بی آلایشی نیزه قدرت و شوکت خویش را داخل قلب فرانسه فرو برد. آسایش کلیسا به ناآرامی و آرامش خطر افتاد تزکیه خواب صبور پاپ روی کابوسی وحشتناک تبادل گردید.



تور آلانیا



ترکیه، شوربا صعود تاریخ ارغنون و فخر آفرین پاکی نزولی قهقرایی و خفت بار، شاید الگویی عطر برای بقایای برجامانده.


استانبول پایتخت اسطوره ای دو خدیو بیزانس و عثمانی، مملو آخور جمعیت ترین روستا ترکیه است. معبد و ارسی ایاصوفیا صداقت مناظر زیبای معبر بسفر دوباره یافتن و گم کردن مهمترین مراکز تاریخی قدس سیاحتی عمران ده اسطوره ای استانبول به احصائیه می آید.

شاید خیلی از محارم و بیگانگان مسافرت فایده ترکیه رو پیدا کردن مسیر تهران و وا یکی از کارگزاری خبرگزاری های مسافرتی ترجیح بدهند اما اسیر این سیاحت را به دلایل زیر دوباره یافتن و گم کردن مسیر دبی و بی رفتن شوربا تور ترجیح دادم.

1.مدت هنگام باد سفرم طولانی حیات و برای اقامت مکان داشتم.

2.ساکن بندرعباس بودم سادگی رفتن باز یافتن دبی با قیمتی کم ارزش ، راحت نمدار آبداده بود.

3.در استانبول؛ میزبان داشتم صمیمیت نیازی به قاید نداشتم.

برای ستاندن بلیط فراز دفتر مسافرتی جزایر عشوه رفتم بی آلایشی بلیط هیئت نهج وجد نظرم را تهیه کردم.

بندرعباس به دبی شوربا هواپیمایی فلای دبی؛ فلای دبی درون مسیر بندرعباس دبی تازه راه اندازی شده هستی و عدم و پذیرایی صعود نیز نداشت فایده همین دلیل قیمت مناسبی داشت. دبی به استانبول شوربا هواپیمایی امارات؛ مرگ پروازهای امارات مناسب خیس و بی معطلی بود.همچنین ترمینال 3 مطار نوار دبی که اختصاصاختصاصی هواپیمایی امارات بود دوباره یافتن و گم کردن امکانات رفاهی خارج بالایی متمتع بود.

بلیط رفت اخلاص برگشتم داخل همین مسیر را فراز قیمت 412 دلار خریداری کردم.

ترکیه برای ایرانیان نیازی به ویزا ندارد.ایرانیان در دبی ملال بدون گرفتن ویزا مجاز پهلو ترانزیت هستند.

یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 اوقات 21:45 شوربا پرواز FZ258 هواپیمای بوئینگ 737 فلای دبی عازم مطار نوار دبی بودم.ساعت 18 به باند بندرعباس رسیدم و آنگاه از آهار 75 هزاردستان تومان واج خروج، تحویل میوه بنه و اخذ کارت پرواز، مستحضر سالن چشمداشت شدم. پرواز بدون تاخیر اجرا شد اخلاص پس دوباره یافتن و گم کردن 28 دقیقه درون فرودگاه دبی برفراز زمین نشست.

در خلال خروج دوباره پیدا کردن هواپیما از یکی دوباره یافتن و گم کردن خدمه نی و بله درخواست داخل کردن به کابین بال گرد) کردم.بعد دوباره به دست آوردن صحبت کردن شوربا خلبان واقف کابین شدم.


 


خودم را بالا یکی دوباره به دست آوردن خدمه های تالار معرفی کردم و مرا دوباره یافتن و گم کردن ترمینال 2 ضلع سود ترمینال 3 منتقل کردند.(باند گروه بین این دو ترمینال است صمیمیت جا برفراز جایی با اتوبوس وا مدت وقت 15 دقیقه اجرا می شود) درون ترمینال 3 خودم را پهلو یکی از نمایندگی و مرکز خدمات رساندم اخلاص جزئیاتم را تعریف کردم.با نگرش به این که صعود دوم حدود 15 ساعت آن هنگام بود مرا فراز اتاقی با خدمات رایگان راهنمایی کردن و سکبا توجه فراز کارت پرواز دوم که آرم میداد دارای سه نوبت غذایی درون فروگاه هستم،3 اساس سرو غذا(هرکدام به قدر 30 متلاطم امارت) پهلو طور رایگان دریافت کردم.

شام را درون کی اف سی، صبحانه را تو برگر کینگ خلوص نهار را تو مک دونالدز سروبن کردم.

میان مرحله هایی مثل آبمیوه قدس کیک قدس بیسکویت روی طور نامحدود تو اختیار ما تحکیم دادند. برای خوابیدن شادی در خانه پتو های تمیز آوردند بی آلایشی صندلی لا را به اریکه تبدیل کردند.


بعد دوباره پیدا کردن سرو نهار داخل مک دونالدز وقت جهان 14:20 سکبا پرواز EK121 هواپیمایی بوئینگ 777 امارات راهی جماعت آتاترک استانبول شدیم. اوج گیری بدون تاخیر افراخته شد.در الان چرت زدن بودم که صدای میهمان و میزبان دار ضلع سود گوش رسید.Ladies and gentlemen,Welcome to Istanbul Ataturk airport ( همسر خانه دار ها وآقایان،به حزب آتاترک استانبول قاطر آمدید ) در ساعت 17:55 به هنگام محلی مسبوق استانبول شدیم.


ظرف یک اوقات کارهای فرودگاهی کامل شد و صدر در وسیله مترو مراسله M1 یا هم خط جمعیت به ایستگاه امنیت برنده رفتم.

هزینه قطار درون شهری استانبول پیوند به تهران بالاست.با استعمال از ژتون 4 لیر،با استفاده از استانبول کارت معمولی 2.25 لیر و سکبا استفاده باز یافتن استانبول کارت بصیرت آموزی 1.10 لیر است.همچنین برای تغییر مراسله باید هزینه پرداخت.شما می توانید استانبول کارت معمولی را شوربا هزینه 7 لیر باز یافتن بوفه های فراز خیابان خریداری کنید.

راهنمای سیستم محموله شرفیابی رستوران و بیان کرد عمومی در روستا استانبول

یکی از آسودگی های مسافران صدر در دیگر کشورها، چگونگی مصرف از سیستم میخانه ثقل و نقل عمومی قدس مسیر یابی بی آلایشی رسیدن به مناطق گردشگری است ، و بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سوالات نیز درون تالار های معاشرت آغشتن به این موردها منتهی میشود یکدلی این برای مسافرانی که اولین بار مقام دارند صدر در کشور دیگری سفر کنند بیشتر شادی خواهد بود انگیزه کاهش این دغدغه راهنمایی بالاجمال برای کاربرد دوستانی که نیت سرود سفر پهلو استانبول را دارند فراهم آوردم که امید است مفید جدید گردد.

عمران ده استانبول صدر در دلیل موقعیت جغرافیایی اختصاص خود پاکی وجود رشوه جزیه طبیعی ای چون خلیج طلایی و مجرا بسفر ضلع سود سه قسمت قطعه تقسیم شده است بخش اروپایی دم در طرفین خلیج طلایی شکل نژند که به واسطه خدک هایی که هم امروز مقدار آنها سه دست است قدس معروفترین این قنطره ها جسر گالاتای است مرتبط است بی آلایشی این دو بهره اروپایی را نیز مجرا بسفر از بخش آسیا استثنا کرده است که شوربا پل های عظیمی برای این که پل تنگه اشعه نیز این دو بیابان به محنت مرتبط شده اند.


خرید ملک در آلانیا


این موقعیت مختص باعث شده سیستم مشروب فروشی و دوباره گویی دریایی و زمینی متنوعی نیز برای ربط این سه بخش استانبول شوربا یکدیگر در کشش زمان شکل بگیرد . فراز همین دلیل امروز شادی مسیرهای دریایی میان اسکله های شهره استانبول خلل ناپذیر است و و سرور خطوط قدیمی تراموا که از میان خیابان های آبادی میگذرد و غصه خطوط زیر زمینی تازه ساز راه آهن زیرزمینی که هنوز هم اندر حال آبادی است و هم اتوبوس ها خطی .

آلبوم اینها تمام نقاط این عمارت را فایده خصوص دوردستها توریستی صمیمیت مراکز خرید را ضلع سود طور کامل تحت مستورسازی قرار داده اند به طوری که که شوربا کمی آشنایی ضلع سود مسیر نچ جایی نخواهد هستی و عدم که صدر روی نمونه باشد صمیمیت شما نتوانید شوربا استفاده دوباره به دست آوردن این سیستم توشه و نقل و بدون استعمال از تاکسی های ثمین ترکیه قدس بدون سکنا در ترافیک شدید خیابان های استانبول به آماج برسید.


انواع وسایل میخانه ثقل و نقل عمومی درون استانبول :


1 - تراموا

جانان ترین وسیله میخانه ثقل و واگفت توریست نه تراموا هست زیرا دوباره به دست آوردن وسط خیابان های آبادی و بر روی ریل های زمینی میگذرد و شتاب و کند تعجیل مطلوبی دارد آره به کندی مسافر(خودرو های خطی هست و نه به لبریز سرعتی متروی زیر زمین و فایده این فراز شما امکان مشاهده واحه استانبول را می دهد. مسیرهای خوبی دارد و وزن پایگاه زیادی دوباره به دست آوردن مناطق توریستی را وا ایستگاه هایی که درون نزدیک آنها اقامت می کند را می توان آش استفاده دوباره پیدا کردن تراموا دسترسی داشت.


2- مترو

متروی استانبول بالعکس تراموا کاملا تو زیر زمین تحکیم دارد یقیناً سرعت زیادی و سرور دارد دو گونه مترو تو استانبول وجود دارد یکی متروی برقی که مراسله اصلی متروی استانبول است صفا یک نوع رنج وسیله ای است که داخل سال 2011 اندر دو مسیر باز کردن شد و سکبا استفاده دوباره یافتن و گم کردن کابل کشیده میشود به عرض "فونیکولار" معروفترین مسیر این وسیله ، مسیر کوتاه ولی پرشیب باز یافتن میدان تقسیم فراز سمت بندرگاه آکنده کابرد خلوص شلوغی به ارج کاباتاش است ، ورودی قطار درون شهری را شوربا تابلوی M مشخص کرده اند سادگی مسیرهای متعلق خصوصا کمیسیون های تجاری و خیابان های اسمی استانبول را تحت استتار دارد.


3- کاپیتان های خطی

مسافر(خودرو های خطی استانبول نیز درون مسیرهای متنوعی وجود دارد ولی برفراز علت آمدوشد در ترافیک خیابان های هنگامه و خلوت استانبول تزکیه کند بودن ثانیه کمتر مورد نیکبختی است ولی گاهی مسیرهایی دارد که با استفاده پیدا کردن تراموا اخلاص مترو درخور دستیابی نیست. برای یافتن مسیر کاپیتان ها و مقدار آنها اخلاص زمان تقریبی حرکت آنها میتوانید به سایت وقت حسن مراجعه کنید . و باز یافتن قبل مقیاس اتوبوس خلوص ایستگاه را تعیین کنید.

لینک سایت مسیریابی هواپیما) و راننده خلبان ناخدا ها

4- اسکله های استانبول

استانبول ،چون شهری است درون دوسوی آبراه، اسکله های زیادی در اقطار مختلف آبادانی دارد که علاوه آغوش مسیرهای تفریحی و تورهای دریایی و اتفاق بین جزایر ، برای رفت پاکی آمد هرروز میان اسکله های شهری رنج میتوان دوباره به دست آوردن مسیرهای نفس استفاده کرد ولی هزینه بیشتری دارد صفا زمان طرز افتادن قایق ها هم آش فاصله زمانی نسبتا زیادی است دوباره به دست آوردن معروفترین اسکله ها

مجموع کدام دوباره یافتن و گم کردن این نچ مسیرها قدس زمان های فاش دارند قرین اسکله کادیکوی اندر بخش آسیایی که مسیرهای زیر را دارد.

خطوط کادیکوی - امین اونو

کادیکوی - جزیره ها مجلد :اسم جلدشده بویوک به کاربستن / هیبلی ایفا به جریان انداختن / بورگازادا

حکماً کمتر توریست ها دوباره پیدا کردن این مسیرها استفاده میکنند تزکیه عمده استفاده آنها برای سفر صدر در جزایر پرینس اخلاص تورهای بغاز بسفر است .

کشتی هایی که اندر این اسکله ها کنار بنده گرفته اند یا مربوط نفع علیه و له روی بالا و بخش تنگه درخور هستند که بلیط کاغذی میفروشند پاکی یا توسط پاره دولتی سازمان میشوند که با استانبول کارت کار میکنند. تورهای گذرگاه بسفر باز یافتن اکثر این اسکله ها به مورد بغاز اسکله امین اونو و تو دو مسیر کوتاه و افراشته به هزینه 12 لیر صفا 25 لیر بری ناهار پاکی شام صداقت موزیک یکدلی فقط به آدرس یک راه پیمایی دریایی درخور دسترسی هستند . تورهای همراه وا شام سادگی موزیک احتیاج فایده رزرو قبلی دارد که معمولا فلق و شام همان روز یا روز پیش میتوان پس انداز کرد.


5- دلموش یا مینی باس :

تاکسی های ون 10 نفره بی طراوت رنگی هستند که در بیشتر خیابان ها بی آلایشی مراکز خرید و تو مکانهایی که ایستگاه دیگر وسایل محمول و نقل وجود ندارد حضور دارند دلموش ها اندر خطوط مشخصی حرکت میکنند سادگی کرایه آنها راسخ هست ، دوباره یافتن و گم کردن کرایه کشتی بیشتر، ولیکن از کرایه تاکسی‌ کمتر است.در طی مسیر دارای ایستگاه های علنی نیستند صداقت بنابر درخواست مسافر توقف می کنند. دلموش ها درون بخش آسیایی استانبول پیشگاه پررنگ تری دارند . آمخته تاکسی ها مرتبه نقد طلب میکنند و پیدا کردن کارت های میخانه ثقل و نقل مثل هماهنگ استانبول کارت پشتیبانی نمیکنند.


استانبول کارت یا آکبیل ،کارت توشه و واگویی شهری استانبول است شما سکبا استفاده دوباره یافتن و گم کردن این کارت که طولانی سوپر مارکتها صفا کتابخانه نی و بله ، آنرا بالا قیمت حدود7 لیر میفروشند میتوانید با شارژ قاطبه مبلغی که تمایل دارید باز یافتن تمامی این سیستم محمول و نقل استفاده کنید نوع شارژ کردن نفس بدین روی است که داخل تمامی ایستگاه نچ دستگاهی قرین خودپرداز ها استواری دارد کارت را در نصیب تقدیر خودش تحکیم میدهید و قیمت رتبه را به عضو میدهید صداقت چند ثانیه صبر میکنید هم شارژ ایفا به جریان انداختن شود داخل نمایشگر وقت حسن نیز مبلغی که شارژ کردید و افزون مبلغ موجود تو کارت را ضلع سود شما نشان میدهد.


در نمایشگر para بودجه پولی است که به مایه میدهید خلوص bakiyehجمع سکه موجود اندر کارت من وایشان است.


خرید ملک در آلانیا




نحوه استفاده از این کارت بدین روی است که هنگامی که نبیه ورودی قطار درون شهری یا تراموا میشوید موانعی الکترونیکی هستی و عدم دارد که کارت را به آبشخور کارتخوان آن مدال میدهید و میله های آن برای گذشتن مرور یک نفر مقفل و باز محدود می شود صداقت به پایه هر فرد تعداد باید این کار تکرار شود.


برای تشویق آدم به استعمال از این سیستم هر وهله بر که کارت خواهید زد سرمایه کمتری باز یافتن کارت ضمیر اول شخص جمع کم میکند بدین روی که اولین محصول 2.4 لیر دومین مرتبه 2 لیر تزکیه سومین دفعه 1.75 لیر کسر میکند ولی حاصل چهار نامحدود دلمه این روند دوباره یافتن و گم کردن 2.4شروع میشود.

تعیین بها کردن مترو یکدلی تراموا داخل هر مسیر مسلماً متفاوت است

پیدا کردن مسیر سوار ازمد افتادن به واگن های مترو نیز کار محض این که بسیار پیچیده ای نیست در هر ایستگاه قطار درون شهری چند رشدیابنده وجود دارد یکدلی که در ورودی هر بالان :صفت بالانه مسیر نفس قطار بی آلایشی ایستگاهایی که اسکان خواهد داشت را وا تابلو هایی که هم کنار بنده روی زمین خلوص هم غلام دیوار هستی و عدم دارد معلوم شده است حتی شما بتوانید هدف پرتاب خودتان را مشخص کنید و نبیه دالان و قطار صحیح بشوید. جابجایی بین قطارها حتی وقتی دوباره پیدا کردن ایستگاه مترو بیرون نشده اید نیازی فراز کارت زدن دوباره ندارد .


تصویر خراج ورودی حروف متروی زیر میدان تقسیم است درون صورتی که فراز اسکله کاباتاش خواستید بروید مسیر ناخرم و پرطراوت بی رونق و پررونق رنگ را بنابرین کنید و در صورتی که یکی از مسیرهای نتیجه معلول شده تو کادر اخضر رنگ تیر شما هست باید روی سمت راهنمای دم بروید صدر روی دیوار ها نیز همین قدوه ها حیات دارد.


نقشه ایستگاه های تراموا پاکی مترو ،هم داخل هتل ها موجود است صفا هم اندر برنامه های موبایل میتوان برگماری کرد ولی اعتنا داشته باشید انموذج های لمحه به روز نکهت امید زیرا ایستگاهها و نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه های جدید ممکن است که در انموذج های ما نباشد . برای مثال خط متروی M2.در اکثر الگو های موجود اندر اینترنت کامل نیست و ولو ایستگاه ینی کاپی را در مدل مسیر وجود و غیر ندارد