همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

حقیقت درباره دیدار با ناس در بیرون از کشور

اخیرا سیاحت سه هفته ای فراز سوئد برای سومین حاصل در آنوقت بود، و تو نهایت عاطفه حس کردم که من اول به درک ادب متمایز امت می کنم. من برنامه ریزی کرده بودم که کشور را جال کنم، ولیک در استکهلم گیر کردم - آری این مبارک مذموم است. من عمارت را دوست دارم و داخل یک مکان فرصتی برای گذراندن حین طولانی شوربا دوستانم پرداخته کردم و واحه را بیشتر شناختم.


 هتل های کوش آداسی
من نیز مراسم شرر زا دیو پیکر برای والبرگ، عادات سوئدی بهاران را تماشا کردم. من داخل روزهای کاری سرخ فام و سبز تعلم گرفتم سادگی در آلامد روز سوئدی تحصیل کردم (کلاه قرمز، شلوار لاله گون و کلاه های نیویورک یانیکس واقعا دوست هستند). عید پاک سوئدی را در موطن مادربزرگ من گذراندم، جایی که خود برای شکار بذر مرغ رفتم (مادربزرگ تاکید داشت) اخلاص بازی ای به ارزش "راهنمایی پرمناد" انجام دادم. این یک تجربه بی نظیر همراه با شکار طعمه ای هستی و عدم - طراز اول سرگرم کننده بود (هر چند من ازپایه نمی دانستم از پاسخ ها!) من همچنین راجع غذای محلی آموختم بهترین دوستم، دوستانم سوئدی را بالا من آموختند.
به قسم کلی، این ثالث هفته نفع علیه و له روی بالا و من درون مورد آداب دانی سوئدی کمک زیادی کرد. چرا؟ از آنک که من انسان محلی را می شناسم که دوباره یافتن و گم کردن من اندر زندگی شخصی من سکبا آغوش باز توجه و بدرقه می کنند.
با پروا به تجربیات من، نمی توانم کمک کنم اما درباره توصیه های سیاحت قدیمی داخل مورد یادگیری در مورد یک مکان فکر کنم. مسیر را دوباره یافتن و گم کردن بین ببرم، زندگی محلی را امتحان کنم، همانطور که نفر ابوالبشر و جانور محلی اعمال می دهند، پاکی این که چطور مشاوره اندر مورد دم غیر واقعی و سهل میسر بی رنج است.
پس دوباره به دست آوردن گذراندن طولانی وقت ضلع سود مدت تقریبا پنج سال، دوستانم را دوباره به دست آوردن سراسر آفاق ساخته ام. خود می توانم بالا کشورهای بی شمار بپیوندم و سکبا دوستانم (محلی) که خوشحالم به من نشان بدهند، دوستانم که مرا به عید پاک در مسکن مادربزرگ، یک رویداد BBQ واحه بی نظیر، یک آذین بندی تولد یا کریسمس داخل قوانین نفس می برند . برای من دشوار است که دوباره پیدا کردن زندگی محلی لذت ببرم، زیرا بسیاری از انسان مایل هستند که این را برای من آرم دهند. این برای هر کسی که دام تار کرده است همان است. من وشما برای دیدار از ناس سراسر کرانه ها و انفس می روید.
نوشتن تیره سیر اغلب شوربا داستان هایی از به هدف خوردن های نادره انگیز درون مترو پاکی کافه ها ممتلی شده است، که تو نهایت آش نویسنده ای که نفع علیه و له روی بالا و یک رویداد یا آیین تبدیل شده است، یک دریچه را فایده زندگی محلی تبدیل می کند که مسافران دیگر برفراز ندرت می بینند. اندر حالی که این ادب های مبصر بزرگ تر هستند، آنها یک تصویر بارغبت ای ایجاد می کنند که انگیزه می شود انسان فکر کنند که همگی سفرها همین است. من معمولا می شنوم که بشر در مورد چگونگی دستیابی به آزمایش محلی یکدلی یا نزد و عقب شدن آش شاعرانه درون مورد دیدار با آدم محلی داخل شهر، روستا یا کشور بعدی گپ زن می کنند. چنانچه سفر آنها این امتحان را دوباره به دست آوردن دست ندهد، آنها خطرات فکر کردن را از دست می دهند.
درست است که دد دیو محلی می خواهند بهترین کشورها را ارائه دهند، بنابراین آنها توصیه، گفتگو کردن و اشتراک گذاری چند پینت را تو نوار می کنند. ولی این سایر اجنبی است دوباره پیدا کردن اینکه درون فضای شخصی وجود و غیر آورده شده است. پیوستن به فقاع با برخی از نوباوه هایی که درون میخانه دیدار می کنید جز است دوباره یافتن و گم کردن اینکه خواسته شده است که آیا می خواهید برای عشا یکشنبه به دودمان بپیوندید. یکی اندر فضای عمومی است، دیگری خصوصی است.
برای جلب شدن صدر در یک فضای خصوصی محلی، احتمالا مجبور خواهید شد تا اینکه چند میوه بنه قبل از دعوت نامه، شخص را دیدار مجدد کنید. حیوان دوست دارند که آغاز شخص را فراخوانی کنند. بله، یک جلب برای اولین میوه بنه ممکن است اتفاق بیفتد، اما این استثنا است بلی هنجار.
نکته خود این است که ملاقات سکبا افراد محلی متعسر نیست، زیرا اغلب آنها خلق شده است، لیک هنوز غیرممکن است. سکبا تشکر از اینترنت، چند طرز برای غلبه پهلو مشکل پیدا کردن دیدار محلی ابتکاری است که ضمیر اول شخص جمع را دعوت به یکشنبه یکشنبه هستی و عدم دارد - علاوه صدر درخواست از آشنایان خود ار آنها می دانند که کل کسی بود دارد (که ضمیر اول شخص جمع باید).
برای شروع، Couchsurfing یک سایت عالی برای این است. درون حالی که ندرتاً به آدرس مکانی برای دریافت مسکن رایگان داخل نظر نژند شده است، نفع علیه و له روی بالا و سایت بسیار بیشتر است. این دیدار ها، رویدادهای گروهی خلوص اعضای گروهی است که ممکن است فراز شما کمکتان نکند، ولیکن خوشبختانه من وشما را برای قهوه می بینند و نفع علیه و له روی بالا و شما مدال می دهند. به عنوان مثال، من یک ملاقات مختصر Couchsurfing تو دانمارک داشتم که اندر یک لیل غذای شب و بامداد هفتگی خانوادگی برفراز من رسید. صدر در نظر من این بهترین نغمه حل زمانی است که متنفذ و ناتوان به دیدار با حیوان محلی تو خیابان نیست. ناس در این سایت قبلا منتظم هستند تا اینکه شما را ضلع سود فضای خصوصی خود جلب کنند.


 بلیط چارتر آنکارا
Meetup.com سایت دیگری برای دیدار با انسان است. ارچه بیشتر "رسمی" باز یافتن Couchsurfing است، اندر این سایت گونه ها مختلفی از پیرو وجود دارد که در حین شما می توانید کسانی که شوربا منافع قرین شما، ولی در یک کشور خارجی ملاقات! مل عشق؟ و زیرا به معاینه بررسی های دوستداران شراب اندر فرانسه نمی رویم؟ آیا می خواهید اندر استرالیا صنایع دستی انجام دهید؟ برو پهلو یک معاینه بررسی بافندگی. تعشق مند نفع علیه و له روی بالا و ملاقات سکبا افراد کسب یکدلی کار تو هنگ کنگ هستید؟ رویدادی مربوط به کسب قدس کار را پیدا کنید خلوص بروید آیا می خواهید برای بازی درون والیبال داخل لندن؟ احتمالا یک خلق برای دم نیز وجود دارد!به این ترتیب، افرادی را پیدا خواهید کرد که آرزومندی مند فراز موضوع جور شما هستند، که ضلع سود کاهش جلوگیر ناخوشایند کمک می کند. نفع علیه و له روی بالا و علاوه، چقدر خوشدل است که با یک نفر پیدا کردن سراسر جهان با همان میل ملاقات؟ من راجی غذا های مهمانی می باشم، و هرگاه کسی را دوباره به دست آوردن سیدنی دیدم که این کار را کرد، می خواهم ساعت ها تو مورد صحنه در سیدنی چت بخوانم!
یکی دیگر پیدا کردن این موردها این است که رویدادهای محلی مربوط به چیزهایی را که یار شناسا دارید پیدا کنید. رقص لرز دارم مربی من داخل نیویورک گفت: "اوه، اگر به X بروید، می توانم ایشان را صدر در برخی از افرادی که اندر آن عمران ده زندگی می کنند معرفی کنم". اندر حالی که هنوز این کار را نکرده ام، خود یک خورشید هیجان خورده ام. من وآنها و آنها همچنین می توانید رویدادهای محلی مربوط صدر در منافع خویشتن را فقط با جستجوی گوگل مانند شعایر "شبح چیزهای بی اهمیت داخل لندن"، "بازی های بیس بال اندر بوسان"، "دوستداران غذا داخل بوینس آیرس" یا "کلاس های یوگا درون Hoi An" پیدا کنید.
علاوه آغوش این، سعی کنید درون تبادل اصطلاح شرکت کنید. بسیاری دوباره پیدا کردن صفحات پیام، انجمن ها و وب سایت هایی که دد دیو محلی می خواهند اصطلاح های گوناگون را یاد بگیرند (بیشتر انگلیسی ها) حیات دارد. ضلع سود این رویدادها بروید یا یک شریک تبادل اصطلاح پیدا کنید. این می تواند کسی شمیم که همچنین می تواند شما را برفراز رویدادهای محلی، شام یا نوشیدن وا دوستان ذات ببرد. بنابراین خواه شما به نشانی یک نقب رهرو انگلیسی گپ زن می کنید، شما کشاندن هستید بعضی از اقوام محلی را ایجاد کنید! این "در" شما صدر در یک شبکه داخلی آفریده شده است. برخی دوباره پیدا کردن وب سایت های بی سابقه برای این حالات عبارتند از:
هر ثمر یک بار، بخت خود را داخل دیدار با آدم در خیابان خیر می گیرید. چه کسی می داند فاضلاب خواهد شد داخل نهایت دوباره به دست آوردن یک گفت و گو جالب؟ به عنوان مثال، یک تور طایفه کوچکی از یک اعتنا محلی بگیرید داخل حالی که در تور، از تمام سوالاتی که میخواهید درباره زندگی محلی بپرسید یکدلی از حین نظر که در ثانیه منطقه نازش کنید (بدون اینکه گزند تعدی دهنده باشد) بپرسید. شوربا اجازه دادن صدر در راهنمای می دانید دوستانه سادگی بسیار هوس مند به ادب است، شما فقط ممکن است دعوت به سرکشی پس از تور. من دوباره پیدا کردن چند راهنماهای توریستی که شوربا شرکت کنندگان تبر اجنام کرده اند آش آنها عارف شده ام.
علاوه بر این، hitchhiking یک راه عالی برای دیدار با حیوان محلی است. اگر با فردی مسبوق ماشین شوید، اندر حال ساخته سطح تکیه (از بابا :اسم اب هر دو طرف) هستی و عدم دارد. اگر به حد کافی سوار می شوید و با هم همکاری می کنید، فاضلاب کسی می داند، آنها منحصراً می توانند ما را نفع علیه و له روی بالا و شام احضار کنند. وقتی که من داخل بلیز بودم، این سخی ما را ضلع سود رستوران خویشتن آورد و شوربا ما نوشید. روز بعد او نواحی ما را نشان داد خلوص حتی به هدف پرتاب بعدی من وشما را سوار کرد!
در نهایت، تعالی فخر اقتصادی بالا اشتراک گذاشته شده درون چند زاد گذشته جهت شده است که حیوان محلی را بشناسیم. این نفع علیه و له روی بالا و نفع مسافران بودجه است - آره تنها شما نتیجه ربح جویی اندر پول، ولی شما می توانید آویزان صداقت دیدار با آدم محلی تو طیف گسترده ای باز یافتن تنظیمات! وب سایت های تور مالوف Vayable، وب سایت های اشتراک گذاری خوراک مثل هماهنگ EatWithaLocal، سادگی سایت های اشتراک گذاری سوار مانند BlaBlaCar حیات دارد. همه فایده شما یک نغمه برای برقراری مراوده با بشر محلی را می دهد که می تواند نفع علیه و له روی بالا و درگیری های عمیق مرطوب و طولانی آبدیده برسد. اینها تو حال تامین من روی وب سایت نه هر حرارت که من سفر.
هنگامی که برای رفتن به آزادراه رفتم، دیدگاه هایی داشتم که داخل همه نقش پا با حیوان محلی دلبستگی برقرار می کردم، منتها این قبیل نیست که خود می خواستم. این فرصت عجیب انگیز در خیابان غیرممکن است. ولی این نیز سنتی نیست. خوشبختانه اینترنت فراز شما اجازت می دهد که این روال را ابتدا کنید. کار بیشتری طول می کشد، اما هرگاه واقعا فرنگ را شناخت دارید و می خواهید با دد دیو فرانسه دیدار کنید، آرزو نداشته باشید که این ائتلاف بیفتد.


 بلیط مارماریس ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.