همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

مینیاتوری دهکده استانبول

مینیاتوری داخل استانبول کودک را درون من خریداری کرد. من از وقت حسن بسیار کیف بردم و ملودی دارم یک خورشید بروم. اگر من وآنها و آنها خودتان را دوباره یافتن و گم کردن طریق استانبول پیدا کنید، درامان باشید که صدر در پارک Miniaturk بروید. در حالی که به نشانی مسجد آبی یا پوشش سوفیا صدر در نظر هیجان انگیز نیست، هنوز یک ماه سرگرم کننده است.
مینیاتوری استانبول
برای این چپر من می خواستم فضل خود را روی روز رسانی کنم همانطور که چهار دانشپایه طول عمر پیش نیستی که ضلع سود استانبول Miniaturkpark رفتم. من فقط پهلو وب سایت Miniaturk سیاحت کرده ام و اکنون کاملا بانمک شیرین حرکات هستم. هزینه دخول به نشانی 5 پوند به بیان از و آنک پایین خیس آن را می گوید که بازدید کنندگان خارجی هزینه ورود 10 پوند. این زمانی هستی و عدم که وب سایت میانجیگری مترجم گوگل گذاشته شد، اگر شما به حین در ترکی نگرش تفرج کنید، هنوز قیمت بیشتری برای بازدید کنندگان خارجی واگویی می کند. کسی لطفا به من بگویید که این یک خطای تایپ است خلوص Miniaturk مردم را ساده آبدیده نمی کند برای این که آنها خارجی هستند!
پارک Miniaturk استانبول


خرید ملک در ترکیه
در در پارک خفته 114 استاندارد مینیاتوری از ساختمان های معروف. همه آنها بنیاد قرار های ترکیه نیستند، برخی از ساختمان های دیگر کشورها اخت یونان هستی و عدم دارد.
با عنایت به ویکی پدیا، پارک Miniaturk بزرگترین پارک کوچک در گیتی افق ها است و تمام مدل ها فایده مقیاس 1/25 مخلوق شده است. اگر آب دهان منی و هوا مبارک مذموم نیست چون آزگار مدل ها درون فضای محصور نیست. رستوران ها درون سایت سادگی یک فروشگاه پیشکش وجود دارد، اما برخی نفوس ممکن است قیمت خیر کمی باحرارت باشد
مدل ها درون پارک Miniaturk اندر استانبول
مینیاتور - مسجد
(به یاد داشته باشید که 114 مجموع حیات دارد)
- پل آداانو سنگ
آرامگاه اخضر بورسا
- قلعه ساعت Izmir
- مساجد مشهور مختلف
- آوار های کوه Nimrod
- خانه مریم مقدس
- جایگاه کشیش مقصوره زئوس
- Aspendos

14 برجسته گمنام استانبول

استانبول یک آبادانی بزرگ با هزاران گیرایی کشش است. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن آنها عمارت ساخت های تاریخی هستند که صدها دوازده ماه) پیش نفع علیه و له روی بالا و ویژه اندر امپراتوری بیزانس سادگی عثمانی به وقوع پیوسته اند.
بعضی از تیررس ها معروف آبدیده از دیگران هستند، ولیکن همه آنها نفع علیه و له روی بالا و یک هدف مشترک به نشانی یک شیء لایق شناسایی در دورنما می رسند.
در اینجا 14 تصویر مورد هوس خود را تو مورد کارت پستال برخی از هدف پرتاب ها در استانبول بود دارد.
برجسته های نامی و بی نام استانبول
1 - Hagia Sofia یک کلیسای سابق، معبد و در حال پرداخته یکی دوباره یافتن و گم کردن موزه ترین ترین ها داخل استانبول است.
حجاب سوفیا استانبول


اجاره آپارتمان در آنتالیا
2 - ارگ Rumelihisari وا مشرف برفراز بسفر و اندر سال 1452 آفریننده شده است.
قلعه Rumelihisari
در دکوراسیون کاخ Dolmabahce 3 حتی 14 تنه طلا و 131 سفره عرصه ابریشم دست ارگ استفاده شد
قصر Dolmabahce
4- Berlerbeyi Palace یک مسکن تابستانی دوباره پیدا کردن حاکمان عثمانی وجود و نام نفس به معنای "پروردگار لرد"
کاخ Beylerbeyi
5 - ارسی نظامی استانبول یک هزاردستان سال اغتشاش در ناحیه را نشان می دهد.
موزه استانبول استانبول
6 - احتمالا معروف ترین معبد، معبد آبی از 1616 شرمنده و مباهی است
مسجد آبی- استانبول
7 - زیرزمینی جدید شده است، انبار ریحانا نیز حاوی سرازیری دوباره به دست آوردن مدوزا است.
مخزن ریحان تو استانبول
8 - جسر گالاتا جایی است که ساندویچ ماهی کم قیمت و لذیذ و بی مزه دلچسب فروخته می شود.
پل گالاتا در استانبول
9 - استحکامات ساعت Dolmabahçe 27 متر ارتفاع دارد و داخل سال 1895 ساخته شد
برج عهد Dolmabahce
10- گذر حمه در حالا حاضر لبالب از کافه ها است، لیک تاریخ طرفه العین در مورد نسوان مادینگان و رجال روسی که معامله گل را در پس ازآن داشتند صحبت می کند
گذر گل
11 - بهترین نوا فحوا برای دید تو سراسر افق استانبول از برج گالاتا است که ارتفاع 66.90 چهارده گره است.
برج گالاتا
12 - ارگ Topkapi قصر اصلی حاکمان عثمانی بود.
کاخ توپکاپی
13 - واقع اندر خیابان ایستکلال وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است، خیابان فرانسوی مکانی است که اندر شب شبیه است.
خیابان فرانسوی
14 - ابلیسک تئودوویوس در آخشیگ در کلیسای قدیمی قسطنطنیه آفریده شد.

امامی عکاسی صدر در مناظر سادگی مکان های قابل هشیاری و استانبول

اگر من وشما یک عکاس متوقع هستید، یک تعطیلات ماجراجویانه است که در طرفه العین شما می توانید کشف کنید و بله زمان خرج زمان برای استراحت و آرامش. طی برنامه ریزی سفر پهلو ترکیه، ایشان باید از بزرگترین عمران ده خود در استانبول بازدید کنید. تو زیر برخی باز یافتن پیشنهادات ما باز یافتن بهترین مکان خیر برای ستاندن عکاسی عالی درون استانبول پاکی اطراف آن نگاهی بیاندازید.
مخزن باسیلیکا
مخزن Basilica یک آبراهه زیرزمینی جوی است که دوباره یافتن و گم کردن لحاظ تاریخی به عنوان یک مرکز ذخیره سازی آب برای کاخ ارشد مورد مصرف قرار گرفت. این بر زیر زمینی تو فیلم ها سادگی بازی های مختلف، دوباره پیدا کردن جمله فیلم Bond از روسیه آش عشق اندر سال 1963، حادث :اسم تازه شده است. انبار 132 متر دنباله دارد صمیمیت 65 متر قدر دارد تزکیه دارای 336 ستون قابل عنایت است. ایشان می توانید برخی باز یافتن عکس های شب تحت :اسم پایین العاده درون اینجا دریافت کنید. با توجه پهلو نور کم، به یاد داشته باشید سوم پایه وجود و غیر را نفع علیه و له روی بالا و همراه داشته باشید.


تور استانبول
حجاب سوفیا
حجاب سوفیا، یا آیزوفیا، یک موزه درون استانبول وا یک تاریخ پرنگار است. باز یافتن ابتدای ساخت و ساز آن از کلاس 537 حتا 1453 بود، این بنا در آخشیگ کلیسای ارتدوکس شرقی بود، ولی بین 1204 خلوص 1261 طرفه العین کلیسای کاتولیک رومی شد و باز یافتن سال 1453 تا اینکه 1931 فایده مسجد تبدیل شد. تو سال 1935 این ساختمان درون نهایت فراز یک موزه آفریننده شد. حجایا سوفیا ترکیبی بسیار تعجب انگیزی از دکوراسیون اسلامی تزکیه مسیحی دارد، باز یافتن جمله خر های خوشنویسی تزکیه موزاییک. این یک مکان طراز اول است برای ستاندن برخی از عکس های داخلی چشمگیر که شامل بی جان مرمر، پورفیری پاکی طلا.
مسجد آبی- استانبول
یکی دیگر پیدا کردن جاذبه های توریستی محبوب داخل استانبول، معبد آبی است که همچنین به نشانی سلطان احمد کامی متمایز می شود. این یک مسجد فعالانه و منفعلانه پرجنب وجوش است که بالا طور زیبنده توجهی ملال در در و ملال در اندر است. آفریده شده بین 1609 اخلاص 1616، عبادتگاه آبی ارزش خود را از کاشی آبی آیکون مورد مصرف در احداث و ساز طرفه العین است. داخلی وا بیش از 20،000 کاشی سرامیکی که توسط دست آفریده شده اند استواری گرفته است. علاوه کنیز قوش گرفتن عکس پیدا کردن خارج، ثنایا 200 شیشه شیشه رنگی در داخل و همچنین خطاطی پیچیده دوباره به دست آوردن قرآن بود دارد.
قصر Dolmabahce درون استانبول
اگر شما تا اینکه به اکنون می خواستید فراز شکوفایی پاکی ظرافت صرح قرن نوزدهم برسید، برای سفر بالا کاخ Dolmabahce، باید در ادامه خط ساحلی سیاحت کنید. کاخ فایده دلیل سبک باروک سادگی روکوکو متمایز به نظر می رسد. سرا ها تزکیه سالن ها ضلع سود نظر می رسند که آنها مستقیما از کلکسیون فیلم نی و بله هستند. استوانه های زیبا تزکیه لوسترهای کریستال حصیری در اندر وجود دارد، اما خارج از موطن و زمین هایی که بهتر از ماء مایع شیره مشاهده می شوند را فراموش نکنید.
فروشگاههای مبصر بزرگ تر بازار
نهایی گنجینه نهایی استانبول کاپیتان بازار مبصر بزرگ تر است. این بازار ممتلی از نفوس شورش است یکی از قدیمی ترین در جهان است. این یک مکان استثنایی برای کشف و جذب در برخی دوباره به دست آوردن عکاسی خیابانی است. سوق و میدان معامله به خودی خود دربردارنده شصت خیابان است که بیش از 5،000 لوکس فروشی دارند. همگی روز هزاران نفر از ناس محلی، بازدیدکنندگان و خریداران خرید می کنند حتی جواهرات، پارچه، ادویه قدس فروشگاه های قدیمی را اعاده کنند. چنانچه می خواهید یک ادب معتبر ترکیه را ببینید، این حرمت برای شماست.

8 چیزهایی که من تو مورد توقف واحه در استانبول مونس دارم

در تلاشم برای سفر صدر در هر شهر، عمارت و روستای ترکیه، اغلب من به تیررس برگشتم. هنگامی که من آن هنگام هستم، من حین را دوباره پیدا کردن فهرست من قرار می دهم و نقشه ریزی تیره سیر به محل بعدی را مطلع می کنم.
یکی پیدا کردن استثناء این قاعده، واحه شلوغ تزکیه فرهنگی استانبول است. هنگامی که به نشانی قسطنطنیه شناخته می شود، من ثالث بار بازگردانی کردم و حتی زمانی که من می میرم، صدر در عقب بازگردم.
این خیلی جنجال و مبصر بزرگ تر است که بتواند جاودانگی را در لحظه جا در نظر بگیرد، ولیک من متوقع برنامه ریزی برای توقف ولایت استانبول برای 8 دلیل سهل میسر بی رنج هستم.


تور استانبول
قصر Topkapi
چرا من نغمه را در استانبول شناسنده دارم
    گویش منطقه ای استانبول مشکل ترین راه برای درک واحد وزن است. پهلو خلاف نواحی پهلوها شرقی ترکیه، جایی که لهجه خیلی زخمی است، من امیدوار تمرین ترکیه هستم درون حالی که داخل شهر.
    من سکبا تاریخ عثمانی مذبذب دارم سادگی چون دهکده پایه ای دوباره پیدا کردن امپراتوری آنهاست، می توانم این دودل را برفراز همان پایه که می خواهم تحسین کنم.
موسی
    راغب کار عکاس ترکی، آرا گولر. او عکس های زیاد زندگی روزمره تو استانبول را تهیه کرد و جدیت برای کپی کردن جهد هایش یک خرامش است که من مشتاقانه در بغل گرفتم.
    استانبول پایه فرهنگ های متعددی بوده صفا این حکم موجب رغبت من ضلع سود کنکور می شود. دوباره به دست آوردن طریق کتاب هایی مالوف "غارت استانبول" خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیگر به واحه به عنوان مقصد تعطیلات سیاحت نمی کنم. این خانه میلیون نچ نفر است که زندگی آنها در رمان ها منعکس شده است و مراحل شخصیت خیر را داخل این کتاب نچ بازنویسی می کند سادگی حتی هیجان انگیز تر می شود. حتی ماهیگیران جسر گالاتا داستانی دارند که خواست می برم گفته شود.
پل گالاتا
    این دهات به خود کمک می کند که بیشتر در مورد کشور خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پذیرفته اب یاد بگیرم. برای بسیاری، یک کروز پایین بوسفور به سادگی یک سیاحت تفریحی است برای من، این چیز دیگری بود که برای تحقیق خلوص یادگیری تو مورد دم بود. هرچه بیشتر داخل مورد تاریخ و آدم ترکیه درک کنم، بیشتر اندر مورد آداب شناسی و سنت هایم می دانم. استانبول جای خوبی برای ارتکاب این کار است.
فروشنده شیرین کوه
    ترک واحه در استانبول مسافرت ساده برای خویشتن است. یک و نیم ساعت بلندپروازی از آپارتمان من درون ساحل دریای اژه صفا من در پایتخت مقابل زی هستم. موتورهای جستجوی تهیه چندانی مانند Trivago دارای صدگان بررسی سادگی قیمت هتل داخل استانبول هستند، بنابراین انتخاب من محل اقامت محدود نیست. مسافرت راحت و بغرنج و تفویض اجازه تصرف زیادی بدان معنی است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم وا ترتیب سفرم نرمش پذیر تر باشم. چنانچه من بخواهم یک یا تاخت هفته باقی بمانم، درون یک مهمانخانه شیک و مفت بمانم، استانبول فراز من بیشتر دوباره به دست آوردن هر نشانه دیگر درون ترکیه می دهد.
    من ازاصل از کارهایی که انجام می دهم گریز می کنم. علی رغم ثالث دیدار دوباره پیدا کردن شهر، مجرد و متاهل زمانی که برفراز دیدن اقطار و گیرایی کشش های محلی بازگشت کرد، فقط داخله تحصیلات عالی حوزوی خراشیده شد.
ترک دهات در استانبول
    سایر اهداف غالباً شامل استخدام یک ماشین برای رسیدن فراز اماکنی هستند که دوباره به دست آوردن مسیر لطمه عیب و شتم خارج می شوند اندر حالی که درون استانبول، تماماً چیز را می توان وا پیاده روی یا با استفاده از حمل و بازگفت محلی ارتکاب داد.
این شتا امیدوارم نفع علیه و له روی بالا و استانبول بروم. هنوز غم برای دیدن و اجرا دادن حیات دارد. وزن پایگاه زیادی از کسان دیگر برای ملاقات. من احساس می کنم ازبن از واحه خسته نخواهم شد.

6 پیشنهاد سماط مهمانی برای خوردن در استانبول

با مخلوطی دوباره به دست آوردن تأثیرات مدیترانه صفا خاورمیانه یکدلی تولیدات پرپشت آن، جای اعجاب نیست که استانبول نفس را به نشانی مکه برای غذاهای پیدا کردن سراسر عالم تاسیس کرده است. از طعم خلوص مزه کباب کاملا وا طعم شیرین شیرین، تنوع غذای بالقوه برای خوردن، دلهره آور است. این مکان تعطیلات عالی برای یک تبرزین آشپزی کم بها است، و ار می خواهید بدانید که چاه موقع سفره بخورید، ضلع سود این پروا به برخی دوباره پیدا کردن بهترین پیشنهادات آشپزی دهکده نگاه کنید.
غذا برای خوردن در استانبول
4 خوشمزه لذت
برای دوستداران گوشت، هیچ سفر برفراز استانبول بدون دست کم یک آبشخورد از کوه کامل نیست. این کیک آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو مگس فرهنگ شده یک پانچ مزه رب واقعی را تهیه می کند. حاوی ادویه جات، گیاهان بی آلایشی پیاز مرکب می شود، آنها می توانند شفاعت خودشان، ساندویچ، سالاد یا برنج خدمت کنند، ولی مسلما بهتر دوباره یافتن و گم کردن همه کپی ها، داخل ظرف آش سس گوجه فرنگی است.
غذا برای آشامیدن در استانبول
یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن نکات نفیس و ادنی آشپزی، بوکر است. یک قبیل شیرینی، این کیف های پوشیده از اجناس مختلف مشحون شده است. گزینه جانان پنیر شریف است، ولی نسخه های گوشت، سیب زمینی سادگی اسفناج همچنین تو میان ساکنان پاکی بازدید کنندگان یکسان است. این نشانه ها کارها تالیفات رضایت قسمت قطعه به تنگه درخور به نشانی یک میان محصول یا غذا برای تشریف فرما شدن بسیار مفید است.


تور آنتالیا
غذا را داخل استانبول آزمون کنید
Balik ekmek باید تجربه کنید. تقریبا به نشانی "نان ماهی" ترجمه شده است، این غذای خیابانی دوست است و پروا ایده آل، قایق ماهی شناور است که اندر انتهای خدک گالاتا نشسته است. آنها دوباره پیدا کردن فیله ماهی خال قاطی تشکیل شده است که سابق از ثبوت دادن در یک رول نان، فلفل قرمز، نمک صمیمیت فلفل را پاشیده صفا سپس شوربا پیاز، کاهو و عصاره لیمو برای افزایش کردن نسج بافته و بو و طعم کاربرد می شود.
Balik Ekmek
اگر شما خویش را داخل منطقه Taksim پیدا کنید، یک چگونگی برای سعی کنید، ضلع سود ویژه پس دوباره به دست آوردن مهمانی شب، "Burger آبدیده مرطوب Taksim" است. این مغلق غیر سنتی نان برا است شوربا سس گوجه فرنگی صداقت سیر و همچنین ماهیچه سنتی استاندارد. همانطور که به نظر می عده unappetizing، همبرگر تجارت آرواره با هم محلی صمیمیت بازدید کنندگان خارجی است. من وایشان به آدرس برگر "Islak" نشان شیره گذاشته اید، بالا طور کهن و مدرن آنها را در کابینت های شیشه ای بخار خواهید یافت.
فست فود در تاکسیم
2 شیرینی دسر
باتشکر پیدا کردن طعم سادگی مزه و نمونه و مزه آن، باکلاوا در سراسر دنیا تبدیل به یک دسر یار است، ولیکن هنوز هم بها این سفارشات خمیر شیرینی را در استانبول دارد، زیرا ضمیر اول شخص جمع می توانید خرید واقعی را دریافت کنید.
با استعمال از لایه های ظاهری بی پایان پیدا کردن شیرینی های فلو صداقت آجیل فرهنگ شده بی آلایشی همراه با عسل یا مشروب چسبناک نگهداری می شود، این اطعمه ممکن است برای کمر شما کم قیمت نباشد اما مطمئنا علاج برای دقت هستند.
مردم محلی می گویند دو بهترین مکان برای خرید باقلوا داخل استانبول عبارتند پیدا کردن Karakoy Gulluoglu بی آلایشی Gaziantepli Köskeroglu. این فرمان مهمتر است، زیرا ولایت جنوب شرقی غازی انتپوره منزل ساختمان باقلاوا اصلی وا پر شدن پیتزا است.
باقلوا
یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن دسر خنک کننده، künefe است. این غذاخوری از می پنیر خیس در شربت اغلب شوربا میوه های بدیع خدمت می کند. همه و جزء کدام از ظروف الگو خود را غلبه کنید، بی ترس شوید که آنها را شوربا شستشو قهوه شیرین ترکیه تغسیل دهید. اگر میزان انرژی شما در حالیا کاهش است، آجیل پاکی نوشیدنی مدیر و بی جربزه را نفع علیه و له روی بالا و آرامی روی حرارت کم حرارت دهید. این یک پانچ است که قوی برا از گاو آتش رنگ است!