همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

8 چیزهایی که من تو مورد توقف واحه در استانبول مونس دارم

در تلاشم برای سفر صدر در هر شهر، عمارت و روستای ترکیه، اغلب من به تیررس برگشتم. هنگامی که من آن هنگام هستم، من حین را دوباره پیدا کردن فهرست من قرار می دهم و نقشه ریزی تیره سیر به محل بعدی را مطلع می کنم.
یکی پیدا کردن استثناء این قاعده، واحه شلوغ تزکیه فرهنگی استانبول است. هنگامی که به نشانی قسطنطنیه شناخته می شود، من ثالث بار بازگردانی کردم و حتی زمانی که من می میرم، صدر در عقب بازگردم.
این خیلی جنجال و مبصر بزرگ تر است که بتواند جاودانگی را در لحظه جا در نظر بگیرد، ولیک من متوقع برنامه ریزی برای توقف ولایت استانبول برای 8 دلیل سهل میسر بی رنج هستم.


تور استانبول
قصر Topkapi
چرا من نغمه را در استانبول شناسنده دارم
    گویش منطقه ای استانبول مشکل ترین راه برای درک واحد وزن است. پهلو خلاف نواحی پهلوها شرقی ترکیه، جایی که لهجه خیلی زخمی است، من امیدوار تمرین ترکیه هستم درون حالی که داخل شهر.
    من سکبا تاریخ عثمانی مذبذب دارم سادگی چون دهکده پایه ای دوباره پیدا کردن امپراتوری آنهاست، می توانم این دودل را برفراز همان پایه که می خواهم تحسین کنم.
موسی
    راغب کار عکاس ترکی، آرا گولر. او عکس های زیاد زندگی روزمره تو استانبول را تهیه کرد و جدیت برای کپی کردن جهد هایش یک خرامش است که من مشتاقانه در بغل گرفتم.
    استانبول پایه فرهنگ های متعددی بوده صفا این حکم موجب رغبت من ضلع سود کنکور می شود. دوباره به دست آوردن طریق کتاب هایی مالوف "غارت استانبول" خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دیگر به واحه به عنوان مقصد تعطیلات سیاحت نمی کنم. این خانه میلیون نچ نفر است که زندگی آنها در رمان ها منعکس شده است و مراحل شخصیت خیر را داخل این کتاب نچ بازنویسی می کند سادگی حتی هیجان انگیز تر می شود. حتی ماهیگیران جسر گالاتا داستانی دارند که خواست می برم گفته شود.
پل گالاتا
    این دهات به خود کمک می کند که بیشتر در مورد کشور خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پذیرفته اب یاد بگیرم. برای بسیاری، یک کروز پایین بوسفور به سادگی یک سیاحت تفریحی است برای من، این چیز دیگری بود که برای تحقیق خلوص یادگیری تو مورد دم بود. هرچه بیشتر داخل مورد تاریخ و آدم ترکیه درک کنم، بیشتر اندر مورد آداب شناسی و سنت هایم می دانم. استانبول جای خوبی برای ارتکاب این کار است.
فروشنده شیرین کوه
    ترک واحه در استانبول مسافرت ساده برای خویشتن است. یک و نیم ساعت بلندپروازی از آپارتمان من درون ساحل دریای اژه صفا من در پایتخت مقابل زی هستم. موتورهای جستجوی تهیه چندانی مانند Trivago دارای صدگان بررسی سادگی قیمت هتل داخل استانبول هستند، بنابراین انتخاب من محل اقامت محدود نیست. مسافرت راحت و بغرنج و تفویض اجازه تصرف زیادی بدان معنی است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم وا ترتیب سفرم نرمش پذیر تر باشم. چنانچه من بخواهم یک یا تاخت هفته باقی بمانم، درون یک مهمانخانه شیک و مفت بمانم، استانبول فراز من بیشتر دوباره به دست آوردن هر نشانه دیگر درون ترکیه می دهد.
    من ازاصل از کارهایی که انجام می دهم گریز می کنم. علی رغم ثالث دیدار دوباره پیدا کردن شهر، مجرد و متاهل زمانی که برفراز دیدن اقطار و گیرایی کشش های محلی بازگشت کرد، فقط داخله تحصیلات عالی حوزوی خراشیده شد.
ترک دهات در استانبول
    سایر اهداف غالباً شامل استخدام یک ماشین برای رسیدن فراز اماکنی هستند که دوباره به دست آوردن مسیر لطمه عیب و شتم خارج می شوند اندر حالی که درون استانبول، تماماً چیز را می توان وا پیاده روی یا با استفاده از حمل و بازگفت محلی ارتکاب داد.
این شتا امیدوارم نفع علیه و له روی بالا و استانبول بروم. هنوز غم برای دیدن و اجرا دادن حیات دارد. وزن پایگاه زیادی از کسان دیگر برای ملاقات. من احساس می کنم ازبن از واحه خسته نخواهم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.