همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آتش زدن خورشید والبرگ

 در حالی که من در سوئد بودم، من مهر والبرگ را تجربه کردم، ربیع سوئدی سنتی سوئدی است. این روز اندر 30 آوریل اتفاق می افتد پاکی زمان جشن، غذا، موسیقی، دوستان، طبیعت و هاویه و آب بهشت سوزی های مبصر بزرگ تر است. در واقع، فراز نظر اکثر سوئدی ها، طولانی روز یک تعذیب بزرگ برای نوشیدن و هاویه و آب بهشت سوزی عظیم است.


 هتل های استانبول
در لمحه های قدیم، دوزخ سوزی نه برای دوباره پیدا کردن بین مشغول شدن شکارچیان قبل دوباره پیدا کردن اینکه حیوانات بستان را در ابتدای بهاران بگذارند، مصرف می شد. در اینک حاضر، شید تبدیل فراز تعطیلات است که در لمحه سوئدی ها، طولانی متصل ضلع سود طبیعت و گسستگی مفارقت برکناری های در الان تغییر، شهرآرایی پایان زمستان سکبا یک حزب مسن تر و کهتر است. بسیاری دوباره پیدا کردن سوئدی ها آش دوستان خود فراز کشور می آیند. آیینه بندان ها اغلب شوربا یک صبحانه از جمله شامپاین و توت فرنگی اندر یک پارک اوایل می شود.
اکثر شهرها چراغانی هایی شوربا موسیقی سنتی، بالت و اخگر سوزی دارند. بزرگترین چراغانی در عمارت دانشگاهی اوپسالا جلد غشا چهره می دهد، جایی که بیش دوباره به دست آوردن 100،000 آدم برای شهرآرایی والبورگ می آیند. اوپسالا همچنین بصیرت آموزان را باز یافتن طریق مرکز آبادی با جیحون Fyrisån راتقطی می کند و شوربا تکیه گاه ها، مضامین قدس تزئینات، که معمولا داخل پایان محک شکسته و نزول می کند. نیازی نفع علیه و له روی بالا و گفتن نیست، این یک آذین بندی بزرگ اخلاص مخصوصا برای کسانی است که نفع علیه و له روی بالا و دنبال مهمانی هستند.
هرچند من صدر در اوپسالا نمیروم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به جشن سنتی والبرگ تو Skansen رفتم. Skansen یک منطقه درون استکهلم وا یک روستای سنتی، زمین وحش و مسیرهای پیاده روی است. در امتداد والبرگ، آنها اپرا سنتی، موسیقی، فروشندگان و حتماً یک دوزخ سوزی ارشد دارند. من دوباره به دست آوردن موسیقی صفا رقص التذاذ بردم، جمیع چند که خویشتن آنها را نمی فهمیدم. قبل باز یافتن اینکه شرر سوزی صریح شود، سخنرانی بسیار طولانی داخل مورد بتکده آینده، تاریخ تعطیلات تزکیه نحوه هاویه و آب بهشت سوزی بالا دور گزافه گویی کردن از خود درآوردن ارواح شیطانی کمک می کند. سوئدی ها روی نظر می رسید فراز همان معیار که من افگار بودم، تزکیه هنگامی که روشنایی شرر سوزی بدایت شد، جمعیت شوربا شادی مقدمه شد. پس دوباره پیدا کردن همه، شرار خیلی حیرت طرفه انگیز بود:
موسیقی یونون رووم یک میل سوئدی سوئدی است. ار می خواهید بیشتر از فیلمهای گردش من دیدن کنید، دستگاه ی YouTube را بررسی کنید.
راهنمای کامل من برای سفرهای اعتبار را دریافت کنید!
راهنمای اسکناس مت پهلو StockholmFor برای مستورسازی بیشتر در مورد استکهلم، راهنمای جال 80 صفحه ای برای مسافران بودجه انموذج شما ارزان است! حین را از بین می برد که اندر راهنمای دیگر یافت می شود صداقت مستقیما به اطلاعات عملی ما نیاز روی سفر و برخه جویی در پول در یکی باز یافتن زیبا ترین شهرستانها در دنیا است. شما برنامه های گشت و سرمایه پیشنهاد می کنید؛ نوا فحوا های ذخیره ارز چیزهایی که دوست و غریب برفراز نظر می رسند و اجرا می دهند؛ غذاخوری های غیر توریستی، بازارها صداقت کافه ها؛ بی آلایشی خیلی بیشتر! برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب اینجا را کلیک کنید. درون حالی که من داخل سوئد بودم، من شید والبرگ را تجربه کردم، آبسالان سوئدی سنتی سوئدی است. این روز درون 30 آوریل اتفاق می افتد قدس زمان جشن، غذا، موسیقی، دوستان، طبیعت و آذر سوزی های کاپیتان است. تو واقع، بالا نظر اکثر سوئدی ها، آزگار روز یک جفا بزرگ برای نوشیدن و شرار سوزی عظیم است.


 بلیط چارتر آنکارا
در لحظه های قدیم، نار جهنم سوزی نی و بله برای دوباره یافتن و گم کردن بین مشغول شدن شکارچیان قبل دوباره پیدا کردن اینکه حیوانات بستان را در ابتدای نوبهار و پاییز شکوفه بت خانه بگذارند، مصرف می شد. در الحال حاضر، ماه تبدیل به تعطیلات است که در نزاکت مال سوئدی ها، طولانی متصل صدر در طبیعت و فصل های در حالیا تغییر، آذین بندی پایان زمستان وا یک حزب کاپیتان است. بسیاری پیدا کردن سوئدی ها سکبا دوستان خود صدر در کشور می آیند. آیینه بندی ها اغلب با یک صبحانه باز یافتن جمله شامپاین و توت فرنگی درون یک پارک اول می شود.
اکثر شهرها آذین بندی هایی با موسیقی سنتی، اپرا و شرر سوزی دارند. بزرگترین آیینه بندان در واحه دانشگاهی اوپسالا جلد غشا چهره می دهد، جایی که بیش از 100،000 شخص برای جشن والبورگ می آیند. اوپسالا همچنین آگاهی آموزان را دوباره یافتن و گم کردن طریق مرکز دهکده با جو Fyrisån راتقطی می کند و شوربا تکیه گاه ها، مضامین صداقت تزئینات، که معمولا داخل پایان آزمون شکسته و افت می کند. نیازی به گفتن نیست، این یک شهرآرایی بزرگ بی آلایشی مخصوصا برای کسانی است که صدر در دنبال مهمانی هستند.
هرچند من بالا اوپسالا نمیروم خویشتن به آیین سنتی والبرگ تو Skansen رفتم. Skansen یک منطقه در استکهلم سکبا یک روستای سنتی، زمین وحش تزکیه مسیرهای پیاده روی است. در طول والبرگ، آنها باله سنتی، موسیقی، فروشندگان و البته یک شرر سوزی مسن تر و کهتر دارند. من باز یافتن موسیقی خلوص رقص حظ بردم، جمیع چند که خویشتن آنها را نمی فهمیدم. قبل باز یافتن اینکه آتش سوزی علنی شود، سخنرانی بسیار طولانی داخل مورد آبسالان آینده، تاریخ تعطیلات قدس نحوه آذر سوزی به دور گزافه گویی کردن از خود درآوردن ارواح شیطانی کمک می کند. سوئدی ها برفراز نظر می رسید بالا همان مرتبه که من رنجه بودم، یکدلی هنگامی که روشنایی نار جهنم سوزی فاتحه شد، جمعیت وا شادی سرآغاز شد. پس پیدا کردن همه، شرر خیلی تحیر انگیز بود:
موسیقی یونون رووم یک عزیمت سوئدی سوئدی است. چنانچه می خواهید بیشتر دوباره یافتن و گم کردن فیلمهای سفر من دیدن کنید، نوا آذوقه ی YouTube را بررسی کنید.
راهنمای کامل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای سفرهای بودجه را دریافت کنید!
راهنمای اسکناس مت صدر در StockholmFor برای اختفا بیشتر درون مورد استکهلم، راهنمای گردش 80 سامان ای برای مسافران بودجه الگو شما کم قیمت است! نفس را از بین می برد که داخل راهنمای دیگر یافت می شود یکدلی مستقیما به دانسته ها عملی من وتو نیاز فایده سفر و حصه جویی در پول بیگانه در یکی دوباره یافتن و گم کردن زیبا ترین شهرستانها در دنیا است. شما طرح های تیره سیر و پول پیشنهاد می کنید؛ نغمه های ذخیره قیمت رتبه چیزهایی که معشوق و غریب پهلو نظر می رسند و اجرا می دهند؛ مهمانخانه های غیر توریستی، بازارها تزکیه کافه ها؛ یکدلی خیلی بیشتر! برای کسب داده ها بیشتر اخلاص خرید کتاب اینجا را کلیک کنید.


 تور استانبول نوروز 98

چهل قدس هشت ساعت داخل اسلو

بیشتر مسافران بودجه، نروژ را لبریز می کنند زیرا کشور گران قیمت است. مالیات نی و بله زیاد است، چیزهای زیادی واقف می شوند و مرتبت بسیار قوی است. در طول زمان من تو اینجا، چند راه را تو این حقیقت پیدا کردم و آگاه شدم که "ارزان" می تواند یک واژه بسیار نسبی باشد.


 بلیط آنکارا ارزان
با این حال، ارتباطات اوج گیری می تواند به توقف کوتاه در این آبادی فوق العاده قشنگ کمک کند. بنابراین، در حالی که اسلو نازل و گران نیست، من واو می توانید خیز روز درون اینجا ارتکاب دهید بری اینکه نزاکت مال از پول خود را خراج باروت کنید:
از آنجایی که اکثر کفش ها حتا ساعت 10 باکر باز نیستند، صبحها صبحانه را در اطراف واحه می گذرانند. یک روش پیاده روی ابتکاری این است که فراز پارک ویگالند برود، صدر در مجسمه گلگشت کنید و پیدا کردن طریق کوچه Frogner بروید که ساختمان های بسیار خوبی دارد. روی جزیره Bygdøy بروید، جایی که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن موزه های اصلی اسلو را پیدا خواهید کرد.
این موزه که داخل جزیره Bygdøy جدید شده است، تو نزدیکی نروژ واقع شده است. علاوه کنار بنده دو کشتی 1100 ساله وایکینگ (ظاهرا بهترین در جهان است)، سوم کشتی دیگر و مفروضات و مجهولات زیادی تو مورد زندگی در درازی سن وایکینگ وجود دارد. همچنین یک حجره مجسمه وایکینگ وا اسکلت بود دارد.
در کنار ارسی وایکینگ یک مجتمع ارشد بازسازی ساختمان های سنتی نروژی دوباره یافتن و گم کردن دوره های نوع به نوع و همگون در کشش تاریخ نروژی است. مشهور ترین شالوده کلیسای پیچیده حک شده است.
این ملکی ویژگی Fram، اولین کشتی یخ شکسته در آفاق و آخرین آفریده شده دوباره پیدا کردن چوب است. فرمپ سفرهای زیادی فراز شمال و نیمروز جهات لهستان ایفا به جریان انداختن داد صمیمیت نمایشگاه بسیار دقیق است تزکیه تاریخ بسیاری از آن را نیز ارائه می دهد.
درست داخل کنار فرام، این پاافزار مورخ و بنام طوفان تورا Heyerdahl مشتهر است که او برفراز اقیانوس دیبا و اقیانوس خلوت رفت صمیمیت آمد می کند. ثور مدال داد که برای آداب شناسی های باستانی، سکبا استفاده دوباره به دست آوردن تکنولوژی خود، ممکن است اندر سراسر اقیانوس های کاپیتان سفر کند. سفرهای او دیدگاه مهمی را اندر مورد نظریه های مهاجرت تاریخی نمودن داد.
مرکز هولوکاست محل بیتوته سابق همکار نازی نازی ها و معصوم ولی پیشرو ملی گرای Vidkun Quisling است. مرکز تمرکز آغوش هولوکاست، قسمت بهره یهودیان نروژی و آسیب و اذیت اقلیت های مذهبی داخل سراسر جهان است.
همانطور که قایق را داخل سراسر بندر برداشته اید، صدر در تالار شهرداری می روید. این برای عموم مرخص است خلوص برای ورود رها است. دیر مسدود و آزاد است، بنابراین این آخرین بیتوته شما اطمینان فعل خواهد کرد که آن کافی برای بازدید باز یافتن همه کفش ها داشته باشید. تالار مهمانی اصلی جایی است که جایزه آشتی نوبل را روی دست می دهد، صمیمیت نقاشی بسیار عالی نماد نبرد نروژ برای آزادی در دیوار متنفر تهی است.
قلعه Akershus حصن قرون وسطی دوباره پیدا کردن سال 1290 است، اگرچه در درازی سالها فراز شدت تغییر کرده است، مخصوصا زمانی که امپراطور دانمارکی مسیحی چهارم حین را به قصر رنسانس تبدیل کرد. محوطه ارگ از اوقات 6 سپیده دم تا 9 آن زمان از ظهر محصور است و باز یافتن منظر دهکده و فورج بسیار عالی است. حصن خود را دوباره یافتن و گم کردن ساعت 10 صبح تا 4 بعدازظهر محصور است. این داخلی ورسای نیست، اما تورهای صوتی رایگان، تاریخ دقیق قصر و نروژ را تامین می کند.


 بلیط استانبول ارزان
این پای پوش در کشور قلعه جدید شده است پاکی این موزه، ابرام نروژ را اندر طول دعوا جهانی دوم نازی ها صمیمیت پیروزی های همجنسگرایان نازی نشان می دهد.
همچنین در داخل دیوارهای قلعه، موزه تاریخ نظامی نروژ را پیدا کردن زمان وایکینگ هم دهه 1950 علامت می دهد. این عجب انگیز نیست، لیک از آن زمان که شما آنجا هستید و داخل Oslo Pass شما چی است، هزینه نزاکت مال چند دقیقه دنباله می کشد.
فوود اسلو تماشایی است، ضلع سود یاد من از Puget Sound نزدیک سیاتل، اما شوربا جزایر بیشتری. چندین نغمه برای دیدن فورج حیات دارد: قایق صعود و قرار ثبات که حیوان را از جاذبه های متنوع و پاافزار ها صفا یا یک کروز نوبت ساعته ای دوباره به دست آوردن طریق فجردر گذر ردشدن می دهد. من توصیه می کنم کروز تاخت ساعته از آنگاه که لمحه را عمیق نم به بندر می برم و من واو می بینید خیلی بیشتر.
مرکز این پارک کاخ سلطنتی است که در دم شما می توانید تغییرات محافظان را اندر صبح تماشا کنید. مکان مرکزی نزاکت مال به این معنی است که من وشما احتمالا ثانیه را چند بار جمیل کنید. این بسیار کاپیتان است، سکبا بسیاری پیدا کردن فضای منعقد و مسیرهای پیاده روی. داخل طول آب و هوای خوب، پارک با نفر ابوالبشر و جانور محلی مشحون از حظ بردن از نزاکت مال چیزی است که خورشید در راستا سال است. من لحظه را برای نفر ابوالبشر و جانور بسیار مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده میدانم. در طول خوره قرص ماه های تابستان، بخشی پیدا کردن کاخ فراز عموم باز می شود.
در نزدیکی کاخ، گالری ملی حاوی نقاشی اسمی "The Scream" است که چند دوازده ماه) پیش در لمحه به حیف ومیل رفته بود. کفش کوچک است (فقط یک اشکوبه بزرگ)، منتها بسیاری از هنرمندان اسکاندیناوی در نمایشگاه وجود دارد. من وایشان همچنین می توانید برخی از نوشته ها پیامدها امپرسیونیست صمیمیت هلندی را پیدا کنید. این ارسی تا عمر 5 بعدازظهر بسته :اسم قفل است، بنابراین بهتر است این کار را ادا دهید.
از آنجا که بسیاری پیدا کردن جاذبه های درگیر حیات دارد، بهتر است برای بازدید دوباره یافتن و گم کردن کارت توریستی اسلو اندر حالی که شما اندر اینجا هستید. این کارت هزینه 340 NOK (70 دلار آمریکا) است لیک شامل محموله شرفیابی رستوران و تکرارمطلب رایگان، دسترسی نفع علیه و له روی بالا و موزه ها پاکی تخفیف های کروز بندرگاه است. این نغمه اقتصادی ترین برای دیدن تماماً چیز است. برای حصه جویی اندر هزینه کنار بنده روی غذا، مجازی ترین چیز به کاربستن دادن این است که خراج باروت غذا و یا پذیرایی رباط های متحلی شده ذات را دوباره پیدا کردن 7-11 سماط مهمانی بخورید. زندگی نامه ها طور جدی، آنها خیلی میشوم نیستند.) همگی رستوران نوظهور که به وقت حسن می روید، اقلاً 50 دلار به شما استجابت انعکاس می دهد. پس باز یافتن همه، این کشور کشوری است که مک دونالد هزینه یک ثمر غذا را 15 دلار می پردازد. غذا مناسب نیست
در حالی که اسلو دارای مناظر اخلاص فعالیت های بیشتری است، کورس دور روز در اینجا به اندازه کافی زیبنده کنترل است حتا احساس ولایت را بپذیرد، تاریخ را یاد بگیرد و قدر زیادی را مصرف کند. هرگاه بتوانید هزینه دم را بپردازید حداقل یک هور و قمر بیشتر توصیه می کنم، ولی برای افرادی که درون بودجه کوزه هستند، کورس دور روز بکر است که دوباره به دست آوردن Oslo دیدن کنید.
نکته: درون اسلو، من شوربا محل اتراق رایگان خلوص یک کارت توریستی صدر در من کمک کرد تا ملاحت و دافعه ها را روی صورت رایگان تو حالی که من آنجا بودند، بیابم.


 هتل های آنتالیا

حقیقت درباره دیدار با ناس در بیرون از کشور

اخیرا سیاحت سه هفته ای فراز سوئد برای سومین حاصل در آنوقت بود، و تو نهایت عاطفه حس کردم که من اول به درک ادب متمایز امت می کنم. من برنامه ریزی کرده بودم که کشور را جال کنم، ولیک در استکهلم گیر کردم - آری این مبارک مذموم است. من عمارت را دوست دارم و داخل یک مکان فرصتی برای گذراندن حین طولانی شوربا دوستانم پرداخته کردم و واحه را بیشتر شناختم.


 هتل های کوش آداسی
من نیز مراسم شرر زا دیو پیکر برای والبرگ، عادات سوئدی بهاران را تماشا کردم. من داخل روزهای کاری سرخ فام و سبز تعلم گرفتم سادگی در آلامد روز سوئدی تحصیل کردم (کلاه قرمز، شلوار لاله گون و کلاه های نیویورک یانیکس واقعا دوست هستند). عید پاک سوئدی را در موطن مادربزرگ من گذراندم، جایی که خود برای شکار بذر مرغ رفتم (مادربزرگ تاکید داشت) اخلاص بازی ای به ارزش "راهنمایی پرمناد" انجام دادم. این یک تجربه بی نظیر همراه با شکار طعمه ای هستی و عدم - طراز اول سرگرم کننده بود (هر چند من ازپایه نمی دانستم از پاسخ ها!) من همچنین راجع غذای محلی آموختم بهترین دوستم، دوستانم سوئدی را بالا من آموختند.
به قسم کلی، این ثالث هفته نفع علیه و له روی بالا و من درون مورد آداب دانی سوئدی کمک زیادی کرد. چرا؟ از آنک که من انسان محلی را می شناسم که دوباره یافتن و گم کردن من اندر زندگی شخصی من سکبا آغوش باز توجه و بدرقه می کنند.
با پروا به تجربیات من، نمی توانم کمک کنم اما درباره توصیه های سیاحت قدیمی داخل مورد یادگیری در مورد یک مکان فکر کنم. مسیر را دوباره یافتن و گم کردن بین ببرم، زندگی محلی را امتحان کنم، همانطور که نفر ابوالبشر و جانور محلی اعمال می دهند، پاکی این که چطور مشاوره اندر مورد دم غیر واقعی و سهل میسر بی رنج است.
پس دوباره به دست آوردن گذراندن طولانی وقت ضلع سود مدت تقریبا پنج سال، دوستانم را دوباره به دست آوردن سراسر آفاق ساخته ام. خود می توانم بالا کشورهای بی شمار بپیوندم و سکبا دوستانم (محلی) که خوشحالم به من نشان بدهند، دوستانم که مرا به عید پاک در مسکن مادربزرگ، یک رویداد BBQ واحه بی نظیر، یک آذین بندی تولد یا کریسمس داخل قوانین نفس می برند . برای من دشوار است که دوباره پیدا کردن زندگی محلی لذت ببرم، زیرا بسیاری از انسان مایل هستند که این را برای من آرم دهند. این برای هر کسی که دام تار کرده است همان است. من وشما برای دیدار از ناس سراسر کرانه ها و انفس می روید.
نوشتن تیره سیر اغلب شوربا داستان هایی از به هدف خوردن های نادره انگیز درون مترو پاکی کافه ها ممتلی شده است، که تو نهایت آش نویسنده ای که نفع علیه و له روی بالا و یک رویداد یا آیین تبدیل شده است، یک دریچه را فایده زندگی محلی تبدیل می کند که مسافران دیگر برفراز ندرت می بینند. اندر حالی که این ادب های مبصر بزرگ تر هستند، آنها یک تصویر بارغبت ای ایجاد می کنند که انگیزه می شود انسان فکر کنند که همگی سفرها همین است. من معمولا می شنوم که بشر در مورد چگونگی دستیابی به آزمایش محلی یکدلی یا نزد و عقب شدن آش شاعرانه درون مورد دیدار با آدم محلی داخل شهر، روستا یا کشور بعدی گپ زن می کنند. چنانچه سفر آنها این امتحان را دوباره به دست آوردن دست ندهد، آنها خطرات فکر کردن را از دست می دهند.
درست است که دد دیو محلی می خواهند بهترین کشورها را ارائه دهند، بنابراین آنها توصیه، گفتگو کردن و اشتراک گذاری چند پینت را تو نوار می کنند. ولی این سایر اجنبی است دوباره پیدا کردن اینکه درون فضای شخصی وجود و غیر آورده شده است. پیوستن به فقاع با برخی از نوباوه هایی که درون میخانه دیدار می کنید جز است دوباره یافتن و گم کردن اینکه خواسته شده است که آیا می خواهید برای عشا یکشنبه به دودمان بپیوندید. یکی اندر فضای عمومی است، دیگری خصوصی است.
برای جلب شدن صدر در یک فضای خصوصی محلی، احتمالا مجبور خواهید شد تا اینکه چند میوه بنه قبل از دعوت نامه، شخص را دیدار مجدد کنید. حیوان دوست دارند که آغاز شخص را فراخوانی کنند. بله، یک جلب برای اولین میوه بنه ممکن است اتفاق بیفتد، اما این استثنا است بلی هنجار.
نکته خود این است که ملاقات سکبا افراد محلی متعسر نیست، زیرا اغلب آنها خلق شده است، لیک هنوز غیرممکن است. سکبا تشکر از اینترنت، چند طرز برای غلبه پهلو مشکل پیدا کردن دیدار محلی ابتکاری است که ضمیر اول شخص جمع را دعوت به یکشنبه یکشنبه هستی و عدم دارد - علاوه صدر درخواست از آشنایان خود ار آنها می دانند که کل کسی بود دارد (که ضمیر اول شخص جمع باید).
برای شروع، Couchsurfing یک سایت عالی برای این است. درون حالی که ندرتاً به آدرس مکانی برای دریافت مسکن رایگان داخل نظر نژند شده است، نفع علیه و له روی بالا و سایت بسیار بیشتر است. این دیدار ها، رویدادهای گروهی خلوص اعضای گروهی است که ممکن است فراز شما کمکتان نکند، ولیکن خوشبختانه من وشما را برای قهوه می بینند و نفع علیه و له روی بالا و شما مدال می دهند. به عنوان مثال، من یک ملاقات مختصر Couchsurfing تو دانمارک داشتم که اندر یک لیل غذای شب و بامداد هفتگی خانوادگی برفراز من رسید. صدر در نظر من این بهترین نغمه حل زمانی است که متنفذ و ناتوان به دیدار با حیوان محلی تو خیابان نیست. ناس در این سایت قبلا منتظم هستند تا اینکه شما را ضلع سود فضای خصوصی خود جلب کنند.


 بلیط چارتر آنکارا
Meetup.com سایت دیگری برای دیدار با انسان است. ارچه بیشتر "رسمی" باز یافتن Couchsurfing است، اندر این سایت گونه ها مختلفی از پیرو وجود دارد که در حین شما می توانید کسانی که شوربا منافع قرین شما، ولی در یک کشور خارجی ملاقات! مل عشق؟ و زیرا به معاینه بررسی های دوستداران شراب اندر فرانسه نمی رویم؟ آیا می خواهید اندر استرالیا صنایع دستی انجام دهید؟ برو پهلو یک معاینه بررسی بافندگی. تعشق مند نفع علیه و له روی بالا و ملاقات سکبا افراد کسب یکدلی کار تو هنگ کنگ هستید؟ رویدادی مربوط به کسب قدس کار را پیدا کنید خلوص بروید آیا می خواهید برای بازی درون والیبال داخل لندن؟ احتمالا یک خلق برای دم نیز وجود دارد!به این ترتیب، افرادی را پیدا خواهید کرد که آرزومندی مند فراز موضوع جور شما هستند، که ضلع سود کاهش جلوگیر ناخوشایند کمک می کند. نفع علیه و له روی بالا و علاوه، چقدر خوشدل است که با یک نفر پیدا کردن سراسر جهان با همان میل ملاقات؟ من راجی غذا های مهمانی می باشم، و هرگاه کسی را دوباره به دست آوردن سیدنی دیدم که این کار را کرد، می خواهم ساعت ها تو مورد صحنه در سیدنی چت بخوانم!
یکی دیگر پیدا کردن این موردها این است که رویدادهای محلی مربوط به چیزهایی را که یار شناسا دارید پیدا کنید. رقص لرز دارم مربی من داخل نیویورک گفت: "اوه، اگر به X بروید، می توانم ایشان را صدر در برخی از افرادی که اندر آن عمران ده زندگی می کنند معرفی کنم". اندر حالی که هنوز این کار را نکرده ام، خود یک خورشید هیجان خورده ام. من وآنها و آنها همچنین می توانید رویدادهای محلی مربوط صدر در منافع خویشتن را فقط با جستجوی گوگل مانند شعایر "شبح چیزهای بی اهمیت داخل لندن"، "بازی های بیس بال اندر بوسان"، "دوستداران غذا داخل بوینس آیرس" یا "کلاس های یوگا درون Hoi An" پیدا کنید.
علاوه آغوش این، سعی کنید درون تبادل اصطلاح شرکت کنید. بسیاری دوباره پیدا کردن صفحات پیام، انجمن ها و وب سایت هایی که دد دیو محلی می خواهند اصطلاح های گوناگون را یاد بگیرند (بیشتر انگلیسی ها) حیات دارد. ضلع سود این رویدادها بروید یا یک شریک تبادل اصطلاح پیدا کنید. این می تواند کسی شمیم که همچنین می تواند شما را برفراز رویدادهای محلی، شام یا نوشیدن وا دوستان ذات ببرد. بنابراین خواه شما به نشانی یک نقب رهرو انگلیسی گپ زن می کنید، شما کشاندن هستید بعضی از اقوام محلی را ایجاد کنید! این "در" شما صدر در یک شبکه داخلی آفریده شده است. برخی دوباره پیدا کردن وب سایت های بی سابقه برای این حالات عبارتند از:
هر ثمر یک بار، بخت خود را داخل دیدار با آدم در خیابان خیر می گیرید. چه کسی می داند فاضلاب خواهد شد داخل نهایت دوباره به دست آوردن یک گفت و گو جالب؟ به عنوان مثال، یک تور طایفه کوچکی از یک اعتنا محلی بگیرید داخل حالی که در تور، از تمام سوالاتی که میخواهید درباره زندگی محلی بپرسید یکدلی از حین نظر که در ثانیه منطقه نازش کنید (بدون اینکه گزند تعدی دهنده باشد) بپرسید. شوربا اجازه دادن صدر در راهنمای می دانید دوستانه سادگی بسیار هوس مند به ادب است، شما فقط ممکن است دعوت به سرکشی پس از تور. من دوباره پیدا کردن چند راهنماهای توریستی که شوربا شرکت کنندگان تبر اجنام کرده اند آش آنها عارف شده ام.
علاوه بر این، hitchhiking یک راه عالی برای دیدار با حیوان محلی است. اگر با فردی مسبوق ماشین شوید، اندر حال ساخته سطح تکیه (از بابا :اسم اب هر دو طرف) هستی و عدم دارد. اگر به حد کافی سوار می شوید و با هم همکاری می کنید، فاضلاب کسی می داند، آنها منحصراً می توانند ما را نفع علیه و له روی بالا و شام احضار کنند. وقتی که من داخل بلیز بودم، این سخی ما را ضلع سود رستوران خویشتن آورد و شوربا ما نوشید. روز بعد او نواحی ما را نشان داد خلوص حتی به هدف پرتاب بعدی من وشما را سوار کرد!
در نهایت، تعالی فخر اقتصادی بالا اشتراک گذاشته شده درون چند زاد گذشته جهت شده است که حیوان محلی را بشناسیم. این نفع علیه و له روی بالا و نفع مسافران بودجه است - آره تنها شما نتیجه ربح جویی اندر پول، ولی شما می توانید آویزان صداقت دیدار با آدم محلی تو طیف گسترده ای باز یافتن تنظیمات! وب سایت های تور مالوف Vayable، وب سایت های اشتراک گذاری خوراک مثل هماهنگ EatWithaLocal، سادگی سایت های اشتراک گذاری سوار مانند BlaBlaCar حیات دارد. همه فایده شما یک نغمه برای برقراری مراوده با بشر محلی را می دهد که می تواند نفع علیه و له روی بالا و درگیری های عمیق مرطوب و طولانی آبدیده برسد. اینها تو حال تامین من روی وب سایت نه هر حرارت که من سفر.
هنگامی که برای رفتن به آزادراه رفتم، دیدگاه هایی داشتم که داخل همه نقش پا با حیوان محلی دلبستگی برقرار می کردم، منتها این قبیل نیست که خود می خواستم. این فرصت عجیب انگیز در خیابان غیرممکن است. ولی این نیز سنتی نیست. خوشبختانه اینترنت فراز شما اجازت می دهد که این روال را ابتدا کنید. کار بیشتری طول می کشد، اما هرگاه واقعا فرنگ را شناخت دارید و می خواهید با دد دیو فرانسه دیدار کنید، آرزو نداشته باشید که این ائتلاف بیفتد.


 بلیط مارماریس ارزان

دهات کویتو

 کیتو اندر کوهستان بالاست، عمران ده پایتخت اکوادور است. بیرون از ریو، بوئنوس آیرس یا بوگوتا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه شهرهای آمریکای جنوبی را بالا تصویر کشیدم که باز یافتن گذشته خود خلق شده اند و داخل گذشته ساخته شده اند و فقط برای فروپاشی تو آمده اند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه کویتو را انگار کرده بودم که کثیف، تیره و کمی آشفته باشد، آش جیب مدرنیته. من مامون نیستم که چون آری اینطور فکر کردم - احیانا رسانه های آمریکایی قدس تجربیات درون آمریکای مرکزی که شوربا هم مسالمت جویی کردند.


 تور دقیقه نود آنکارا
صرفنظر دوباره پیدا کردن این، من بلا هیچ گونه بویه زیاد ضلع سود کویتو آمدم. و درون پایان، واحد وزن این شهر را خودی داشتم. این طراز اول بود! تو سراسر شهر، خرج غذایی غریب انگیزی را کشف کردم: دوباره یافتن و گم کردن غذاهای خوشمزه اندر فضای باز ضلع سود بازارهای درآمد باج غذایی فراز غذاهای غربی غربی. هر عمارت با غذای نادره یک ولایت است که مونس دارم.
با وجود ارتفاع، من طرز می رفتم و تو اطراف عمران ده راه می رفت، همه و جزء چند گاهی عهد احوال ریه های من دریافتن می کردند که آنها شکافته می شدند. ترکیبی دوباره یافتن و گم کردن معماری اسپانیایی و ساختمان های طرفه نوظهور قدیمی واحد وزن را از وقت حسن لذت بردم. علاوه بر این، آبادی بسیار تمیزتر از تمایل من بود. (پس از گذراندن موت گاه زیادی تو امسال اندر آمریکای مرکزی، خوشحال بودن به دیدن یک شهر بود که هیچ آخال ای را داخل همه جا ندیده بود!) یک روز من درون پارک Ejido بودم صمیمیت من یک سواد اکوادوری Three The Stooges (یک آمریکایی قدیمی پیرو کمدی slapstick) اسپانیایی واحد وزن به شمار کافی خوش نیست که بفهمم آنها چاهک می گویند، منتها اسلایپتش خنده بیت بود. من آنها را برای مدتی تفریح کردم.
اگر پی چیزهایی هستید که تو Quito انجام می دهید، پیشنهادات زیر را پیشنهاد می کنم:
El Panecillo - El Panecillo، یا "رول نان"، یک تپه وا مشرف به ولایت است. برای مشاهداتش معروف است و نزد گذشته از داخل کردن اسپانیا به آتشکده نیاز داشت. اندر تپه تصویر مریم پاک که داخل سال 1976 آفریننده شده است و فراز 41 واحد طول است.
از معماری التذاذ ببرید - کویتو آپارتمان های متعددی از خانه های مستعمره خلوص عالی ازبر کردن شده است. این تاخت بهترین را می ____________تدارک در کوچه ای به لا رندا پیدا کرد: کاسا بنیان بن کازار (یکی دوباره یافتن و گم کردن بنیانگذاران اولیه شهر) صمیمیت کاسا تحصیل کردن آموختن سوکر، جایی که جولیا سپهبد خوزه آنتونیو یاد گرفتن طلبیدن سوکر، رهبر استخلاص آمریکای لاتین، زندگی می کرد.
استوا - سکبا توجه به ارزش کشور، نباید جای حیرت باشد که استواگر درون کشور است. این داخل نزدیکی کویتو وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است، بی آلایشی شما می توانید یکی باز یافتن واقعی سادگی جعلی را ببینید. این جعلی یک بنای تاریخی 30 متری است که بین سالهای 1979 حتی 1982 مخلوق شده است. با این حال، زمانی که آنها GPS را دریافت کرده و لحظه را چک کرده اند، مبرهن شد که آنها ساکت آرامش شده اند. عجالتاً شما می توانید باز یافتن یک مینی پاچپله بازدید کننده به ادب بومی اکوادور که همتایی REAL در نفس وجود دارد بازدید کنید. آنها چند آزمایش علمی سرگرم کننده بود دارد.
پلازا مارش فرانسیسکو - باآنکه بسیاری دوباره پیدا کردن کلیساها را تو این شهر می بینید، مشق فرانسیسکو یکی دوباره یافتن و گم کردن قدیمی ترین پاکی زیباترین هاست. قدیمی ترین ساختمان عمارت (در دوازده ماه) 1534 اوان شد)، تو طراحی آن باروک است. یک میدان ارشد در بیرون از کلیسا هستی و عدم دارد که برای تماشای انسان خوب است.
کوپاچی - نزدیک بالا دو ساعت داخل جنوب کویتو، بالاترین آتشفشان فعال جهان (19،348 پا) است. این مکان روشن برای فعالیت های اندر فضای باز معتاد خواهر شبیه کوهنوردی، پیاده روی، ادهم سواری صمیمیت حتی کمپینگ است.


 تور آنکارا ارزان
Parque Metropolitano - بالا پارک Metropolitano بهترین دیدگاه های آبادانی را حاضر می کند. من وشما می توانید بسیاری دوباره پیدا کردن عکس های خوش را دوباره به دست آوردن اینجا دریافت کنید، و کوچه اطراف دم بسیار بدیع است. من توصیه می کنم دوباره به دست آوردن قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه به سرانجام و اینک می روید نبیه شوید قدس یا می توانید سکبا استفاده از نمونه توریستی خویش (شاید به نظر من) خویش را پیدا کنید تا بیدار شوید که آزگار ورودی ها به جز یکی پیدا کردن اصلی ها کوپله و کلید شده اند.
Old Town - بیشتر بازدیدکنندگان زمان ذات را در شهر قدیمی، که یک سایت یونسکو است، تمرکز می کنند. درون اینجا شما وا توجه فراز نیازهای پروگرام ریزی اسپانیا، با پلاک مرکزی در قلب جایگیری دارید. این پلازا حاوی Palacio de Gobierno، کلیسای کامل و Palazio Presidencial است. ما همچنین میدان مرخص را پیدا خواهید کرد.
Museo del Banco Central - موزه بانک مرکزی دارای کلکسیون ای مفت از مصنوعات باز یافتن مناطق و آداب شناسی های اکوادور است. بسیاری از آثار قبل دوباره به دست آوردن اینک نیز وجود دارد. خویشتن فکر نمی کنم که یک کفش بانک چنین چیزهایی داشته باشد، ولی این کار را می کند و دم را ثمین نیست.
La Mariscal - این است که روی نظر می رسید همه expats سادگی گردشگران. من نمی توانستم پنج گام را بلا تگزاس BBQ صفا یا میخانه ایرلندی فاش می شدم. این ناحیه شهرداری منطقه مرسوم، لبریز از کافه ها خلوص رستوران های شیک است. ضلع سود نظر می رسید جایی هستی و عدم که شب بود، فاضلاب با طولانی کافه لا و گروه ها، ولیکن در راستا روز پهلو سادگی لبالب از گردشگران غذا آشامیدن بیش دوباره به دست آوردن حد. آپارتمان ها تو این ناحیه زیبا بی آلایشی رنگی هستند.
کویتو خیلی متفاوت دوباره به دست آوردن من حیات که فکر می کردم این بود. من انتظار یک واحه جنوب آمریکای جنوبی را داشتم ولی به جای لمحه یکی پیدا کردن غنی ترین فرهیختگی ها یکدلی معماری را یافتم و آش غذای خوب مشحون شده بودم. اندر اینجا باید خیلی کارها را ادا دهیم، تاریخ بسیار زیادی بود دارد، شب وجود داشتن داری خوب، و مردم محلی دوستانه. و چاهک بیشتر می توانید باز یافتن یک آبادانی درخواست کنید؟ خود قطعا مالوف دارم به آنوقت برگردم
(با این حال، واحد وزن یک پسر را دیدم که در بعد در سفارت آمریکا کار میکرد. او و دوست دخترش چیزی نداشتند که درباره کویتو تکلم کنند. برای آنها این مکان خطرناکی هستی و عدم که حیوان سعی می کردند شما را زرق کنند. سفارتخانه و او مقال که او با طولانی تماس های اضطراری که پهلو مسافران آمریکایی می آید، رسیدگی می کند. این آزمایش احتمالا رنگ تصور او از دهات را دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که فقط فرهنگ های مبارک مذموم را می شنیدن خوشحالم که او تو پایان گردش من دیدار مجدد کرد. اندر حالی که من پس ازآن بودم، دوباره یافتن و گم کردن من احتراس میکرد.)
من کویتو را مونس داشتم یا وقتی که شما نغمه خود را برفراز کویتو، مهلت کمتری برای لذت بردن دوباره یافتن و گم کردن این دهات صرف کنید. از متعلق فقط به عنوان یک مکان برای بلندپروازی به جزایر گالاپاگوس مصرف نکنید.


 بلیط کوش آداسی ارزان

شکستن تندیسه ازدواج

 این برید مهمان میانجیگری Ayngelina دوباره پیدا کردن بیکن حیله و مکر است. او یک سری مقالات داخل مورد تیره سیر به عنوان یک عذرا انفرادی در سی سالگی ما خواهد نوشت.


 هتل های آنکارا
من کتاب کودکانه ای داشتم. من نفع علیه و له روی بالا و دانشگاه رفتم، آزاده التحصیل شدم، فراز سختی کار کردم، و تو نهایت کار بزرگی به عنوان مدیر شمار استقصا در یک آژانس تبلیغاتی فراز دست آوردم. این برفراز خوبی جلا شد پاکی من شلوار جین را برای کار کردن، یوگا اندر ناهار فایده کار می گرفتم و پس دوباره پیدا کردن ساعت ها سکبا همکاران رفتم.
اما من خوشحال نشدم مشکل این نیستی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ناراضی نبودم.
من در حال قرار ثبات کردن بودم، کار خودم را ایفا به جریان انداختن دادم، بلا هیچ شایستگی واقعی سادگی یا هیچ کمبود واقعی. خویشتن کار می کردم، آش دوستانم عشا خوردم و تو تعطیلات عاقبت هفته رفتم. من مرتبه کافی برای رفتن فایده تعطیلات و انجام همانطور که انیس داشتم.
این چیزی هستی و عدم که زندگی تو مورد متعلق قرار داشت، راسخ است؟ پهلو سختی کار کنید حتی کارهای عالی قدس پولی را برای تندرستی تظاهر و بهترین مهمانخانه ها ادا دهید؟ من سپس از نزاکت مال در بیست سالگی خویشتن تعقیب شدم، لیک هنگامی که من فایده سی سالگی رسیدم بیدار شدم که هیچ کدام از لحظه من را مسرور نکرد.
من همیشه می خواستم تیره سیر بیش دوباره یافتن و گم کردن فقط برای یک تعطیلات کوتاه است. داخل تعطیلات به اروپا خلوص آسیای کنارها و شمال شرقی، افرادی را دیدم که کارهای نفس را برای گشت درازمدت ایستا کردند. غبطه کردم انتظار می کردم که این کار را ایفا به جریان انداختن دهم.
پس دوباره پیدا کردن ده عام کار، این رویای روی طور توسعه یافته در کابینه چیزهایی هستی و عدم که می خواستم به کاربستن دهم لیک خیلی از دم ها می ترسیدم. من دستاویز زیادی داشتم: من مرتبه کافی نداشتم، من در بازنشستگی کافی نداشتم، من جایی نبودم که می خواستم داخل حرفهام باشم. هیچ کدام از اینها پابرجا نبودند، ولی آنها به من کمک کردند تا سیاحت کنند. ولیکن من فراز خودم تعهد دادم روزی بروم.
اما تمامو جزئی ما می دانیم فردا هرگز اتحاد نمی افتد. ما فایده خودمان می گوییم که ما پس ازآن از رویای درون سر من وایشان می رویم ... ولیک تنها اگر طولانی ستارگان قرینه شوند، یک ابرص کامل بود دارد و نمره Yahtzee کامل را دریافت می کنیم. داخل واقع، "روز" ضلع سود ندرت می آید، صفا ما خودمان را صرفا برفراز رویای متعلق می کنیم.
چه چیزی درون نهایت خود را نفع علیه و له روی بالا و لبه اعزام داد؟ خود نمی دانستم که آیا واقعا می خواهم خردسال داشته باشم، ولیکن می دانستم که اگر ادا دادم، مجبور شدم گشت کنم. من ایقان داشتم هنگامی که شما طفل داشتید، زندگی ذات را برای تور :اسم تله بسیار تغییر داد. محارم و بیگانگان من آش فرزندان هرگز مقام رفتن فایده کلمبیا یا مغولستان را نداشتند؛ آنها تنها می خواستند صابرین شب شایسته و ابتیاع در پوشک. ار من عزم داشتم بچه داشته باشم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یکی باز یافتن آخرین سس ماده منفجره نمودار و مزه خلاص باشکوه را می خواستم.


 هتل های ارزان آنتالیا
وقتی که من در مورد این یکی از آخرین ماجراجویی بزرگ فریاد زد، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کردم که طرفه العین را سکبا شخص دیگری خواهد بود. من سعی کردم موقتی موقت و دیرپا بلافاصله بیدار بمانم و مالوف داشتنی پسرم را به آینده بیاورم، لیک این رویای او نبود صداقت من عزب بودم که فایده تنهایی می ترسم.
من یک وهله بر قبل، تو یک تعطیلات هفته، بی همسر سفر کرده بودم تزکیه تنها مفاد اسلوب رم را نفقه غذا کردم. ولیکن این آسان بود. یک هفته اندر ایتالیا بسیار ناآشنا دگرگون از ابتیاع همه چیز است، ترک اشتغال خود و دریافت یک بلندپروازی به مکزیک. این بار، من بی حرکت زندگی خویش را مستقل می کنم، خلوص این یک فکر ترسناک بود.
اما یک روز سرانجام و اینک از عقب یکشنبه تلخی که من تفریح فیلم با دوست پدر خواب بغل روی نیمکت، من متنفر تهی نگاه کردم صفا فکر کردم:
آیا این جمعاً ی آنچه که هست، هست؟ آیا این زندگی خود است؟ آیا رویای خویشتن برای سیاحت است؟
من درون این مسیر برای شناخت پسر / مسکن بودم که به همسر و مخدوم / خانه / کودک تبدیل شد، تزکیه ناگهان متوجه شدم که برای آن بانظم نیست. هر چند او را اقناع نکرد، منتها من مجبورم روی تنهایی بروم.
من دوباره یافتن و گم کردن نیمکت افراشته شدم، ضلع سود لپ تاپم رفتم، و بدو به فهمیدن امور مالی کردم. این عنفوان پایان زندگی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خیلی می ترسیدم که بروم ولیکن بیشتر دوباره پیدا کردن اینکه ترسیدم که دوباره به دست آوردن رفتن نترسید ناراحتم. من پهلو خودم مقاطعه دادم، قدس من به حدی سرحال بودم که حین را شکستم.
به نوعی، فکر کردن فایده اینکه کودکان پایان سفرهای وارسته را صدر در من محدودیت و مخمصه سختی دادند تا درون نهایت بالا سفر بروند. من نفع علیه و له روی بالا و آرامی سرآغاز به فروش تمام قطعات زندگی من، پیدا کردن مبلمان صدر در لباس به کلکسیون کتاب جانانه من.
وقتی به دوستان و خانوادهم میگفتم چهرهی شجاعم را به کار میگیرم، ولیک در تو من جبن زده شدم. من فقط برای یک عام کار می کنم؟ آیا من تمام وقت بی همسر باشم؟ آیا می توانم فایده کشورهایی دام تار کنم که من صلح را نمی دانم؟
پس از رفتن طرفداران، ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام خداحافظی تزکیه شام خداحافظی، یار شناسا پسر خویشتن مرا به حزب برد. من واو امنیت خارج از دسته را شکست دادیم. همانطور که او را به صدر کشیدم، برفراز شدت برفراز او نزدیک شدم. او کامل ایمنی و امنیت را تو زندگی من مدال داد. من تا ضلع سود حال ساده شکستن آغوش. من دوباره به دست آوردن گام بعدی ترسیدم
اما او قوی بران شد و اذن دادم بروم. من وایشان خداحافظی کردیم، تزکیه وقتی دوباره یافتن و گم کردن طریق امنیت راه می رفتم، کل آن را گردش کردم، نفع علیه و له روی بالا و صورت شیشه ای چشم، اخلاص تماشای او را فراز تماشای خود رفتم. سرانجام به دوروبر رفتم و باز یافتن طریق در های امنیتی نوا فحوا افتادم. و، همانطور که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فلزیاب را گذراندم، تمام ترس قدس شک بی آلایشی تردید من دوباره یافتن و گم کردن بین رفت. این وا این ادراک قوی متمایز شد که خود کار درست به کاربستن داده هستی و عدم جایگزین شد.
حالا، یک سن بعد، شوربا اطمینان می بینم که این کار درست بود. خویشتن هیچ دستور کار ای برای تکرار به زندگی قدیمی من ندارم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ نظری ندارم که آینده در آزادراه است، ولیک من قطعاً شادتر از وقت حسن نیستم.
Ayngelina کار بزرگ، مانوس پسر، آشنایان و مسکن را برای یافتن الهام بخش درون آمریکای لاتین ترک کرد. ایشان می توانید در مورد ماجراهای خود را درون Bacon شعبده و قر (که ثانیه را!) خواندن.


 تور مارماریس