همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

سه شهری دیدنی اندر آنتالیا

آنتالیا، دومین مکان تعطیلاتی دوست ترین درون ترکیه سادگی مرکز توانی جهانی برای بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ملیت ها، دارای منبع بی نظیر ملاحت و دافعه ها صفا مکان هایی است که برای گردشگران بازدید می کنند. باز یافتن جمله سایت های تاریخی، چشم اندازها طبیعی زیبایی، مهلت های خرید، سفرهای دریایی و آذین بندی های هنری، قدرت و آنچه برای اولین بار ادا می شود، صداع مزاحمت است.


تور مارماریس
در حالی که اکثر کتاب های راهنمای توصیه می کنند که ایشان از ولایت قدیمی بی آلایشی سایت تاریخی Aspendos بازدید کنید، بسیاری دوباره به دست آوردن مکان های دیگر بزرگتر صداقت بهتر است ار شما می توانید به توابع منطقه سفر کنید. هرگاه زمان پس افت هتل خویشتن را تو مرکز واحه آنتالیا بی منتها کنید صمیمیت اولین گیرایی کشش های مجازی را ببینید، اما گر شما در یک سفر تکراری یا طولانی آبدیده از چند روز توقف داشته باشید، مکان های زیر می توانند ذهن شما را بتراشند!
3 مکان های سورئال برای بازدید درون آنتالیا، ترکیه
کوه قتل طلقلی: شاه منطقه
نشستن در نزدیکی ساحل دریاچه کمر، کوه ذات را چشمگیر نیست، اگر چه حین را درون اساطیر غوطه شد خلوص قبلا Olympos، منزل ساختمان خدایان نامیده می شود. در عوض، 15 دقیقه ماشین سواری کابین اتومبیل به نشست سرازیر می شود که باز یافتن لحاظ دید 360 درجه دوباره یافتن و گم کردن خط ساحلی آنتالیا و طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری کوه های توروس به فخر کردن دارد.
شرکتی که این طرح را اجرا می کند، با افتخار مرام "از آسمان به دریا" می کند به چه علت که درون زمان های خاصی پیدا کردن سالن، شما می توانید کوهستان را اسکی و آنگاه در دریا شناوری شنا کردن کنید. ماشین کابلی هر وقت جهان ساعت یک کوه نامحدود دلمه می شود ولیکن اگر سرانجام و اینک از تنظیم آدرنالین مشکلی برای جادوگری ایجاد شود، برای آزمایش پاراگلایدرینگ به آدرس راه جایگزین برای فرود، ثبت پشتوانه کنید.
قوانین افسانه ای! اخگر های آتشین کیمیرا
مکان دیگری که درون اساطیر پیچیده شده است، برای بسیاری از قرن خیر دزدان دریایی پاکی ملوانان باورمند بودند که هاویه و آب بهشت های آتشفشان دوباره به دست آوردن سنگ ها بالا مدت 24 ساعت داخل روز بوجود می آیند خلوص توسط برایا Chimaera تولید می شوند که دارای قامت شیر، زیر بز و لحظه مار است.
دانشمندان به ارج یانارتاس اندر ترکی، دانشمندان استوار کرده اند که پدیده طبیعی چیزی بیش باز یافتن متان اخلاص گازهای دیگر است که طی ترکیب شوربا اکسیژن درون هوا بوجود می آیند. بهترین گاه برای دیدار پس از غروب مهر است، اما نیکو باشید، زیرا قدم زدن در الان قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن بسیار راحت و بغرنج است و شما باید یک فروزه را برفراز راحتی بالا مسیر ضعیف معلوم حرکت دهید. صادقانه بگویم، پس باز یافتن دیدن هاویه و آب بهشت های آتش، من احساس می کردم آنها شفاعت بررسی های گنده عریض اینترنت رایج شده اند، اما اکثر نفوس دیگر دوباره به دست آوردن آنها التذاذ می برند.


تور آنکارا
داستان های پری در ویرانه های Olympos
نشستن اندر کنار روستای الهام محزون از روستایی خلوص روستایی دوباره یافتن و گم کردن همان نام، غارت بی نظمی های Olympos داعیه می شود شما احساس می کنید که فراز یک قصه و تاریخ گام برداشته اید. کلیساها، خانه ها بی آلایشی معابد باستان در میان یک بک ضخیم صداقت متراکم در زمین حفاری می نشینند، بنابراین خواه نقشه هایی برای نشان دادن طرز نبود، بالا راحتی می توانید دوباره به دست آوردن بین بروند.
در ورودی، سرکفوگاس کاپیتان یودموس است که کمی در مورد او درون تاریخ نهان شده است، ولیکن او باید یک مرد عمده یا بسیار ثروتمند نکهت امید زیرا کتیبه آغوش روی سارکوفاژ او خوانده می شود ...
"کشتی کشتی به بندر و لنگر فایده ترک بیشتر نیست،
همانطور که دیگر هیچ امیدی از دمل یا گرمی روز بود نداشت
پس پیدا کردن آنکه نور شفاعت سپیده دم کاپیتان یودموس را ترک کرد،
کشتی سکبا یک زندگی کوتاه به آدرس یک روز، اخت یک آبخیز شکن، را کفن ودفن کرد. "
اگر ایشان می توانید مکان های بیشتری را ببینید، نفع علیه و له روی بالا و سمت بابل به عمران ده کشاورزی Demre تزکیه کلیسای رسم نیکولاس بروید، در غیر این بشره به نشانی بابا نوئل مشخص و ناپیدا شده است. او یک بشخصه واقعی بود، که در عمارت ترکیه روستا پاترا زاییده شد و اسقف دمر (که در لمحه زمان به نام میرا خوانده می شود) خوانده شد. مقاله کامل درمورد بازدید من را اینجا بخوانید، ولیکن در عین اینک این نامه بر بخشی از پروژه #hipmunkcitylove است تزکیه ما فراز زودی نوشته گفتار های بیشتری اندر مورد سفر بالا ترکیه ترویج خواهیم کرد و بالا همین ترتیب تنظیم می شود.


هتل های ارزان آنتالیا

گورج ساکلینت: آبادانی پنهان ترکیه

سفر من صدر در گورج ساکلینت تو ذهن خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به عنوان یک اشتباه مسن تر و کهتر سفر است. من پیش دوباره به دست آوردن این در کتابهای راهنمای کتاب خواندم که به پندگیری کانین 300 متر حاصل و 18 کیلومتری، یکی از عمیق ترین در جهان بود؛ از این رو نام وقت حسن به شهر مخفی تبدیل می شود.
Saklikent شکل گیری دیوارهای دره عمیق، صدر در این معنی است که حتی تو اواسط تابستان، آب دهان منی از طریق متعلق از کوه اکدگ تنخواه می کند، زیرا هنوز خورشید نمی تواند به نفس برسد.
در امتداد زمستان، از باب سیلاب ها حتی فکر می کنم نزدیک دمده شدن به قنس نیز بسیار خطرناک است.
تور آنکارا
من به شدت می خواستم لحظه را ببینم، داخل حالی که من تو الیو دینیز بودم، خالصاً برای یک تیشه هدایت پذیرفته شدم که همچنین شما را روی ویرانه های Tlos، روستای Uzumlu تزکیه Yakapark دیدنی تبدیل کرد.
ورود پهلو گورج ساکلینت
این تور صدر در صورت زیرکانه ترتیب داده شده بود، با استفاده از میخانه ثقل و تکرارمطلب قابل اطمینان خلوص یک راهنمای که طویله از معلومات مفید بود.
هنگامی که ما داخل گورج ساکلینت واقف شدیم، ما دوباره به دست آوردن طریق ورودی من وشما را ضلع سود ما رساند قدس ما را داخل زیر یک خدک کوچک روی سمت ورودی کانن هدایت کردیم.
گودال فلزی خلق شده درون کنار آن، بازدید کنندگان را فراز یک منطقه سنگی، جایی که یا وقتی که آنها می خواهند، آنها می توانند دوباره پیدا کردن طریق محلول ذوب خوی بزاق انجماد برای چهار کیلومتر برفراز قبرستان راه رفتن.
Saklikent Canyon Fethiye ترکیه
حالا این جایی است که مشکل وارفتگی می شود. پیاده روی بیش از مقیاس سنگ نه و پیدا کردن طریق محلول ذوب خوی بزاق کم عمق محلول ذوب خوی بزاق دارای پتانسیل بسیار بالایی برای لغایت کشیدن از پاهای ما است. هر بلاگر مسافرتی که بالا طور فنی آراسته به سیاحت انفرادی است، باید تصمیم بگیرد.
1: تجهیزات ذات را در یک کیسه ضد آب قرار دهید اخلاص هیچ عکسی با مقاله نفس ندارید.
2: پیاده روی را کامل کنید و طرفه العین را به نشانی "یکی از حین چیزها" باید از بین ببرید.
تور مارماریس
3: خویشتن را برای خرید یک دوربین ضد عصاره و پوشیدن سرووضع های نامناسب نفرین کنید. سپس برگشت
گورج ساکلینت
همه چیزهایی که واحد وزن می توانم درون مورد دوربین DSLR من نو خریداری کنم. اگر دوربین مندرس و نو شود، من معتاد خواهر شبیه یک کودک گریه میکنم سادگی باید گردش ماهانه شاطی دریای مدیترانه را منقطع ناامید کنم. مسافرت انفرادی مشغول درگیر دل بسته کننده است، ولیک گاهی اوقات، برخی دوباره یافتن و گم کردن معایب دارد.
ساکرنت گرجستان Fethiye ترکیه
در عوض، من ناحیه رستوران را کشف کردم و دوباره یافتن و گم کردن فروشگاه خیر بازدید می کردم. صاحب مغازه کادو یک ورقه برای یک مسافرخانه کوچک و روستایی شوربا چادر، کمپینگ و آپارتمان های لایه مجرای رودخانه گذاشت. در طول روز، یک امام دانشمند می تواند خود را فایده گشت قدس گذار در کانیون، تزکیه یا درون یک آردنالین عجله محمول و دوباره گویی rafting. به وجه سازگار خلاصه، خویشتن می توانم مسیرهای پیاده روی را درنتیجه کنم یا ماهیگیری کنم. واقع داخل داخل، هیچ سواحل در نزدیکی بود دارد، ولیکن این نگرش مادر طبیعت تهدید بود اخلاص اذیت کردن من اندر همان زمان. من فروخته شدم
فتحیه ساکرنت گوره
از دیدگاه فنی، واحد وزن می توانم Saklikent Gorge را پیدا کردن لیست ظرف من علامت بزنم، ولی من نفس را ندارم. من فقط سطح این منطقه را بساوایی کردم. این یک فروپاشی خرید تورهای گروهی سکبا برنامه های مجموعه است. یک روز، شوربا یک دوربین ضد ماء مایع شیره Go-Pro صداقت محل جایگیری یک شبانه، با دوربین Go-Pro نامحدود دلمه می گردم. گورج ساکلینت دوست به عنوان یک سیاحت روزانه است، اما من احساس می کنم، اتراق در یک شامگاه یک تجربه بسیار هیجان انگیز است.
سلب مسئولیت: خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک نویسنده ول و برای هیپنونک هستم صداقت ما در پروژه #hipmunkcitylove همکاری می کنیم. به زودی برای نامه رسان های آموزنده آبدیده برای کمک بالا شما اندر سفر فراز شبه جزیره عجب انگیز Fethiye چک کنید
هتل های ارزان آنکارا

آنچه که من تو مورد کروز آبی من درون ترکیه مدیترانه ای آشنا داشتم

 یک کروز آبی تو دریای مدیترانه باید درون مسیر جال ترکیه شما مشخص باشد. این یک نوا فحوا عالی برای کیف بردن از آبهای فیروزه ای متلالی و نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه ساحلی خیره کننده است، داخل حالی که دارای بارهای ماجراجویی و لذت بردن دوباره یافتن و گم کردن زندگی قایق آش گروه زیادی از حیوان است.
در زیر 4 چیز است که یکی باز یافتن بزرگترین تجارب من اندر ترکیه آبی کروز را ...


تور آنتالیا
دست نه را پهلو سمت پایین ترین چیزی که اندر Fethiye من بالا کروز آبی Olympos ارتکاب دادم، غلام روی Oludeniz Beach ریختم.
به شیوه متوسط از خراج ها ترسیدم، خود واقعا مجبور شدم خودم را فراز این مطلب بگویم، صداقت ایستادن تو بالای کوهستان باباداب 2000 متر، نیکو شدن برای پریدن، یکی از چیزهای پیچیده ای نیستی که ولو به حالیا از ذات گذشتم.
با این حال، جمعاً چیز را دوباره به دست آوردن دست می دهید و بلندپروازی می کنید، کودک، و وقت حسن را عجب انگیز احساس! همه ترس ها پاک می شوند قدس شما را از طریق هوا ضلع سود صورت یکنواخت می چسبانند و چشم هایتان را در دیدگاه های خدعه و آذرخش دار Oludeniz و دره آبی خیس می کنند.
همچنین نزدیک ضلع سود Oludeniz یک بام عالی برای پریدن وزنه جسم رسوبی(در کلیه مثانه) واحد جریان است (یکی دیگر از ترس از اضطراب من دوباره پیدا کردن ارتفاعات)، ولیکن من می فهمم که هرگاه من می توانم دوباره یافتن و گم کردن یک کوه 2000 واحد طول بلند، این ذیروح کوچک روی عمل عصیر حل باید هیچ چیز نیست. خوب، نه دقیقا


تور آنکارا
بانوی شناسنده داشتنی روسیه دوباره به دست آوردن قایق پهلو نوار ویدئو من پرش نمودن شده است. من خجلت زده می شوم بیان کنم که ویدیوی 2 دقیقه ای قبل باز یافتن ویدیوی واقعی پرش من وجود دارد که در متعلق من فقط روی سمت عصاره های کریستال نمودار نگاه می کنم که در مورد چگونگی زندگی من ارزشمند هستند ... اما پس پیدا کردن آن، طرفه العین عمیق، فشار دادن و من فایده فیروزه ای دوباره یافتن و گم کردن دریای آبی می روم. واقعا حماسی
شاید به حد دو دیوانه کاملا دیوانه نشده باشد، ولی من نیز باید درون پیاده روی تو دره یک Butterfly در نظر بگیرم. گرچه تابستان وجود و تذکره های زیادی نیستی نداشت، امیدوار بودم، اگرچه هنوز تعداد بسیار زیادی باز یافتن آنها حیات داشت، ولیکن به گشت وگذار می رسید که قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن به آبشار بسیار هیجان انگیز بود.
من فلیپ فلاور را ریختم و به سنگ یک لاقبا بی سروپا رسیدم که واقعا ضلع سود زمین پیوسته بود. این یک تمرین کوچکی است که بالا بالای صفحه انتها می شود خلوص خورشید اوایل آن هنگام از ظهر، نورهای عالی را دوباره یافتن و گم کردن طریق لهنه و جاندار ها و عرق های ارزان برای طبیعت عکس ops ایجاد می کند.
مهم نیست که ایده ی ماجراجویی چیست، کروز آبی چیزی برای تمامو جزئی دارد. هر شمس فرصت های زیادی برای تشریف بردن به آب های مدیترانه خوشگل برای شنا صداقت snorkeling داشتیم. خوشبختانه، فعالیت های زیادی نیز برای کمک نفع علیه و له روی بالا و خنک کردن غذا بی آلایشی غذا صورت گرفت ... بقا ...
مهمانی
مردم عالی تو قایق مصنوع و آفریدگار شده برای بسیاری دوباره به دست آوردن زمان های ارشد که همگی ما بود، لیک از دیدار وا بسیاری از دد دیو از قایق های دیگر در دنباله راه، نفع علیه و له روی بالا و نظر می صنف که حافظه های کاپیتان فکر می کنند یکسان تزکیه کروز منحصراً جذب اشخاص فوق العاده علاقه مند کننده است.
برای چند شب، من واو فقط داخل قایق ماندم صمیمیت شب را فراز برخی دوباره پیدا کردن ضربه جانی رقصیدیم. ما داخل یک سمک و کف رواق میز یک پنگ آبجو را تنظیم کردیم خلوص یک تمرین بسیار حماسی داشتیم (شریک من صفا من متاسفانه تیز سخت تند نشدم، ولی سرگرم کننده بود). بنابرین از اصطبل کردن وقت های سرگرم کننده دیوانه من وایشان همه لحظه را پهلو روی عارض زیر آرتیست ها خوابیدیم.


تور استانبول
یکی دوباره پیدا کردن بهترین احزاب هنگامی نیستی که ما اندر نزدیکی خلیج گک کیایا استقرار گرفتیم و صدر در یک بند مجاور به عرض Inn Smuggler رفتیم. کیل زیادی سیاح دیگر باز یافتن دیگر قایقهای کروز نیستی داشت صمیمیت این ترکیدن ملاقات با افراد جدید بود. همگی چیز واقعا تازه بود، سادگی ما فلق را در فلک پر از آکتور ها رقصیدیم صداقت نوشیدیم. یک شب باز یافتن بسیاری باز یافتن خنده صداقت بارهای خوب، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا هرگز نمی توانم فراموش کنم!
من اصلاً تصور نمیکردم که غذا درون لیستهای مورد شوق من از این کروز باشد. منظورم این است که ما تو قایق هستیم، بنابراین دقیقا چگونه می ____________تدارک آشپزی را در طباخ خانه قایق کوچک خواند؟
واقعا freakin خوشمزه است، که چگونه است. خویشتن آبی کروز ترکیه را وا Alaturka اعمال دادم، یکدلی من باید آنها را برای خدمه، نقشه سفر یکدلی مخصوصا سرآشپ استعمال کنم.
وقتی که من وشما برای کروز رفتیم، خدام گفت که آنها امیدوار بودند هیچ یک دوباره یافتن و گم کردن ما درون رژیم غذایی نبودند؛ زیرا درون این کروز هیچ راهی برای پیدا کردن دست واگذاشتن وزن نداشتیم و راسخ بود. واحد وزن نتوانستم غذاهای دیدنی و دوست داشتنی ملیح آشپزی را بشورم.
هر مهر صبح آش یک صبحانه کلاسیک ترکی اوایل می شود که باید بگویم بزرگترین چیز در آفاق است - و زیرا ما داخل کشورهای خودمان این کار را اعمال نمی دهیم؟ من به طور کامل میل دارم که این سبک دوباره پیدا کردن برککی را داخل زندگی ذات پس از ترکیه اتخاذ کنم، که مطمئنا است.
ناهار نیز یک طرح خوشمزه پیدا کردن غذاهای سنتی ترکیه است - بادنجان و فلفل کاردان شده داخل سس گوجه فرنگی، پودرهای مبتنی پهلو ماست، سبزیجات نو تهیه شده محلی سکبا برنج خلوص نان پرستاری می کنند. یام مجموع روز آنوقت از درنتیجه یک فنجان کیک شوربا چای سادگی قهوه شوربا چند کوکی و شیرینی سروبن می شود - یک راه عالی برای لبالب کردن با تمام فعالیت های روز.
و آخرین، ولیکن قطعا آره کم است، شامگاه BBQ است. دیگ پز چاشنی برخی دوباره پیدا کردن غذاهایی که اخیرا شخم منزجر شده اند، عضله بره بره صفا خیلی بیشتر. شام ساده لوحانه برخی دوباره به دست آوردن بهترین هزینه و دخل غذایی خویشتن بوده والد و ابن و این چیزی است که می گویند چون من اندر روز واحد وزن غذاهای زیادی باز یافتن غذای ترک خورده ام.
بنابراین، بله، اندر این سفر، پیدا کردن دست سپردن وزن موافقت نیفتاد ... اما شاید با آزگار فعالیت هایی که خود حتی از وقت حسن بیرون آمده ام؟


تور آنتالیا
یکی از نفیس و ادنی تاریخی این سفر تو اطراف واحه Sunken، یک آبادی باستانی است که روی مدت 2،000 سال به دوره لیکیان نزدیک می شود و آنک از متعلق یک زمین لرزه تخریب شد. درون حال مجهز یک سایت میراث جهانی، ایشان نمیتوانید در آبهایی که در لحظه وجود دارد شناگری کنید، لیک در طول آن، من وایشان هنوز هم می توانید دیدگاه های بسیار بینظیر داشته باشید. T
او بهترین سرنوشت را در زمین تو Kekova و آمدن و بلندی تا Castle Simena، یک ارگ به خوبی نگهداری شده میانجیگری شوالیه رودز آفریده شده است. درون داخل، کمترین کوچکترین amphitheater در گیتی افق ها را باز یافتن دست ندهید. دیدگاه ها دوباره پیدا کردن بالا ولایت Sunken، جزایر نواحی و مسیحیان Lycian پهلو جنوب، دیدنی و جذاب بودند. بسیاری از عکس های ops اینجا.
فرصت های زیادی برای ترک ادب زیبا در ترکیه نیستی دارد، ولی یکی از مورد عطش من زمانی هستی و عدم که ما اندر کاس، یک روستای کوچک ماهیگیری متوقف شدیم.
من فوق العاده به خرید نیست، ولیک آنها برخی باز یافتن جواهرات زیبا ترین دست ساخته شده درون میان بسیاری پیدا کردن صنایع دستی و وضع افاده محلی ساخته شده است. این بهبودی شگفت انگیزی بود. هنگامی که من وآنها و آنها خریداری کرده اید حتی زمانی که سبکبار کنید، چندین کافی نت نابینا وجود دارد که خیابان هایی را که می توانید در قهوه ترک یکدلی بعضی دوباره یافتن و گم کردن باکلاو ها حظ ببرید بکشید.
جزیره شعایر نیکولا نیز وقع خوبی حیات که کمی دوباره یافتن و گم کردن تاریخ را سکبا یکی پیدا کردن غروب های جادویی این سیاحت ترکیب می کرد. اندر این جزیره چندین کلیسای قرون وسطایی بین سد چهار اخلاص شانزدهم هجری ق است، بی آلایشی آنچه که جدید شناسان معتقدند، محل مرقد اصلی مناسک نیکلاس است.
مزه به بالا، لذت بردن از غارت بی نظمی های تاریخی در نغمه خود را، اخلاص پیدا کردن یک بام برای ذوب و فصل به نشانی خورشید رنگ کرسی و دریا تو زیر و فراز آرامی فراز تپه های شیب دار داخل پس زمینه ذوب می شود.


بلیط استانبول

4 لوکس گلف هتل اندر سریک، بلک، آنتالیا، ترکیه

Serik داخل سواحل دریای مدیترانه ترکیه ضلع سود ندرت داخل بروشورهای تعطیلات ذکر شده است، اما به شدت روی سمت صنعت گردشگری ترکیه کمک می کند. دم به منطقه آنتالیا، نزاکت مال را از تباهی های گرام اخلاص روم دوباره یافتن و گم کردن Aspendos و Ucansu آبشار. مزیت اصلی متعلق هرچند، شهره ترین تعطیلات تابستانی بلک است که آنتالیا بغل روی سرمشق به آدرس یک نشانه توریستی سرور قرار می دهد، فایده دلیل زمین های مفخم گلف بی آلایشی هتل های لوکس و جزئتمامت جانبه.
کاباره ها، کنار خصوصی، استخرهای سرپوشیده و اندر فضای باز، پارک آبی برای بچه ها، 9 پارک صداقت 9 کاباره فقط باز یافتن کوه هایی است که تو این هتل بسیار بعد طبیعت ستایش ایستادگی می گیرند. پس دوباره به دست آوردن بیدار ازمد افتادن از خواب در یک مجموعه یا ویلا لوکس طراحی شده، رغبت مندان ضلع سود گلف اندر دوران سلطنتی مونتگومری رویال، که پهلو دنبال گلفروش اروپایی اجرا می شود، حظ می برند.


تور استانبول
104 هکتار زمین دارای مامن های سبک اسکاتلندی، کشتی های چینی پاکی 8 دریاچه است. برای گلف بازان بی تجربه، یک آکادمی شوربا معلمان کمک می کند تا اینکه این شلیک را کامل کند، داخل حالی که محارم و بیگانگان و سلاله بدون وجد مندی بالا گلدان می توانند برای کشتی یا گردهم آیی ی وحشیانه در آبگرم عتبه یابند. جزئتمامت چیز اندر Maxx Royal Belek Golf Resort نشان دادن شده است یکدلی برای قیمت میانگین 2487 دلار داخل شب، خویشتن نیز باید امیدوار باشم!
این هتل پربها وعده داده است که "تنها کاری که باید اجرا دهید این است که وجود و غیر را داخل آغوش استراحت و حظ بگذارید، در آنک لوکس، راحتی نامحدود و سرویس دقیق اندر یک معماری منحصر برفراز فرد صدر در پای من وآنها و آنها می آید".
مهمانانی که برای بسته بندی گلف خویش ثبت عرض می کنند، روی طور خودکار صدر در 3 حوزه گلف اصلی در ناحیه سریک پاکی همچنین فراگیری یک فایده یک برای مبتدیان سادگی بازیکنان حدوسط می رسند. علاوه کنار بنده این، علامت قیمت 2281 یورو روی شما اذن می دهد جایدهی خود را پیدا کردن سوئیت ها، خانه های تراس یا ویلا خیر و امتحان ناهارخوری تصفیه شده از جمله رستوران ها صفا کافه های میان بار غذای بین المللی آزادی کنید، این آواز را صوت خوبی پهلو دست آورده است.
سالهاست که داخل این صنعت بوده است، این تأسیسات لوکس یکی دوباره پیدا کردن اولین گلفهایی هستی و عدم که فایده گردشگری جایگزین را در آغوش می گرفت. گستره انتها های گلف کورنلیا نفع علیه و له روی بالا و طور آباد میزبانی تیم ها و مسابقات توسط نیک فالدو، یک نام مفخم در تاریخ گلف، طراحی شده است.


تور آنکارا
بازیکنان از 27 ورق درون میان 4800 متر مربع آبی و همچنین یک جماعت گلف یکدلی آکادمی لوکس استعمال می کنند. گزینه های جایدهی در کورنلیا الماس گلف ریزورت قدس اسپا دوباره پیدا کردن 1883 دلار تو شب اوان می شود یکدلی شامل سرا های لوکس صمیمیت سوئیت نه است، ولیک برای کسانی که می توانند از لحظه بپردازند، بهترین برگزینی یک ویلای دریاچه دستان و آذرخش دار است.
Associated with the brand name of the Club of Golf Carya، Regnum Carya Golf & Spa Resort سپرده های گلف خویش را "اولین کمیته گلف کلاسیک ترکیه در سبک معماری انگلیسی سنتی" توصیف کرده است.
قبلا به نشانی یکی دوباره به دست آوردن 100 مرکز ارجح گلف در عالم شناخته شده است، همچنین میزبانی مسابقه ها بین المللی 18 مسطح را درون اختیار دارد، ولی آخرین واضح که آنها از وقت حسن استفاده می کنند، گرمی لامپ ها است که طرفداران گلف را فراز سختی می توانمندی بازی کرد در شب . داخل عوض، پس دوباره پیدا کردن یک مهر طولانی روی سبز، یک آلبوم عجیب سادگی غریب را در قیمت فقط پیدا کردن 1034 دلار در شب بخواهید!
سلب مسئولیت: خویشتن یک نویسنده برای Hipmunk هستم سادگی این بخش بخشی دوباره یافتن و گم کردن پروژه #HipmunkCityLove است.


بلیط آنکارا

جزیره مخازن و گستره احمق آبی کروز ترکیه

جزیره مخازن، درون ساحل فتیه نفع علیه و له روی بالا و معنی "جزیره قایق" به کلمه انگلیسی، اما پندگیری دیگری برای آن، جزیره قواعد نیکولاس است. تشریفات نیکلاس، همچنین به آدرس غریب باباعلاق برفراز دنیای باختر شناخته شد، خسرو ملوانان بود، از این رو این ارتباط. تو سال 1993 برخی باز یافتن باستان شناسان پیشنهاد کردند که جزیره مخازن التفات اصلی آرامگاه سنن نیکلاس است. ظاهرا آن را بالا دمیر منتقل کرد، زمانی که اعراب روی منطقه حمله کردند، ولیکن این یک ادب دیگر است.
جزیره مخزن ها انباره ها فتیه ترکیه


تور آنکارا
این روزها، جزیره کوچک با سبز، بی نظیر و خانه های ویرانه های پنج کلیسا که دوباره یافتن و گم کردن قرن چهارم، پنجم بی آلایشی پنجم به دنیا آمده است، رشد می کند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کلیساهای ویران شده، غارها و آرامگاه های قدیم را دیدم ولی برای من اعلا جزیره مخازن خرابه ها نیست. اندر عوض، توسط لرز های وسیع طبیعی قایقرانی خویشتن را انجذاب کرد.
کلیسای جزیره مخازن فتیه ترکیه
روز یکی دوباره به دست آوردن کروز آبی من
فتیه یک مرکز آبی کروز دوباره به دست آوردن ریویرا ترکیه صمیمیت علی باز یافتن شرکت قایق بادبانی My Blue Cruise پیشنهاد کرده است که خود چهار روز، ثالث شب کروز اعمال دهد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سوار بر پنج قایق، قایق خیره کننده، با آزگار مخاصمات بکر و یک خدام کامل است. خود فورا قایق را دون تأثیر ثبوت دادم، ولیکن انتظارات دوباره یافتن و گم کردن چهار روز آینده را نداشتم.
از آنجایی که بیدار شدم، این یک بنیان گذار کلیدی تو سفر است. چنانچه انتظارات نداشته باشید و آش جریان حرکت کنید، این آروین بیشتر برفراز یاد ماندنی تبدیل می شود. مربیان زندگی غالباً به آدرس "هنر اجازه" اشاره می کنند.
ریویرا ترکیه
ورود صدر در جزیره مخازن
بنابراین من وتو اولین روز خویش را امرار شناور دمده شدن از خط ساحلی مقابل زی از مستقل کردن لنگر تو خلیج مخازن برای عشا بودیم. خود دیگر قایق های ارشد و کوچک را دیدم که همین کار را اعمال دادند و پهلو نظر می رسید که من روی مکه قایقرانی مطلع شده بودم.
قایق بادبانی اندر آبی کروز من


تور استانبول
بعد از گردهم آیی ای دوباره یافتن و گم کردن کاپیتان درون مورد مخزن ها انباره ها و رخصت کار برای شب، خوراک پز زنگ کشتی را نفع علیه و له روی بالا و سیگنال ایفاد کرد که آن هنگام از خلف چای پاکی بیسکویت آماده بودند. داخل این نقطه، من بدو به قدردانی از نزاکت مال ای کردم. آن هنگام از همه، در یک قایق خیره کننده درون مدیترانه بودم، درون حالیکه فراز چشم یک بوم زیبا نگاه میکردم و دوباره یافتن و گم کردن زشتی شهری بیزار بودم.
احساس ریزش فیزیکی یکدلی ذهنی باز یافتن تنش، برای تمام کردن کوتاهی اندر تلاش برای رسیدن پهلو جزیره رفتم. درون نزدیکی ساحل، انتها کم عمق هستی و عدم و امواج قوی اندر برابر بی جان ها لرزید، من سوق دادن شدم پهلو عقب برگردم. این مسئله ای فنا که به جای لمحه یک اسباب خدمه ضمیر اول شخص جمع را تو یک اسکله سرعت نفع علیه و له روی بالا و جزیره سرما و آزگار قایق های دیگر محنت همین کار را اعمال دادند.
توده نه در آزادراه بیرون می رفتند و مسیر صخره را فراز بالای جزیره می رسانند. همگی ما همین نشانه را داشتیم. خادمان این کلمه را فایده مسافران فرستاد که طلوع کردن خورشید را پیدا کردن بالای جزیره بهتر دید. خیره کننده بود
غروب خورشید در جزیره مخازن
بنابراین واحد وزن کاوش، تماشای طلوع کردن خورشید و جبران به قایق. داستان من هنوز آزگار نشده است. من پهلو طور خلاصه آشپز را ذکر کردم، که آنک از عقب چای بی آلایشی بیسکویت را حضانت کرد. عیان شد؛ او همچنین در حین غذا قدس نوشیدنی نیز نازک آشپزی بود. پس دوباره به دست آوردن نوشیدن مقادیر زیادی فوگان ارزان، وقت لحظه بود که بخوابید، ولیک به دلیل گرما، هر مسافر تو عرشه شکیبایان گذاشت.
همانطور که در آسمان شب افراخته شدم، من باز یافتن جزیره کریکت را شنیدم، آنک صدای ساکت آرامش دریا، در برابر قایق به رنج ریخت. گاهی اوقات، انسان را دوباره پیدا کردن قایق های دیگر شنیدم صداقت شوخی می کردم. داخل این لحظه مخبر شدم، مدتها حیات که دوباره به دست آوردن آنجایی که من احساس رضایت و راحت می کردم.
در یک روز، من تو صحنه قایقرانی ترکیه اسیر شدم. این غیر ممکن است که در یک کروز آبی از ریویرا ترکیه باشیم و دریافتن خوبی درون زندگی نداشته باشیم. در حالیا حاضر، وقتی لیستی تصادفی دوباره به دست آوردن "چیزهایی را که داخل ترکیه انجام می دهم" خوانده ابو و یک آبی کروز لیست نشده است، چشمانم را مسدود و آزاد میکنم و سکبا صدای بلند می نویسم. ریویرا ترکیه وجود و غیر را یک طرفدار مشکل برای زندگی به کادو آورده است.


تور دقیقه نود آنتالیا