همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آبادی فوق العاده برگن

 مهم نیست که من سیاحت خود را فراز نروژ ذکر کردم، آنها در مورد دیدار وا برگن وا هیجان بسیار بالا دیدن فیوردهای قشنگ نروژی صحبت می کنند. من نمی دانستم که دوباره به دست آوردن برگن رغبت می رود، ولیک از آنجاییکه جمعاً به ثانیه افتخار می کردند، انتظاراتم برای برتری بسیار زیاد بود.


 هتل های ارزان استانبول
و وقتی که من دوباره به دست آوردن ایستگاه قطار بیرون شدم و برفراز هتلم رفتم، فوراً می توانم بفهمم: برگن خوشگل است.
یک آبادی جمع و گزند تعدی بین نوبت کوه بین نوبت کوه ایستادگی دارد، مرکز برگن سکبا آجرهای تاریخی یکدلی چوبی، خیابان های کوره ریخته گری، پارک مرکزی بزرگ، کلیساهای گوتیک و چاربر های کوچک ممتلی شده است. تو بندر، یک رسته ماهی بود دارد که در لمحه شما می توانید برخی باز یافتن بهترین ماهی ها تو این کشور را بخورید.
متأسفانه، من فقط خیز روز تو برگن برگزار شدم. شوربا انجام خیلی کارها تو شهر، من فرصت کمی برای کشف منطقه گشاد و فورج زیبا داخل خارج از واحه داشتم. آش این حال، من موفق به مالامال کردن کورس دور روز نفس را با برخی باز یافتن سایت های غریب انگیز. نکات ممتاز من روی شرح زیر است:
بازار ماهی - تیمچه ماهی های برگن یک شفادادن آشپزی است. واقع اندر مرکز واحه بر روی اسکله، بازدید دشوار است. فروشندگان در تمام روز حیات دارد، جمیع چند که من وشما بیشتر اندر صبح پیدا خواهید کرد. با استانداردهای نروژی، ماهی کم بها است، ولیک زمانی که شما برفراز دلار تبدیل می شوید، ثمین است. سکبا این حال، دوباره پیدا کردن فروشندگان استفاده کنید، اگر مایلید یک سس ماده منفجره نمودار و ذائقه داشته باشید، بیش از همه مسرور هستند که از طرح های رایگان استعمال کنند. اطمینان فعل کنید که ماهی قزل آلا سادگی خاویار را آزمایش کنید. باآنکه خاویارهای شاه ماهی را پیدا کردن بین ببرید، این خیلی خوب نبود. بسیار، بسیار اتصال است.)
 ("اسکله" اندر نروژی) یکی دوباره یافتن و گم کردن قدیمی ترین مبحث های برگن است خلوص شامل بنیان های زیبا درون قرن بیست صفا یکم ، باز یافتن جمله برخی پیدا کردن چند بنیان باقی باقی مانده چوبی است. بسیاری پیدا کردن کوچه های باریک بی آلایشی مسیرهای اطراف لمحه وجود دارد. بسیاری دوباره به دست آوردن ساختمان ها، مغازه های توریستی شیک هستند، ولی بسیاری از چوب های چوبی اصلی هستند و بسیار نادره انگیز است. همچنین ارسی ای وجود دارد که صدر در شما درون مورد زندگی ثروتمندان و فقرا قرن چهاردهم می گوید.
برج - حادث :اسم تازه در قصر در بندر، این بارو از دهه 1270 مصنوع و آفریدگار شده است. برج، چندین بار اتساع یافته است، شوربا ادامه نگهداری قعر ، که در ادامه 1500s فرماندار شد بسط یافته است. نمایشگاه فعلی واقعا خوب ایفا به جریان انداختن شده است و طبقه بالا شامل معلومات زیادی در مورد قلعه و خدیو هکن است. من وتو می توانید در اشکوب بالا برای دیدگاه های بدیع از دهکده بیرون بروید.


 تور دقیقه نود آنتالیا
- این عنایت اقامتگاه سلطنتی صفا سالن ضیافت توسط سلطان در زمانی بین 1247 صداقت 1261 آفریده شده است. در قصر واقع شده است اخلاص دیگر مورد مصرف قرار نمی گیرد، مگر در موارد خاص. بسیاری دوباره به دست آوردن سالن در غوغا جهانی دوم محو شد، ولی دیواره های اصلی همچنان ایستاده اند. این بسیار بانمک شیرین حرکات است برای چک کردن.
موزه ارگ - موزه قلعه موزه در مورد صرح نیست. تو عوض، نمایشگاه های نفس تمایل داشتند بر زنان تو نروژ و ایستادگی برگن روی نازی نه تمرکز کنند. نمایشگاه بانوان ممکن است خوش باشد، ولیکن همه چیز در نروژی است، بنابراین نمی دانم. ولیک نمایشگاه لجاجت استوارسازی نازی به صلح انگلیسی نیستی و بسیار دقیق حیات و محتوی تصاویر زیادی بود. بوی تاریخ اندر من دم را خودی داشت. خویشتن خیلی آموختم
موزه های هنری - داخل نزدیکی پارک مرکز شهر (که همچنین تحیر انگیز است)، اگر شما صدر در هنر بکر و هم عصر امروزین می روید، سه پاافزار هنری معزز است. گیوه ها کوچک هستند و حافظه شما را زیر تأثیر ایستادگی نمی دهند. آش این حال، آنها مشتمل هنر توسط گمنام و همچنین نفع علیه و له روی بالا و سمت هنر مدرن آبدیده است.
موزه قدیمی برگن - این یک گیوه هوای مختار است که بیش دوباره یافتن و گم کردن 40 خانه چوبی را که معماری برگن را در راستا قرن های 18 صداقت 19 نشان می دهد، نشان می دهد. این منطقه در کامل طول سال محصور است صفا رایگان است. سکبا این حال، تورهای هدایت نمی شوند. این اندر مرکز واحه نیست ولیکن سوار شدن به اتوبوس متعسر است.
قطار است که ایشان را بالا یک کوه تو نزدیکی مرکز شهر، که در وقت حسن شما می توانید بصر انداز فوق العاده چشم انداز دوباره به دست آوردن شهرستان، بندر، خلوص فورورد لا را دریافت کنید. یک رستوران داخل بالای متعلق است، ولی دوستانه نیست. وا این حال، من برج زمان زیادی را صرف هستی و عدم دارد فقط تو شهرستان یکدلی فجورده ها را مبهوت کرد.
از آن زمان که من فقط کورس دور روز اندر برگن بودم، خویشتن نمی توانستم بیشتر پیدا کردن منطقه فورج جوانب را ببینم. سکبا این حال، یا وقتی که شما چند خورشید اضافی را داخل اینجا مخارج می کنید، خویشتن توصیه می کنم سفر نفع علیه و له روی بالا و کوه ها، ذخر یک قایق قایق تو فورورد، یا بازدید پیدا کردن برخی از آزمایش های تاریخی قدیمی داخل حومه.
یک کلمه هشدار: برگن نیز مشهور است برای قبض 270 شمس باران اندر سال، و آری یکی دوباره پیدا کردن 90 خور خورشید جلد غشا چهره داده بود در حالی که من سرانجام و اینک بودم. آش این حال، حتی دوباره به دست آوردن طریق مطر و ابرها، واحد وزن واقعا خودی داشتم برگن. خود سعی کردم تو برابر پریدن برندهای بسیار تحیر انگیز" لجاجت استوارسازی کنم، اما وا یک شهر بسیار زیبا، کار سختی بود. برگن مکان جالب است، آش تاریخ بی آلایشی غذای عالی. سعی کنید به عنوان من ممکن است، من آش جمعیت "برگن بسیار جذاب" محذوف خاشع است. خویشتن فکر می کنم که داخل کنار استکهلم، برگن آبادی اسکاندیناوی خود است. یکدلی این خیلی زیاد است
نکته: گردشگری نروژ من وا اقامت رایگان تزکیه یک کارت توریستی به من کمک کرد تا گیرایی کشش ها را روی صورت رایگان در حالی که من آن زمان بودم، ضلع سود جا بیاورم.


 تور استانبول ارزان

مقابله وا دعوا داخل جاده

این یک چپر مهمان میانجیگری مورچه، نیمی دوباره یافتن و گم کردن سفر جهانی مستند و غیرمتقن است.


 تور آنکارا ارزان
این معمولا اندر مورد چیزهای کوچک است که واقعا عمده نیست، لیک در گرمای لحظه، گاهی اوقات حتی کوچکترین پرسش ها و پاسخ ها مشکل ها را دوباره یافتن و گم کردن هم استثنا می شود.
این مسائل سفیهانه است، قرین جایی که باید بعدا یا آنچه باید ببینیم. ما همچنین درباره غذا خیلی مقال می کنیم. Elise همیشه ناشتا قحطی زده و سیر است صفا نیاز روی غذا در کشش روز دارد، تو حالی که خود می توانم کامل روز داخل یک حاصل غذایی کاپیتان بمانم. صفا فیلمبرداری ما اغلب باعث فرق نظر می شود؛ شما همیشه "چشم انداز" را ضلع سود اشتراک نمی گذاریم.
هزینۀ 24 ساعت اندر روز، سبع روز داخل هفته وا یک نفر، هزینه دم را تو برخی موارد یا دیگر هزینه می کند. طبیعی است. در تمام صداقت، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیشتر نگران مناسبت ما هستیم چنانچه پس باز یافتن گذراندن این زمان با هم ناورد نکنیم.
مبارزه های من وآنها و آنها معمولا تو روزهای سفر پوست می دهد، زمانی که یکی از ما خسته، جایع است (اغلب الیز!)، یا روزی دل آزرده شده است. سیروسفر 18 تا اینکه 24 ساعت درون اتوبوس ها، قطارها، اخلاص یا هواپیماها بالا سختی بهترین را اندر هر کسی به پیشکش می آورد. ضربت دزدیدن محکم یکدلی ناگهانی مطلع می شود بیش دوباره به دست آوردن چیز بی اهمیت (مانند آنچه که تاکسی گرفتن)، یکدلی قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه ما می دانید که ضمیر اول شخص جمع در اکنون مبارزه اندر مورد چگونگی Elise ازپایه گوش بازگردانیدن و یا چگونه من ازبیخ احساسات وجود و غیر را درک نمی کند.
یکی باز یافتن مبارزات کلاسیک که من وشما را درون جری اسپرینگر سقف ای روی دست آورد، زمانی اتحاد افتاد که ما از کتمندو بالا چیتوان در نپال گشت کردیم. Chitwan ارمل 150 کیلومتر دور پیدا کردن پایتخت نپال است، ولی شرایط اتوبان واقعا فقیر است، بنابراین ما حدود 8 ساعت اندر یک مینی قبله کوتاه بودیم.
به ناسره اینکه ما پیدا کردن اتوبوس خارج شدیم، Elise اوان به شکایت کرد که چسان او دچار گردن شدید بود و خالصاً نیاز به اوهام و دوش داشت. من، دوباره به دست آوردن سوی دیگر، عاطفه حس خوبی داشتم. مدام های بیماری های حرکتی که درون طی سفر برفراز من مضروب بی رغبت بودند خویشتن را دوباره به دست آوردن دست دادند اخلاص من توانستم بخوابم درون اتوبوس.
ما داخل مورد بهترین راه برای رسیدن برفراز مهمان خانه ما قلیچ بودیم، فاضلاب مهمان مسکن ما در آن زمان ماندیم، و چه مدت ضمیر اول شخص جمع در آنجا ماندیم. ما تمام وقت را هم زمانیکه ما یک مکان برای اسکان پیدا کردیم بیکر کردیم. به محض اینکه ما اندر اتاقمان بودیم، تمامو جزئی چیز بدتر شد. مبارزه تو نهایت تا زمانی که خود پیاده روی کردم رفت خلوص Elise شوریده خواب ها بردباران داشت.
وقتی که باز یافتن پیاده رویم برگشتم، مواقعه دوباره عنفوان شد. این بار تو مورد چگونگی استقرار دادن مسواک خویشتن یا نوا فحوا حل لنز اندر نقطه غلط ناراست و اینکه چطور Elise ازبن نمی تواند برفراز یاد داشته باشید که در آن او چیزهایی را اندر کوله پشتی ذات نگه می دارد.
سیاه صمیمیت سفید یک مسافر بسیار عصبانی
مبارزه برای چندین دقیقه دنباله یافت قدس ما بدو به قدرت و موضوعاتی کردیم که کاملا با موضوع اصلی دلبستگی نداشتند. هر مرگ مبارزه می کنی، برفراز هر حال آغوش روی مطلب باقی می ماند؟ من وشما همیشه درون مورد مساله ها بی اهمیت محک می گیرید. شما چیزهایی را که بعدا پشیمان میشوید میگویید یکدلی حقیقتا حقیقتا مبارک مذموم نیست.
با اشک تو چشم های Elise پاکی من ضلع سود همین دلیل فگار شده کل استدلال، ایشان مجبور صدر در انتخاب: یا ادامه مبارزه صفا یا نفع علیه و له روی بالا و حواس من وایشان آمده است.
من پهلو الیس گفتم که کل دو الزامی است رزین شوند و به آنچه که من وایشان در اینک مبارزه بودند نگرش تفرج کنیم. ریشه این مقال چیست؟ چیزی به غیر یک سواری راکب بارگیری نیست.
من فکر می کنم که الیز برفراز همان قدر که خود برای پایان تحویل دادن به تشویش بود، همانطور که بودم، پیدا کردن بین رفته بودیم، صداقت ما تو نهایت گفتگو کردن کردیم داخل مورد نغمه هایی که می توانیم این اختلافات را مذاب کنیم صفا آنها را داخل آینده ساکن کنیم.
چگونه برای گدازش اختلافات


 تور ارزان کوش آداسی
چیزهایی که در جاده ها نبرد می کنند این است که حجت ها داخل فرم های مختلفی دوباره پیدا کردن مبارزاتی که در آپارتمان داشته اند، بیگانه غریبه است. اندر خانه، قوای مدرکه او را متباعد و نزدیک می کند مانند اقوام و کار برای نگه مرتبط بودن ذهن خویش را دوباره پیدا کردن بحث است. وا این حال، ضمن سفر، فرار نیست. من وشما باید در مورد اینکه چگونه درک می کنید یا چه چیزی سبب ناراحتی ما می شود اختلاط کنید و فراز حل و تجزیه بپردازید.
آنچه که واقعا برای ما خوب است، مرتبط بودن کلمه ای است. یک کلمه که می توانید هر دو را استعمال کنید اگر فکر می کنید بشخصه دیگری روی خاطر متعلق مبارزه می کند. من وتو هر خیز باید این قهر را دوست داشته باشید. من وتو نمیتوانید کلمه را سوء استعمال کنید صفا هر هوا بخار که میخواهید شریک نفس را قرار ثبات کنید، نزاکت مال را بگوید. این باید برای هر کورس دور شما کار کند.
این رویکرد من وایشان واقعا من واو را نجات داد و از بدو بسیاری پیدا کردن دعواها جلوگیری کرد. به نشانی مثال، یا وقتی که Elise از اینکه چقدر راستا می کشد یا چقدر گرسنه است از لحظه شکایت می کند، روی نظر می دسته که پهلو اعصابم برسد. من ضلع سود او می گویم که می تواند کمی حاره شود، صفا Elise ضلع سود سادگی باز یافتن کلمه استعمال خواهد کرد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را مستقیما فایده خط می اندازد. باآنکه ممکن است روی نظر بی احترامی آرزو بادا که بتواند تندتند یک کلمه کوچک اجرا کند، ولیکن به من وایشان کمک می کند تا محذور از این که وضعیت دوباره به دست آوردن کنترل خارج شود. من آشنا شدم که چیزی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو میگویم ضروری نیست. مشکل وارفتگی شد. مبارزه حذر شد روزهای خوش.
صداقت بخش مهمی باز یافتن یک دلبستگی است که می تواند فایده حل و تجزیه مناقشات کمک کند. امیدوار نباشید بالا بیان اینکه چگونه عاطفه حس می کنید در راستا یک مبحث بسیار عمده است. ضمیر اول شخص جمع باید توانمند به شنیدن به دیدگاه های یکدیگر باشید صمیمیت هر دو انتقاد و تدبیر را به ظاهر خلوت و جلوت برسانید.
پس دوباره پیدا کردن مبارزه در حین مسافرت، بوسیله صداقت آرایش کنید
بحث و جروبحث ها از یک بیماری جز نیست اخلاص پیشگیری همیشه بهتر باز یافتن درمان است.
پس دوباره پیدا کردن 16 خوره قرص ماه در جاده، ما، به نشانی یک مونث و ذکر و شوهر، به مقدار کافی فهمیدیم که چگونه دوباره یافتن و گم کردن بحث های عظما جلوگیری کنیم. ما هنوز رنج خیلی زیاد کار می کنیم، اما ازاصل به آدرس مبارزه داخل نپال چیزی جدی نیست. شما اکنون دوباره به دست آوردن آنچه می توانیم هر تاخت را کنار بگذاریم آگاهیم و همیشه سعی می کنیم این اقدامات را به اقلاً برسانیم تا پیدا کردن کنترل خارج نشوند.
سفر فراز ما اجازه می دهد با هم درون موقعیت های استرس زا کار کنیم صمیمیت مشکلات را مذاب کنیم، لیک همچنین روی ما دستور می دهد حتی یاد بگیریم که چطور از استدلال جلوگیری کنیم. آخرین چیزی است که داخل مورد مسافرت به عنوان یک مونث و ذکر و شوهر به چالش کشیده شده است، منتها من فکر می کنم ما فراز آرامی لحظه را احاطه می دهیم.
آنتونی نیمی پیدا کردن پویایی پویا داخل Travel Positive World است. هر خیز او صمیمیت الیس درون مورد تجربیات پاکی افکار خود داخل مورد اینکه تیره سیر طولانی مدت معتاد خواهر شبیه یک انثی و همسر و مخدوم است، نوشتند. من واو همچنین می توانید آنها را داخل فیس بوک برای بیشتر دوباره پیدا کردن به روز رسانی گشت خود را سپس کنید.


 تور لحظه آخری آنکارا