همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

جذاب ترین مسیرهای گردشگری آلمان

مناطق دیدنی و زیبا درب آلمان فراوان است و گردشگران می توانند مدخل سرپوش این کشور دیدنی، شهرها و مسیرهای جذابی را برگزینند و از تنوع طبیعی، فرهنگی، ورزشی و هنری این کشور لذت ببرند. مهم ترین مراکز گردشگری آلمان از میان تاکستان های این کشور می گذرد. منتها در عین حال، استادیوم های فوتبال در آلمان برای مردم این کشور، بیشتر از هر جای دیگر، کیف بخش است. درون 15 استادیوم ایالت «نوردراین وستفالن» آلمان که مهتر رهبر ممتاز ترین ایالت این کشور است، مسابقات هیجان انگیز بسیاری برپا می شود.


مسیر زیر دامن سینه کش شمول های آلپ: دنباله اطراف های آلپ، مسیری 450 کیلومتری باب اختیار گردشگران فراغ داده است. دروازه اندر این مسیر که در نواحی پهلوها آلمان نهاد استقرار دارد، تنها کوه ها نیستند که احضار توجه می کنند؛ دریاچه های فراوانی چون «بودنزه» یا «تگرنزه»، جذابیت ویژه ای به این صف داده اند. مناطق نواحی «تگرنزه» نیز به مرتبط بودن غذاهای اشتهاآور در آلمان معروفند.



 


مسیر آبی- شاهراه ای: رسم نیست تمام قنطره های دنیا برای عبور عابر پیاده یا ماشین ساخته شود؛ گاهی دوران قایق ها نیز به جسر نیاز دارند! پل آبی 918 متری «ماگ دِبورگ» برجسته ترین پل از قبیل خود در عالم است.


مسیر تورهای صنعتی: گردشگرانی که به حد کافی قصرها و تاکستان های آلمان را دیده اند، می توانند به مسیر صنعتی گردشگران این کشور همچنین سری بزنند. در منطقه روهر آلمان داخل غرب این کشور، مسیری 400 کیلومتری هویت عرضه دارد. بخشهایی از این مراکز صنعتی، ته از تعطیل شدن، اکنون به مراکز فرهنگی تبدیل شده اند. یکی از معادن زغال سنگ این ناحیه رده بازار از طرف یونسکو به شهرت میراث فرهنگی عالم هم نگارش شده است.


 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.