همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

بانوان و جزیره ی کیش

آفتاب ساحل و دریای بی نظیر و فراغ بال این تصویری است که از جزیره کیش تو ذهن بسیاری از گردشگران باقی می ماند و آنها را ترغیب می کند ازنو و چند باره راهی این جزیره شوند. سفری که در لمحه همه اعضای خانواده می توانند درون کنار باز از امکانات و تفریحاتش بهره گیری کنند لیک سهم زنان از گردشگری و امکانات باب این جزیره چقدر است؟





این پلاژ پلاژهای ویژه بانوان تو ساحل با عرضه خدماتی مثل ماساژهای نامشابه و آشنا طرفداران زیادی دارد. ضمن این که تالاب ویژه ای بازهم برای خانم هایی داخل نظر ناراحت شده که با سباحت در عصیر حل های شور مشکل دارند و به این ترتیب دیگر بهانه ای برای آب تنی نکردن و ادا ندادن این دو مفید باقی نمی ماند!





 
البته این، عام امکانات دریایی جزیره کیش نیست. محبوبه دارید غواصی را تجربه کنید و تا حدودی وقت حسن را یاد بگیرید؟ داخل جزیره کیش امکان غواصی با مربی خانم برای بانوان محفوظ آمین گویی شده است. ورزش های آبی مانند هواپیما اسکی و پاراسل نیز این روزها طرفداران زیادی بین خانم ها پیدا کرده که جمیع آنها را می توان در ماء مایع شیره های نیلگون خلیج پارس عجم و جزیره کیش آزمایش کرد. دروازه اندر کنار دریای بی نظیر، هور و ماهتاب و ساحل جزیره یارا زمان خاصی را برای حل یکی از مشکلات اساسی عافیت بهروزی بانوان ایجاد کرده است؛ ترمیم کمبود ویتامین حیاتی D . ویتامینی که خیلی با فرزندان خود راهی کیش می شوند تا فرزندان کم سن شان بتوانند این ویتامین را بصورت طبیعی دریافت کنند.




 
در کنار اینها دوچرخه و موتور سواری دروازه اندر پیست های مخصوص حتی از پرش های پرطرفدار و محبوبه داشتنی برای زنان ایرانی است و سر پشه دره جزیره کیش فضای امن و استاندارد، فرصت ضرر از این مشق ها را برای زنان ایرانی داخل سنین نامشابه و آشنا ایجاد کرده است. حالا از نرمش تمرین کمی عرض بین بگیریم و سراغ تفریحات دیگر برویم. یا شانس بیاورید و دوره برگزاری کلاس های هنگام دنیا ای به کیش سفر کنید، می توانید سر پشه دره این کلاس ها بازهم شرکت کرده و تعلم ببینید مدخل سرپوش جزیره کیش کلاس های دوره ای آشپزی مدرن و سنتی همال تهیه «فست فودها» برای زنان برگزار می شود که طرفداران زیادی دارد و خانم هایی را که به دنبال کنکور دستورهای غذایی جدید و یاد گرفتن آنها هستند، راضی می کند.





سفری که می تواند زنان را ورا آنگاه از گذراندن چند روز مالامال نشاط متحد با تجربه های متفاوت و به یادماندنی، بار دیگر به زندگی اجتماعی و خانوادگی سرشار انرژی تر و پرآب باطراوت تر نیرنگ ساز گرداند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.