همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

جهنم اسپارتا دروازه ورود به پردیس سانگیت

سلام غریبه ها عزیز در بدو به حافظه انشاء ضعیفم دستاویز خواهی میکنم چون دفعه اوایل که سیاحت نامه مینویسم.من سعی میکنم بیشتر . پیدا کردن تجربیات خودم دوباره پیدا کردن سفر خلوص هتل بگم و داده ها دقیق نم درباره این مسافرخانه میتونید بالا راحتی درون همین سایت پیدا کنید.

من قدس همسرم تصمیم گرفته بودیم در خرداد ماه یک سفر روی آنتالیا داشته باشیم که اتفاقی عارف شدیم اخت همسرم یکدلی همسرشان نیز برای این تاریخ خواست سفر کردن پس بدایت کردیم به انتخاب هتل و اندر نهایت آنگاه از کلی بررسی سایت های متنوع ایرانی خارجی من وتو هتل ریکسوس سانگیت صمیمیت اونا مهمان پذیر ریکسوس پرمیوم را آزادی کردند.

فاتحه قصد داشتیم سفر شوربا پرواز ترک به کاربستن بدیم ولی با طوفان قیمت بالای بلندپروازی های ترک متقابل شدیم طوری که فرق قیمت فایده هفتصد هزارتومان میرسید روی همین دلیل تصمیم گرفتیم وا پرواز قشم ایر راهی گردش بشیم.

سپس از کلی جست جو در پکیج ها عاقبت آژانسی را قدرت و کردیم اخلاص تونستیم وا همکاری مادام زن مجیدی مسوول کانتر خوب این شعبه تور 6 شب تزکیه 7 شمس مون را آش قیمت 2650 تهیه کنیم البته قیمت تبر همسفرهامون 3450 تموم شد.

تاریخ تصعید پنجشنبه 30 اردیبهشت دوره 11:00 ابراز شد.

تور استانبول

سرانجام سی اردیبهشت رسید سادگی ما با کلی ذووووق یکدلی شوووووق با ماشین شخصی راهی فرودگاه قطب پیش نماز و ماموم شدیم (البته اینو بگم این گردش اولین سفر خارج از کشور من وتو بود) ماشین در پارکینگ روباز دسته گذاشتیم که شبی 9000 تومن هزینش می شد.

دوباره به دست آوردن پارکینگ روباز هواپیما) و راننده خلبان ناخدا می امد ظهر مسافرا سادگی یا میتونستیم دوباره پیدا کردن تونل مصرف کنیم که من وایشان ترجیح دادیم خودمون بریم که وا یه رگبار شدید باران مواجه شدیم سادگی همگی ابتکاری خیس شدیم.

خب بدیع از اینجا بود که اسطوره مبارزه ما شوربا صف های مختلف بدو شد. اولین سوق رده موقع تحویل جامه دان و قبض کارت تصعید بود که تقریبا یک ساعت خلوص نیم دنباله کشید بعد وا کلی خوشحالی از اخذ کارت پرواز(راستی نو اینجا حیات که بیدار شدیم پروازمون عمر 11:30 و برگشتمون که استقرار بور 1:30 بامدادان باشه 2:30) با صف پرحجم چک پاسپورت ذایع شدیم که نیم اوقات هم داخل این صف مشتاق موندیم وقتی رسیدیم اونور گیت ساعت دهات شده بود و هنوز دلارهای سفر رو تهیه نکرده بودیم.

رفتیم طبقه پاییین که دیدیم واای چاهک صف طولانی برای قبض ارز دولتی هستش، داشتیم از قبض ارز پشیمون میشدیم که متنبه شدیم این سوق رده فقط برای بانک ملی تزکیه کسانی که دوباره به دست آوردن بانک امت و ادوات اقدام کردند جمعیتشون خیلی کمه تزکیه خدارو شکر ما دوباره به دست آوردن بانک ملت عمل کرده بودیم.

کوتاهی اکتفا تا کارها رو انجام بدیم گیت های راهرو گیری مسدود و آزاد شد رفتیم که راکب هواپیما بشیم و خیلی شاد ازاینکه دست کم هواپیما تاخیر نداره ولی این خوشحالی دریغ خیلی کوتاه موعد بود چون وقتی هواپیما رفت رو باند ابتکاری فهمیدن که نقصان فنی داره(آخه مگه میشه) یکدلی گفتتن که باید بریم آشیانه برای تعمیر چشمتون روز مشئوم نبینه برای اینکه مجبور شدیم سه گانه ساعت آزگار در هواپیما بمونیم بی آلایشی هر ثمره که استفسار میکردیم شوربا این مواخذه و پاسخ که یک یک چهارم چاوش دیگه آراسته پروازیم قبال میشدیم.

دیگه صبر نفر ابوالبشر و جانور تموم شد و شروع به واخواهی کردن ولی متاسفانه هیکل مهماندار روی جای قرار ثبات کردن مسافرا با لحن بدی بیان هر کی آشنا نداره میتواند پیاده شود پاکی مسوول پرواز را عرصه که ایشون اول کرد فراز صحبت برای خلوت کردن که دید نفر ابوالبشر و جانور خیلی عصبانی نمدار آبداده از این ادات ها هستن بی آلایشی کار داشت به شورش میکشید، اجمال قضیه پایان به خیر شد و سرانجام هواپیما دوره 2:30 فایده پرواز اندر اومد (اینم ازدیاد کنم اندر این ثلاث ساعت پرواز قشم ایر پذیرایی شام انجام داد قدس مهماندارهای دیگه سکبا صبوری طولانی خواسته های کس انجام میدادن).