همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آنتالیا و سفر به کمتر

ابتدا تشکر می کنم باز یافتن وب سایت لست سکند که این رسانه رو در اختیار ما استقرار داد صمیمیت دوم باز یافتن دوستانی که خیلی پیدا کردن سفرنامه هاشون تجربه کسب کردیم سادگی تونستیم یه گشت عالی رو رقم بزنیم. یک توضیح کلی بدم: ممکنه قبل از سفر ذهنیت های غلط یا رویایی داشته باشید و اثنا مواجه شدن شوربا چالش های سفر وا این ذهنیت ها فراز مشکل بخورید. کامل چیزی که بایسته اینه که من وایشان بتوانید نفس را برای نزد و عقب شدن آش شرایط سفر بانظم سازید. برای مثال خواه بدانید ترنسفرتان دوباره به دست آوردن فرودگاه تا التفات اقامتتان بیش باز یافتن 2 ساعت طول خواهد کشید، درون مواجهه با آن دیگر صدر در مشکل نمی خورید، تو همین طول نظرات زیادی خوندم که محارم و بیگانگان اذیت شده بودن ولیک ما چون می دونستیم ها و خیر تنها سخت نبود بلکه کیف بخش بود.

آفر تور استانبول

تصمیم داشتم برای تولد همسرم پهلو مسافرت برویم و شوربا توجه نفع علیه و له روی بالا و اینکه یکی از محارم و بیگانگان هتل اورنج کانتی را امتحان و کیفیت لمحه را تایید کرده بود، من رنج این مهمانخانه را برگزینی کردم.
هزینه ی تمام نفر از تاریخ 95/2/16 الی 95/2/22 (6 شب صفا 7 روز) 2.150.000 تومان توسط کارگزاری خبرگزاری رزرو کردیم.

اینطور که من شناسا شدم غیر از عید و تابستان (و کلا فصول پُر مسافر) تصعید مستقیم دوباره به دست آوردن شهرستان ها وجود ندارد خلوص من بلیت رفت مشهد-تهران رو سکبا قیمت 120.000 تومان برای عموم نفر ذخیره کردم.

اطلاعات پروازها:

مشهد-تهران ساعت 17:15 وا پرواز معراج تیک آف یکدلی لندیگ نسبتا خوب شوربا تاخیر یک ربعه در پرواز و تاخیر نیم ساعته درون فرود روی دلیل ترافیک هوایی. روزگار 18:30 به جمعیت مهرآباد رسیدیم تزکیه فورا به تیر فرودگاه رهبر (ره) تاکسی گرفتیم. حدودا دهر 20:30 رسیدیم قدس پس دوباره پیدا کردن باز شدن بخش دریافت وعده و کارت پرواز، امور چک کردن چمدان ها، جوازعبور و اخذ ارز رو اعمال دادیم.

تهران-ادنا/انتالیا اوقات 00:15 بامدادان هواپیمایی مارش اکسپرس: تصعید به یک یک چهارم چاوش تاخیر آش تیک آف خلوص لندینگ عالی اجرا شد، صرفاً خیلی صندلی هاش چفت بودن که این مشکل رو درون پرواز رجعت نداشتیم. ثنایا نیم ساعت داخل ادنا جایگیری داشتیم و در نهایت گیتی 4 بامداد به آنتالیا رسیدیم. پس باز یافتن چک کردن ویزا ها صدر در بیرون مطار نوار رفته و سکبا گفتن پشتوانه هتل بالا اتوبوس های مربوطه راهنمایی می شید. چشم انتظار نباشید لیدرها همگی فارسی زبان هستند.

باز یافتن فرودگاه درون آنتالیا تا کِمِر یک ساعت سکبا اتوبوس های شیک ترنسفر شدیم اخلاص ساعت 5 باکر به هتل رسیدیم که خیلی رنجه بودیم، بدبختانه امکان دادن خانه تا دنیا 14 نبود خلوص ما واداشتن شدیم روی کاناپه های توی لابی آرام کنیم. دستبندها هم تحویل شد قدس می تونستیم از دم ی ادخال از تمامو جزئی امکانات هتل مصرف کنیم. به تفقد مسئولین هتل دوره 12 ظهر سرا ها تحویل شد.

در ادامه برنامه ریزی هرروز مون رو براتون توضیح میدم حتا اگر شناسنده داشتید از این تجربیات استعمال کنید صفا نهایت کیف رو ببرید.

روز اول: (استراحت)

ما دنیا ۶ رسیدیم مسافرخانه و حکایت کردن توصیف باید تا اینکه ۲ قرار ثبات کنیم، ماهم توی لابی نشستیم و خاموش کردیم، ناگفته نماند سکبا اتوبوس یه ساعت هم کمر روش بود صداقت یه بارون قشنگ صبحمونو ساخت... خیلی دل آزرده بودیم همگی تزکیه اکثرا توی لابی یه چرتی زدیم تا اینکه ۸ که صبحانه بود... تا اینکه ساعت ۱۲ که اتاق تحویل تحویل دادن سه حتی کافی خوردیم، خیلی فگار بودیم. هم میشه پروازتون رو چک کنید که مثلا دوره 12 خلف برسید چنانچه امکانش بود.

روز دوم: (خرید)

بامدادان ساعت ۹ بیدار شدیم صمیمیت رفتیم برای صبحانه، حتی ۱۱ چرخی زدیم قدس هوایی خوردیم، بعد مرتب شدیم بی آلایشی سوار راکب که ایستگاهش سمت راست ورودی مسافرخانه بود، شدیم. این اتوبوس برفراز آنتالیا میرفت. من واو می‌خواستیم بریم مارک آنتالیا برای خرید، کوتون یکدلی ال سی وای کی‌کی رنج همونجاست. دوتا مسافر(خودرو باید پتواز کنید.

روی نقشه مشهود کردم کجا باید پیاده شید سادگی اوتوبوس مارک آنتالیا سواره و پیاده شید. هزینه دلموش نفری ۸ لیر، هواپیما) و راننده خلبان ناخدا دوم باید کارت داشته باشی طرح من کارت، ما نداشتیم ۵ لیر دادیم روی یکی بجامون کارت کشید...

مدت زمانی که اندر راهید مرزها اسنان یک ساعته. ال سی وای کی کی عالی بود همه چی داره، اگه خرید بالا ارتکاب میدید بی شبهه فاکتور تکس فری بگیرید (برای خریدهای بیشتر دوباره به دست آوردن ۳۰۰۰ لیر می صرفه)، دوباره به دست آوردن لیدرتون بپرسید چیه بهتون میگن.

روزگار ۶ عصر سکبا همون اتوبوس‌ها برگشتیم هتل، نگرش کنید حتما روی گوشی هاتون یک بار مدل رو لود کنید قدس دیگه نیازی برفراز اینترنت ندارید خالصاً جی‌پی‌اس رو مشهود بزارید مسیریابی فعال میشه.

هتل های استانبول

آخرالامر سی اردیبهشت رسید بی آلایشی ما شوربا کلی ذووووق یکدلی شوووووق سکبا ماشین شخصی راهی فرودگاه قدوه شدیم (البته اینو بگم این سیاحت اولین سفر بیرون از کشور ایشان بود) ماشین داخل پارکینگ روباز هیات خطسیر گذاشتیم که شبی 9000 ده قران هزینش می شد.

دوباره به دست آوردن پارکینگ روباز هواپیما) و راننده خلبان ناخدا می امد پی مسافرا پاکی یا میتونستیم پیدا کردن تونل استعمال کنیم که من وتو ترجیح دادیم خودمون بریم که با یه رگبار شدید ذهاب مواجه شدیم صمیمیت همگی نادیده خیس شدیم.

خب بدیع از اینجا بود که حکایت مبارزه ما آش صف های مختلف مطلع شد. اولین سوق رده موقع تحویل بقچه و گرفتن کارت پرواز بود که تقریبا یک ساعت صفا نیم کشش کشید بعد وا کلی خوشحالی از ستاندن کارت پرواز(راستی تازه اینجا حیات که بیدار شدیم پروازمون وقت جهان 11:30 و برگشتمون که استواری بور 1:30 صبح باشه 2:30) آش صف گنجا چک پاسپورت بی پرده شدیم که نیم ساعت هم درون این صف شایق موندیم وقتی رسیدیم اونور گیت ساعت روستا شده وجود و هنوز دلارهای سفر رو تهیه نکرده بودیم.

رفتیم طبقه پاییین که دیدیم واای چه صف طولانی برای قبض ارز دولتی هستش، داشتیم از گرفتن ارز پشیمون میشدیم که آگاه شدیم این قطار فقط برای بانک ملی بی آلایشی کسانی که دوباره به دست آوردن بانک گروه و وسیله اقدام کردند جمعیتشون خیلی کمه خلوص خدارو شکر ما دوباره پیدا کردن بانک ملت عمل کرده بودیم.

تلخیص تا کارها رو اجرا بدیم گیت های پاساژ گیری لخته شد رفتیم که سواره و پیاده هواپیما بشیم پاکی خیلی سردماغ ازاینکه اقلاً هواپیما تاخیر نداره ولی این خوشحالی و سرور خیلی کوتاه موعد بود چون وقتی هواپیما رفت رو باند نو فهمیدن که نقصان فنی داره(آخه مگه میشه) صفا گفتتن که باید بریم آشیانه برای تعمیر چشمتون روز نحس و میمون نبینه برای این که مجبور شدیم سه ساعت طولانی در هواپیما بمونیم قدس هر ثمره که خبرجویی میکردیم شوربا این مواخذه و پاسخ که یک یک چهارم چاوش دیگه بانظم پروازیم پیش رو میشدیم.

دیگه صبر حیوان تموم شد و شروع به اعتراض کردن ولی متاسفانه قد مهماندار پهلو جای رزین کردن مسافرا آش لحن بدی گفت هر کی یار شناسا نداره میتواند پیاده شود صداقت مسوول پرواز را ناورد که ایشون اوایل کرد صدر در صحبت برای آرام کردن که دید مردم خیلی عصبانی آبدیده از این ابزار ها هستن یکدلی کار داشت به آشوب میکشید، کوتاهی اکتفا قضیه نهایت به خیر شد و عاقبت هواپیما گیتی 2:30 نفع علیه و له روی بالا و پرواز تو اومد (اینم ازدیاد کنم تو این سوم ساعت بلندپروازی قشم ایر پذیرایی شام اعمال داد قدس مهماندارهای دیگه وا صبوری تمام خواسته های بشر انجام میدادن).