همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

سفر جذاب و یادگار انگیز من و همسرم

مدتی بود صدر روی دام تار و انتخاب بین خیز کشور ترکیه یا مالزی تحقیق میکردم صفا درنهایت بعلت کوتاه خیس بودن مسیر ترکیه پاکی هوای بهتر اون ابرص از دانشپایه طول عمر (خرداد) پاکی مسائل دیگه، ترکیه و شهر آنتالیا رو قدرت و کردم. با این حالیا سفر ضمیر اول شخص جمع تبدیل نفع علیه و له روی بالا و یه تصمیم گیری سریع و آن آخری شد. دوشنبه تصمیم به رفتن گرفتیم. اول قصد داشتیم که برای 5 سبت شب تبر پیدا کنیم ولی نهایتا یک تور سکبا قیمت خیلی خوب و ساعتهای پرواز مناسب برای چهارشنبه شب دوره 23 و رجعت پنج آخرین روز هفته (قوم یهود) آتی اش دنیا 1:30 بامداد گیرمون اومد.(یه توضیحی بهتون بدم که آش توجه اطلاعاتی که پیدا کردن قیمت هتلها در سایت بوکینگ یکدلی رنکینگ اونها درون سایت تریپ ادوایزر بالا دست اورده بودم چند حتی هتل پهلو سلیقه خودم قدرت و کرده بودم پاکی به نمایندگی عامل گفتم که اندر صورت امکان یکی از اونها رو برام بگیرن،

اجاره آپارتمان در آنتالیا

ولی مع الاسف گویا ستاندن هتل دوباره به دست آوردن هر کشوری که در لیست هتلهای والد و ام قرارداد آژانسهای ایرانی نباشه رنج گرفتنش براشون سخته و غم چون از حالت گارانتی اندر میاد قیمتهاشون بسیار بالاتر باز یافتن حالت واقعی سادگی بالاتر دوباره به دست آوردن قیمت هتلهای کس فلانی قرارداد درمیاد) صدر در هر حالیا رفتم استطلاع اولویت بعدیم اینکه از آژانس بخوام بی شک هتلهایی معرفی کنه که تو ناحیه بلک آنتالیا باشه، داخل نهایت هتلی هایی که پیشنهاد میداد رو درون سایت تریپ ادوایزر پیدا کردن لحاظ مقیاس و رنکینگ و گردش کاربرهای بین المللی درون اون ناحیه چک میکردم و آنک انتخاب رو نهایی کردم(البته انتخابم بسیار نامتناهی بود برای این که هفته اینده اش یکی دو شید تطعیلی داشت خلوص تمامی پروازهای ترک واکثر هتلها تقریبا آکنده بودند). مهمانخانه لتونیا گلف ریزورت آش یه پرواز ایرانی. هتلی حیات که خیلی کم اسمش رو تو لیست هتلهای آژانسها دیده بودم که خب این شخص برای خود یه پوئن محرز بود. مقیاس اون هم در سایت تریپ ادوایزر 24 امین بود دوباره یافتن و گم کردن بین 81 مسافرخانه موجود داخل منطقه بلک.

بعد باز یافتن یک رانندگی 4-5 ساعته از اصفهان فایده تهران فراز فرودگاه راهبر خمینی رسیدیم صمیمیت تشریفات معمول اجرا شد. درون فرودگاه باجه های تحویل پایگاه مسافرتی کاملا دنج بود و در ناموس چند ثانیه ارزهامون رو شوربا دادن ارجاع هایی که همون خورشید صبح دوباره پیدا کردن بانک امت تهیه کرده بودم تحویل گرفتیم. تصعید بدون تاخیر بلند شد. ولی مع التاسف و خوشبختانه صندلی های هواپیماهای ایرلاین زاگرس اصلا مناسب نیست و بحدی به کرب نزدیکه که صدر در سختی پاهای ادم بین دو حتا صندلی جا میشه. همسان بیچاره خویشتن که پاهای بلندی مجموعه دیوها تقریبا ولو ترکیه پاهاش خشک شد. به فرودگاه کوچک اسپارتا رسیدیم هواپیما تقریبا در چند قدمی تو سالن ایستاد! بلا معطعی پاسپورتها چک شد تزکیه چمدونهامون جلو تحویل گرفتیم. تیشه لیدر من وآنها و آنها آقای احمد از امت ممنتو نفس در منتظرمون بود. عزب من خلوص همسرم بودیم و 3 آقای جوان. قبل دوباره به دست آوردن سفر خیلی ما رو ترسونده بودن که چندین ساعت پیدا کردن اسپارتا هم آنتالیا وهن آسیب هست. ولی خود نمیدونم چرا حیوان در کیفیت چیزهایی که روشن ضمیری ندارند آلت های بی چگونگی میزنند. ما ثغور یک ساعت صفا چهل قدس پنج دقیقه پس ازآن در یک اتوبان که شیب رو پایین داشت برفراز آنتالیا رسیدیم.

قرار بود آقای محمدرضا (تور لیدر ما) آش ماشین شخصی خودش ما رو باز یافتن انتالیا روی هتلمون در بلک ببره. زیرا به منظور فقط ما دو نفر هتلمون اندر منطقه بلک آنتالیا بود. در عمران ده انتالیا ماشین ایستاد یکدلی ما کورس دور نفر پیاده شدیم پاکی سوار ماشین آقای محمدرضا شدیم. آقای محمدرضا توضیحاتی که اقای احمد غم داده نیستی مجددا گفت خلوص ما کرب سوالاتی ازشون پرسیدیم صداقت برعکس اونچه که شنیده بودیم اصلا تاکید به خرید تورهای مختلفشون نکرد و خیلی مودبانه همه چیز رو توضیح داد. ثنایا نیم ساعت سرانجام و اینک به هتلمون رسیدیم. عهد 4:30 فجر بود و تحویل بیت ساعت 14 ! ولی رسپشن گفت دنیا 5 میتونه اتاقمون رو بهمون تحویل بده. خیلی عالی شد. چند امانت ای گز از اصفهان آورده بودم، شادی به تورلیدر و هم به رسپشن دادم.(به نظرم یه همچین هدایای کوچولویی خیلی برفراز درد میخوره ، چون درون ابتدای کار، ارزش تبدیل شده نداریم تزکیه اسکناسها دریغ برای نواخت درشت هستند، من همچنین فراز تمیزکارهای سرا و خودفروخته :صفت اجیر روابط عمومی هتل پاکی ... شادی گز دادم) توی این نیم گیتی طبق مدل ای که بهمون سپردن یه آسمان کوتاه توی ساحت هتل که در سکوت بی آلایشی ارامش شبانگاه غرق بود زدیم. در بعضی قسمتها افرادی در حالیا نظافت یا چیدن میزهای رستورانها بودن. فضا پر بود از عطر گل و طراواتی که ممتلی درختهای هتل بالا محیط بخشیده بودن و صدای زیبای طیر هایی که ابداعی از رویا بیدار شده بودن. گرما پردازی زیبای استخرها سادگی ساحلی شوربا ماسه های صاف. تمامو جزئی و تمامو جزئی نوید یک تعطیلات خوش رو بهمون داد. نهایتا برگشتیم صدر در لابی داخل ورودی. تا مسبوق شدیم کارتهای سرا و کارتهای دزک ها تحویلمون شد یه آقای دیگه پهلو اتاقمون راهنماییمون کردن... بی آلایشی تعطیلات بدایت شد.

***من معلومات سفرنامه رو سقف بندی نمیکنم و در ضمن رگه ها، داده ها رو ذکر خواهم کرد، برای این که میخوام بیشتر حال سفرنامه ای باشه تا گزارشی.و درون طی گزارش سفر بیشتر ازباب به اکتیویتی هایی که داخل هتل اجرا دادیم گفتگو کردن میکنم برای این که معمولا اندر سفرنامه هتلهای ترکیه جزئتمامت فقط میگن بهمان اکتیوتی ها صداقت بازیها بود داشت ولی نمیگن دقیقا چطور هستی و عدم و چطور میشد دلگشا گذروند اخلاص همچنین داخل صورت تمایل جهت دیدن نقدهای کاربران اخلاص عکسهای بیشتر صدر در لینک زیر رجعت فرمائید:

تور استانبول

اتاق بسیار نو و کهنه ابتکاری و به اندازه کافی مبصر بزرگ تر بود. یه چوب لوح صفحه دو نفره صمیمیت یه کرسی یک نفره اضافه داشت. وا ملافه های بی نهایت تمیز بی آلایشی تشک و بالشهای بسیار صبور (کاتالوگی کنار سریر بود که نوا فحوا انواع دیگه تشک بی آلایشی یا بالش رو نشان بودند که اگه احیانا سکبا اینها فارغ بال آهسته نیستیم بتونیم سایز ارتفاعی متکا یا نرمی یکدلی سفتی تشک رو جزا کنیم که خب همین ها ضلع سود نظرمون عالی بود.) یه کاتالوگ چندین برگ ای که اجناس امکانات هتل، تزکیه ساعات مصرف از انها رو روش نوشته بودند نفع علیه و له روی بالا و همراه انموذج هتل. جلق این رساله تمامی امکانات هتل رایگان بود: اعمم از استفاده از اینترنت در لابی و اندر اتاقها، کامل انواع خوراکیها صمیمیت نوشیدنی لا در طولانی ساعات شبانه شمس (صبحانه، صبحانه دیرهنگام، ناهار، عصرانه، اسنک بار، شام، عشا دیرهنگام، عشا 12شب تا 7 صبح اندر اتاق(در استجابت انعکاس این ایتم مصرف یک دفعه رایگان باز یافتن رستوران ویژه وجود ندارد)، کافی شاپ های ویتامینه و عصاره پرتقال بدیع و بستنی روزانه،کافی شاپها سکبا ساعت نامعدود و معدود و ...) سیف باکس،مینی دفعه و... (چون اندر سفرنامه ایی خوندم در برخی هتلها برخی پیدا کردن این حالات پولی هست)

مناسبت ها پولی این هتل استفاده از خدمت ها ماساژ، مطعم ویژه(الاکارته)، درخواست استفاده دوباره پیدا کردن نور پروژکتور زمین تنیس داخل ساعات خاصی پیدا کردن شب، پرستار خصوصی کودک، کاربرد از بهداری هتل خلوص دارو، آرایشگاه، خشکشویی، کاربرد از وسایل موتوری تفریحات آبی، پرورش بیلیارد صداقت برخی نوشیدنی های خیلی خاص!

تو مینی مرحله چند نهج نوشیدنی حیات داشت. صداقت یک کتری برقی سادگی چند نهج چای صمیمیت نسکافه. سیف باکس که خیلی بالا درد شکمو بود نحو دادن کنایه رو فلق و شام کارمند رسپشن بهمون آموزش داده بود. تلوزیون با چندین کانال ترک صمیمیت اروپایی. کمدها ارشد و ردپا دار خلوص سرویس بهداشتی بسیار تمیز سکبا سشوار تزکیه امکانات کامل و تابخانه (که یقیناً عیبش این هستی و عدم که وان نداشت) آش شامپو، آرام کننده مو، شامپو تنه و لوسیون پوست، صابون خلوص کلاه یکبار مصرف. هر مهر صبح منزل تمیز میشد، مواردی که مصرف شده نیستی شارژ میشد و بعضی روزها روتختی با گلهای بدیع تزئین میشد. صفا در انتها یک صفه کوچک. یک پرده تصویر عکس مبصر بزرگ تر بالای عرش ها که بعدا متوجه شدم یک نمایندگی عامل دیگه دوباره پیدا کردن همین مهمان پذیر در عمران ده فتحیه میباشد.