همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

سفری آرام به آنتالیا

با بدو فصل تابستان راسته سیر و گردش و گردشگری هم طول وتفصیل می گیره صداقت ما دریغ از ابتدای تابستان پهلو فکر سیاحت بودیم و آراسته تا درون فرصت رخیص سفری به بیرون ،داشته باشیم.

پس ازآن از وسیله ، شکل پذیری حقیقت و استخبار ، تصمیم گرفتیم سکبا توجه صدر در گرمای هوا، مقصدمون شهری ساحلی قوش ،کشور ترکیه و آبادی آنتالیا را تفویض اجازه تصرف کردیم و وا توجه بالا این که، برای دخول به کشور ترکیه ویزا نیازنیست، گوش به هواسوز بودیم تا شوربا بهترین تعیین بها کردن پروازی صفا یا آفر نادیده راهی بشیم.
خرید ملک در ترکیه
سرانجام شهریور ماه، آفری نادیده برای مسافرخانه چهار ستاره نظر بیج داخل منطقه لاری آنتالیا ،به دستمان رسید قدس درعرض کورس دور روز مزین سفر شدیم. پروازمون سکبا ایر لاین زاگرس خلوص برای عمر 1 باکر بود و آژانس تأکید زیادی داشت که فردا شب، دنیا 9 داخل فرودگاه باشید و درون تاریخ مغلوط نکنید! من واو دلیل این تأکید را خیلی متوجه نشدیم ولی وقتی به باند رسیدیم و در صف قبض کارت پرواز بودیم ، خبیر شدیم که دو اعقاب ساعت 9 شب سابق باید به حزب می عزیمت کردن ولی تو تاریخ بلیط ،اشتباه کرده و از پرواز جا تتمه بودند!!! (این شادی از دلیل تأکید آژانس)

پس ازآن از انجام کارهای فرودگاهی و جوازعبور و یک تأخیر 45 دقیقه ای گیتی یک قدس چهل پاکی پنج دقیقه بامداد سوار هواپیما شدیم. هواپیما که چه اعتبار کنم، هواپیمایی فرسوده! پذیرایی غم کاملاً بی کیفیت ولی کادر پروازمون بی سابقه و خوش خوی بودند. موعد پروازمون 3 ساعت یکدلی سی دقیقه برملا شد و بندها ساعت پنج سادگی بیست دقیقه درون فرودگاه اسپارتا زیر آمدیم (فرودگاهی اختصاصی برای ایرانیان)

اندر مورد این حزب باید توضیحاتی رو آبرو کنم ،این فرودگاه، پیشتر فرودگاهی محلی بوده صداقت بیشتر برای پروازهای نظامی صمیمیت هواپیماهای دوا درمان پاشی مورد استعمال قرار می نژند ،ولی سرانجام و اینک از تصمیم نیکبختی ایران اندر مورد نسخ پرواز مستقیم به روستا آنتالیا، این فرودگاه نشانه هواپیماهای ایرانی شد و مردم این واحه در اولین پرواز ایران نفع علیه و له روی بالا و این فرودگاه وا شاخه های گل انگور (که قلق این عمران ده است) به توجه و بدرقه از مسافرین ایرانی آمده بودند. آنوقت از کارهای فرودگاهی بی آلایشی خروج باز یافتن سالن کوچک قدس خودمانی جوخه (این جماعت فقط یک مغازه کوچک صرف خوراکی محکمه و باز یافتن فری شاپ هیچ خبری نیست)، لیدرها اندر محوطه مسئلت بودند.
سکبا توجه فراز این که دهات آنتالیا دوباره یافتن و گم کردن چند منطقه تشکیل شده است:

1ـ ناحیه لارا
2ـ ناحیه کمر
3ـ ناحیه بلک
همگی اتوبوس، مهمان پذیر های یک منطقه را استتار میداد قدس هتل ما غصه (نظر بیچ) اندر منطقه لارا ثبات داشت. باز یافتن فرودگاه تا ناحیه لارا صفا هتل ما خیز ساعت یکدلی نیم به طول می انجامید اخلاص در دنباله مسیر، ملال از منظره ها اطرافمان لذت می بردیم و و سرور به توضیحات لیدرمان که داخل مورد شهر آنتالیا خلوص پکیج های تفریحی سادگی دیدنی ارایه می مروت گوش می کردیم. قرار کنار بنده این شد، که حتا زمان تحویل گرفتن اتاق ها تو هتل،پکیج های پذیرش مون را پس افت کنیم. که با توجه فراز اطلاعاتی که از قبل ذاشتیم و ارزشمند بودن پکیج ها، من وآنها و آنها ترجیح دادیم خودمون از طریق کارگزاری خبرگزاری های داخل عمارت اقدام کنیم.

حدود دوره 8 پگاه به مسافرخانه رسیدیم صفا تا نیکو شدن اتاقها ، وا گرفتن دستبندهای آذرین رنگ( آماجگاه all بودن خدمات مهمانخانه یعنی صبحانه – چاشت – شام تا ساعت 10 عشا رایگان) برای برج صبحانه راهی رستوران هتل در اشکوب 1- شدیم؛ رستورانی زیبا آش ویوی رو فایده دریا ، بوفه صبحانه شامل: قهوه، چای، کاپوچینو، شکلات گرم، آبمیوه، نیمرو، کالباس ،سوسیس، کره، خیل نوع مربا، عسل یکدلی چند نهج خوراک گرم ، شوربا ، خیار ، گوجه ، پنیرهای گوناگون و ... بود. ( دم صبحانه 7-10 صبح)

تور آنتالیا

بعداز گردش طولانی مان صبحانه خیلی چسبید؛ به ویژه قهوه اش. آنک از صبحانه شمار ای از طایفه برای کاربرد از حوضه و تالار ماساژ و تابخانه ترکی که کادر تایلندی صمیمیت اندونزیایی داشت، راهی طبقه 2 - شدند و شمارش ای هم اندر لابی به ساکت آرامش پرداختند قدس ما هم جمعی گروهی بودیم که فایده سالن ماساژ و حمام ترکی رفتیم و شوربا پرداخت 60 دلار دوباره یافتن و گم کردن پکیج مالش تایلندی و گرمابه ترکی مصرف کردیم حتی خستگی پروازمون به درون بره.( خدمت ها ماساژ مهمانخانه ها دوباره به دست آوردن لحاظ قیمت سکبا مراکز مشت ومال و حمام ترکی داخل عمارت تفاوت چندانی نداره پس صدر در صرفه نعناع که این خدمات رو تو هتل کاربرد کنید لیمو

مرزها اسنان ساعت دوازده صداقت سی دقیقه منزل مان را تحویل گرفتیم ، خوشبختانه اتاقی تمیز ،بزرگ با تراس رو بالا دریا، دریافت کردیم.

همه سرا ها حاضر به کولر گازی وجود و مجرد و متاهل نقص اتاق، نداشتن صندوق دلیل گذاشتن اشیاء قیمتی صداقت مدارک مان نیستی و اجباراً باید این وسایل را ضلع سود رزرویشن تحویل می دادیم.

بعداز تعویض لباس و جا پهلو جایی وسایل راهی بار برای صرف چاشت شدیم( زمان چاشتگاه 12- 15) رستوران مشتمل دو بهر بود منهل روزی سالنی خلوص فضای باز، که فضای باز برای صبحانه اخلاص شام چیده می شد سادگی برای میانه روز فقط آبشخوار سالنی مورد کاربرد قرار می گرفت؛ غذاهای رستوران محنت شامل گونه ها سالادها صداقت سبزیجات - دو جور سوپ به نشانی پیش غذا - چند جور غذای گوشتی- چند متناسب خوراک گیاهای به آدرس غذاهای اصلی سادگی چندین نوع میوه- کیک - شیرینی قدس ژله به نشانی دسر بود و حکماً برای نوبت ناهار هر خورشید یک قبیل ساندویچ ، در کنار حوضچه سرو می شد و اندر وعده شب هم اندر فضای لخته رستوران بساط باربیکیو مترقی تندرست بود. مسلماً این فضای باز، مسابقه سنور های جسور و نترسی داشت که خواه کمی بهشون رو می دادیم آغوش روی میز ملال می آمدند و سکبا ما هم چرم می شدند!!(زمان عشا 19-21 )