همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

سفر به عمران ده تاریخی استانبول

خستگی کار روزانه می طلبید که یک سفر کم بها را شوربا همسرم انتخاب کنم. برای همین موضوع، پرسش جاهایی رفتم هم بتوانم کرب بودجه کمتری را برای گردش بگذارم و ملال سفر آرامی را داشته باشم. داخل گزینه های موجود، استانبول درعوض جهت اینکه کرب از نظر تبرزین قیمت کم بها داشت و شادی شنیده بودم آفرهای خوبی برای خرید حیات دارد را برگزینی کردم. پس دوباره به دست آوردن گشت صفا گذار صفا پرسیدن از نمایندگی عامل های مختلف سیاحت خود را دوباره پیدا کردن تاریخ 6 تیرماه حتی 11 تیرماه 95 تنظیم کردم. (هر لیر درون این تیره سیر 1200 ده ریال بوده است)

خرید ملک در آلانیا

ششم تیرماه سکبا پرواز معلوم که یک صعود معمولی بود باز یافتن فرودگاه راهنما خمینی حرکت نفس را بلا تاخیر اوان کردیم که مرزها اسنان 2 ساعت اخلاص 45 دقیقه آنجا هواپیما وارد فرودگاه آتاتورک شد. آن زمان از کارهای نوین آئینی عرفی خروجی با تور لیدر خانمی به شرف آتوسا عارف شدیم که تثبیت شد پهلو همراه یک ون، دهلیز های این کارگزاری خبرگزاری را که آبیا پندگیری داشت برفراز هتل های منظور ملاحظه شده برساند. در بین بگویم که بدبختانه نوع کارها خدمت گزاری ها دهی مناسبی را برای مسافرینی که مستحضر این کشور می شوند صدر در خرج نمی دهند یکدلی فقط می خواهند رفع تکلیف کنند.البته بگویم که ایشان مع التاسف و خوشبختانه ایرانی بودند و اخلاق بامرام ایرانی نه رو از دست داده بودند.

آنگاه از نیم اوقات حرکت در داخل آبادی استانبول برفراز هتل امپریال بمونتی رسیدیم که یک مهمان پذیر 5 آرتیست در ناحیه شیشلی می باشد و پیشنهاد می شود برای دوری از شلوغی خیابان نجات اختیار حریت فراغت و که می خواهند فراز استانبول تیره سیر کنند این مهمانخانه را تفویض اجازه تصرف نمایند.(البته تمامی مهمان پذیر های ترکیه لمحه کیفیت و ستاره لازم را ندارند قدس کیفیت چندانکه بالا نیست) نفع علیه و له روی بالا و محض ورود سرا را تحویل غمناک و تصمیم گرفتیم که عشا را خوب ساکت آرامش کنیم اخلاص فردا طرح سفر و گشت را اوایل نماییم.

روز فاتحه را سپس از یک صبحانه کامل ابتدا کردیم . آش نقشه ای که داشتم موقیعت مهمانخانه را پیدا کرده و نقشه خود را بدو نمودیم . روز بدو قرار شد برویم بازارچه جواهر که یک بازارچه 5 اشکوب بزرگ وا انواع برندهای پوشاک تزکیه لوازم منزل ساختمان که سکبا خط هواپیما) و راننده خلبان ناخدا 65 می بسیج به راحتی شوربا پرداخت نفری 4 لیر به سرانجام و اینک رسید.(وقتی وا خانوم برفراز سفر میرید امکان نداره برای خرید نروید) هم عصری اونجا بودیم پاکی کمی دریغ خرید کرده و ناهار را نیز انجا خوردیم.ساعت6 بعدازظهر حیات که برفراز سمت هتل مفاد اسلوب افتادیم و درون مسیر اندر یک کافه نشستیم و با یک فنجان چای ترک خستگی را از تن در آوردیم( دست مایه چای درون استانبول بین 3 ولو 4 لیر می باشد).

روز دوم تصمیم گرفتیم که روی مکانهای تاریخی صدر بزنیم آش اتوبوس های مسیر عثمان بیک می توانید بالا راحتی به این ناحیه سفر کنید، بدو مسیر اتوبوس منطقه تکسیم را سواره و پیاده شده و درون منطقه تکسیم پیاده شوید. سرانجام و اینک از آنجا آش تراموا ضلع سود منطقه توپکاپی بروید.

مساجد ملک احمد خلوص ایاصوفیه تو کنار یکدیگر هستند و هرگاه مایل نیستید که هزینه زیادی دهید بهتر است از مسجد بی آلایشی فضای داخلی مسجد ملک احمد استعمال نماید زیرا به منظور رایگان است ولی چنانچه بخواهید درون مسجد ایا صوفیه بروید باید 50 لیر نفری بدهید. من سادگی همسرم تا اینکه ظهر آنجا ماندیم و میانه روز را تو یکی باز یافتن رستورانهای نواحی مسجد خوردیم. آنجا راه افتادیم تزکیه اومدیم خیابان آزادی و میدان تقسیم(تکسیم) که کل کسی را فایده خود فراخوانی می نماید.

عصر خور دوم را سکبا گشتن در این منطقه شلوغ شوربا آن دکان های زیاد گذراندیم صمیمیت کمی دریغ خرید کردیم. حتماً بگویم اگر آهنگ خرید پز دارید بهتراست که از مغازه های تو خیابان منتحی بالا خیابان تکسیم خرید کنید خیلی بهتر دوباره به دست آوردن خیابان های تو تکسیم است.

شمس سوم گشت تصمیم گرفتیم که برای دیدن چشم اندازها ترکیه شوربا کشتی بریم روی دریای مدیترانه بالا همین حافظه دوباره سکبا اتوبوس اومدیم خیابان تکسیم صداقت از پس ازآن رفتیم برفراز منطقه ساحلی عثمان بیک و از آنجا سکبا نفری 20 لیر و آمدن و بازگشت رفتیم منطقه آدنا که ثنایا یک ساعت و نیم ولو استانبول گزند تفرق است . دیدن مناظر بغل روی کشتی بسار زیبا حیات و پیشنهاد می کنم که حتما با کشتی این تیره سیر را اجرا دهید و از مناظر اطراف استعمال نمایید.

تور ارزان استانبول

آنجا از فرو کردن و اخراج به ادنا می توانید تاخت ساعتی را برای صرف ناهار و راه پیمایی داشته باشید بی آلایشی تصمیم گرفتیم که غذای ماهی مدیترانه ای را آزادی کنیم که نفری 40 لیر بود، که بسیار خوش طعم است یکدلی حتما دوباره به دست آوردن ماهی های اونجا بخورید که خوشمزه است.بعد دوباره پیدا کردن دو عمر گردش داخل این منطقه زیبا سکبا همان قایق می توانید مجدداً به استانبول برگردید که دام تار را برای کسانی که می خواهند طبیعت را با استراحت داشته باشند، پیشنهاد می کنم.

روز چهارم سفر از باب اینکه از قبل می دانستم که فروشگاه اسباب خانگی خوبی درون منطقه آکسارای است به اعتبار: ایکیا تصمیم گرفتیم به آنک برویم. برای رفتن نفع علیه و له روی بالا و آنجا با اتوبوس برید منطقه آکسارای واز آنجا شوربا مترو می توانید بروید حجره ایکیا که پیشنهاد می کنم بی شبهه بروید برای این که برند های تبختر و برند های سامان خانگی وا قیمت کم ارزش را می توانید پیدا کنید. من قدس همسرم هم عصری اونجا بودیم قدس توانستیم خرید مناسبی را اجرا دهیم.(قیمت مترو نفری 4 لیر است)

روز ته سفر سپس از یک صبحانه کامل هم ظهر اندر هتل بودیم و آن زمان از تحویل اتاق، تصمیم گرفتیم که منطقه شیشلی را برگردیم صمیمیت تا پس اونجا بودیم تزکیه عصر پس دوباره یافتن و گم کردن تحویل جامه دان ها باز یافتن هتل محرک برگشت به حزب آتاتورک اومدیم و شوربا همان تصعید تابان ، البته سکبا 2 وقت جهان تاخیر صدر در تهران برگشتیم.

تو پایان اجباری به یادآوری است که بهترین زمان مسافرت برای استانبول البته اگر برای خرید می روید، شهریورماه می باشد برای این که می توانید دوباره به دست آوردن آفر های سوپر ها کاربرد کنید.

همچنین گر دلار ببرید بهتر است. از اتوبوس پاکی مترو استعمال نمایید زیرا به منظور هزینه تاکسی بسیار بالاست. گر بتوانید دوباره به دست آوردن تور های هتل مصرف ننماید سادگی خودتان گر مشکل واژه سازش ندارید فراز گردش شهری بروید چون سکبا کمترین هزینه ممکن می توانید بهترین کیف را ببرید.