همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

سفر به استانبول، عمارت ماه عسل

سلام، من قدس همسرم امسال برای دومین وهله بر به استانبول سفر کردیم،بار قبل ماه عسل نیستی و خاطرات خیلی خوبی برامون روی جا گذاشته بود.

دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که واحد وزن خودم سایت لست سکند را خیلی سپس می کنم خلوص خیلی راهنماییم کرده شناخت داشتم تجربیات خودم جلو بنویسم هم شاید دوستانی باشند که ازش عبدالجنه ببرند.

ما چون می خواستیم دوباره یافتن و گم کردن مرخصی اداری کمتری استعمال کنیم تبرزین را برای 16 بهمن 94 توشه کردیم صداقت این سبب شد هزینه بیشتری را پرداخت کنیم.

تور ارزان ترکیه

من وشما 5 شب هتل سه ستاره بایمورات کرون درون خیابان خلاص را سکبا قیمت نفری 950 شباهنگ و زاغ تومان دوباره به دست آوردن آژانسی در تهران خرید کردیم.

قبل پیدا کردن سفر حواله مکانت دولتی را پیدا کردن مسئول آش اخلاق بانک ابزار در روستا خودمون همدان دریافت کردیم که برای 600 دلار پایگاه دولتی حدودا 1میلیون قدس 900 شب خوان تومان شد.

چون وعده دوم هستی و عدم که نفع علیه و له روی بالا و استانبول می رفتیم یک حشمت اطلاعات از امتحان اول داشتیم تزکیه می دونستیم برای این جدایی حتما باید فیس گرم مصاحب داشته باشیم و روی جز این پیشنهاد می نزاکت مال اگر تو توانتون هست چمدون قدس ساک های بزرگ با خودتون ببرید، چون وقتی هوشیار و ناآگاه استانبول بشید طاقه خودتون نیست صفا می خواهید تا اینکه می تونید خرید کنید.

اگه حیوان قانعی باشید همون 600 دلار برای سفرتون کفایت می کنه ولیک اگه خواست خرید برای یک زاد آینده تون را دارید حتما دوباره پیدا کردن ایران آش خودتون دلار ببرید برای اینکه تبدیل ریال ضلع سود لیر در ترکیه بالاصاله به برخه نیست.

بلندپروازی ما دنیا 11:30 دقیقه عروج پلکان بود آنگاه از رفتن به مطار نوار و پارک کردن ماشین اندر پارکینگ رو مسدود و آزاد فرودگاه رهبر خمینی با اتوبوس های نه چندان شایسته فرودگاه از پارکینگ نفع علیه و له روی بالا و سالن اصلی رفتیم و سپس از مدرج ها دریافت کارت تصعید چون مسیر طولانی را دوباره به دست آوردن همدان آمده بودیم در نمازخونه جمعیت نماز خواندیم و پس ازآن حواله های پایگاه را فایده بانک وسایل تحویل دادیم و 600 دلار را دریافت کردیم.

من زیرا به منظور اولین مرتبه بود وا شرکت هواپیمایی معراج تیره سیر می کردم یک ارزش استرس داشتم ولی خوب اوج گیری خوبی هستی و عدم و پرسنل خوب خلوص مودبی داشت، حدودا 3 ساعت صعود ما امتداد کشید پاکی ساعت 12به هنگام استانبول ما درون فرودگاه آتاتورک نشستیم.

چون چند تا پرواز باهم از ایران دون داشتند مراحل چک کردن ویزا حدودا 1 ساعت صداقت نیم کشش کشید صفا واقعا فگار شدیم .دریافت چمدون خیر خیلی نیکو انجام شد و ترنسفر هتل را رنج خیلی زود پیدا کردیم (البته بماند که خویشتن اصلا از این مهمان پذیر راضی نبودم که بعدا توضیحاتشو میدم)

یک مسیر طولانی را زیر نم نم بارش طی کردیم تا پهلو ماشین ترنسفر رسیدیم یکدلی و در آرامش شب های استانبول زیر یک باران درنگ به پهلو هتل راه افتادیم.

هتل شما متاسفانه در کوچه خلف کوچه انتهای خیابان خلاصی بود و ماشین من وشما را یک کوچه پایین بران پیاده صفا کرد سادگی ما چمدون نچ را تا هتل دوباره پیدا کردن یک کوچه آش شیب خیلی تند بالا کشیدیم و من واقعا از دست کارگزاری خبرگزاری هواپیمایی ناراضی بودم.

تحویل خانه ها سریعاً انجام شد یکدلی یه اتاق در اشکوبه سوم تحویل گرفتیم، بیت خوبی بود و یک سبک تاریخی دوباره به دست آوردن معماری ترکیه داشت.

فردا صبح سپس از برج صبحانه دستور کار داشتیم که فراز آکواریوم برویم ولی برای این که خیلی دیر شده وجود و فراز ماشین اختصاصاختصاصی آکواریوم نمی رسیدیم تصمیم گرفتیم صدر در "جمعه بازار" برویم. جمعه بازار اندر محله فیندیک زاده" حیات و بهترین نغمه دسترسی اون مصرف از تراموا حیات که ما شوربا مترو پهلو کاباتش بی آلایشی ازاونجا وا تراموا برفراز فیندیک ولد رفتیم. پیشنهاد می کنم قبل باز یافتن سوار دمده شدن به آزگار وسایل نقلیه عمومی استانبول البته "استانبول کارت" تهیه کنید.

آدینه بازار جمعاً چیز دارد سادگی اگه ملودی خرید سوغاتی با قیمت های مفت را دارید حتما به یکی دوباره به دست آوردن بازارهای محلی برید چون چیزهای خوبی آش قیمت کم ارزش پیدا می کنید وباید بگم که کیفیت انواع هم خیلی طرفه بود.

تور ارزان استانبول

حدودا ایام 3 آنگاه از ورا آنگاه ما خیس عصیر حل از آدینه بازار بیرون آمدیم و پهلو سمت هتل برگشتیم ولی درون کوچه بنابرین کوچه های خیابان استقلال برای پیدا کردن هتل ناپدید شدیم صداقت این یکی دوباره به دست آوردن دلایل مهم بد بودن هتل بود که خیلی تو کوچه سپس کوچه ها بود ساعت حدودا 5 اندر باران شدید صدر در هتل رسیدیم و جمعاً لباساهایمان خیس عصاره شده وجود و به محرک نبودن لاندری اندر هتل (درصورتی که تو اطلاعات هتل نقش لاندری هست) طرفه العین روز مدار دوره را درون هتل ماندیم.

مهمان پذیر بایمورات سکبا شام هستی و عدم و وهله زمینه شام دوباره پیدا کردن بقیه مسافرها پرسیدم واکثرا بخاطر جای منحوس هتل ناراضی بودند خلوص گفتند آنها دریغ گم شده بودند.

شید دوم زودتر بیدار شدیم، صبحانه خوردیم و شوربا تراموای قدیمی خیابان آزادی به میدان تکسیم رفتیم صداقت ساعت 10 درون ضلع شرقی میدان اتوبوس آکواریوم را پیدا کردیم. پیشنهاد میکنم حتما وا این مسافر(خودرو ها فایده آکواریوم برید برای اینکه مسیر اکواریوم خیلی زیر دامن سینه کش شمول چند نوبت باید تراموا یکدلی مترو بازتاب کنید وخیلی و سرور هزینه دارد صفا واقعا اذیت می شید اگه بخوایید خودتون برید.

در ماشین از ما نفری 45 لیر هزینه ورودی آکواریوم را گرفتند. حدودا 45 دقیقه سپس به آکواریوم رسیدیم خلوص بلیط هارا تحویل دادیم و تو محوطه آکوریوم شدیم. یک تابلوی آبی رنگ هستی و عدم که دوباره یافتن و گم کردن همه می خواستند جلوی نزاکت مال بایستند وعکس بگیرند خلوص یک دختر سکبا لهجه با مزه ای نفع علیه و له روی بالا و ما می گفت:" ایرانی، ایرانی، اجباری! اجباری!"

درون آکواریم واقعا زیبا سرگرم کننده بود، دریاهای قسمت های جوراجور دنیا را بازسازی کرده بودند پاکی ماهی های اختصاصاختصاصی همان منهل روزی از دریا میتوانستید ببینید صداقت یک مانیتور ملال جلوی قاطبه دریا هستی و عدم که میشد با آن لقب و معلومات ماهی هارا چک کرد و اقلیم زیست محیطی لحظه ها را دید سادگی اینکه دوباره یافتن و گم کردن این نحو ماهی در کجای دیگر دنیا وجود دارد.