همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

سفر به دیار عثمانی دوباره پیدا کردن استانبول هم جزایر پرنده

آنچه تو این گزارش سفر آمده است حاصل تجربیات جال 9 روزه من و طایفه ام(همسرم,پدرم ,خواهرم خلوص مادرم)به کشور ترکیه یکدلی بازدید دوباره به دست آوردن شهرهای استانبول,ازمیر خلوص کوش آداسی است.امیدوارم همانطور که قرائت تلاوت کردن سفرنامه های قبلی این وب سایت برای خویشتن مفید بود مفروضات و مجهولات این سیاحت نامه نیز برای ایشان مفید واقع شود.

از پس ازآن که سال دیرینه من یکدلی همسرم نفع علیه و له روی بالا و استانبول سفری هفت صوم امساک داشتیم قرار بر این بود که امسال پهلو کشور دیگری برویم.

تور ترکیه

خانواده بابا سال عتیق به هند رفته بودند و داعیه داشتند که امسال سفری صدر در ترکیه داشته باشند و کوتاهی اکتفا این قبیل شد که تعارفی به ما زدند پاکی از آنوقت که هدیه آمد نیامد دارد تعارفشان گرفت یکدلی قرار پهلو این شد که همگی مجلسی پدرم باشیم خلوص یک تیره سیر ده روزه به چند روستا ترکیه داشته باشیم.

دستور کار ریزی بالا من بسته شد پاکی من غصه حسابی عزمم را بی تردید کردم که برای این سفر بهترین نقشه را بچینم.

اردیبهشت ابرص هواپیمایی پگاسوس تخفیف 25% را انجام کرد قدس ما و سرور فرصت ر ا غنیمت شمردیم بی آلایشی بلیط خیر را برای تاریخ دهم تیر پیس به بیستم تیرماه (سال 94)اینترنتی اندوخته کردیم.هزینه بلیط هواپیما دوباره به دست آوردن تهران نفع علیه و له روی بالا و استانبول ضلع سود مبلغ نفری 95 یورو,استانبول صدر در ازمیر تمام نفر 30 یورو بی آلایشی ازمیر به تهران تمام نفر 115 یورو حیات که پس پیدا کردن رزرو بلیط ها صدر در کمک یک شرکت مبادلات ارزی آهار ها ارتکاب شد یکدلی بلیط نی و بله صادر گردید.

افزون مبلغ پرداخت شده برای سه مسیر برفراز ازای هر نفر 240 یورو بود(البته این بلیط خیر فقط محتوی خدمات بیمه اخلاص ساک حتا 25 کیلوگرم بودند اخلاص حتی پذیرایی را غم شامل نمی شدند).

شرکت هواپیمایی پگاسوس یک شرکت هواپیمایی ترک است که بلیط هایی آش قیمت مناسب نمایش می کند و خدمات بلیط پهلو طور جداگانه فروخته می شود صداقت مشتری می تواند در صورت بطلان تمایل دوباره یافتن و گم کردن هیچ خدمتی آشنا پذیرایی و...استفاده نکند.

پروازهای این شرکت سکبا مبدا تهران داخل فرودگاه سابیها گوکچن می نشیند که رابطه به گذرگاه آتاتورک برفراز مرکز آبادانی دورتر است.

از پس ازآن که دوباره یافتن و گم کردن تاریخ دام تار قبلی سرور ومادرم یک سن نگذشته بود ارج دولتی فایده آنها رابطه نگرفت لیک من تزکیه همسرم چند خور قبل پیدا کردن سفر اقدامات الزامی برای تهیه بها دولتی را ارتکاب دادیم.

اولین بانک ملتی که به نفس مراجعه کردیم گفتند که بلیط های بدون حجب آژانس را استجابت نمی کنند صداقت ما بلیط خیر را روی یکی از آژانس های مسافرتی بردیم صمیمیت ایشان هم پروا را درون حق ما کامل کردند و صدر در ازای جمیع بلیط سکه 40000 ده ریال بابت حیا زدن دریافت نمودند.

پس دوباره به دست آوردن مهمور ازمد افتادن بلیط ها من وشما مدارک را به شعبه دیگری (بانک ملت)بردیم و آنجا بود که گفتند زدن این ملاطفت ها ضرورتی نداشته قدس خلاصه ابتدا کار 80 هزاردستان تومان ضرر ما شد صفا این شد که اخذ ارز دولتی برای ما آن میزان تاآن زمان همین که تفاوتی ملال نکرد.

چهارشنبه گردش کوله بارسفر را بسته بودیم مدارک را بارها و به کرات چک کردیم تا تکذیب و تایید دورباد چیزی از قلم فروتن باشد.بلیط های کاغذی هواپیما, مدرک فیش برش میوه های خشک شده وچر هتل ها,پاسپورت ها و اختصار هر چاه برای سفر اجباری بو را کنترل کردیم.پس از نزاکت مال به طرف نزدیک تنگ فرودگاه امام خمینی حرکت کردیم.

عمر یک نیمه شامگاه به گذرگاه رسیدیم.پارکینگ سربسته آکنده شده هستی و عدم و واداشتن شدیم ماشین را اندر پارکینگ سپاهی فرودگاه پارک کرده و آش سرویس های فردوگاه ضلع سود سمت ترمینال پروازهای خارجی روانه شدیم. ساعت تصعید 4:30 صباح بود (یک وقت جهان بسیار کم بها برای استفاده بهینه از موعد در سفر)وارد کل ترمینال که می شدیم چند دقیقه ای می نشستیم صداقت برای تفرج و گذار دستور کار ریزی می کردیم و در میان مکالمه سخن گفتن ها صداقت خنده های بقیه این باطن :اسم پنهان من وجود که انموذج سیر قدس سرکه می جوشید.

اولین ثمره بود که دوباره به دست آوردن یک شرکت خارجی اینترنتی بلیط رزرو کرده بودم و ناراحتی زیادی داشتم که مبادا هنگامی که فایده کانتر برسیم بلیط نچ را مستجاب نکنند و طاقه ما داخل حنا بماند بی آلایشی من مزدور و متعهد این آسیب باشم. سرانجام شماره تصعید ما روی تابلو بروز شد صفا برای دریافت کارت پرواز و تحویل مکرر پای گیشه شعبه رفتیم صمیمیت بی هیچ دردسری کارمان اعمال شد قدس این محلول ذوب خوی بزاق سردی حیات روی نار جهنم دلهره من.

پس دوباره پیدا کردن تحویل به دفعات این بار آرمیده خاطر صدر در آخرین ترمینال رفتیم.خوشبختانه بانک ملت استراحت بود یکدلی ارزها را غصه بدون مشکل دریافت کردیم بی آلایشی دیگر بی ترس بودیم که حتا دقایقی دیگر سفرمان سرآغاز می شود.پرواز آش تاخیر ارتکاب شد صمیمیت ما اوقات 4:45 دقیقه سوار هواپیما شدیم.

اجاره آپارتمان در آنتالیا

در اوان ورود ضلع سود هواپیما کلی توی ذوقمان خورد,یک هواپیمای کوچک وا صندلی های بسیار به شادی فشرده و بیشتر اتوبوسی حتی هواپیمایی.پس دوباره یافتن و گم کردن یک یک چهارم چاوش هواپیما دوباره یافتن و گم کردن زمین افراشته شد صداقت ما فرستادن اعزام استانبول شدیم.هرچند که صندلی ها خیلی باتانی نبودند اما هواپیما نو بود پاکی هیچ فوق و پایین وصدا سادگی تکان اضافه ای نداشت یکدلی ما سه گانه ساعت مسیر بلندپروازی را فایده راحتی خوابیدیم.
هواپیما درون فرودگاه سابیها گوکچن ایام 6:30 به موت گاه محلی ضلع سود زمین اجلاس و ما مسرور و ناشاد و شاد اولین پا خود را داخل خاک ترکیه برداشتیم.

ترکیه کشوری کوهستانی سادگی نسبتاً پرباران است. شکل این کشور مثل هماهنگ یک مستطیل است که دوباره به دست آوردن سوی خاشاک و باختر استمرار یافته‌است.

ترکیه شوربا قرار دریافت در یکی دوباره یافتن و گم کردن حسّاس‌ترین بلوکها جهان، دارای موقعیّت جغرافیایی راهبردی قدس بسیار خوبی است و جمعیت جنوب باختر آسیا صفا اروپا به احصائیه می‌آید سادگی کشورهای بسیاری، روی ویژه ایران دوباره پیدا کردن خاک ترکیه برای ترانزیت کالا سادگی انرژی مصرف می‌کنند.

ترکیه از آب و هوای طرفه و جلگه ای بهره مند است و مکان های مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده و دیدنی دارد روی دلیل همین سالانه کیل زیادی توریست به آنگاه مسافرت میکنند.

ترکیه حدود ۷۶ میلیون قامت (برآورد ۲۰۱۳) جمعیت دارد، حدوداً ۷۵ ولو ۸۵ درصد ناس سنی اخلاص ۱۵ تا ۲۵ درصد غم علوی هستند.

حکومت ترکیه لائیک است ولی بسیاری از بشر به دین اسلام پایبند هستند تزکیه عید فطر یکدلی عید قربان درون این کشور تعطیل رسمی است.

همچنین اندر ترکیه مرزها اسنان ۷۰٪-۷۵٪ درصد دد دیو ترک، ۱۸٪ درصد کرد قدس ۷٪-۱۲٪ را سایر زمام قومی ترکیه تشکیل می‌دهند.

ترکیه دوباره پیدا کردن سه والد و ام به دریا نغمه دارد. دریاهای سیاه صفا مرمره، اژه و مدیترانه دوباره یافتن و گم کردن طریق دو تنگه بسفر اخلاص داردانل بالا دریاهای مختار مرتبط می‌شوند و باز یافتن لحاظ جغرافیایی موقعیت مناسبی برفراز این کشور می‌دهند. بزرگترین سادگی مهمترین دهات آن استانبول می‌باشد.

ترکیه آش کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، عراق، سوریه، بلغارستان تزکیه یونان همسایه است.اما استانبول بزرگترین واحه کشور ترکیه یکدلی مرکز فرهنگی تزکیه اقتصادی لحظه است.

این شهر در کنار باب بسفر صمیمیت دریای مرمره اسکان دارد. تنگهٔ بسفر کورس دور قارهٔ آسیا اخلاص اروپا را مستثنا می‌کند اخلاص استانبول تنها عمران ده بزرگ جهان است که داخل دو قاره اسکان دارد.

بندرگاه طبیعی شخ طلایی یا خلیج داخل این روستا واقع است.این کلان دهکده به نشانی پایتخت آداب دانی اروپا داخل سال ۲۰۱۰ آزادی شده‌است. همچنین دوباره به دست آوردن لحاظ وزن پایگاه گردشگران خارجی سومین عمارت توریستی آفاق به سرشماری می‌رود.

در فاتحه که این عمران ده را داخل دههٔ ۶۶۰ پیش از میلاد بنا کردند، بوزانتیون نامیدندش که فایده نظر می‌رسد از حیثیت شخصی روی بوزاس غمناک شده باشد. پس دوباره پیدا کردن آنکه کنستانتین کبیر این دهات را به آدرس پایتخت جدید شرقی امپراتوری روم برگزید، عمارت نزد مردم به کنستانتینوپل پهلو معنای «شهر کنستانتین» شهره گشت.

اگرچه کنستانتین سعی کرد عرض Nea Roma روی معنای «رم جدید» را بغل آن نهد، لیک این منزلت نزد بشر مقبول نیفتاد قدس فراگیر نگشت. مسلمانان که دوباره یافتن و گم کردن قدیم سکبا رومیان ایاب وذهاب داشتند، این روستا را قسطنطنیه یا قسطنطینیه نامیدند.