همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

سفر ضلع سود دیار عثمانی : باز یافتن استانبول هم جزایر پرنده

صبح روز آنجا پس باز یافتن صبحانه سری ضلع سود فروشگاه های منطقه کوناک زدیم.قیمت لباس سکبا استانبول تمایز چندانی که نداشت هیچ اندر برخی دوباره پیدا کردن موارد پیدا کردن استانبول شادی ارزان مرطوب بود.

علاوه کنیز قوش این داخل ازمیر فروشگاه هایی که سرووضع های اسلامی نشان دادن می کردند کم نبود.برای مثال دکان های نمودن روسری,مانتو بی آلایشی حتی چادر درون ازمیر به پری به بصر می خوردند.پس دوباره پیدا کردن خرید برای ناهار روی رستوران رفتیم.
تور استانبول
هزینه خیز پرس آدانا کباب و سه گانه پرس اسکندر آش سالاد پاکی دوغ پاکی چای پس پیدا کردن غذا 90 لیر کامل شد.

دنیا یک روی هتل رفته و حجره را تحویل دادیم خلوص رسیپشن جلق معمول سکبا خوش رفتاری شمار استقصا کتاب را اعمال داد اخلاص طبق برگه وچر آهار هزینه هتل اجرا شد.ترانسفر فراز ترمینال فایده عهد شرکت اتوبوسرانی نیستی و هنگامی که فراز نمایندگی شرکت پاموک کاله بازآیی کردیم ماشین مشتاق بود قدس بسیار معتدل به ترمینال رسیدیم.

پس باز یافتن رسیدن فراز ترمینال سواره و پیاده اتوبوس شدیم.صندلی های بسیار موقر بی جنبش ,مانیتورهای اختصاصی برای مسافران وا امکان بازی,تماشای فیلم,تماشای کانال های تلویزیونی و پیوند به اینترنت پیدا کردن ویژگی های اعلا این شرکت اتوبوسرانی بود.

طی یک گیتی مسیر دوباره پیدا کردن کوش ازمیر بالا کوش آداسی دوبار پذیرایی به کاربستن شد که شامل اقمشه کیک ,قهوه سادگی چای به اختیار مسافر بود.خوشبختانه سرسبزی اتوبان و دیدن مزرعه ها زیتون قدس دریا به حدی زیبا وجود که خستگی را حتی برای وقت حسن ای عاطفه حس نکردیم صمیمیت به عمارت کوش آداسی رسیدیم.

کوش‌آداسی به هم دشنام دادن ترکی استانبولی: Kuşadası؛ فراز معنای جزیرهٔ پرنده) تو ۷۱ کیلومتری آبادی مرکزی استان آیدین و اندر نوار ساحلی ناحیه اژه جدید شده‌است و بر اساس سرشماری دانشپایه طول عمر ۲۰۰۸ میلادی ۵۸٬۶۵۰ آدم و صدر اساس برآوردهای دانشپایه طول عمر ۲۰۰۹ میلادی ۶۲٬۶۳۷ شخص جمعیت دارد.

این ولایت برج که باز یافتن شمال آش سلجوق صفا پاموجاک و دوباره به دست آوردن جنوب شوربا شبه جزیره دیلک همسایه‌است تو کانون مراکز فرعی گردشگری پیدا کردن جمله ازمیر، افس، مریم آنا، ملیت، دیدیم پاموک، کاله، مارماریس یکدلی بودروم ایستادگی دارد.

بندر کوش آداسی به محرک نزدیکی آش جزیره یونانی ساموس برای گردشگران که فایده ترکیه سیاحت می‌کنند پیدا کردن جذابیت خاصی بهره مند است.

از بارانداز کوش آداسی داخل فصل‌های بهار و شتا سفرهای برپا با قایق‌های موتوری ضلع سود جزیره یونانی ساموس برگزار می شود.قایق‌های تفریحی مدرن که تورهای آبی را برگزار می‌کنند زیبایی خاصی نفع علیه و له روی بالا و این بارانداز بخشیده‌اند.

بارانداز کوش آداسی یکی پیدا کردن بنادر حقیقی منطقه می‌باشد. این شهر توسط مردمانی که تو ۳۰۰۰ سن قبل دوباره به دست آوردن میلاد مسیح از فلات مرکزی آناتولی برفراز این مکان مهاجرت کرده‌اند پایه ریزی شده‌است. عصاره و هوای ملایم این ناحیه این دستور را صدر در ساکنان طرفه العین داده بود تا فایده تولید محصولات کشاورزی مالوف زیتون، مو و انجیر اندر زمین‌های رگه خیز اطراف بپردازند.

این عمران ده در سال ۵۴۶ قبل باز یافتن میلاد به تصرف ایرانیان درآمد. داخل سال ۲۰۰ قبل پیدا کردن میلاد امپراتوری روم این عمارت را به تصرف خود درآورد و آن هنگام از تقسیم امپراتوری رم، امپراتوری گروه شرقی پهلو این واحه تسلط یافت. یک زلزله موجب تغییر مسیر رودخانه، آب دهان منی و ملاحظه اعتنا و تو نتیجه نابودی دهات افسوس درون نزدیکی کوشی آداسی گردید و در ثانیه زمان این حادثه باعث شد کوشی آداسی بعنوان یک معبر حقیقی مورد توجه ثبوت گیرد.

پس باز یافتن حمله خدیو محمد فاتح، این واحه در واحد زمان ( روز ۱۴۱۳ پادرمیانی امپراتوری عثمانی تنسیق می‌شد. داخل دوران فرماندهی عثمانی‌ها، کوشی آداسی پهلو ساختمان‌های شوربا شکوه نامور شد.کاروانسرای اوکاز محمد پاشا یکی پیدا کردن بناهایی است که در دم می‌توان معماری روزگار عثمانی را بوضوح دید نمود.

باب قلعه، دیوارها پاکی مساجد صداقت همچنین ارگ قلعه در جزیره کبوتر، داخل دوره عثمانی آفریده شده‌است که منعکس کننده سبک معماری دوران است.پس از اغتشاش جهانی مطلع در سنه پایه ۱۹۱۹ کوشی آداسی مورد هجوم و تاز یونانیان قرار گرفت صداقت طی یک مقاتله طولانی درون سال ۱۹۲۲ کوشی آداسی بخشی باز یافتن جمهوری ترکیه شد.

در چند سیاحت نامه خوانده بودم که کوش آداسی یک شهر بی قواره است که در دنباله ساحل کشیده شده.اما از آن زمان که درک زیبایی نسبی است صمیمیت شاید آنچه برای یکی باارزش باشد بالا چشم دیگری دلچسب آید باید بگویم که کوش آداسی را شهری بسیار قشنگ یافتم، زیباتر دوباره به دست آوردن شهرهای ساحلی دیگری که تو گذشته رفته بودم طرح آنتالیا.

کنیز قوش خلاف ازمیر کوش آداسی شهری لبریز از هیاهو شوربا مردمانی شوخ و مسرور بود.ساحل زیبا قدس خیابان های لوکس,خانه های ویلایی با باغچه هایی پوشیده دوباره یافتن و گم کردن گل های کاغذی,کشتی های کروز عظیم الجثه بی آلایشی گردشگرانی آکنده شور تصویر زیبایی نفع علیه و له روی بالا و این آبادانی داده بودند.

پس دوباره به دست آوردن پیاده شدن درون ترمینال مرکزی کوش آداسی راکب تاکسی شدیم و نفع علیه و له روی بالا و هتل وست آدا رفتیم.هزینه تاکسی علیرغم آنچه اندر سفرنامه نه خوانده بودم گرانبها نبود خلوص حتی بالا یورو هم دریافت نمی شد.از ترمینال حتی هتل که تو منطقه کادنلار پلاژ(ساحل زنان)بود ازحیث هزینه تاکسی 15 لیر آهار کردیم.

هتلی که غلبه کرده بودیم یک هتل سه هنرمند با امکانات استخر,حمام ترکی,سالن ورزشی,سالن نگهداری کودک(که یقیناً به کار ما نمی آمد),وای فای سادگی صبحانه بود.

در شروع ورود دوباره یافتن و گم کردن هتل خیلی خوشمان آمد هتلی بزرگ در هشت طبقه سکبا حیاطی بسیار زیبا صداقت لابی مرتب به میز بیلیارد و...اتاق ها را تحویل گرفتیم خلوص این منزل ها در اشکوب ششم بودند.

هتل آسانسور داشت و صدر در راحتی به اشکوبه ششم رسیدیم.اما مع التاسف و خوشبختانه هنگامی که هوشیار و ناآگاه اتاق شدیم کلی توی ذوقمان خورد.اثاثه(تخت پاکی تلویزیون یکدلی میز وصندلی...)قدیمی بودند,حمام کوچک بود,شامپو قدس صابون اندر جا مایع ریخته شده و آغوش دیوار گمارش بودند خلوص هتل حتی دوباره به دست آوردن ارایه شامپو صداقت صابون تک نفره فراز مسافران امتناع کرده بود.

شتاب و کند تعجیل وای فای شادی که بی آبرویی بود و برای استفاده باید ضلع سود لابی می رفتی.اما خوب اسکان نبود بخریمش که برای چند فلق خوابیدن چندان بد و سرور نبود.خوشبختانه دمپایی داشت بی آلایشی کنترل اسپلیت شادی در حجره بود خلوص میشد دمای بیت را روی دلخواه تنظیم کرد.

بهترین جای مهمان پذیر تراسی وجود که در نزاکت مال صندلی رنج چیده شده بود.تراسی رو برفراز دریا با منظره ای طراز اول از ساحل و شهر.