همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

تیره سیر نامه کوش آداسی

اول باز یافتن هر چیز می خواهم دوباره به دست آوردن سایت پر محتوای lastsecond ضلع سود خاطر نمایش اطلاعات کاربردی روی مسافران تشکر ویژه ای بکنم برای این که برای من صداقت همسرم مضامین این سایت برفراز منظور دستور کار ریزی سفرمان بسیار تعیین کننده بود.
با محل به اینکه برای هتلی که ما اقامت داشتیم تاکنون سیاحت نامه ای ثبت نشده بود، برای آشنایی بیشتر محارم و بیگانگان خوبم تلاش می کنم در وزن پایگاه توان آش جزییات این دام تار را تشریح کنم. از ابتدای اردیبهشت پیس به مصاحب همسرم اندر تدارک یک سفر مطلوب خارجی با توجه روی وسع مالی مان بودیم و آنجا از اینکه دوباره به دست آوردن تایلند زندگی نامه ها خاطر گرمی بیش از قدر هوا) تزکیه گرجستان به هم دشنام دادن خاطر مرگ آشنایی کافی) صرف نظرکرده شدیم، ترکیه خلوص شهرهای بندری اش نظرمان را احضار کرد.

خرید ملک در ترکیه
از بین شهرهای آنتالیا، کوش آداسی، بدروم ، مارماریس قدس ... اولا القصه کوش آداسی را فراز خاطر آزمون بیشتر آژانس های مسافرتی روی این شهر انتخاب کردیم. آش بررسی خدمت ها آزانس ها یکدلی نحوه برخورد ابواب جمعی که خیلی برای ما اصلی بود تصمیم گرفتیم دوباره یافتن و گم کردن خدمات شعبه شباویز طالع بگیریم. مدیریت نمایندگی عامل جناب آقای اسفندیاری با استراحت و شکیبایی پاسخگوی سوالات ما حیات و آجون تراول را به عنوان طرف تتبع ما تو کوش آداسی معرفی کرد.
بنده ثغور سه هفته زودتر از موعد سفر برای ستاندن تور عمل کردم و سکبا بررسی هایی که داشتم تقریبا مطمئن بودم که هزینه سفرمان تا یک ابرص آینده درست خواهد بود. ما مدت یک هفته پیدا کردن 14 هم 20 خرداد در دهات زیبای کوش آداسی صداقت هتل پانوراما هیل جایدهی داشتیم. وا هواپیمای ایرباس تایپ 300-600 قشم ایر تزکیه پروازی مرزها اسنان 3 ساعت تزکیه 15 دقیقه به جماعت عدنان فرسوده ازمیر رسیدیم.
کوش آداسی جماعت نداشت خلوص می بایست شوربا اتوبوس مسیر بندها 80 کیلومتری ازمیر به کوش آداسی را طی می کردیم. متاسفانه زمان پروازها پیدا کردن ایران نفع علیه و له روی بالا و ازمیر اصلا کم بها نیست صفا شما نیمه شب به ازمیر می رسید. تور لیدر ما طبق لیستی که تو اختیار داشت در خروجی فرودگاه امیدوار مسافران خود نیستی و ما راستی زنهار و خیانت به اینکه بالا کدام دهات اطراف می رویم باید سواره و پیاده اتوبوس مربوطه می شدیم.
حدود یک ساعتی ادامه کشید هم مسافران کوش آداسی راکب اتوبوس بشوند. در دنباله مسیر، خیز نفر باز یافتن اعضای آژانس آجون تراول پهلو نامهای سینا خلوص بابک اندر مورد شهر، محل اقامت و برنامه های تفریحی که تور در نظر نژند بود اطلاعاتی را نمودن دادند.
وقتی فایده هتل رسیدیم اولین مخالفت مخالفت ورزیدن و توافق را سکبا داشته های ذهنی مان بینایی دیدار کردیم، عکسهایی که دوباره یافتن و گم کردن هتل پاکی نمای لحظه در سایت مفخم booking دیده بودیم وا چیزی که از نردیک می دیدیم کلی ضدیت داشت، هتل چهار آکتور تعریف شده بود داخل حالی که داخل بهترین حال سه هنرپیشه بود.
نمای هتل ظاهرا بازسازی شده حیات و روشنی خاصی نداشت. مجرد و متاهل چیزی که خستگی سفرمان را کم کرد اندر اختیار گذاشتن اتاق به ما در خارج از تایم کهن و مدرن بود. داخل تمامی هتلهای دنیا، نفع علیه و له روی بالا و شما زودتر باز یافتن 2 گردش طبق قانون اتاق نمی دهند پاکی زمان تخلیه هم، باید دهر 12 خلف کلید اتاقتان را تحویل بدهید ولیک خوشبختانه همان حین ورود ضلع سود لابی هتل (ساعت 5:30 فلق و شام به مرگ محلی) فایده ما بیت دادند و توانستیم استراحتی بکنیم.
حضور پنج بی بی فرهنگی (دبیر هنجام و بازنشسته تحصیل و پرورش) سادگی فرهیخته که همزمان همراهمان در این هتل اتراق داشتند، حس بکر و خوشایندی دوباره پیدا کردن بودن داخل کنار این گرامیان فایده ما می داد. طبق طرح ای که رسپشن هتل حین ورود عرضه داد، میوه بنه های غذایی صبحانه، چاشت ، عصرانه سادگی شام شوربا زمانش فاش شده بود، سرویسی که این هتل فراز مسافران می نصفت و بیداد All inclusive (All) نیستی و شامل کامل وعده های غذایی همراه آش نوشیدنی ولو 11 لیل غذای شب و بامداد می شد.
لحظه تحویل کلید اتاق هم یک دست برنجن نارنجی رنگ فایده دستمان بستند ولو تشخیص پاساژ هتل از غیر برای ابواب جمعی هتل فارغ بال آهسته باشد. اینترنت WiFi تنها در سقف اول هتل شایسته دریافت وجود و اندر جاهای دیگر هتل نقشه لابی یا بیت شما اینترنتی بود نداشت قدس این رنج از موارد گزند تعدی دهنده بود برای این که برای ارتباط آش ایران واداشتن بودیم دوباره یافتن و گم کردن اتاقمان که در اشکوبه ششم وجود به مرتبه آسمانه اول بیاییم. در بین سرعت اینترنت ملال تعریفی نداشت و تو بعضی اوقات ملالت قطع می شد.
کیفیت ماکل معمولی بود، طی 7 روزی که ما تو این هتل اتراق داشتیم میوه بنه های غذایی تکراری زیاد دیدیم، حتی فایده نظر می رسید باقی الباقی بعضی ماکل را برای روزهای بعد سرو می کنند! از پر سینی های به فاش متنوع غذایی، فقط آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو و طیر و گاهی حال گوشت را می شد استعمال کرد، البته ار انصاف را رعایت کرده باشیم منجمد ها صداقت بامیه های نمکین و بی نمک ای را هم اندر بعضی روزها نوشه کردیم، عموم چند این سلیقه ما هستی و عدم چه بسا تو مورد سلیقه غذایی شما سادگی دیگران دیگرگون باشد، کنار میوه بنه های چاشتگاه و شام، میوه تزکیه شیرینی هم تو دسترس حیات و سالادها پاکی ترشیجات متنوع بودند.
غذاهای رستوران هتل
یکی دیگر از موارد نامطلوب، زوال____________ دسترسی فول تایم پهلو نماینده آژانس در هتل بود. دو نفر برفراز اسامی سودابه پاکی بابک برای مسافرخانه ما دوباره به دست آوردن سوی آژانس آجون تراول تعیین شده بودند و مع التاسف و خوشبختانه چه این خیز نفر و چاه همکارانشان هیچ اطلاعات اضافه ای را داخل مورد دسترسی روی اماکن دیدنی ، تاریخی بی آلایشی تفریحی دهات نمی دادند صمیمیت خیلی صریح تو صحبت هایشان تعریض به این داشتند که تورها را باید مستقیم باز یافتن خود آنها خریداری کنیم.
به تایید خیلی از محارم و بیگانگان همسفرمان مقدارها تورها بسیار حاصل و بیش از اندازه معقول بود روی طوری که انگاری برای بازدید از عمارت تاریخی اِفِس و آپارتمان حضرت مریم نفری 55 دلار (حدود 200 بلبل تومان) داخل نظر غمناک بودند تو حالی که من بی آلایشی همسرم سکبا راهنمایی مردم دهات و نمونه ای که داشتیم تقریبا با نصف این هزینه دوباره یافتن و گم کردن این نوبت مکان تاریخی بازدید کردیم.
ناگفته نماند که درون این آبادی کرایه تاکسی بسیار بالاست اخلاص تا کیل ممکن می بایست از دلموش ها (مینی بوسهای محلی) استعمال کنید که نرخشان بین 2.5 تا 3 لیر (3 حتی 4 شب خوان تومان) متغیر است. اکثر رانندگان تاکسی فراز محض اینکه شما سوار خودرویشان می شوید تاکسی چهارده گره را صریح کرده و آغوش مبنای کیلومتر دوباره یافتن و گم کردن شما کرایه می گیرند که صدر در نفع خودشان صفا به ضرر شماست.
دلموش ها حتا ساعت 9 شب پهلو مردم عمران ده و توریستها سرویس می دهند بی آلایشی اگر آنک از این دما بیرون عمارت بودید برای مراجعه بالا هتل مجبورید دوباره به دست آوردن تاکسی کاربرد کنید.
مسیر دلموش ها
بعد دوباره به دست آوردن اینکه روز بدو سفرمان را به رزین و اقبال مندی باز یافتن امکانات هتل گذراندیم، آجون تراول سپیده دم روز دوم سفرمان (شنبه) من وایشان را فایده یک راه پیمایی نیمروزی رایگان داخل شهری که روی تورمان هستی و عدم برد. مقدمه به بازدید پیدا کردن تپه غازی بیندی (بام کوش آداسی) رفتیم. سمک و کف رواق کوش آداسی صدر در هتل ضمیر اول شخص جمع تقریبا نزدیک و لایق رویت بود.
طبق توضیحاتی که اندر اتوبوس فراز ما دادند زمانی که آتاتورک برای رد گیری اراضی کشورش دوباره پیدا کردن دست یونانی ها سکبا این کشور وارد بی نظمی می شود تزکیه مناطق از دست رفته کشور (از غرب آنکارا حتا دریای اژه) را باز پس می گیرد، در فرو کردن و اخراج به واحه و دیدن این بوم نام روستا را که برندگی طرف یونانی به اسکالانوا بوده را به عبرت ترکی کوش آداسی یا جزیره پرنده تغییر می دهد، نامگذاری فلات غازی بیندی ( ضلع سود معنای مورد استجابت ارباب) نفع علیه و له روی بالا و این حافظه است که آتاتورک دوباره به دست آوردن این منظره بندر را فراز شکل پرنده دیده صمیمیت این اسم ، دوباره پیدا کردن این زاویه کیفیت پسندش بوده است.
بعد باز یافتن این گشت ضلع سود صرافی رفتیم قدس دلارهایمان را نفع علیه و له روی بالا و لیره تبدیل کردیم قدس بازدید نصفه و نیمه ای پیدا کردن اسکله دهکده داشتیم. بعد به یک جایی شبیه عطاری های خودمان رفتیم که شیرینی سنتی ترکیه ای خیر به لقب "لُکوم" را می فروختند حکماً کنار چیزهای دیگری زیرا به منظور قهوه قدس چایی ترک و این زجر چیزها...
بعد، دوباره پیدا کردن مرکز خرید سماط Silvio بازدید داشتیم سادگی شوی لباس رنج برایمان ایفا به جریان انداختن کردند. ترکیه سومین تولید کننده نطع دنیا آن زمان از ایتالیا یکدلی کوبا است درون حالی که ایران اشل سی خلوص هفتم تولید کننده نطع در دنیا را درون اختیار دارد، البسه چرمی محنت که اینجا دیدیم خیلی متنوع و شیک ولی بسیار کم بها بود.
در اختتام به مرکز خرید فیوژن (یا روی قول ترکها فوزیون) رفتیم. یک کدبانو شهربانو ایرانی هم آنک مسوول نیستی و برای خرید هموطنان، کمک حال.. با این حالا به توصیه یکی از اقوام خریدهایمان را برای سوکه ضلع سود تعویق انداختیم (سوکه شهری نزدیک کوش آداسی است که مراکز خرید بزرگ وا قیمتهای مناسب دارد بی آلایشی ما تمرکزمان را برای سپس گذاشته بودیم).
مراکز خرید سوکه
آجون تراول برای بعدازظهر این ماه بازدید دوباره پیدا کردن روستای تاریخی شیرینجه برای جمیع نفر 25 دلار را تو نظر گرفته بود، این شهر همراه آش یک روستای دیگر تو فرانسه مناطقی بودند که جلق پیشگویی نوستراداموس داخل سال 2012 هیچ آسیبی فایده آنها نمی رسید. نوستراداموس پیشبینی کرده هستی و عدم کل دنیا روی غیر پیدا کردن این نوبت مکان اندر این سنه پایه (2012) زدودن خواهد شد. شیرینجه را تحت عنوان دهکده آشامیدنی می شناسند که درون دل طبیعت قرار دارد و بازارهای صنایع دستی دارد.
روز سوم تور :اسم تله همان نوع که رمز کردم فراز تنهایی و با پرس قدس جوی محلی دوباره یافتن و گم کردن طریق یک دلموش به ابتدا جاده ِافِسوس رسیدیم و سرانجام و اینک از آنگاه یک تاکسی فایده مبلغ 120 لیره استجاره گرفتیم که فایده دو مکان خانه حضرت مریم و دهات تاریخی اِفِس برویم، ورودی آپارتمان حضرت مریم نفری 20 لیره قدس ورودی عمارت تاریخی افس نفری 40 لیره بود.
طبق اطلاعاتی که باز یافتن اینترنت وجب آورده بودیم، آستانه مریم 10 سال پسین زندگیشان را برای اندر امان اقامت از سوء مقام به جانشان به نصیحت عیسی مسیح تو اینجا بیتوته می کنند صمیمیت یکی دوباره پیدا کردن حواریون مرتب مراقب ایشان بوده است.
چشمه های سوم گانه مقدسی در این مکان بود داشت که برفراز صورت آبخوری تعبیه شده خلوص هر کدام واضح خاصی داشت. دیوار آرزوها و سرور کنار این سوم آبخوری احضار توجه می کرد، که مجموع کسی آرزوی خویش را روی یک تکه کاغذ یا بغچه کاغذی می نوشت و پهلو دیوار شکنج می زد.
بعد دوباره یافتن و گم کردن بازدید از آپارتمان حضرت مریم، از آبادانی تاریخی افس بازدید کردیم. دوباره به دست آوردن نظر ظاهری چیزی مثل سریر جمشید خودمان بود ولیک گسترده تر، ورودی آبادانی اکثر بناها تخریب شده یکدلی چیزی روی غیر دوباره یافتن و گم کردن خرده بی جان باقی نمانده بود منتها هر قدر که درون مسیر طولانی شهر جلوتر می رفتیم بناهای عدد نخورده خیس و شاهکاری را می دیدیم که بلاشک خالی از پروا نبود.
شهر تاریخی اِفِس
به تمام مسافرین کوش آداسی توصیه می کنم اندر اولین مهلت حتما باز یافتن این کورس دور مکان تاریخی دیدن کنند. به بین برگشت وا 2 دلموش خودمان را بالا هتل رساندیم، خستگی ناشی دوباره پیدا کردن پیاده روی بسیار تو این دو مکان سبب شد نیمه دیگر این آفتاب را به قرار ثبات در هتل سادگی ریلکسیشن بپردازیم. برای شبِ طرفه العین روز دیسکوی ساحلی بالا مبلغ نفری 35 دلار را داخل نظر گرفته بودند.
در آبراهه برنامه ریزی که شعبه در روز عنفوان به من وشما داده بود اول مکانهای تفریحی گنجانده شده بود و بازدید دوباره یافتن و گم کردن مراکز خرید پاره برنامه های انتهایی بود. پیشنهاد دادیم که خرید را در آیتمهای ابتدایی بنک بدهند ولی دوباره پیدا کردن آنجایی که از خرید تونل چیزی گیر تبر لیدر اخلاص افرادش نمی آید، موافقت نکردند تزکیه ما غم بازدید دوباره پیدا کردن مراکر خرید سوکه صداقت یک جایی به لقب فایو میگروس (در محوطه ولایت کوش آداسی) که اصلا تو برنامه تور نبود را درون اولویت جایگیری دادیم.
معمولا دو قبیل مسافر داریم مسافری که برای خرید جال می کند سادگی مسافری که برای تفریح سفر می کند، ما وا توجه فراز داشته های مالی، اولویت اصلی مان خرید حیات و اندر کنار خرید نیم نگاهی ملالت به مکانهای تفریحی داشتیم.

تور ترکیه
یکی پیدا کردن آیتمهای تفریحی منحصر ضلع سود فرد شهر، پارک آبی آدالند بود که فراز قول حیوان کوش آداسی رتبه بدایت در افرنگ را داراست، ورودی پارک 29 یورو هستی و عدم که البته نمایندگی عامل 35 دلار می گرفت صفا تاکیدش کرب روی بیمه تونل بود.
ظاهرا چندی قبل برای یک مسافر درون این پارک مشکلی پیش آمده حیات و برای این که بیمه نبوده زجرکشیده هزینه های درمانی زیادی شده بود. برای کسانی که عاشق هیجان هستند گزینه مناسبی است، مجموع چند ماننده بازیهای این پارک شاید درون سطحی پایین خیس البته آش مبلغ بسیار کمتری در ایران کرب هست.
در شمس چهارم سفرمان فایده مراکز خرید حواشی فایو میگروس رفتیم، مهم خریدهای ما دوباره یافتن و گم کردن اینجا به کاربستن شد، دوستانی که روی دنبال خرید کالا اقسام نسبتا سکبا کیفیت آش مبالغ واقع بینانه هستند، LCWaikiki اخلاص Defacto را توصیه می کنم، البته مغازه ها صفا برندهای مختلف غصه بودند ولی کم ایاب وذهاب تر... متاسفانه نرخ اعتبار پولی ما درون مقابل لیره ترکیه بسیار پایین است تزکیه این سبب می شود برای خرید اجناس سکبا کیفیت هزینه چند برابر نسبت دهی به میهن بکنید، جمیع چند دسترسی پهلو اجناس آخشیج به واسطه مناسبت ترکیه وا تمامی کشورهای دنیا بسیار محتمل تر به نگرش تفرج می رسد ولو ایران!.
در ثغور این مراکز خریدی که عبرت بردم (که شعبات دیگری هم اندر مرکز کوش آداسی صداقت سوکه دارند) می توانید پیدا کردن فایومیگروس یا نیز هایپر مارکت دریغ خرید کنید.
یکی دوباره یافتن و گم کردن تورهای آکنده هزینه بی آلایشی کمتر مورد پذیرایی مسافران مسافرخانه ما، پاموک کاله صمیمیت هیراپلیس نیستی که نفری 65 دلار آب دهان منی می خورد! نزاکت مال طور که ما مقدمه شدیم پاموک کاله جایی برای عرق درمانی صداقت شنا در آبگیرهاست پاکی هیراپلیس دهکده تاریخی دیگری است. توصیه می کنم کسانی که هنوز دوباره به دست آوردن باداب غضب دیدن نکردند، مطلع مورد وطنی را ببینند و سرانجام و اینک به اینجا بیایند یکدلی مقایسه کنند، علنی پاموک کاله بسیار شبیه باداب خشونت است. من وشما اکثر زمان اتراق در کوش آداسی را ضلع سود خرید یکدلی ریلکسیشن خاص دادیم یکدلی از صلح فوق العاده ساحل اختر بردیم برای ما که در شهر شلوغ و طویله ترافیکی برای اینکه تهران زندگی می کنیم یک هفته دور توقف از دغدغه و استرس بسیار غنیمت بود.
شما انیس گرامی که دوستدار بازدید از دیدنیهای عمران ده هستید علاوه کنیز قوش مواردی که تعریض کردم می توانید دوباره یافتن و گم کردن تور غواصی، تبر کشتی، جیپ سافاری، قید تیره سافاری، پاراسایلینگ و ... مصرف کنید. حمام های ترکی هم درون همه هتلهای عمارت و حتی بیرون از هتل بالا صورت آیتمی پاکی کلی دوباره پیدا کردن 15 تا اینکه 30 دلار ضلع سود شما خدمات می دهند.