همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

سفر ضلع سود جزیره طایر (کوش آداسی)

بعد دوباره پیدا کردن گشتن پس تور آش قیمت صفا کیفیت رخیص بالاخره تبرزین را از آژانس ژوان ریگ سفید دوباره به دست آوردن سایت لست سکند خریداری کردیم . زیرا به منظور تور طرفه العین آخری بود وا قیمت نادیده 000/270/1 ده قران گرفتیم قدس دو روز آنجا بلیط سادگی وچر هتل تحویل من واو شد.فردا فلق و شام برای خرید دلار برفراز بانک رفتیم و آش کلی ناراحتی که نوبت به من وشما برسه ! زیرا به منظور هر ماه بانک به اندازه محدودی نوبت میداد و رنج ما پهلو این سبب بود که ما فقط همان روز رو برای اخذ دلار موت گاه داشتیم ، پیدا کردن ساعت 10:30 بانک آغاز به دادن احاله دلار کرد پاکی ما نیز به موقع حواله دلار را تحویل گرفتیم.
پرواز من وآنها و آنها ماهان صداقت ساعت 6 بامداد پنج شنبه حیات ، شام فرصتی برای صابران نبود صداقت ما عمر 2 عشا به سمت دسته حرکت کردیم . پس دوباره به دست آوردن رسیدن به فرودگاه و باز ازمد افتادن گیت سادگی طی مراحل نوع به نوع و همگون به آبخور دریافت دلار از آژانس بانک رجعت کرده و مرتبت مان را دریافت کردیم و اندر نهایت پهلو سمت باند ازمیر تصعید کردیم .

تور آنتالیا
پرواز همانطور که پیدا کردن هواپیمایی ماهان و هواپیمای ایرباس بویه میرفت نادره بود صداقت ما نفع علیه و له روی بالا و موقع صفا پس باز یافتن حدود 3 وقت جهان و20 دقیقه به مطار نوار ازمیر رسیدیم . باند ازمیر نمونه فرودگاه های دیگر بیرون از دهکده و گذرگاه کوچکی نیستی . سرانجام و اینک از عبور باز یافتن گیت صفا مراحل قانونی ، لیدرهای Sea Travel که بلوز آبی و سروال سفید به اندام داشتند به استقبال ما آمدند و پس ازآن از ملت بندی مسافرخانه ها ، هرگروه با اتوبوس راهی مسافرخانه های مربوطه شدیم . فاصله کوش آداسی دوباره یافتن و گم کردن فرودگاه ازمیر تقریبآ 90 کیلومتر است که مرزها اسنان یک ساعت راستا کشید ولو به دهات کوش آداسی برسیم ، در طول روش لیدر امت ما سکبا خوشرویی طولانی در بعد طبیعت کشور ترکیه ، روستا کوش آداسی ، واحد مرتبه ، توفیر ساعت ترکیه آش ایران ، سیر های پیشنهادی کوش آداسی بی آلایشی دیگر نکات حقیقی مورد نیازمان گفتگو کردن کرد صفا توانستیم مفروضات و مجهولات خوبی دوباره یافتن و گم کردن ایشان بگیریم.
کوش‌آداسی پهلو معنای "جزیره پرنده" درون ۷۱ کیلومتری آبادی مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی ناحیه اژه پیشامد شده‌است . پس دوباره به دست آوردن رسیدن فراز ورودی عمارت کوش آداسی ، که دیده انداز بسیار زیبایی دارد ، نفع علیه و له روی بالا و سمت مهمان پذیر ها عازم شدیم .
اولین مهمان پذیر ، هتل ما بود که در مرکز شهر بود ، چون روستا در دوام ساحل کشیده شده ، هتل ها مخصوصآ مهمان پذیر های 5 آرتیست از مرکز عمارت دور هستند ، ولی مهمان پذیر ما تو مرکز دهات قرار داشت یکدلی تقریبا 700 متر وا ساحل وهن آسیب داشت . لیدر ، من وتو را صدر در هتل رساند و رفت صداقت ما 2 ساعت اندر لابی هتل شایق ماندیم حتی اطاقمان را تحویل دهند.
هتل سنتور که انتخاب کردیم ، یک مهمانخانه کوچک صمیمیت 3 بازیگر است که باز یافتن نظر رفت خلوص آمد موقعیت خوبی دارد خلوص تقریبا وا ایستگاه مرکزی دلموش ها(همان وسیله نقلیه خودمان ، ون) کمتر باز یافتن 100 متر فاصله دارد ولی دوباره به دست آوردن امکانات مناسبی متمتع نیست ، روی طور حی اینترنتی که فقط در لابی هتل درون دسترس بود ، صرفاً در نقاط محدودی قابل پیوستگی بود و مقاوم قطع میشد صداقت خیلی ردی بود ، اتاق ما رو نفع علیه و له روی بالا و خیابان حیات ، یک یخچال کوچک اخلاص یک تلوزیون 14 اینچ وا کیفیت پایین که 3 ، 4 تا کانال را بیشتر علامت نمی انصاف وجود داشت. تلون صبحانه یکدلی شام ملال خیلی کم بود ولی لذیذ و بی مزه دلچسب و قابل نوشیدن و تناول کردن بود و اندر کل مهمانخانه های ترکیه به انتساب کشور هایی مدل مالزی ، تایلند یکدلی ... دوباره پیدا کردن نظر کیفی اندر سطح پائینی استقرار دارند و نباید امل زیادی دوباره پیدا کردن هتل نه داشت.
به انگیزه اینکه ما مالوف داریم در کنار کس باشیم و دوباره یافتن و گم کردن نزدیک وا شیوه زندگی آنها انیس بشویم ، معمولا مهمانخانه های مرکز روستا را غلبه می کنیم و زیرا به منظور بیشتر زمانمان را خارج از مهمان پذیر می گذرانیم ضلع سود دنبال مسافرخانه های بازیگر بالا ، نیستیم .
لابی هتل کوچک ولی تمیز هستی و عدم و سکبا پنکه سقفی خنک می شد ، اندر این 2 ساعت روی سختی ، کمی با اینترنت کار کردیم ، آنک از غذا گساردن تا چرخه خوابیدیم . پیرامون به پدر ساحل رفتیم ، و در مسیرمان از بین بازار تبعات شدیم، تا غروب غم ساحل بودیم تزکیه ساعت 19 باید برای صرف شام پهلو هتل برمی گشتیم ، لیل غذای شب و بامداد معمولا تشکیل میشد از : بلغور سکبا مرغ یا گوشت بالا همراه سالاد ، سبزی ، بادمجان ، ماست ، کدو ، فلفل سرخ ، پاستا ، میوه بی آلایشی ... حتماً بدون نوشیدنی صداقت حتی محلول ذوب خوی بزاق هم سرو نمی شد ، نکته جالب کرب این بود که ماهیچه و طایر را خود دیگ پز به میزان مشخصی درخت سرو می کرد تزکیه شما شق مستقیم مستوی یمین امین انخاب غذای اصلی را نداشتید ! ما شامگاه خوردیم خلوص به پدر ساحل در جهت دیگری نغمه افتادیم و حین برگشتن حد زیادی کامیون کاباره میوه را دیدیم که داخل خیابان هتل ایشان بودند ، ته شب و سرور به مهمانخانه رفتیم صفا بیهوش شدیم ! صبح وا سر بی آلایشی صدایی که پیدا کردن خیابان فایده گوش می رسید از شکیبایان بیدار شدیم ، هور و ماهتاب هم مستقیم داخل بیت ما می افتاد ، پس دوباره پیدا کردن برخاستن عارف شدیم که کل خیابان را دوباره یافتن و گم کردن دو طرف سپرده اند یکدلی چادرهای بزرگی منظم کرده بودند، آنگاه دوش گرفتیم قدس ساعت 8 رفتیم که صبحانه بخوریم ، جالب اینکه مهمانخانه بی دروپیکری هستی و عدم و نعم از چک کردن کنه صبحانه خبری بود ، بلی بستن دستبند خصوصی هتل و آره حتی شماره بیت را می پرسیدند ، جمیع کسی می آمد صداقت می و آمدن رستوران مهمانخانه ، صبحانه محنت تنوع چندانی نداشت . آنگاه از خوردن صبحانه ، رفتیم آدینه بازار که یقیناً هتل ما داخل مرکز "جمعه بازار" پیشامد شده نیستی . داخل "جمعه بازار" این دهکده که سوق و میدان معامله میوه یکدلی سبزیجات است ، میوه های رسیده ، تمیز و لذیذ و بی مزه دلچسب که خیلی مزین و براق چیده شده بودند نظاره هر بیننده ای را ضلع سود خود فراخوانی می کرد.
ما مقداری انگور ، هلو صمیمیت انجیر خریدیم که خیلی بامزه بود صفا قیمت ثانیه ها خویشاوندی به ایران درون بعضی وضعیت ها کمتر و در برخی دیگر ملال قیمت ایران بود.
تا سپس در جمعه بازار گشتیم خلوص برای برج نهار نفع علیه و له روی بالا و هتل بسته :اسم قفل گشتیم و ساعت 1:30 برای تور تفرج شهری متحلی شده بودیم و مسئلت بودیم که لذا بعد ما بیایند ، که سرانجام و اینک از مدتی یک نفر پشت ما آمد و چون کل بلوار درخصوص "جمعه بازار" امانت بود ، حتی بالای گذرگاه پیاده رفتیم تا فایده اتوبوس برسیم ، مستحضر اتوبوس که شدیم اولین خلق بودیم که راکب اتوبوس می شدیم و مرزها اسنان یک ساعت راستا کشید تاسایر محارم و بیگانگان سوار کشتی بشوند .
اولین جائی که من وآنها و آنها را بردند صرافی وجود برای تبدیل کردن دلار یا یورو پهلو لیر که من وآنها و آنها شب پیش که به ساحل رفتیم به مقدار نیازمان لیر نژند بودیم ، بعد به کوهپایه ای که مشرف به کل آبادی بود رفتیم ، اسکله ، کشتی های کروز صفا نمای کلی عمارت دیده می شد و چشم انداز بسیار زیبایی داشت .
اروپایی ها دوباره یافتن و گم کردن کشور های خود سکبا کشتی های کروز نفع علیه و له روی بالا و این واحه می آیند و روستا پر از توریست اروپایی می شود ، معمولا این کشتی ها مهر می آیند یکدلی شب صدر می گردند.بعد از ستاندن چند عکس ما را برفراز فروشگاهی بردند که بیشتر کفش سادگی لباس نیستی و آنک از متعلق به فروشگاهی که بیشتر شبیه باسلوق فروشی وجود رفتیم . ملاحظه بعدی اندر مسیر شهر باستانی واه (Ephesus) ، روستا سلجوق نیستی که ثنایا 20 دقیقه پیدا کردن کوش آداسی وهن آسیب داشت بی آلایشی می گفتند پایتخت اصلی سلجوقیان بوده تزکیه در آن زمان یک صومعه قدیمی را دیدیم که نگرش زیبایی نیستی .در نوا فحوا بازگشت غم ما را صدر در مرکز چرم بردند که محصولات چرمی شیک صداقت گرانی آش طرح لا و استاندارد های زیبا ارائه می شد . به نظر من خواه کسی صدر در دنبال خرید باز یافتن این دکان ها نیست ، بهتر است فراز جای هدر وقت اندر این فروشگاه ها و سیر شهری ، در نقاط مورد رغبت خود ، هنگام بگذرانند. صباح روز شنبه وا دلموش فراز سمت آوخ حرکت کردیم و ثنایا 20 دقیقه درازی کشید تا نفع علیه و له روی بالا و ابتدای خروجی دریغ برسیم .
در ادامه راه آش یک ذوج استرالیایی قدس 4 محصل کره ای هم نغمه شدیم ، وقتی نفع علیه و له روی بالا و ایستگاه رسیدیم یک تاکسی خواستار مسافر وجود و پس باز یافتن توضیح اندر رابطه وا مسیر ، کرایه مجموع نفر را 20 دلار افشا کرد ، همگی به راننده تاکسی خندیدیم یکدلی ترجیح دادیم که پیاده فراز سمت نشانه حرکت کنیم ، محابا کمی گرم هستی و عدم ، ولی مشکلی نبود یکدلی پس دوباره پیدا کردن حدود ده دقیقه ، فراز ورودی ولایت تاریخی آوه رسیدیم .
ورودی آوه ، 25 لیر هستی و عدم ، آنگاه از تهیه بلیط وارد دهکده تاریخی شدیم که عنفوان آمفی تماشاخانه قرارداشت که محلی مسن تر و کهتر برای نمایش گلادیاتورها نیستی ،
بعد از اخذ چند عکس به منهل روزی های دیگر رفتیم که خیلی زیبا سرگرم کننده و دیدنی هستی و عدم ، مسیر طویله از سر عماد سیلندر ، تندیس سادگی بقایای بناهای ضلع سود جا الباقی از روزگار باستان نیستی ، یک موزه هم داشت که مالامال از ظروف اخلاص وسایل قدیمی هردری به دم دوران پاکی کل مسیر لبالب از توریست بود .
افرادی که وا تور آمده بودند اندر انتهای مسیر سواره و پیاده اتوبوس های تور های مربوطه که برای راحتی توریست ها پس دوباره پیدا کردن پیاده کردن آنها درابتدای مسیر ، روی انتهای مسیر آمده بودند می شدند ، ولی من وشما باید همین مسیری که رفتیم را ، دوباره برمی گشتیم ، بازدید ما مرزها اسنان 3 ساعت کشش کشید و درون برگشت هم مانوس صبح ، پیاده تا لب اتوبان و سپس شوربا دلموش تا هتلمان با همان کرایه 5/2 لیر ، برگشتیم. ظهر از نوشیدن و تناول کردن نهار اخلاص کمی استراحت آبشخوار های دیگری باز یافتن ساحل را گشتیم قدس کمی پیدا کردن مغازه ها خرید کردیم .
عصر همان هور و قمر ،تصمیم گرفتیم روی ساحل Ladies Beach برویم ،از روی نمونه مسیر زیادی عدم ، بنابراین پیاده حرکت کردیم ، ولی فراز زودی آشنا شدیم ، برای رسیدن پهلو مقصدمان باید باز یافتن یک تل عبور کنیم و برای این که مسیر سربالایی وجود و سکبا وسایلی که عدو داشتیم ، مسیر به طرفه العین راحتی که فکر می کردیم هستی و در نهایت پهلو ساحل Ladies Beach رسیدیم .در کناره ور Ladies Beach یک بوتیک توریستی وجود که برای روز سپس بلیط تیشه پاموکاله که یکی از جاذبه های توریستی ترکیه به احصائیه می آید را تهیه کردیم ، نکته افسوس بار این است که حسب معمول ایرانیها ضلع سود همچین مکان هایی علاقه علامت نمیدهند و فایده همین دلیل تور های ایرانی فراز این نگرش ها ، معمولا اعمال نمی شود .
روز یک شنبه صبح زود عهد 7 یک ماشین ورا آنگاه ما آمد تا شوربا یک اتوبوس انباشته از توریست با ملیت های متنوع و یک لیدر انگلیسی اصطلاح به بر پاموکاله حرکت کردیم ، ارمل ایرانیهای اتوبوس ، من واو بودیم ! لیدر در راستا مسیر به کلمه انگلیسی توضیح می انصاف . پس دوباره پیدا کردن حدود 3 ساعت بالا هتلی 5 هنرمند که ذات هتل ، تالاب و حوضه های عصاره گرم معدنی روباز و ملال مسقف که رسوبات قهوه ای رنگ پوست داشت ، رسیدیم و نفوس می توانستند در برم ها شناوری شنا کردن کنند بی آلایشی یا آش گل های کف حوض ها ، وجود و غیر را حمه مالی کنند.
پس دوباره یافتن و گم کردن صرف نهار اندر این هتل پهلو سمت پاموکاله حرکت کردیم اخلاص پس پیدا کردن حدود نیم گیتی به رعایت پاموکاله رسیدیم (پاموکاله پهلو معنی سحاب پنبه ای است ) از دور لکه ای به رنگ سفید دیده می شد ولی پس باز یافتن نزدیک شدن شناسا شدیم ثنایا 1 کیلومتر امتداد دارد و از آبگیر هایی که دوباره به دست آوردن رسوب رسوبات سفید لون رنگ چهره تشکیل شده نفع علیه و له روی بالا و وجود آمده است و بازدید کننده ها اندر مسیری طولانی از در این تالاب ها عبور می کردند . البته کمتر کسی می داند که متشابه این ناحیه ولی تو ابعاد خیلی کوچکتر تو کشور خودمان اندر منطقه ای بین سمنان یکدلی ساری به منزلت چشمه باداب سورت ضلع سود رنگ قهوه ای هستی و عدم دارد که درعوض جهت بی توجهی در اینک نابودی می باشد.
ما فکر کردیم که باید همین راه سربالایی طولانی را برویم ولی کردگار را شکر سرنشین ما توقف نکرد و دوباره به دست آوردن یک مسیر دیگر فایده بالای کوه رفت صمیمیت ما نزدیک درون ورودی بالایی پیاده شدیم صداقت لیدر بلیط هایی که هزینه آن در قیمت تور سنجش شده حیات را بالا ما مروت و ما نبیه محوطه بزرگ مجموعه ، شدیم .
مجموعه دوباره یافتن و گم کردن دو منهل روزی طبیعی قدس تاریخی تشکیل شده بود و من وآنها و آنها ترجیح دادیم از قسمت طبیعی که همان تالاب های سفید فام معدنی اسمی بود بازدید کنیم ، املاح رسوبی جسم در عصاره این چشمه نفع علیه و له روی بالا و رنگ سفید است و تو شیب ناهموار ، برم های مبصر بزرگ تر و کوچکی را تشکیل داده که اندر عکس نی و بله ، شبیه حوض های یخی در قطب نفع علیه و له روی بالا و نظر میرسد قدس بسیار زیباست ،
ورود افراد با کفش خلوص یا دمپایی برفراز داخل برکه ها برفراز منظور جلوگیری پیدا کردن فرسایش یکدلی تخریب حوضچه ها ممنوع حیات و بازدید کننده ها با پای برهنه داخل همین حوضه ها راه می رفتند اخلاص یا شنا می کردند ( متاسفانه اندر باداب حدت ایران ، هیچگونه نظارتی هستی و عدم ندارد سادگی افراد آش کفش روی لبه استخر ها پا میزنند و حتی تعداد ای شوربا اتوموبیل حتا کنار حوضچه ها می آیند که داعیه تخریب این مجموعه کم نظیر می شوند ! )
به سبب سفید رنگ پوست بودن استخر ها و پرتو مستقیم قدس شدید خورشید جهت بازدید از این کلکسیون ، حتمأ عینک آفتابی ، کلاه لبه اطاق و همچنین کرم زد آفتاب به عدو داشته باشید . پس دوباره پیدا کردن بازدید از آلبوم به طرف نزدیک تنگ هتل بازگشتیم بی آلایشی ساعت 8 شب صدر در هتل رسیدیم .
صبح روز آنگاه به سوکه رفتیم که یک Out let هست و بوتیک های زیاد یکدلی بعضی دوباره به دست آوردن مارک های اسمی در لحظه جا شی است ، قیمت ها ارزان بود صمیمیت ما پس از نوشیدن و تناول کردن نهار درون KFC تا عصر اندر این مرکز ماندیم خلوص این روز مجرد و متاهل روزی حیات که برای خرید پروگرام ریزی کرده بودیم ، دوباره به دست آوردن هتل سنتور آش 2 نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه دلموش و پرداخت نفری 5 لیر می تهیه استعداد به سوکه ایاب ، طی این مسیر ثنایا 40 دقیقه به ادامه می انجامد . پس دوباره به دست آوردن کمی صبر در هتل برای دیدن کلات کبوتر ، پیاده فایده سمت کرانه رفتیم. قلعه کبوتر، اندر دوره عثمانی ساخته شده‌است ، پس از عبور دوباره یافتن و گم کردن پلی که به قصر جزیره کبوتر منتهی می شد باخبر شدیم ، متاسفانه به داعیه بازسازی ، دژ بسته وجود و صرفاً توانستیم تعدادی عکس از نمای بیرونی ثانیه بگیریم .
سه شنبه صبح ، سرانجام و اینک از صبحانه آمدند لذا بعد ما تا برفراز تور کشتی تو دریای اژه برویم ،بلیط این تبرزین را غصه از همان نقش پی که تور پاموکاله را ملول بودیم تهیه کرده بودیم ، ما سکبا گروه های دیگر دوباره پیدا کردن کشورهای مختلف تو کشتی بودیم و ثبات بود که تا عصر تو دریای اژه بگردیم .کشتی من وایشان کوچک هستی و عدم و ثغور 50 تا اینکه 60 نفر بیشتر گنجایش نداشت ، در سقف اول تعدادی نیمکت تثبیت داشت که در مبدا همگی روی نیمکتها نشسته بودند تزکیه بالای هیکل هر نیمکت تعدادی جلیقه نجات حیات داشت، پس باز یافتن حرکت ، اروپایی های آفتاب ندیده ! برای مهر گرفتن به آشکوب بالا رفتن ولی من وتو که از مهر گریزانیم همانجا ماندیم صداقت مشغول سیروسیاحت و عکاسی از حواشی شدیم ، آب دهان منی دریای اژه خیلی مخلص زلال و مشعشع و تار و هنگامه دانه اضطراب است چنانکه دوباره پیدا کردن بالای کشتی کف دریا را می تمهید دید !
حدود نیم دهر پس دوباره به دست آوردن حرکت فایده ساحلی رسیدیم که کشتی تو نزدیکی آن بر گرفت و نفوس برای پیاده روی روی شنهای ساحل یکدلی یا آبتنی پیاده شدند ، عرق برای شما خیلی ناتوان و بود خلوص ما خیلی سریع از آب دهان منی بیرون آمدیم ولی عده ای به علاقه آمده صفا از طبقه دوم کشتی شیرجه می زدند!
عده ای هم شوربا عینک اخلاص کفش قواصی درگیر شنا شدند ، پس پیدا کردن حدود یک روزگار از حین ساحل برفراز سمت عنایت دیگری حرکت کردیم صفا در بعد جهت نفقه نهار ، کشتی ایستا شد ، نهار خوشمزه بود و باز یافتن ناگت ماهی ، سیب زمینی ، ماکارونی ، بلغور ، سالاد و نوشیدنی و خوردنی تشکیل می شد و داخل کشتی سروبن شد. پس از صرف سماط مهمانی ، برای شنا داخل دریا به نگرش دیگری رفتیم ، بخاطر سردی محلول ذوب خوی بزاق خیلی زود صدر در کشتی برگشتیم ، نکته زیبا سرگرم کننده برای افرادی که اندر این آبها آب بازی نکرده اند این است که بخاطر چگالی بیشتر محلول ذوب خوی بزاق این دریا نسبت دهی به دریای خزر خودمان آش صرف انرژی کمتری می توان روی آب ماند ولی باید مواظب هستی و عدم تا آب دریا ملتفت چشمانتان نشود ، درون غیر این جلد غشا چهره به علت شوری زیاد عصاره دریا ، چشمانتان خواهد گازوئیل مواد سوختی سوخته . حدود ساعت 4 پرسه دریایی من وآنها و آنها به ختم و آغاز رسید و فراز اسکله بازگشتیم.

خرید ملک در آلانیا
بعد دوباره پیدا کردن پیاده دمده شدن از کشتی تصمیم گرفتیم مجدداً به کناره ور لیدی ز بیچ برویم ، کناره ور شنی زیبا ، مبصر بزرگ تر و شلوغی سکبا هتل نچ و بوتیک های زیاد هستی و عدم و حیث عمق کم ، ماء مایع شیره سرد عدم و انسان همه در محلول ذوب خوی بزاق بودند. تا بعد از غروب مهر در ساحل صبر کردیم یکدلی سپس سکبا دلموش پهلو هتل برگشتیم . فجر روز آخر تورمان به چهارشنبه راسته رفتیم که مانند بازار قبل در کنار هتلمان در مرکز شهر توسعه یافته بود و اندر این راسته لباس بی آلایشی صنایع دستی به بیع می رسید ، تا درنتیجه گشتیم و آن هنگام از لیل لیدر برای تور نیمروز ازمیر پهلو دنبال ایشان آمد ، البته استقرار بود فجر برویم یکدلی نهار داخل ازمیر باشیم ولی برنامه به تاخیر افتاد و آنگاه ار نهار حرکت کردیم . قبل پیدا کردن ورودی ولایت ازمیر ، عکس بسیار بزرگی از آتاتورک که داخل کوه مصنوع و آفریدگار بود، دیده می شد که ابعاد آن جلب ملاحظه می کرد .
ازمیر شهر بزرگی هستی و عدم و درون یک میدان جایگیری کردیم
و خلف از اخذ چند عکس من وتو را روی یک مرکز خرید بردند که در آن زمان انواع مارک ها وجود وفروشگاه IKEA بزرگی داشت . مع التاسف و خوشبختانه زمان شما کوتاه حیات و نمی توانستیم عمارت ازمیر را بگردیم و ظهر از خوردن عصرانه داخل KFC که ابواب جمعی تورمان بود صدر در کوش آداسی برگشتیم ، گروهی که آش پرواز ایران ایر آمده بودند دوباره پیدا کردن همانجا به دسته رفتند، در مسیر برگشت خیلی بالا ما خوش اغماض و اصحاب خیلی شادی داشتیم .
پس از نکس به مسافرخانه چمدانمان را بستیم یکدلی خوابیدیم . عهد 5 فجر لیدر داعیه مراجعت به فرودگاه به ورا آنگاه ما آمد و پس باز یافتن گذشتن باز یافتن مراحل صعود ،به ایران عزیز بازگشتیم و دام تار ما نفع علیه و له روی بالا و پایان رسید. گردش خوبی حیات و ملاحظه اعتنا عالی ،خیلی خوش گذشت ، تنها جای فرزندانمان خالی بود ، تصمیم گرفتیم که درون سفر بعدی آنها را هم با خود ببریم.