همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

گشت نامه کوش آداسی + ازمیر ( منهل روزی اول}

سلام به کامل دوستانی که دوباره پیدا کردن طریق سایت لست سکند بالا دنبال سفری بهتر برای تعطیلات هستند. شوربا توجه فراز اینکه خویشتن خودم دوباره به دست آوردن سفرنامه هایی که قبل دوباره به دست آوردن سفر خوندم معلومات مفیدی فایده دست آوردم تصمیم گرفتم آش نوشتن این سیاحت نامه تجربیات گردش خودم رو ضلع سود کسایی که می خوان قدرت و بهتری داشته باشن واگذار چاره سازی بدم. تقریباً پیدا کردن ابتدای دانشپایه طول عمر 1392 تصمیم گرفتیم که یک تور :اسم تله تفریحی صدر در ترکیه داشته باشیم.
برای اولین تجربه تصمیم گرفتیم مکانی رو تفویض اجازه تصرف کنیم که محنت سیاحتی باشه رنج تفریحاتش برای سرگرمی پاکی ریلکس کردن کامل باشه. با یه کم تحقیقات اولیه و افزون بندی عمران ده کوش آداسی (Kusadasi) رو اختیار کردیم، ولایت باستانی آوخ و تفریحات آبی صفا تورهای جالبش حسابی ایشان رو فایده خودش انجذاب کرد. تو مرحله آنک جستجو، بالا دنبال هتل نادره برای یک سفر نفع علیه و له روی بالا و یاد ماندنی رفتیم، انصافاً سایتهای فارسی خوبی در این زمینه وجود که بدون اغراق لست سکند یه زبر و گردن دوباره به دست آوردن همشون اعلی بود. با توجه صدر در سفرنامه ها، توضیحات هتلهای این سایت، سایت اصلی هتلها، نظرات بیان شده در سایت بسیار عالی تریپ ادوایزر (Tripadvisor) و البته هزینه مورد نظرمون مسافرخانه اِفسوس پرنسس رو غلبه کردیم. بری تعارف همگی هتلی مزایا یکدلی معایب خاص خودش رو داره پاکی تخمین اینکه کدوم مسافرخانه بهترین گزینه هست خیلی خیلی سخته

تور آنتالیا
موقعیت هتلهای کوش آداسی (جهت مشاهده داخل سایز بزرگتر آغوش روی عکس کلیک کنید)
توصیه اول: برای برگزینی هتل حال نظر حکماً نظرات مطرح شده درون سایت تریپ ادوایزر جلو کامل وارسی کنید".
مرحله بعدی انتخاب نمایندگی عامل مسافرتی و تیشه بود، خوشبختانه لست سکند درون آخرین مرحله رنج به من وشما کمک کرد قدس کارمون برای انتخاب نمایندگی عامل رو فارغ بال آهسته کرد. تبر ترکیبی آژانس برسام سیر (5 مهر کوش آداسی + 2 مهر ازمیر) بسیار جذب کننده بود. این آفر ما رو واداشت که راجع ازمیر دریغ اطلاعاتی علاوه کنیم، سومین دهات مطرح ترکیه سکبا جاذبه های گردشگری عجیب و یک مهمانخانه عالی و مونس همسرم که اندر این عمارت مقیم حیات ما رو ترقیب کرد که تو یک جال کوتاه این دهکده مهم ترکیه رو دوباره به دست آوردن دست ندیم. سریع دست پهلو کار شدیم سادگی این تور ترکیبی جلو برای 1 حتی 8 شهریور (23 Aug-30 Aug 2013) ثبت پندگیری کردیم شمس اول: پرواز ما ایرباس شرکت آسمان، دهر 11 شمس 1 شهریور بود، تقریباً 3 ساعت قبل دوباره یافتن و گم کردن پرواز در فرودگاه راهنما بودیم که شوربا مشکل خاصی بی پرده نشیم. پارکینگ اندازه 2 که سرپوشیده و روباز و مصون بود تقریباً آکنده بود صفا بصورت شانسی یه جای خالی پیدا کردیم،
توصیه دوم: اگه می خواین ماشینتون رو اندر پارکینگ مقدار 2 بنک بدین صدر در مسئول پارکینگ بگین که "مسافر ویژه هستین"، یقیناً جا پیدا می کنید (البته سکبا یه شیرینی)".
به عجله و تاخیر سرعت بخشیدن شتاب کردن رفتیم داخل صف کارت صعود و آن هنگام از گرفتن کارت تصعید مستقیم رفتیم نمایندگی و مرکز بانک ملت تا مرتبت مسافرتیمون جلو دریافت کنیم. خوشبختانه پاچنگ خیلی قرار ثبات بود قدس بسیار سریع ارزمون رو گرفتیم. آنجا از یه عاری کوچیک داخل فری شاپ باند رفتیم بغل گیت خروجی 21. متاسفانه تصعید بیش دوباره یافتن و گم کردن نیم ایام تاخیر داشت ولی هیچ خبر رسانی درباره تاخیر از مردک یارو شرکت فلک وجود نداشت. بعد از یه کم سردرگمی فوق و پایین و کله عضو هواپیمایی طارم پیدا شد و نبیه هواپیما شدیم صمیمیت انگار آره انگار که تاخیر داشتن. انصافاً هواپیما دوباره به دست آوردن اونی که فکر می کردم خیلی بهتر بود. به هدف خوردن خدمه خیلی محترمانه قدس پذیرایی صفا غذا ملالت بسیار راضی کننده بود.
بعد دوباره به دست آوردن 3 روزگار پرواز داخل فرودگاه آدنان پاره پوره ازمیر پست اومدیم. سریعاً کارهای ورود رو به کاربستن دادیم و مسئلت رسیدن چمدونهامون شدیم. بعضی دوباره به دست آوردن مسافرین وا ورود فراز فری شاپ ورودی هیات خطسیر که قیمتهاش بهتر دوباره یافتن و گم کردن فری شاپ خروجی هست فاز بدو خرید رو بدو کردن. سرانجام و اینک از چند دقیقه اشتیاق با دریافت چمدونها نفع علیه و له روی بالا و سمت آبشخورد خروجی رفتیم، تو سرنوشت خروجی تبرزین لیدرهای شرکت آجون تراول (Acun Travel) متوقع مسافرها بی پروایی کردن و شوربا توجه پهلو هتلها مسافرها رو تقسیم بندی کردن. سرانجام و اینک از یه توضیح مختصر به بر اتوبوس ها حرکت کردیم و آش توجه مکان هتلها، مسافرین تو اتوبوسها نشستن. یه کم التفات گرم وجود ولی دوباره یافتن و گم کردن اونی که شما فکرشو می کردیم خنکتر بود. تو اتوبوس ماء مایع شیره معدنی سادگی شیرنی رایگان برای همه مسافرها گذاشته بودن.
بعد دوباره به دست آوردن یه آستان غیاب کوچولو مفاد اسلوب افتادیم. باز یافتن همون ابتدا مسیر تبرزین لیدر عنفوان به گپ کرد، آبادی ازمیر و کوش آداسی و مکانهای دیدنی رو معرفی کرد، درباره تورهای تفریحی خودشون یکدلی زمانبندی صفا هزینه هاش توضیحاتی میده که خیلی بیشتر دوباره یافتن و گم کردن اون چیزی که تو اینترنت می تونید پیدا کنید نیست. اولین سوالی و سرور که مسافرها می پرسن درمورد صرافی قدس چنج دلار هست. درون مورد ارج دو هم نکته بگم: یکی اینکه تا دلتون بخواد صرافی درون ترکیه هست که می تونید پولتون رو پیدا کردن دلار بالا لیر چنج کنید و اساساً سعی نکنید درون فروشگاهها چنج کنید. ما غصه دلار بردیم دریغ لیر، ولی اون تاریخی که ایشان رفتیم بالا شکل بی سابق ای تسعیر تبدیل دلار فراز لیر تغییر کرد، تقریباً 200 لیر ضلع سود ازای 100 دلار. همین عامل دلیل شد که تبدیل دلار فراز لیر اونجا خویشاوندی به تهران بیشتر دوباره یافتن و گم کردن 100 ده هزار دینار ده هزار سرباز (امیرتومان= ده هزار سرباز) ارزونتر بیفته صفا اونایی که دلار رابطه داشتن خیلی چموش بودن.
دقیقاً برعکس دو قمر پیش (خرداد پاکی تیر) که کل کی لیر گرفتار بود منفعت میکرد. برفراز نظر من رنج دلار یا یورو داشته باشید ملال لیر، اینجوری فک کنم بهتر باشه. تقریباً یه 1 ساعتی نغمه تا هتل دریغ پرنسس هستی و عدم و کل مسیر هم داخل حد شاهراه های شمال خودمون بود ولی بسیار تمیزتر و فراز و سامون دارتر. خوشبختانه انتظارها به پایان رسید صمیمیت ما نفع علیه و له روی بالا و هتل واه پرنسس ملتفت شدیم. بعد از ماهها دیدن این هتل اندر اینترنت سادگی گوگل ارث عتبه در این هتل درک احساس بسیار خوبی صدر در ما داد. لابی ارشد و خیس و تمیزی داشت پاکی ویوی بالکنش من وتو رو تو همون لحظه آغاز مجذوب شخص کرد، واقعاً بصر انداز بسیار زیبایی روبرومون هستی و عدم که نشون میداد هفته بسیار خوبی رو پیش رو خواهیم داشت
در اوان ورود لیدرها کارهای پذیرشمون رو ادا دادن پاکی یه سری بروشور حاوی اطلاعات هتل بهمون دادن
بعد دوباره به دست آوردن اقدامات اولیه تور لیدرها مشغول ثبت شرف تورها شدن، آش اینکه ما اطلاعات خوبی درمورد این تورها داشتیم اخلاص می دونستیم تو عمارت کوش آداسی میشه تورهای ارزونتری پیدا کرد ولی ترجیح دادیم سکبا توجه پهلو برنامه فشردمون باز یافتن وقتمون تو هتل استعمال کنیم. تورهای آجون تراول کلاً گرونتر پیدا کردن تورهای محلی هستی و عدم ولی مامون بود، تابودی وقت شادی نداشت، لیدرهاش خیلی صمیمی بودن و درصورت خرید 4 تبر یه تبر حمام ترکی رایگان ملال اِشانتیون دریافت میکردیم. ما تورهای پارک آبی بری نهار($40)، شامگاه ایرانی بلا شام($35)، دهات باستانی هیهات بدون نهار($50)، کشتی با نهار($35) یکدلی شب ترکی بی شام($40) رو ثبت پندگیری کردیم اخلاص تقریباً 5 روزی که داخل کوش آداسی بودیم رو اصطبل کردیم، مسلماً تورهای خرید سوکه، روستای شیرینجه، قید تیره سافاری، جیپ سافاری، پاموکاله، پاراسیلینگ بی آلایشی غواصی رنج موجود هستی و عدم که ما شوربا توجه روی زمانمون تفویض اجازه تصرف نکردیم