همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

سیاحت نامه ای به عمارت زیبای کوش آداسی

کشور ترکیه شفاعت دریای سیاه درون شمال، دریای مدیترانه تو جنوب، دریای اژه داخل غرب پاکی دریای مرمره تو شمال غرب احاطه شده است . این کشور دارای مداین و بندرها مهمی از جمله : آنکارا (پایتخت)، استانبول، بورسا، ارزروم، قونیه، آنتالیا، اورفا، وان، کوش آداسی، مارماریس،بدروم صداقت .... است. در این میان واحه های استانبول، آنتالیا، قونیه، کوش آداسی، مارماریس یکدلی بدروم بیشترین توریست را دارد . پاافزار ها، کلیساها، کاخها، مساجد، بازارگه و طبیعت زیبای این کشور لذتی در مردم بوجود می رزمگاه وصف خمش پذیر. ترکیه پیوندگاه دو بر آسیا سادگی اروپاست . کوش آداسی : این آبادی ساحلی در استان آیدین قرارگرفته و درون نوار ساحلی دریای اژه است . اماکن دیدنی این دهکده عبارتند از: ناحیه مقدس واقع اندر روستای گوزل چاملی ، گوورجین آداسی، کاروانسرای اوکوز محمد پاشا، غار کاراجا خلوص ... . نزدیکترین هیات خطسیر به کوش آداسی گروه ازمیر است . تصمیم به سفر : داخل اردیبهشت من واو 1391 برای دوازده ماه) پیش جلو تصمیم روی برنامه ریزی برای سیاحت های جذاب نمودم . برای اوان به چند سایت مطرح پیدا کردن صنعت توریسم بازگشت نموده و آن هنگام از تحقیقات داخل مورد هدف ها مورد نگرش تفرج روی چند آبادی متمرکز شدم در بین کشور های نشانه از همه روسیه ، بلغارستان ، لبنان، قبرس قدس ترکیه ، اولین گشت را روی ترکیه فیکس کردم. خلاصه سکبا شرکت ژوان شن سفید تور کوش آداسی را برای موعد 6 شید روی مهمان پذیر 5 آرتیست Ephesus princess ، ok کردم .

تور ارزان ترکیه
آغاز تور :اسم تله :
تهران- فرودگاه پیشوا خمینی عمر 16 آفتاب 19 خرداد 1391 . آن هنگام از ادا امور مربوط روی بازرسی ، کارت صعود ،کنترل روادید و ... عمر 19:00 سوار بوئینگ MD هواپیمایی زاگرس شده و فرود مافوق قامت ساعت 19:30 پرواز شوربا موفقیت ادا شد. مرزها اسنان 3 ساعت آنگاه در جمعیت ازمیر بالا زمین جلسه ، علی رغم شر و حسن شوم تعبیر ها علاقه به هواپیمایی زاگرس اوج گیری خیلی خوبی داشتیم . آنجا از دریافت ویزا داخل فرودگاه ازمیر تزکیه تحویل میوه بنه توسط لیدر خیر که همگی جمعی شرکت آجون بودند به بابا :اسم اب اتوبوس لا هدایت شدیم . ( شرکت آجون امور توریسم را اندر کشور ترکیه مدیریت می کند. www.acuntravel.com پرتقال . درون اتوبوس ها وسایل پذیرایی مختصری برای مسافران درون نظر نژند شده بود. بعد از طی مسافت حدود 90 کیلومتر پهلو کوش آداسی رسیدیم . و برفراز ترتیب اولویت دسترسی داخل مسیر مسافران قاطبه هتل را پیاده و پس ازآن از راهنمایی مختصر و نمودن بروشور تورهای گردشگری شهر مسافران را تا عصر فردا ترک کردند.
صبح روز سرآغاز ( شنبه 20 خرداد) : باز یافتن زیبایی شالوده هتل یکدلی طبیعت ثانیه هر چاهک بگویم کم است . فاضلاب معماری جالبی و چه طبیعت چشم نوازی .... لابی مهمانخانه در سقف همکف ، اتاقها ، رستورانها صمیمیت مکانهای تفریحی هتل داخل طبقات 1 هم 7 منفی نو و قدیم اتفاق بودند . البته بلی زیر زمین بلکه فایده دلیل اینکه فاکتور ساختار واحد ساختار روی کوه معمار شده وجود . صمیمیت نکته جالب تر اینکه کلاً اتاقهای هتل همزمان رو ضلع سود دریا و املاک بود و الگو اکثر مهمانخانه ها که قیمت اتاقهای رو به زمین و رو برفراز دریا جز است تماماً اتاقهای هتل دوباره یافتن و گم کردن هر دو منظره صدر در طور یکسان اقبال مند بودند.
اتاق من وشما 3 نفره نیستی ، که مسلماً ما 2 آدم بودیم.
هتل دارای 4 رستوران حیات که 2 تا از رستورانها دارای فضای رمانتیک بودند . کافه تریا لا ی بسیار فرحبخش ، حجره های مشبع ماساژ تزکیه SPA و حمام ترکی ، Free shop ، سالنهای کنفرانس بی آلایشی آمفی تئاتر ، سالن پیکر سازی ، فتو گرافی مهمان پذیر ، ورزش صمیمیت بازی های نوع به نوع و همگون آبی ، حوضه روباز صداقت سرپوشیده ، اینترنت WiFi ، آرایشگاه یکدلی ... دوباره یافتن و گم کردن امکانات جوراجور هتل آوه پرینسس بود.
بعد گردش تو هتل برای شنا فراز ساحل زیبای دریای اژه رفتم . عصاره سرد نیستی ولی محذور من نشد و آنک حدود 1 روزگار شنا اندر دریا و استفاده از اریکه های ساحلی برای امرار ناهار روی رستوران رفتم . بساط های متنوع طبخ بهنگام، اقمشه سالاد، انواع دسر، انواع میوه ، و اقمشه نان پخت وپز بهنگام . کباب های مختلف که تو دهان عصیر حل میشد بی آلایشی لذتبخشتر آنکه در فضایی دلنشین وا ویو دریا سادگی نسیم ملایم و صدای پرستوها معاشر بود.
بعد صرف چاشت عصر دستور کار گردش در آبادانی کوش آداسی را به همراه پیرو داشتیم . سکبا اتوبوس های توریستی شرکت آجون صداقت لیدر های مسلط صدر در محله های شهر کوش آداسی رفتیم . اندر برگشت پروگرام چند راه پیمایی متنوع را نیز ثبت عرض کردم.
شب بعد صرف شام آش همان کیفیت ناهار فراز آمفی تماشاخانه هتل رفتم . طرح ای خوشحال و دیدنی عرضه شد. در کنار همه ملیت نی و بله که اکثرا به تعبیر مشترک (انگلیسی) حرف می کردند دوباره پیدا کردن تماشای تئاتر التذاذ بردم.
صبح خور دوم (یک سبت 21 خرداد) : آنجا صرف صبحانه ی مفصل تو همان محیط مشرف به املاک و دریا اخلاص وزش نسیم صبحگاهی خنک برای رفتن صدر در یکی دوباره پیدا کردن بزرگترین و گوناگون ترین پارک های آبی فرنگ که در دهکده کوش آداسی واقع بود رفتم . پارک آبی آدالند که شوربا هتل محل اقامتم 10 دقیقه پیاده گزند تفرق داشت و تبر 6 ورودیه رایگان را داخل اختیارم گذاشته بود. www.adaland.com تو زمان آستانه گروه ما داخل کوش آداسی مع الاسف رافتینگ پاکی پارک دلفین آدالند تعطیل حیات . پس برای خرج ناهار به هتل برگشتم صمیمیت عصر از امکانات مالش و تابخانه ترکی هتل شانس جستم . علی رغم خستگی از ورزش تو پارک آبی دوش ترکی انرژی دوچندان بهم داد.
صبح روز ثالث ( دوشنبه 22 خرداد) : باز یافتن خستگی شب کهن تا زمانه 11 خوابیدم . فایده صبحانه نرسیدم . آن هنگام ناهار دنیا 13 جایگیری بود وا گروه بریم مرکز خرید سوکه . فراز گفته لیدرمون خانم پریا قیمت امتعه در سوکه مناسبتر دوباره یافتن و گم کردن مراکز خرید دیگه در واحه کوش آداسی بود. آغاز به فروشگاه سفره رفتیم . مدیریت فروشگاه ابتدا برنامه ی شوی سماط را برای گروه به کاربستن کردند و خردسالان مدهای وضع جنبه نظرشون رو اندر فروشگاه پرو و تو نهایت خرید کردیم. آنگاه از مرکز شراء چرم به ایستگاه سرآغاز سوکه رفتیم . برند های Levis,colins,mavi,beneton,adidas &loft سکبا قیمت های پهلو نسبت کم ارزش و آنجا ایستگاه دوم و روی مراتب عظیم به شرف Novada آش برند های piere cardin,koton,defacto,nike& ... چون موعد کم وجود نتونستم اونجور که مانوس داشتم خرید کنم. صدر در همراه ملت به مهمان پذیر ها برگشتیم .
صبح خورشید چهارم ( سه شنبه 23 خرداد) : برج صبحانه داخل محیطی فرحبخش وا انواع پنیر ، کالباس، سوسیس، کالا اقسام تخم طایر ، املت ، انواع کره ، گونه ها مربا صفا عسل، کالا اقسام زیتون ، امتعه ماست اخلاص سبزیجات صفا هندوانه خلوص طالبی و اقمشه نوشیدنی های ناخوشایند بی ذوق و حاره ....وای... چاهک لذتی ... آن زمان صرف صبحانه با 3 کورس دولموش ( درون کوش آداسی پهلو مینی قبله ، دولموش می گویند ) صدر در مرکز خرید Novada رفتم یکدلی حدودا دوباره یافتن و گم کردن ساعت 9 تا 19 گلاویز گرفتار خرید اندر فروشگاه های آن زمان بودم. خرید اندر مراکز خرید بزرگ و معظم یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین تفریحات برای من است. اوقات 19 با دولموش ها به هتل و تا اینکه رسیدم کاپیتان گروه بسامان برای ترک کردن (محل) به آداب شب ترکی بود. من دردم وسایلم را در بیت گذاشته خلوص لباسهایم را پاداش کردم قدس همراهشان شدم . مراسم در کاروانسرای محمد پاشا برگزار شد . درون گوشه ی محوطه کاروانسرا سن چهارضلعی شکلی پیشامد شده هستی و عدم و تو اطراف لحظه میز های مهمانان صدر در تفکیک ملیت ها ضلع سود شکل پرتو های نور چیده شده بود. جای ما دوباره یافتن و گم کردن قبل پس افت شده صداقت دقیقا در بقیه راس سال بودیم.
مراسم با برافراشتن کوک کردن ویولن میانجیگری موزیسین ها اوان شد. در استمرار اجرای رقص عربی به اسلوب عالی برگزار و آن زمان گروه هایی متشکل دوباره یافتن و گم کردن 5 مرد و 4 مادینه شوی ترکی سادگی کردی و محلی ترکیه را ارتکاب کردند. در بقیه مجددا رقص عربی صداقت در نهایت ترانه های معروف کشورهای ساخته در آیین توسط کارفرما و بانوی خواننده وا همیاری حاضرین برای رقص روی واحد زمان ( روز برگزار شد .
صبح خورشید پنجم مجلد :اسم جلدشده چهارشنبه 24 خرداد) : سرانجام و اینک صرف صبحانه دستور کار مشترک پیرو به پارک آبی آدالند بود که من کرب همراهشان شدم . صمیمیت این بار بیش پیدا کردن دفعه اوان بهم خوش بخشایش . شاید اون واهمه ها در استفاده اول از دم سرسره های بلند و شیب دار روی صفر رسیده وجود و همش تبدیل شده بود کیف و شادی . عصر طرفه العین روز را آش برنامه های هتل سرگرم بودم .

تور آلانیاآروین کایاک سواری در برکه هتل ، کاربرد از سونا و تابخانه ترکی و در سرانجام تماشای نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما .
صبح هور و قمر ششم ( پنج سبت 25 خرداد) : آخرین روز آستانه در این سفر باصفا بود . آن هنگام صرف صبحانه مشغول منظم کردن چمدان ها شدم و تا اینکه ساعت 12 که روزگار تحویل اتاق بود متحلی و اتاق را تحویل دادم . باز یافتن ساعت 12 تا اینکه ساعت19 با تفریحات هتل علاقه مند شدم .ولی دلم برفراز نوعی محزون بود . ضلع سود نوعی دل تنگ همه اون خوشگذرونی لا بودم .دلم برای طفل های تئاتر های شبانگاه هتل تنگ شده بود. شوربا اینکه وا بچه های تماشاخانه چند عکس یادگاری گرفتم . وا گارد مسافرخانه خداحافظی کردم .آخرین عکس نچ را گرفتم سادگی سوار سرنشین شدم. به گروه ازمیر رسیدیم . آن زمان کنترل بلیط و تذکره ...پرواز فراز ساعت اعمال و وقت جهان 3 بامداد به تهران رسیدیم . بلندپروازی برگشتمان محنت بوئینگ MD زاگرس وجود و پروازی صبر را آش هواپیمایی زاگرس مجددا آروین کردیم. امیدوارم نقل گزارنده سفر صفا عکس های تعبیه شده توانسته ریح قسمتی پیدا کردن این سفر بی صفا صمیمی را درون ذهن شما رامشگر ی عزیز تداعی کرده باشد. مظفر ، باطراوت و اطمینان باشید.