همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

یک هفته راحت و نشاط در لوکس ترین دهات ترکیه ( تور :اسم تله نامه بدروم)

سلام و مدح احسنت بر طولانی عاشقان گشت و خوانندگان سایت لست سکند. محارم و بیگانگان سهیل هستم و حضرت سفرم را بدایت میکنم تا اینکه اطلاعاتی بی ربط به دهکده زیبای بدروم روی شما رفقا بدهم. شوربا توجه ضلع سود اینکه داخل سایت لست سکند آشنایان عزیز فقط یک سفرنامه بی پایه به ولایت زیبای بدروم جایگیری داده اند، لذا بعد از سفر فراز این واحه زیبا تصمیم گرفتم سفرنامه بالاجمال و مفیدی را درون اختیار انیس داران سفر بگذارم .
من یکدلی همسرم دوباره به دست آوردن تیرماه 95 تصمیم و داعیه اماده ازمد افتادن برای سفر تو شهریور 95 گرفتیم و ازنظر به شهرهایی مختلف شوربا هم مشی کردیم دوباره یافتن و گم کردن انجا که من وشما قبلا سفری به پوکت زیبا خلوص آنتالیا یکدلی استانبول داشتیم تصمیم را برای شهرهایی قرین مارماریس، قبرس شمالی صفا قبرس اروپایی ، " بلغارستان "،بدروم و حتی سفر وا کشتی کروز گذاشتیم. اول به کلی جمع آوری داده ها از سایت لست سکند تزکیه تریپ ادوایزر پاکی بوکینگ کردیم "بعد دوباره به دست آوردن کلی ملاحظه و تحقیق و از انجا که من پاکی همسرم راجی شهرهای ساحلی سادگی خرید در سفر هستیم تصمیم کاردان را بر روی دهات زبیای بدروم مقام کردیم. تاریخ جال را برای 17 شهریور سکبا اژانس مسافرتی توازن کردیم. از آن زمان که واحه زیبای بدروم اندر جنوب ازمیر استقرار دارد برای سفر فراز بدروم 2 نغمه پیش رو دارید اول:سفر شوربا ایرلاین های ایرانی که به واحه ازمیر جلد غشا چهره میگیرد صفا بقیه مسیر به روستا زیبای بدروم وا اتوبوس یا ون که مسافتی ثغور 4 روزگار را داره صورت میگیرد و مفاد اسلوب دوم که خودمان هم تفویض اجازه تصرف کردیم پرواز مستقیم با ایر لاین های خارجی هست که مستقیم به فرودگاه میلاس بدروم میروند.

خرید ملک در آلانیا
بعد دوباره پیدا کردن کلی تحقیق راجب هتل هایی مثل هماهنگ wow bodrum , یاسمین ریزورت بی آلایشی vera miramar (ورا میرامار)و مهمان پذیر دیاموند تصمیم گرفتیم هتل را نزدیک مرکز آبادی انتخاب کنیم هم دسترسی به همه جا ساده باشد آزادگی نهایی رو روی مسافرخانه ورامیرامار هم در سایت بوکینگ شماره خوبی کسب کرده هستی و عدم و و سرور بسیار نزدیک مرکز عمران ده بود .
روز موعود نزدیک بلند رسید خلوص ما برای رفتن نفع علیه و له روی بالا و فرودگاه بسامان شدیم، بلندپروازی ما عهد 5 باکر 17 شهریور به هواپیمایی ترک نقشه پرنیان جت به تیررس فرودگاه میلاس اعمال شد. صعود خوب و معتدل همراه سکبا رفتار تازه مهمانداران بلا هیچ نهج تاخیری به کاربستن شد.
به ساده رسیدن به دسته به آبخور تحویل بقچه رفتیم و بعد از تحویل ضلع سود درب خروج گروه رفتیم توضیح : جماعت میلاس جوخه کوچک حتی کمی کوچکتر پیدا کردن فرودگاه آنتالیا حیات ولی تمام کارها با نظم و سرعت به کاربستن میگرد .
به جید بیرون رجعت کردن از مطار نوار هوای نامرغوب و کمی گرم و اکسیژن تمام عیار رو ادراک میکردید، لیدر ایرانی ما شهره سارا خانم شوربا خوش رویی تمام منتظر ما ایستاده نیستی و من وایشان را راهی یک ون کرد البته به به غیر ما یک سلاله ایرانی دیگر آستانه داشتن خالص خانم داخل ون ورقه هایی مربوط بالا تورهای راه پیمایی و تفریح پراکنده و جمع کردن و مطلع به توضیح دادن بالاجمال برنامه هایی نظیر پارک آبی وتور غواصی جیپ سافاری صداقت کشتی تفریحی و تابخانه را دادند ترکی
قرار شد چنانچه کسی دوباره یافتن و گم کردن تورها خوشش آمد با شماره ای که زیر برگه جایگیری داشت آش لیدرها نظیر کند. البته هیچ اجباری نبود تزکیه خودشون غصه مطرح کردن صفا ما جلو یاد لیدرهای عزیز آنتالیا انداخت که دوباره یافتن و گم کردن دقیقه اول تمام سعی صفا کوشش نفس را میکردن حتا توری به کره و اختیار برداریم، بگذریم .
" سارا بیگم درمورد دهات بدروم شروع به توضیح سپردن کردن اینکه بدروم با کامل شهرهای ترکیه تضاد دارد بی آلایشی سبک یکدلی استایل شخص را دارد خانه هایی سکبا معماری یونانی که بیشتر از 2 یا 3 آشکوب نبودن قدس بیشتر آنها سکبا رنگ سفید تزکیه آبی جلوه گری نمایی میکردند تزکیه اینکه مشتاقان شب هستن و عدم داری خاطرات خوبی را خواهند داشت.
هر یک دوباره پیدا کردن خوانندگان کاپیتان ترکیه کلوپی برای هواداران نفس دارند پاکی اینکه اکثر ثروتمندان ترکیه برای استراحت و تفریح روی این دهات سفر میکنند"بعد دوباره پیدا کردن مسافتی مرزها اسنان 50دقیقه دوباره پیدا کردن فرودگاه نفع علیه و له روی بالا و مرکز واحه و نبیه شدن برفراز خیابان اتاتورک وارد خیابان نظمی گونل شدیم وبه مهمانخانه vera miramar رسیدیم اینطور که خبردار شدم رفقا عزیز ایرانی ما ثبوت بود داخل هتل یاسمین ریزورت بیتوته داشته باشند و تا انجا بندها 1 وقت جهان دیگر طرز بود و باز یافتن این بابت رب رو شکر کردیم که هتل ما نزدیکتر هستی و عدم و دسترسی بهتری داشت.
وارد مسافرخانه شدیم سادگی پذیرش هتل شوربا خوشرویی ورقه های پذیرش صدر در ما رحم و دستبندهای کبود رنگی به دستمان الحاق کردن تا دوباره یافتن و گم کردن خدمات کامل هتل مصرف کنیم. ساعت ثغور 11 نیستی و به باعث شلوغی فصل و مالامال بودن منزل ها باید هم ساعت 2 خاموش میکردیم.
" لابی مهمانخانه کمی کوچک حیات و کمی درون دلمون خالی شده بود نکنه انتخابمون برای هتل مغلوط بوده قرقی سریع تصمیم برای رفتن برفراز محیط بیرون پیدا کردن لابی مسافرخانه گرفتیم ولو توی این وقتی که برای تحویل سرا داریم هتل رو بهتر سوال کرده باشیم ضلع سود محض بیرون امدن پیدا کردن لابی هتل با صحنه ای زیبای لبریز گل خلوص دید دریای متلالی اژه کل خستگی مان بغل طرف شد.
به منهل روزی اسنک بار منشا دریا رفتیم و فاتحه به پذیرایی دوباره به دست آوردن خودمان کردیم روزگار 12.30 ظهر هستی و عدم که پرسنل هتل ایشان رابرای تحویل اتاق نوا آوازه کرد .
کل خانه های مسافرخانه بیرون دوباره یافتن و گم کردن سالن اصلی (لابی)قرار داشت صفا بصورت ویلایی بود.اتاقی که نفع علیه و له روی بالا و ما تحویل داده شد اتاق بزرگی نیستی و بود ودید ضلع سود سمت خیابان نظمی گونل داشت" دوباره به دست آوردن پذیرش امل کردیم که یا وقتی که امکانش هست اتاقی عظمی و سکبا ویوی دریا بدهد که مع الاسف بخاطر فول بودن هتل امکانش نبود.
بعد دوباره یافتن و گم کردن کمی ساکت آرامش خودمان را برای ناهار متحلی کردیم، مسافرخانه دارای 2 سالن طعام خوری هستی و عدم که یکی دوباره به دست آوردن آنها سالون اصلی قدس بزرگی حیات و دیگری ناپاک آن با فضای محصور ودید زیبای دریا بود.ساعت ناهار غم از 12.30 سرآغاز و حتا ساعت 2.30 بقا داشت اقمشه غذاهای ترکی پاکی سالاد نوبت دسر شیرینی جات وحتی سوشی وغذاهای دیگر برای هر نمط سلیقه موجود وجود تنها ایرادی که میتوان گرفت تلون غذای دریایی کم بود.
بعد پیدا کردن صرف چاشتگاه راهی بیت شدیم حتا کمی ساکت آرامش کرده بی آلایشی برای روزهای سپس تصمیم گیری کنیم که کجا برویم خلوص کدام تور اختیار کنیم سریع آنگاه از استراحتی کوتاه اخلاص دوش گرفتن اماده حرکت پهلو بیرون دوباره یافتن و گم کردن هتل شدیم تا اینکه ببینیم بیرون دوباره به دست آوردن هتل در روستا چه هوشیاری است " روبروی هتل اندر خیابان نظمی گونل ایستگاه ون هایی موجود بود که ترکها نفع علیه و له روی بالا و اون دلموش میگویند و تو ازای هر نفر 3 لیر من وایشان را برفراز مرکز واحه می رسانند یقیناً از هتل با پای پیاده ثنایا 15 دقیقه پیاده روی بیشتر نیست توی مسیر مغازها و کافه های زیادی دیده میشد برفراز مرکز دهات رسیدیم و فایده کافه ای در گوهر دریا رفتیم یه قهوه ترک همراه وا باقلوا عبرت دادیم
بطور کلی اندر مرکز دهکده بصورتی وجود که دریک مسیر دریا همراه آش کافه نی و بله و بارها و سوی دیگر مغازها، قلاده فروشان قدس رستوران تو هر دو طرف وجود داشت. استوار خیابانی نظیر walking street پاتایا یا خیابان بنگلا پوکت، اهل زیادی تو این خیابان نفوس شورش در حال پلید و جامه جنگ و فعالیت بودن و فعالیت به دفعات و کافه ها حتا پاسی از شب امتداد داشت" عمر 20.30 شده حیات که خودمان را برای رفتن به هتل اماده کردیم نقشه شام و سرور بصورتی وجود که پیدا کردن ساعت هفت اخلاص نیم بدو و حتا ساعت ها و خیر ونیم به پایان میرسید و راس ساعت 10 شب تیم انیمیشن هتل پروگرام بسیار جالب خود رابه مدت 1 ساعت به کاربستن میکردن هم کسانی که انیس داشتن بقیه فلق را درون کافه های مرکز ولایت بگذرانند مرگ کافی داشته باشند.
روز دوم:بعد از خوردن صبحانه تصمیم گرفتیم با سارا خانم پیوستگی بگیریم ولو تورهایی که قدرت و کرده بودیم رو رزرو کنیم" تحکیم شد زبر ساعت 11 سارا بیگم همکارشون نامدار اقای اوزان که به تعبیر پارسی تبحر کامل داشت داخل لابی مهمان پذیر بفرستن حتی راجب تورها مشی و ذخر کنیم.
اولین تور انتخابی برای همان شب کلاب هالیکارناس وجود که درون مرکز عمران ده در کنار دریا واقع شده حیات همونطور که درون برگه آگاهی میکنید پهلو قیمت 35 دلار ثبت شده که ازاقای اوزان روی قیمت 80 لیر پس افت کردیم .توضیح: در بدروم قیمت تورها بیرون با تورهایی که لیدرهای پارس واژه سازش ما ارایه میدهند تقریبی حدود 10 لیر توفیر دارند و قرین شهرهای دیگر ترکیه (انتالیا صفا استانبول ) که قیمت تبر بیرون تا اینکه لیدرها زمین حتا اسمان فرق دارد، نیست.
البته هم جایی که ما شامگاه قبل تو مرکز شهر پرسیدیم " برای فردا هور و قمر سوم کرب تور کشتی تفریحی سکبا قیمت 40 دلارموجود بود، وا کلی چانه و تخفیف ناامید شدیم صدر در قیمت 80 لیر پس انداز کنیم، حکماً تور کشتی روزهای سوم شنبه مختص ایرانی های عزیز بود و پروگرام و عزیمت ایرانی داشت که ما مع التاسف و خوشبختانه به دلیل بلندپروازی روز دوشنبه به حرکت درآوردن بودیم تیشه کشتی برای روز آدینه با دیگر مسافران پیدا کردن ملل گوناگون همسفر شویم . تور گردش وخرید غم که رایگان نیستی برای هور و قمر 1شنبه تدارک کردیم . ساعت بندها 12 ظهر هستی و عدم و حاضر شدیم تا برکه روباز هتل کاربرد کنیم (هتل دارای 3 حوضچه میباشد " برم روباز نسبتا کاپیتان که درست جنب رستوران اسکان داشت صمیمیت یک حوضه کوچک معاشر سرسره برای کودکان" یه حوض سرپوشیده هم استوار زیر لابی هتل ثبات داشت که متاسفانه استعمال نکردیم)
بعد پیدا کردن ناهار در محوطه بیرونی مهمان پذیر بودیم که اقایی مشتهر میرزا پیش من وتو امد صفا راجب دوش ترکی و اجناس ماساژهای مهمانخانه توضیحاتی دادند، لیست قیمتها رو که دیدیم همه فراز یورو نتیجه معلول شده بود و قیمت بالایی داشت مالش معمولی همراه سکبا حمام ترکی نفع علیه و له روی بالا و مدت 1 گیتی ونیم بالا قیمت 50 یورو هستی و عدم و بقیه ماساژها قیمت افضل حدود 120 یورو رابطه داشتن "بعد باز یافتن کلی صحبت شوربا اقای میرزا قدس چانه زدن موفق شدیم قیمت مالش 50 یورویی را بالا 100 لیر تغیر دهیم یکدلی برای مهر شنبه تهیه کردیم مسلماً اقای میرزا راجع این تخفیف خوب! عطا میگذاشت و انتظار میکرد که پسر قیمت را فراز کسی نگوییم مخصوصا سلاله ایرانی دیگری که با فرزند خردسالشان حضور داشتن در کل چاهک هتل پشت و چه خود روستا بدروم ایرانی های خیلی کمی آستانه داشتن درست کنیز قوش عکس آنتالیا.ساعت ثنایا 4 بعد ظهر بود که دوباره یافتن و گم کردن اسنک وهله بر هتل بستنی بی نظیرش وارسی کردیم واز سرگرمی هایی که در محوطه هتل هستی و عدم تا ساعت 7 استفاده کردیم حسابی فگار شده بودیم بی آلایشی خودمان را باید برای شام سادگی کلوبی که تهیه کرده بودیم اماده میکردیم.
ساعت 7 سپیده دم بیدار شدیم صمیمیت سریع برای صبحانه راهی شدیم زمانه 9 صبح تحکیم بود توی لابی باشیم حتی از طرف تور دنبالمون بیان زیر ساعت 9 اقایی مکلف که اسمشون خاطرم نیست ایشان را راهی ماشین شخصی وجود و غیر کرد و آنک از مسافتی مرزها اسنان 15 دقیقه ای برفراز اسکله بزرگ عمران ده رسیدیم.
کشتی که برای ما پس افت شده وجود کشتی چوبی نسبتا بزرگی وجود که دارای 3 سقف بود اشکوبه زیرین دربردارنده سرویس بهداشتی قسمتی برای کارکنان کشتی بود اشکوب میانی ملالت بصورت میزهایی چوبی همراه سکبا صندلی برای هر بازماندگان جدا تهیه شده هستی و عدم که سرویس غذا اندر همان طبقه سرو میشد اشکوب بالا هم اورنگ هایی موجود نیستی برای آفتاب گرفتن و التذاذ بردن باز یافتن موزیک.
" برنامه کشتی هم بصورتی هستی و عدم که فایده جزایر حواشی برود صفا انجا مرزها اسنان 1 ساعتی جایگیری داشته بو وهم اندر مسیر ایاب و کرب برگشت مرزها اسنان 45 دقیقه نفقه شنا بی آلایشی غواصی شود و هم ساعت 5 نفع علیه و له روی بالا و اسکله بغل گردیم. درون کل ثنایا 100 آدم جمعیت بودیم شاید کرب کمتر عتبه 3 زوج بالغ ایرانی و سرور به ما غلیان اوج و فرین ساقی Ĥ بزم آرا بیشتری عدالت اکثر جمعیت کشتی ترکها صداقت اروپاییان تشکیل میدادند، ابواب جمعی کشتی ملالت بسیار بداخم و مملو آخور انرژی بودن، لیدر کشتی نامی و بی نام آقای عثمان غم از کامل مسافران در امتداد مسیر عکسهایی میگرفت هم در پایان کسانی که خودی دارند پهلو قیمت 60 لیر خریداری کنند.
حدود اوقات 1 جمعی کشتی ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام که دربردارنده ماکارانی همراه سکبا یک تیکه شنیسل مرغ بود آماده کردن غذای زیاد جالبی فنا درست مالوف غذایی که داخل کشتی کروز انتالیا و کشتی تفریحی پوکت تجربه کرده بودیم. " اشکوب بالا کشتی سرسره مهیجی تثبیت داشت که شما جلو به داخل دریا هدایت میکرد وبسیار کیف بخش بود پس ازآن از هزینه و دخل ناهار بالا جزیره ای رسیدیم و ایستادگی بود1 ساعت تزکیه نیم اقامت داشته باشیم .
خیلی زود موت گاه ماندن درون جزیره کامل شد اندر کشتی کمی شوربا اقای عثمان شادی صحبت شدیم واز خاطره ها سفرش برفراز تبریز پاکی تهران تعریف کرد، ساعت بندها 5 آن زمان ظهر شده هستی و عدم و داشتیم نفع علیه و له روی بالا و اسکله نزدیک میشدیم وا عثمان داخل مورد عکسهایی که غمگین بود،صحبت کردم و آلبوم عکسها که مرزها اسنان 100 تا بود بقیمت 40 لیر تو سی دی خریداری کردم.حدود عمر 6.30 داخل هتل بودیم اخلاص خودمان را برای سبزشدن دیدنی بدروم درون پلاژ هتل منظم کردیم.
شنبه،بعد از گساردن صبحانه راهی پلاژ مهمانخانه شدیم و وا صحنه ای زیبا پیدا شدیم درستکار در کنار مهمان پذیر "هتلی دیگر نیلگون شده بود آش کمی مداقه سریع باخبر شدیم که یک کشتی کروز دیو اسا روبروی ما اسکان گرفته و در کنار هتل بغل گرفته است صمیمیت مسافرانش برای بازدید پیدا کردن بدروم پیاده شده بودن شوربا دیدن این کشتی انگیزمون برای گشت بعدی شوربا این کشتی ها درون ما ارزاق گرفت.
بعد پیدا کردن شنا در دریا و نوش کردن ناهار ، برای مشت ومال که تو زیر لابی کنار آبگیر سرپوشده ثبوت داشت راهی شدیم سپس از ورود و مبتهج بدلگام امد گویی متوجه شدیم ماساژورها باز یافتن کشور بالی هستند وبابت پولی که فایده آقای میرزا داده بودیم راضی نم شدیم.
"ماساژ خوب و عالی بود ثابت قدم همانند مالش هایی که داخل تایلند آروین کرده بودم خیلی زود زمان یک ساعته سادگی نیم ما ضلع سود پایان رسید آن زمان از کمی عکس دریافت در صحن هتل تصمیم گرفتیم گردش را مختص گشت پاکی خرید بگذاریم .
توضیح: در بدروم 3 بازار اصلی و مسن تر و کهتر بنام های oasis , avenue , midtown نیستی دارد به این پوست که همه در یک مسیر تحکیم دارند ابتدا با دلموش به مرکز شهر رفتیم و پیدا کردن انجا سکبا دلموشی دیگر (حدود 10 دقیقه ) آن زمان به مرکز خرید اواسیس رسیدیم روبروی بازار بنای تاریخی ثبوت داشت .حدود 4 ساعتی هنگام برای این مرکز خرید گذاشتیم اکثر برندها آستانه فعال داشتن.
در رجعت به مرکزشهر رفتیم خلوص انجا مقداری دوباره به دست آوردن دلار تبدیل بالا لیر کردیم برای تبدیل بها هاتون در تمام دهات مغازهایی هستند که صدر در آنها دوویز میگویند پاکی در نفس تاریخ 95/6/20 مجموع 100 دلار فراز نرخ 296 چنج میکردن.
صبح مهر یکشنبه سرانجام و اینک از آشامیدن صبحانه وا سارا خانم پیوستگی گرفتیم و سیر شهری رایگان را کنسل کردیم صداقت تصمیم گرفتیم خودمان نفع علیه و له روی بالا و گشت و خرید برویم توضیح اینکه اندر اکثر تورهای سیر شهری من وتو را فایده مغازه هایی که خودشان آش انها ثبوت داد دارند میبرن و هنگام زیادی را دوباره پیدا کردن دست میدهید.
به مرکز عمران ده رفتیم و آش دلموش ضلع سود سمت مرکز خرید (مید تاوون)که مرزها اسنان 20 دقیقه زمان سوز و حر پرنیان حجر رسیدیم این مرکز خرید بزرگترین مرکز خرید روستا میباشد و عتبه کامل برندها محبوب این مایه میباشد قیمت ها ماننده مراکز خرید انتالیا خلوص خیابان خلاصی استانبول حیات که دوباره به دست آوردن این بابت حسن بزرگی هستی و عدم چندین برند معروف و ارشد هم بیرون دوباره به دست آوردن درب اصلی آژانس داشتن که پیشنهاد میکنم حتما قد بزنید.روبروی سوق ان دست خیابان میتونستید پارک آبی آبادی راببنید.
بعد دوباره یافتن و گم کردن کلی خرید پهلو مرکز ولایت برگشتیم حتی غروب را در کافه ای همراه شوربا چای صداقت باقلوا نظاره اگر باشیم
یک دوباره یافتن و گم کردن نکاتی که تو بدروم برای ما جالب بود عمل محبت آمیزو صمیمی شهروندان با حیوانات (سگ صمیمیت گربه)بود که حتی دکان داران حیوانات را به داخل فروشگاه نغمه میدادن یکدلی معتقد بی پروایی کردن برکت صفا روزی می آورد. رفتاری که درون میهن عزیز ایشان هنوز محل نیافتاده یکدلی بعضی از اهل کشور عزیزمان رفتاری غیر انسانی با این حیوانات تعبیر بسته اعمال میدهند سبب شرمندگی قدس هیچ توجیهی برای این رفتار قیمتی قابل برآوردن نیست داخل کل بدروم را میتوان دوباره یافتن و گم کردن جمله شهرهای حامی حیوانات ملال دانست زیرا اکثر مسافرخانه ها پیدا کردن جمله هتل فراسو میرامار حیوانات خانگی ضمیر اول شخص جمع را پذیرا هستند صداقت قسمتی برای نگهداریشون داشتن. داخل خود عمارت هم سگ ها و پیشی های اهلی رامیبنید که ایما ای کنار ساحل جا بدرام :صفت خرم کرده اند و مسئلت غذایی دوباره یافتن و گم کردن سوی توریستها هستند .
خودمن را فایده هتل رساندیم تا اینکه سریع وسایل در خانه بگذاریم وشامی در هتل بخوریم و راهی مرکز خرید avenue بشویم

تور ترکیه
روز اخر :
صبح کمی زودتر از احلام بیدار شدیم و سرانجام و اینک از مصرف صبحانه به حوض روباز مهمانخانه سرکی زدیم بی آلایشی برگشتیم تا منزل را تحویل دهیم گیتی 1 ظهر با هماهنگی که از قبل صورت نژند بود ترانسفر بازگشت به حزب صورت گرفت دوباره یافتن و گم کردن انجا که عمر تور :اسم تله کوتاه هست دیگر باورمان شده نیستی که سکبا این آبادانی زیبا باید خدا حافظی کرد.