همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

10 کاری که اندر خیابان نجات اختیار حریت فراغت و در استانبول باید ایفا به جریان انداختن داد

استقلال دوباره پیدا کردن خیابان اندر استانبول یک خیابان غوغا است. تو واقع، نفس شلوغ ترین خیابان داخل ترکیه است. همچنین به عنوان استقلال باز یافتن Caddesi داخل ترکیه صمیمیت یا خیابان رهایش در صلح انگلیسی نهان شده، عموم کسی دوباره یافتن و گم کردن دیدن دوباره پیدا کردن شهرستان باید اقلاً یک خورشید را صرف کاوش داخل 1.4 کیلومتری خیابان و کامل کوچه بر پیشرو کردن آن.
خیابان ازدحام از بامدادان تا فلق است، و نعم تنها ثانیه است immaculately تمیز بی آلایشی یونیفورم ولیک ساختمان یک ادب تاریخی برای شناساندن که عمدتا به روزگار عثمانی بی پایه می شود. ندرتاً بزرگان، روشنفکران و آدم فراوانی و اشباع نعمت آباد، خیابان آفاق وطنی جایی برای آویزان کردن بود.
پس باز یافتن جنگ خلاصی ترکیه در سال 1923، نزاکت مال را خیابان خلاص تغییر منزلت داد ولی در 1970s، غفلت خیابان فراز یک منطقه نامطلوب تبدیل شده بود. درون 1990s، استانبول شورای محلی تصمیم به ارتکاب کاری در مورد آن، به میل از میلیون خیر دلار قدس که کار متعلق را روی وضعیت وا نفوذ که امروز متعلق را خریداری کرد. بنابراین، هنگامی که من وتو بازدید باز یافتن خیابان، جایی که باید فایده شما اخلاص آنچه که وجود دارد کاری انجام دهید؟


تور آنتالیا
جاذبه های پاکی کارهایی که باید اعمال در آزادی خیابان داخل استانبول
کلیساها، مساجد خلوص کنیسه
وجود دارد چند کلیسا داخل این زمینه، ولیکن بزرگترین تزکیه بهترین مراسم آنتونی باز یافتن کلیسای پادوا است. معماری نئو گوتیک ونیزی از درون قابل توجه است. کلیسا وقع به شیوه کامل عملکرد پرستش برای مسیحیان که تو یک کشور عمدتا کافر زندگی می کنند.
اگر تیررس های مذهبی مورد عطش شما، سپس از ثانیه شما همچنین ممکن است آمخته روحانی یکشنبه راه پیمایی های استانبول تیشه استودیو. این بازدید کلیساها عمده، مساجد و کنیسه های نجات اختیار حریت فراغت و از خیابان و کوی های اطراف لحظه است. درک تاریخ چند فرهنگی استانبول اندر زمان سهل میسر بی رنج است، ولی این یک روش عالی برای دیدن صداقت درک چگونگی گوناگون ادیان تاریخ آن در امتداد زمان شکل داده اند.
این بسیار آسان است برای خالی کردن احصا بانکی وجود و غیر را وا همه چیز است که برای ابتیاع از همه لباس، موسیقی، فناوری، دکوراسیون خانه، ورزش، و عطر. بسیاری از مغازه خیر مارک های دکان های زنجیره ای هستند، بنابراین ضمیر اول شخص جمع نمی تواند بیش از قیمت پایین. صدر در جای آسیمه سر خیابان های فرعی را پیدا لوکس فروشی داران محلی که سکبا شما بنشینند، نوشیدن یک چای سیب، بی آلایشی بحث درون مورد قیمت من وشما می خواهید بالا پرداخت، در نغمه سنتی ترکیه دوباره پیدا کردن چانه زنی در.
ایده سلسله برای تمام دو ابتکاری کار قدس عکاسان با تجربه که می خواهید یک نگرش تفرج عمیق نمدار آبداده به زندگی روزانه درون استانبول، طرفه العین را در رهایش از خیابان اول می شود، فرود مافوق قامت به آغوش منطقه برج گالاتا و آماجگاه های اصلی گذشته و همچنین روی یک بینش محلی را برفراز زندگی شهری این ناحیه بزرگ. یافتن چپر های بیشتر در مورد تیشه عکاسی خیابانی در اینجا
موزه درویش چرخان
موزه Mevlevi تسلیم سابق رقص دراویش استانبول بی آلایشی نمایش لباس، ابزار خود است، صفا خواندن کتاب برای عموم مرخص می باشد. آنها همچنین نشان می دهد دور درویش درون سالن جانبی که نمایش گذاشتن سنن سماع نوین نگه دارید. این پای پوش یک بینش کاپیتان را نفع علیه و له روی بالا و فرقه تصوف اسلام قدس مولانا، همچنین به عنوان یکی پیدا کردن بزرگترین شاعران در دنیا شناخته شده است.
استقلال یادبود غرفه تو میدان تقسیم. بازتابی پیدا کردن جنگ استخلاص ترکیه، بسیاری باز یافتن ترک حین در توکل به دم بزرگ محفوظ داشتن دارید. تو سال 1928 روی سرعت، تقویم می گویند که تو تعطیلات فرجام هفته، تا 3 میلیون نفر جدید این نقش پیکر تندیس به راه رفتن.
در خیابان های اطراف دم تماس رهایش از خیابان، گالری های هنری مانوس موزه پرا پاکی نمایشگاه های کوچکتر دوباره به دست آوردن قبیل ذرت منزل ساختمان در منطقه گالاتا، نمایش گذاشتن و هنرمندان آینده، هر تاخت بین المللی و ترکی.
استانبول تبرزین استودیو اجرای یک تور پیاده روی اخلاص شما می توانید بیشتر داخل مورد آن در اینجا بخوانید منتها مهمتر باز یافتن این است که ارسی پرا همچنین این مسکن به یکی از گران ترین نقاشی ترکیه این است که مربی لاک پشت شفاعت عثمان بیگ حمدی.
اگر منافع پیشه شما، ولی شما نمی خواهید به راه رفتن در اطراف گالری ها، ظهر از متعلق تور صناعت خیابانی ممکن است مناسب تیز است. استانبول تبر استودیو عرضه می دهد این بینش منحصر به فرد یکی از مناطق شهری استانبول وا برجسته رد هنرمندان خیابان معروف.
رهبری یک بازیگر محلی است که همچنین تو یک نقشه هنر خیابانی استانبول، تور ابتدا در خلاص خیابان، سپس از حین سرمایه گذاری بیشتر بالا دیگر ناحیه شهرداری منطقه های حوالی همکاری کرد. معلومات بیشتر در مورد طرح سفر در اینجا.
خوردن سادگی نوشیدن مفاد اسلوب خود را پایین خلاصی از خیابان خواهد ابرص به دلیل طیف عظیمی پیدا کردن موسسات محصور برای کسب صفا کار است. زنجیره ای شرق شناخته شده دوباره یافتن و گم کردن فست فود معتاد خواهر شبیه برگر کینگ خلوص یا KFC را آتشی داغ با جوانان و کردن Partygoers، صداقت یا معادل، lokantas سنتی ترکیه در خدمت خرج غذایی کم قیمت ترکیه بزرگ خواه شما در حالیا سفر اندر بودجه. به همین ترتیب، مطعم ها لحن بالا سرو غذا نفیس مغتنم و بی ارزش اغلب نیاز برفراز رزرو اندر پیشبرد.
شب زمانی است که عمل همبستگی و اختلاف می افتد به عنوان میله زنده ازمد افتادن و بازی هر شیوه موسیقی دوباره به دست آوردن سنگ سنتی ترکیه فراز گروههای موسیقی طایفه سبک غربی. من قطعاً بوده است، ولی یکی از صحنه های شب زنده داری دلبر ترین و ضلع سود شدت دارای 360 بار / پاس و یک کلوپ شب هنگام است. آلبوم ای داخل یک بنیاد قرار 19 قرن، ظاهرا همچنین دارای یک نمای 360 جایگاه از افق شهرستان استانبول.
در عوض، خود خودم را در برخی بند تیره چرده پیدا شده است، مردمی آش دانش آموزان، یکدلی من بالا شدت مشکوک خنیاگر از علو خود تو مورد مواد مخدر بود. بنابراین فراز طور طبیعی، به آدرس شما می کل نقطه اندر جهان، خالصاً باید علم خود را درون مورد شما برای اینکه به عنوان یکی دوباره به دست آوردن بازیگران اصلی درون صحنه زندگی شبانه اندر استانبول، برخی باز یافتن شخصیت های خطرناک درون مورد حیات دارد.
گل تیمچه (چیچک Pasaj) یک رعایت مورد تعشق در لیل غذای شب و بامداد برای مواد غذایی است، لیک من دیس کوچک آشپزی مبرا کننده است که من انموذج رای است. اندر عوض، معماری درون سطح ابتدا از بنیان من بیشتر عطش مند است. نمایش تصاویر مشخصات باز یافتن مدیران قدیمی Meyhanes تو پاساژ گل، لحظه را فراز یک ورقه اسباب نمایش سیاه خلوص سفید قابل رعایت و ملول از مردم محلی استانبول پرکار بود.
است درون یک خیابان فرعی کوچک که منجر آرام استقلال از خیابان اما بها است که فاصله ای که طراز اول است. اندر حال پرداخته یک نقطه عدول و محبوب با گردشگران داخلی، دکور مثل ای از یک خیابان اندر فرانسه است، اما امید مواد غذایی فرانسوی تزکیه یا پیشخدمت مبتهج بدلگام تیپ فرانسوی نیست! موسیقی زنده درون طول ماه های تموز بازی حاضر می کند یک فضای رمانتیک، اندر حالی که از حین باز است در طولانی طول دانشپایه طول عمر برای هزینه و دخل غذایی بی آلایشی یا صرفاً می نوشد.
توجه: همچنین، آماده برای تظاهرات را دریافت کنید. اندر استانبول، اگر حیوان چیزی برای گفتن، نجات اختیار حریت فراغت و از خیابان است بالا طور کهن و مدرن که در متعلق آنها را به کاربستن دهد. این رویداد شهره ترین راهپیمایی سالانه گی پراید آزادی از خیابان که بیش از ده هزارآوا نفر اندر سال 2012 انجام شد.


قیمت تور ترکیه
در حال بسیجیده در زاد های گذشته، بسیاری پیدا کردن تظاهرات اصلاح آمیز بود اما متاسفانه، که برفراز تازگی تغییر کرده است، سادگی توپ ماء مایع شیره معمولا مورد استعمال برای مختل کردن معترضان. بنابراین هرگاه شما در خلاص خیابان و راه پیمایی اعتراض آمیز را ببینید، روش رفتن تو جهت معاند است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.