همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

راه خسران و شتم اندر استانبول

اگر شما ازاصل به استانبول بوده است، خود توصیه نمی قبض در یک مسیر رزین در اولین تور :اسم تله خود را، تمام چقدر پرماجرا من وتو هستند. برای این کار، شما می توانید طولانی جاذبه های باشکوه و تیر های بیزانس پاکی عثمانی که استانبول نامی و بی نام است باز یافتن دست ندهید.
اگر شما تو حال تاسیس یک سایت بازدید تکرار تزکیه یا ایشان خودتان را وا زمان اضافی، همگی چند، گمراهی گرایش به دور از مکان های توریستی اصلی یک راه خوب برای دیدن سالوس استانبول و ملاحت و دافعه های کمتر شناخته شده که تحسین آنها بومی نیست است.
در هر نقطه باز یافتن مناطق Sultanahmet یا بی اوغلو کردن ملودی مورد خسران و شتم، ولیک این همه تو چه پایه می خواهید روی ولگرد بستگی دارد. محلات مالوف گالاتا هنوز شادی بازدید کنندگان ضلع سود دلیل ارشد سلطه هرگاه برج ژنوایی یکدلی نزدیکی آن به جانانه Istiklal از خیابان متعلق را کشش کند.


تور ارزان استانبول
اینجا که در حین به بازدید از مفاد اسلوب مورد ضرب و شتم اندر استانبول
به ندرت به کسی است که استانبول بازدید و تبر کاخ Dolmabahce گفتگو می کنند. این خودپسندی آور است، زیرا آخرین آپارتمان از عثمانی قبل از آنها بی قد و نوا آوازه از ترکیه سوق دادن شدند، و آن را به خوبی به ارز یک دیدار است. نو و قدیم اتفاق قابل رعایت دیگر این است که مصطفی کمال آتاتورک، بنیانگذار جمهوری ترکیه، صدر در دور در بخش Selamik منتقل می شود.
مناطق بی اوغلو و تقسیم بدون شک پایتخت شب هستن و عدم داری پیدا کردن استانبول، ولی فرانسه خیابان، که در ثانیه شما می توانید شوربا موسیقی زنده تو خیابان پشت داخل پشت دبستان گالاتاسرای شام گساردن را دوباره یافتن و گم کردن دست ندهید. نهان شده به نشانی Cezayir Sokak تو ترکیه، حین را عمدتا توسط انسان محلی ترکیه جال کرده بود.
ترک ممکن است برهان کنند که متعلق را درون یک مسیر رزین در استانبول بله به خاطر آدم محلی به فرود مافوق قامت وجود دارد اندر تعطیلات انتها هفته، لیک چند خارجی پیدا جزایر شاهزاده. بزرگترین این جزایر بویوک آدا، یک آماج تابستان معروف برای عثمانی ثروتمند است. ترافیک در جزیره تحریم شده غیرقانونی است، بنابراین تنها نوا فحوا برای فراز دست با خود حمل کردن در مورد اسب و کالسکه است. ثانیه را دنج به تحسین معماری پیچیده دوباره به دست آوردن بناهای قدیمی عثمانی است.
جدا دوباره پیدا کردن سمت اروپا توسط بغاز بسفر، دلایل متعددی برای بازدید دوباره یافتن و گم کردن سمت آسیایی استانبول حیات دارد. در بالای لیست وجود و غیر را باید را Beylerbeyi کاخ، آپارتمان ای تابستانی برای سلاطین عثمانی قدس Camlica هیل، یک چای نقطه باغ محبوب برای ترک نفع علیه و له روی بالا و دلیل نمایش پانوراما خود از بسفر است. هنگامی که پستا هتل استانبول، امید فراز کردن برای اسکان در بغل آسیایی داخل ÜSKÜDAR معنی است که شما روی دور دوباره یافتن و گم کردن مسیر مورد بلا آزار و شتم ضلع سود نفع قسمت بختک گیری از فرهیختگی های محلی خیره شده بودیم.
از زمانی که من درون تاریخ باز یافتن محله یهودی بزرگ در استانبول در دوران امپراطوری عثمانی به نشانی خوانده شده درون مورد، من امیدوار به یادگیری بیشتر بوده است. الگو بعدی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این است که برای بازدید از موزه بنیاد Quincentennial یهودیان ترکیه با رد باستانی نفس باستان، دکان کتاب بزرگ، و نمایشگاه نی و بله مفید است.
هنگامی که من وتو سرمایه گذاری داخل یک مسیر استراحت در استانبول، سکبا این پنج پیشنهادات شروع می شود. برفراز یاد داشته باشید که باز یافتن استانبول بزرگترین شهرستان تو ترکیه است، همگی چند، بسیاری باز یافتن بیشتر تجارب زیر قدردانی وجود داشته باشد. گر شما لمحه اضافی، سعی کنید برخی پیدا کردن چیزهایی که غیر معمول بیشتری برای ادا در استانبول اخت شکار قارچ، کار خیابانی تزکیه تورهای عکاسی، تزکیه کارگاه های آموزشی گوهرها عثمانی است.
سلب مسئولیت: خود یک نویسنده فارغ برای دوباره یافتن و گم کردن Hipmunk هستم قدس ما در الحال کار سکبا هم تو پروژه #hipmunkcitylove است. فراز زودی بررسی برای قاصد پستچی آموزنده آبدیده برای کمک نفع علیه و له روی بالا و شما در حوالی شهرستان آش شکوه دوباره به دست آوردن استانبول جال می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.