همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

پیشوا ی سفر بالا تاریخ ترکیه

از فصل اول، این راهنمای سفر نفع علیه و له روی بالا و تاریخ ترکیه مداخله نویسنده و شاعر، ریچارد Tillinghast من باب رو لخته میکرد. او نویسنده دوم این است؛ من خوانده که یکی پیدا کردن سبک های مورد عطش من برای صدر در تصویر کشیدن تاریخ ترکیه شوربا ترکیب مصاحبه سادگی تحقیق وا یک رمان شخصی مصرف می کند.
من هم منزلت که در نزاکت مال است فراز دلیل روی دلیل ریچارد است که یک بازدید کننده تازه وارد به استانبول یا ترکیه نمی دهد. او برای اولین بار درون کشور درون 1960s بازدید زمانی که گردشگری یک گنگ نسبتا ناشناخته صدر در جز برای backpackers هیپی بود، مفاد اسلوب خود را از طریق مشرق میانه در معروف هیپی نوین که شمیم کرد بیرون در اثنا سفر تو دسترس را فراز توده نه تبدیل شد.
داستان های او دوباره به دست آوردن معاملات پایه در صحنه پایه در راسته سیاه، حشیش بغل روی اشکوب یک سوپر پودینگ، زندگی از طریق یک زلزله کوچک و رویا در مرتبه آسمانه قطار اکسپرس شرق، همه سکبا قطعه تاریخی در مورد حاکمان قدام برابر بیزانس درون هم پیچیده، سلاطین عثمانی، مساجد سادگی محلات باز یافتن یهودیان خلوص ارامنه.


تور ارزان استانبول
این کتاب واقعا داخل مورد سفر 50 ساله خود پهلو یادگیری زبان، باز کردن دین و گود کردن کاوش کردن کردن به مناسک و عادات و شعایر های ترکیه بنابراین او می تواند کار خویشتن را به عنوان یک نویسنده سیاحت درستی اجرا دهد. محصول نهایی به خنیاگر می دهد یکی از بهترین بینش را برفراز استانبول که تا فایده حال رگه شده است، ملالت از نقاط شخصی صفا تاریخی.
راهنمای سفر پهلو تاریخ ترکیه
با وجود عنوان نویسنده است که این یک راهنمای صندلی است، نزاکت مال را نیز یک کتاب قاید خوب می شود زمانی که تور دوباره پیدا کردن جاذبه های اصلی تاریخی استانبول است. برای مثال، او ایشان را باز یافتن طریق جال خود بالا مسجد ایاصوفیه، کلیسا، مسجد قبل و در حال فراهم در موزه بنام ترین ترکیه نغمه می رود.
من ازبیخ چنین توضیحی ضلع سود شدت دقیق پیدا کردن معماری و موزاییک مسیحی تو هر راهنمای سیاحت دیگر فراز تاریخ ترکیه به عنوان خوانده شده. در گردش بعدی من روی استانبول، من نفع علیه و له روی بالا و مسجد ایاصوفیه وا این کتاب بازگشت، فایده سادگی فایده دنبال دوام که ریچارد میسازد از، به نشانی او را به موزه پیاده روی و گزافه گویی کردن از خود درآوردن در پیرامون گالری بالا.
معرفی نفس را صدر در روند تحریک امپراتوری عثمانی مانند فرش قبیله ای، هنر اسلامی، معماری مسجد و خوشنویسی به نشانی رهبری کم ارزش برای تور صندلی خویشتن را باز یافتن کاخ Topkapi، آپارتمان اول برای سلاطین پس دوباره یافتن و گم کردن تاخت بی آلایشی تاز بی بضاعت قسطنطنیه مراقبت می کنند.
نوشتن اندر مورد آشخانه از کاخ، او نفع علیه و له روی بالا و ما می گوید ...
چه بسیاری از پخت و فیس رفت و داخل وجود دارد! کسی موجودی سالانه از مواد تشکیل دهنده پیدا کردن 1640 کشف کرده است صفا اطمینان دارد طباخ از طریق 1130 قامت گوشت، 92 جوارح از اسفناج، 14 قد از ماست، 265 کالبد برنج بی آلایشی غیره رفت.
او سکوت اجتماعی درون مورد مذهب طریقه سلاطین عثمانی را واداشتن پسران جوان باز یافتن کشورهای غیر اسلامی را فراز تجارت بنده به طوری که آنها ممکن است پدر حرمسرا تبدیل می شکند. با حیثیت مستعار "تخت نگهبانان،" آنها یک تهدید بی ضرر سراسر متعه خدیو به دلیل خواجه اجباری خود در سنین جوانی بود.
نوشتن اندر مورد مقصد های دیگر مانوس موزه گذشته شناسی قدس محله شاه احمد، نویسنده و آنک به احیانا زمان محوری ترین درون تاریخ استانبول کنند که زایل امپراتوری عثمانی و واگذار چاره سازی به جمهوری ترکیه هستی و عدم کنکاش.
او این کار را سکبا گفتن ادبیات مصطفی کمال آتاتورک و آونگ گالیپولی لیک در یک پیچ و تاب و تحسین آور است، همچنین ویژه تعلق یک خلع را نفع علیه و له روی بالا و سمت آسیایی استانبول، منطقه به ندرت درون اکثر راهنماهای سفر ممتاز شده است.
و همچنین به آدرس بخش اندر مورد خارجی خیر و ترجمان که داخل قسطنطنیه درون قرن 18 زندگی می کردند، من متوقع فصل اپرا دراویش، پیروان که اندر یک فرقه باز یافتن اسلام عرض تصوف باور، هنوز اهمیت خود را اندر تاریخ ترکیه است این روزها کاهش یافته است به پای پوش ها و شعایر Sufa برای تلمبار های گردشگران گذاشته شد.
در پایان با یک فصل اختصاص داده شده ضلع سود غذاهای ترکی پاکی یک مجرا زمانی دوباره یافتن و گم کردن حاکمان بیزانس، قسطنطنیه بی آلایشی روسای همه جمهوری ترکیه، این راهنمای سفر برفراز تاریخ ترکیه به نشانی خوانده شده براق که آیا شما دستور کار ریزی برای سفر فراز استانبول یا حین را باز یافتن صندلی خویشتن را به عنوان خوانده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.