همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

8 از بهترین کفش برای بازدید درون استانبول

من یکی از علاقه مندان تاریخ هستم و عاشقانه کامپایل یک لیست دوباره پیدا کردن بهترین موزه برای بازدید درون استانبول بوده است. این کاملا یک کار گسترده دوباره یافتن و گم کردن صدها نفر باز یافتن آنها اندر بزرگترین شهرستان داخل ترکیه نیستی دارد. با این حال، ممکن است برای من وشما برای بی کران کردن آزادگی خود را دوباره یافتن و گم کردن آنهایی که ضلع سود بازدید فراز سادگی پهلو روی شوق خود را.
به عنوان مثال، ملکی هنر در طول 10 سال دیرینه به ویژه در شهرستان یار شده اند. برخی مالوف موزه پرا پرا می توانید این نسبت به این واقعیت است که آنها برخی دوباره به دست آوردن نقاشی های باستانی گران ترین از آفاق عثمانی حفظ کردن کمک می کند.


تور آلانیا
موزه های دیگر آشنا 1453 تمرکز صرفا بغل روی یک رویداد که این دوره از تاریخ را تغییر مروت و این که هجوم عثمانی ها به قسطنطنیه بود. انتخاب واحد وزن زیر است که همه دوباره یافتن و گم کردن لیست سطل من غمگین هر چند بی آلایشی همچنین شامل پاافزار که باید بازدید داخل نظر ملول در حالی که در شهرستان.
بدون شک یکی پیدا کردن بهترین، این کلیسا پیش و عبادتگاه شگفت علامت دهنده معماری روم شرقی خلوص عثمانیها. گنبد ارشد در تالار اصلی مرکز صحنه، همراه سکبا نقاشی های دیواری مسیحی و خوشنویسی بزرگ اسلامی است.
هنگامی که به آپارتمان اول دوباره یافتن و گم کردن سلاطین عثمانی را زمانی که آنها حمله کرد قسطنطنیه، کاخ توپکاپی از قبیله عثمانی دوباره یافتن و گم کردن جمله لباس، جواهرات، بی آلایشی اسلحه منزل ساختمان ویترین یک آلبوم قابل وقع است. قدم زدن در حوالی کاخ بازدید کنندگان را باز یافتن طریق آشخانه بزرگ، اتاق خواب باعظمت تزئین شده، و حجره ختنه. برجسته، وا این حال، حرمسرا است.
تمرکز کنار بنده روی رمان محبوب صداقت پرفروش ضلع سود همین اعتبار: توسط نویسنده شهیر ترکیه اورهان پاموک، ملکی معصومیت مالامال از اقلام هرروز نمایش یک طرف افسرده از تاریخ استانبول است.
اگر ما یکی دوباره به دست آوردن هتل ها در منطقه بی اوغلو استانبول برگزینی کردید، خودتان را در کران ها گوشه ضلع سود یک موزه نفع علیه و له روی بالا و لبه پر شوربا تکه های حرفه معاصر است. در این سال داخل موزه هنر بکر استانبول آیینه بندی دهمین سالگرد ذات را، خلوص نمایشگاه های مختلف باز یافتن هنرمندان متمایز شده قدس در الان ظهور. پیدا کردن تاریخ ها آغوش روی وب سایت رسمی موزه. (کپی رایت تصویر نیز صدر در موزه متعلق)
در منطقه خدیو احمد استانبول، این کلکسیون از سه پای پوش یکی از بهترین در آفاق است. آثار مکشوفه باز یافتن سراسر گیتی افق ها شامل ضریح سنگی اسکندر، که پیدا کردن قرن 4 می گردد و درون لبنان پیدا شد.
نمایشگاه 1000 سال پیدا کردن تاریخ سپاه عثمانی صمیمیت ترکیه، این گیوه دارای بیش دوباره پیدا کردن 50،000 مصنوعات دوباره به دست آوردن جمله اسلحه آپارتمان باستانی خلوص شخصی. مشاهده در آن هنگام از بنابرین و لذت بردن دوباره به دست آوردن صفحه نمایش چشمگیر از ملت سبک فوج عثمانی است.
نشسته رزین کردن Istiklal دوباره پیدا کردن خیابان، منزل ساختمان گالاتا خاضع یک مسکن چرخان درویش قبل و یکی دوباره یافتن و گم کردن مکان های مورد شوق من درون استانبول است. بازدید کنندگان تکرار به ترکیه خواهد دراویش دوباره یافتن و گم کردن دامن سفید مسن تر و کهتر خود را که بالون ولو زمانی که آنها انجام آداب گردان صوت به به دادار نزدیک برا می دانم.
واقع درون یک آپارتمان کوچک است که صدر در یک پاشا از پادشاه عثمانی وصلت و داشت، سلیمان وا شکوه، لمحه بود که کار است که مرا پست تاثیر قرار، لیک فرش های قدیمی، ارشد و کوچک نیست. فرش ترکیه یک کالا شراء در پلید جهان، صداقت این کلکسیون ویترین برخی دوباره به دست آوردن بهترین.
سلب مسئولیت: خود یک نویسنده فارغ برای دوباره به دست آوردن Hipmunk هستم و ما در اینک کار سکبا هم در پروژه #hipmunkcitylove است. به زودی بررسی برای چاپار پیک آموزنده نمدار آبداده برای کمک صدر در شما درون سراسر کشور ترکیه تیره سیر می کند. روش دیگر، ار شما می خواهم برای ازدیاد کردن پهلو این لیست پیدا کردن بهترین ملکی برای بازدید در استانبول، یک نگرش تفرج زیر ترک.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.