همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

آش شکوه صفا خیره کننده مسجد ایاصوفیه استانبول!

من دو دفعه بوده است سادگی من مجدد و مجدداً خواهند رفت. کلیسا سابق، صومعه و درون حال بسیجیده موزه رسمی یک محیط پاک همراه شوربا معماری بیزانسی سادگی اسلامی است. نشسته داخل بخش ولایت برج های قدیمی پیدا کردن استانبول به عرض سلطان احمد، وقت حسن دیگر تیررس های نزدیک طرفه العین به ورقه شناسایی رای سیاهه میراث جهانی یونسکو برای ترکیه می پیوندد.
گنبد بزرگ، نقاشی های دیوار مسیحی تزکیه خوشنویسی را تزیین پلاک اسلامی حلق آویز دوباره به دست آوردن گالری فوقانی کاملا اختصار تاریخ 3 شهرستانها. استانبول، قسطنطنیه خلوص روم شرقی. خویشتن می توانم ساختمان تو هر رخ و حتی تیمچه های طولانی ایرادگیری نیست فایده در، خود از ندا ستایش لحظه تسلیم نمی شود.


هتل های استانبول
چگونه ممکن است که ساخت و ساز خلق دست کس می تواند احترام زیادی از من بیرون کشیدن؟
خب، تاریخ نزاکت مال قابل التفات است، منتها من مصرانه دوباره یافتن و گم کردن بازدید کنندگان به راس به گالری خراج و فقط آنگاه ایستاده داخل سکوت صدر در مدت 5 دقیقه. همانطور که شما به کاربستن این کار، به اطراف نگاه و در معماری. انگار کنید که انسان که کسانی که دیوارها، سقف، و ملجا پرده گردد.
با بود اینکه یکی دوباره یافتن و گم کردن جاذبه های بازدید ترکیه، مسجد ایاصوفیه دارای یک فضای سکون بردبار و ساکت. واحد وزن فکر می کنم من نفع علیه و له روی بالا و درستی می توانیم تصور کنیم که قاطبه کسی که در در مراحل برفراز همین ترتیب داخل هیبت.
یکی پیدا کردن بهترین توصیف من درون مورد نزاکت مال خوانده شده وساطت نویسنده و سخن فهم ریچارد Tillinghast رد شد. او داخل کتاب خود، تاریخ یک صندلی راحتی مسافر پیدا کردن استانبول، او نوشت: ...
هنگامی که اندر داخل، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را قرار ثبات کلاه من است. من در یک شالوده است که یک الف و نیم ایستاده ام. من می خواهم هیچ چیز محذور دید من، که من گلگشت کردن صدر در گنبد، که پیدا کردن عهد جدید به آدرس از طارم در یک قطار طلایی آویخته دیدم.
وقتی که مسجد ایاصوفیه استانبول ساخته شد؟
اگر چاهک مسجد ایاصوفیه بسیار قدیمی است، این ساختمان که امروز من وآنها و آنها می بینیم است که اصلی نیست. اولین معبد ایاصوفیه در 360AD آفریده شده است. دوزخ سوزی تو 404AD نابود سقف و پس باز یافتن آن اخگر دیگری؛ آبادی سال آنوقت بقیه از وقت حسن نابود شده است.
به آدرس یک نتیجه، بیعت ایاصوفیه برفراز طور کامل تو 415AD بازسازی شد. فایده نظر می رسید شوربا این الحال که آینده خویشتن را محکوم به ویرانی بود برای این که 117 سنه پایه بعد، دوباره لمحه را داخل نیکا آشوب استانبول نیست شد. پس از بازسازی، متعلق را بیش باز یافتن صدها سال عاشق آسیب جزئی ولیکن به مرتبه کافی روی طور کامل نزاکت مال را دوباره یافتن و گم کردن بین ببرد اخلاص ما می توانیم شکوه خوب متعلق در ساختمان، که امروز شادی مشاهده کنید.
در ترکی، وقت حسن را به آبرو ایاصوفیه
نام مسجد ایاصوفیه معنی کلیسای حکمت مقدس
پلاک خوشنویسی اسلامی داخل قرن 19 افزایش شد و باز یافتن چوب آفریننده شده
سوفیا Hagia به آدرس یک کلیسا برای 916 سال مورد مصرف قرار گرفت
سپس ثانیه را روی یک مسجد اندر سال 1453 تبدیل شد و به نشانی مثل برای 482 دانشپایه طول عمر مورد استفاده قرار
در عام 1935، نفس را تبدیل برفراز یک کفش رسمی جمهوری ترکیه
آن را به آبخور قدیمی دوباره یافتن و گم کردن شهرستان است که اندر فهرست میراث جهانی یونسکو درج شده میباشد.
دو آشکوب وجود دارد. زمین و سطوح گالری بالا. درون حالت دوم است که توسط یک ناهموار، سیم پیچ نغمه پله های سنگی رسیده بنابراین سالم شوید که من وتو کفش خوش در!
در فصل زمستان، صومعه ایاصوفیه استانبول نامحدود دلمه هر خورشید 9:00-17:00 است. زمان امانت شدن به فراخی 7:00 داخل تابستان. در اولین آفتاب از چراغانی های مذهبی تو ترکیه، نفس را تو 1:00 مسدود و آزاد می شود.
غرفه بلیط یک دنیا قبل از هر چند بسته، ضلع سود طوری که برای حظ بردن دوباره پیدا کردن سفر خویش را با سرعت کم، قبل فراپیش از آن می رسند. بلیط درون زمان اشاعه 30 لیره ترکیه برای بزرگسالان می باشد. کودکان زیر 12 آزاد.
منابعی برای نظارت بیشتر
شما الزامی نیست که فایده بازدید دوباره پیدا کردن استانبول برای دیدن تو مسجد ایاصوفیه. تتمیم این بیننده 360 ساقه پایگاه سرد
اگر معماری علاقه شما است، این است که یک جای ساده به درک floorplan دوباره یافتن و گم کردن سطوح بلندی و پایین.
این وب سایت بهروزی رسمی برای ارسی است
بسته به زمان روز بازدید می کنید، ناحیه رده بازار برای صومعه ایاصوفیه می تواند طولانی. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو 40 دقیقه برای دریافت در راجی است. چنانچه شما آهنگ بازدید دوباره یافتن و گم کردن مکان های دیگر تو استانبول، نگاهی به در استانبول گردشگری تصویب است که کمک می کند حتی شما را به خدشه و ناسزا صف.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.