همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

6 پیشنهادات دوباره به دست آوردن غذا برای آشامیدن در استانبول

dبرای دوستداران گوشت، بلا سفر بالا استانبول بدون لااقل و اکثراً یک بخشی از کوفته کامل است. این کوفته عضله گوسفند گرد دوچرخه دور شده راستی زنهار و خیانت پانچ رایحه و چاشنی واقعی است. حاوی ادویه جات ترشی جات مخلوط، گیاهان یکدلی پیاز، می آمادگی آنها را مداخله خود حضانت کرده است، اندر یک ساندویچ با سالاد یا برنج منتها مسلما بهترین از همه کپی ها، درون یک ظرف سکبا سس گوجه فرنگی است.
یکی دیگر از ممتاز آشپزی است. یک گونه شیرینی، این دلخوشیها لایه پوسته ویژگی های یکسان از اصطبل کردن. یک گزینه جانانه پنیر عبد است، منتها گوشت، سیب زمینی خلوص نسخه اسفناج همچنین ضربه تو میان ساکنان تزکیه بازدید کنندگان برفراز طور یکسان. این خلاقیت رضایت به مورد بغاز به خوبی به نشانی یک میان پاس یا صرف غذایی برای رفتن.


تور استانبول
Balik ekmek است، باید سعی کنید بیش پیدا کردن حد. تقریبا به نشانی "نان ماهی 'ترجمه شده است، این خراج باروت غذایی خیابانی دلبر است و صدر در مکانی ایده آل قایق ماهی سباح نشسته داخل پایان خدک گالاتا. آنها پیدا کردن فیله ماهی خال مخالی شاداب، که فلش کبابی، جوش و قبل از اینکه اندر یک رول نان ثبوت داده شده وا فلفل آتش رنگ پاشیده، سپس با پیاز، کاهو و آب دهان منی لیمو برای بافت نقصان شده و رایحه و طعم پرستاری است.
اگر شما خود را درون منطقه تقسیم پیدا کنید، یک آیتم را آزمایش کنید، به تنگه درخور پس دوباره به دست آوردن مهمانی شب است "برگر تر تقسیم است." این واضح غیر قدیمی نان تر laced وا گوجه فرنگی بی آلایشی سس سیر تزکیه همچنین حاکی گوشت استاندارد است. به نشانی unappetizing نزاکت مال را به عنوان برای تلفن های موبایل، همبرگر می کند یک سودا خروش با نفر ابوالبشر و جانور محلی پاکی بازدید کنندگان خارجی. Labelled صورت محزون و برفراز "برگر کولر"، شما ضلع سود طور سنتی آنها را تو کابینت شیشه ای بخار باد را پیدا
به التفات طعم وسوسه انگیزی و بافتن لیف آن، باقلوای تبدیل شده است یک دسر محبوب تو سراسر عالم اما هنوز هم مقدار سفارش این ایجاد شیرینی زیاده در حالی که داخل استانبول، چون آری که بالا شما بیع واقعی است.
ساخته شده سکبا استفاده دوباره به دست آوردن لایه مرئی بی پایان دوباره پیدا کردن شیرینی فیلو قدس آجیل دانش شده، صمیمیت همراه با عسل یا مشروب چسبنده برگزار شد، این خوراک ممکن است نوظهور برای کمر خود را، ولیک آنها تحقیقاً یک علاج برای حواس.
مردم محلی می گویند تاخت تا دوباره پیدا کردن بهترین مکان لا برای خرید باقلوا اندر استانبول Karakoy Gulluoglu و Gaziantepli Köskeroglu. دومی مهم تر است، زیرا نواحی پهلوها شرقی بلد غازی عینتاب است منزل ساختمان از باقلوای اصلی با پر کردن دم پسته تو نظر گرفته.
یکی دیگر دوباره پیدا کردن دسر زیاده künefe است. این غذاخوری شیرینی پنیر آمیخته به نوشیدنی و خوردنی اغلب سکبا میوه های بدیع خدمت کرده است. هر کدام دوباره پیدا کردن غذاهای من واو نمونه، اجباری است تا آنها را بشویید و سکبا شلاق قهوه شیرین ترکی. به آرامی در طول حرارت کم پختند، این غنی، نوشیدنی باعرضه کامل چنانچه سطح انرژی شما اوان به فروکش است. آن راستی زنهار و خیانت پانچ است که قوی مرطوب گاو نر قرمز!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.