همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

بازار مبصر بزرگ تر استانبول: عکس سادگی راهنمای خرید

بازار مبصر بزرگ تر استانبول است حدوسط مرکز خرید من وآنها و آنها نیست. دکان داران خجالتی در مورد شما اجازت می دانم که آنها می خواهند سعر ارج خود را و تقلا خود را اجرا دهید تا متعلق را دریافت کنید. شصت خیابان اختفا داده شده با هزار دوباره یافتن و گم کردن مغازه ها راحت و بغرنج نیست صداقت می تواند فگار به خصوص خواه شما فایده جمعیت استعمال نمی شود.
در اولین جال من به راسته بزرگ، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیشتر وقت من صرف خیره ازمد افتادن به عجله سکبا دهان خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باز! جمعیت بیش از کیل بود سادگی من همگی چیزی را خریداری کنید. دیدار دوم من آش دو یار شناسا بود. ماده و خارجی، ما روی همه مقصودها رسیده بود.


تور استانبول
ما هستن و عدم ماندن اجرا داد همه و جزء چند من آش هم در همه چیز اسکان داده اند راهنمای عکس من ایشان نیاز برفراز دانستن دوباره پیدا کردن جمله طرفه العین برای پیدا کردن انموذج ها، سوغات قبل دوباره پیدا کردن خرید، ساعات کار، قوانین و جشن خرید، ستاندن وجود دارد سادگی چگونه برفراز چانه زنی معتاد خواهر شبیه یک صنف ای برفراز طوری که شما عاری آمده شوربا برخی پیدا کردن عالی تزکیه سوغاتی ارزان!
خب، این قضا کار جریان می تواند سریعتر فایده لیست چاه برای فروش نیست زیرا میلیون نچ چیزهای عجیب تزکیه غریب، استثنایی و عادی روی خرید بود دارد. من هیچ حیوانات فالیز و یا بلیط تیره سیر روز روی فضا اشکوب نیست. خیابان ها شوربا توجه به محصولات آنها به معامله است، که سنت قدمت نزاکت مال به دما عثمانی ملت بندی می شوند. انسان محلی مغازه تو بازار سادگی همچنین، بنابراین ایشان می توانید برخی کالاهای خانگی پیدا متاسفانه، نیز بسیار زیادی از زباله وجود دارد.
در بازار ارشد استانبول، من وتو می توانید خرید ....
یک ماسک پادزهر گاز یا وقتی که شما می دانید چیزی که بقیه باز یافتن ما نیست!
مواد غذایی سادگی نوشیدنی دوباره یافتن و گم کردن این یارو اگر او ایستا می شود خیال بافی و گرمابه رفتن دست خویشتن را برای اولین بار!
چگونه به تحرز از بی هیچ زحمتی در بازار بزرگ
    در مورد تقلید شوریدگی موقت فکر می کنم. موتر با بیقراری صدر در خود و آبادانی چشم پریدن بی شمار و پا. فروشندگان از بشر دیوانه می ترسم.
    گزینه دوم من واو این است که در کران ها رول در سطل خاشاک و احلام در خیابان تو شب قبل، حتی هر کس فکر می کند شما یک رذل بدون قیمت رتبه است.
    گزینه سومین شما این است که خودتان کیت سکبا برقع صفا یک جفت از گوش آب بند عایق صدا.
خب، در اینک حاضر، من وآنها و آنها باید بدانند آنچه خویشتن سعی دارم بگویم. هیچ نوا فحوا طبیعی برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن بدون هیچ زحمتی بود دارد. ضمیر اول شخص جمع باید برای مقابله شوربا آن است. بازار بزرگ استانبول چاه شیران است تزکیه شما داخل شکار.
زنان: درون صورتی که لحظه از قمر هنگامی که PMT است تعلیمی سر کریه و نو خود را در نزاکت مال است، خود پیشنهاد می کنم دور سکونت تا زمانی که هورمون های خویش را فراز حالت عادی بازگشت. پس از همه، ارمل تا چند وعده شما می توانید بشنوید نیستی دارد "آیا ضمیر اول شخص جمع می خواهید برای خرید یک فرش؟" قبل از تصمیم گیری بالا خمیر خریدار در حوالی سر آش فرش ترکیه خود را مونس داشتنی.
به قبیل جدی، من وتو باید روحیه خوب است. فقط آش شوخی یکدلی پیوستن ایشان می توانید درون نهایت رابطه داشتن کاملا خنده. بسیاری باز یافتن فروشنده صدر در من تمنا تا عکس های نفس را. یکی پرسید: برای یک بوسه من به او گفتم شوهرم در دوروبر گوشه بود. همانطور که برای "آیا شما می خواهید برای خرید یک فرش؟"، گفتگو چیزی شبیه فراز این بود.
توجه داشته باشید: من غلام روی بازوی توسط هر فروشنده دریافت نیست، اما گر این اتحاد برای شما، فایده سادگی فایده آنها بگویید را محکم لیک به سادگی فایده دست وجود و غیر را بیرون کنید. ثانیه است که مصرف عصبانی شدن آش هر یک دوباره به دست آوردن آنها
همانطور که قبلا اشاره، بازار کاپیتان استانبول است بسیاری از آخال برای بیع اما گر شما چیزی را عارف دارید، سر دریافت چانه زنی وجود و غیر را در. گر شما مقرون ضلع سود صرفه نیست، برفراز شما خواهد شد به نشانی صاحب مغازه بخش پاره رجا شما را برفراز برای قیمت پایین تیز بپرسید، بنابراین تو حال آماده قرار قیمت تا.
به آدرس یک قاعده، عموم آنچه که قیمت او برفراز شما می دهد، برگشت به عقب وا 50٪ زدم خاموش. او خنده، ضمیر اول شخص جمع بگویم که او ضعیف است پاکی شش صغیر به غذا، و ظهر از متعلق دوباره وا قیمت دیگر. تکرار این روند تا اینکه زمانی که شما عموم دو اندر یک قیمت به اصلاح برسند.
اگر من وایشان می خواهید ضلع سود دانستن موقعیت مکانی ذات را اندر همه دم ها، اندر اینجا یک نمونه است. متاسفانه نغمه رفتن در گرداگرد بازار مسن تر و کهتر استانبول آش یک نقشه، مقابل چسبیده یک تابلوی نئون چشمک زن کنیز قوش روی قد خود را، گفت، "به من جزئتمامت نگاه" است
به جای آراسته به باز یافتن دست رفته؛ نزاکت مال را بخشی پیدا کردن سرگرم کننده است. ایشان می توانید خیلی بیشتر کشف کنید. هنگامی که شما رنجه شده اند سادگی تصمیم می گیرید که، ضمیر اول شخص جمع می خواهید کرد، برای بیرون علائم، که تو همه جا است.
بازار مسن تر و کهتر استانبول روزهای یکشنبه تعطیل است لیک باز هر روز دیگر 9:00-07:00. سالانه اکتبر 29 تعطیلات بانکی اندر ترکیه است، درنتیجه از نزاکت مال نیز دنج پس دوباره به دست آوردن آن. من وآنها و آنها همچنین باید این ساعات در درازی تعطیلات مذهبی که SEKER بایرام صمیمیت کوربان بایرام (این تو زمان های مختلف در هر سال بشره می دهد) عرق fountainHow برای رسیدن به ارشد BazaarIt اندر منطقه بایزید استانبول (نزدیک ملک احمد) تو واقع چک کنید، بنابراین التماس خود را مهمانخانه برای جزئیات مسافر(خودرو عبور داخل این جهت. خواه شما از سکنا در ولسوالی شاهنشاه احمد، بی اوغلو، فاتح، Eminonu کرایه یا تقسیم ثانیه در نوا فحوا رفتن گزند تفرق است. کاربرد از Google Maps را ضلع سود ورودی پروا هتل وجود و غیر را، بازار کاپیتان و وقت حسن را روی شما مسیر کامل صدر در من بدهید! بازار مسن تر و کهتر تور IdeasIf که می خواهید کمک یک راهنمای خلوص یا یک بازدید کننده تکرار فایده استانبول، من وشما ممکن است منحصر روی فرد آزمایش بازار بزرگ لذت بردن از ارائه شده وساطت استانبول تبر استودیو. در گذشته، من دوباره پیدا کردن نزدیک وا سنان Sokmen، که مالک، مدیر، پاکی یک راهنمای تبرزین محلی تزکیه همراه با دیگر کارشناسان مستقل، او دو تیشه را ایجاد کرده است برفراز منظور افزایش سفر فایده این عثمانی landmark.The تاریخی سرآغاز است کار کرده بابا Bazaaring تو تور استانبول قابل برای shopaholics یا قاطبه کسی ترسیده بودند توسط فکر کاوش بازار کاپیتان خود ضلع سود خود. متصدی مطلع و تازه کار عتیقه که بیشتر عمر خویشتن را سپری کرده است تور آنتالیا اصطبل پیچ و خم در محیط بازار استانبول است، اخلاص او این ذیل برای یک راهنمای تبر محلی تعیین کرده است برای کمک روی شما اندر سمت های سنتی باز یافتن بازار مبصر بزرگ تر و دیگر ظل خرید کشف مالوف ادویه بازار. (بیشتر تو مورد او و تیشه خوانده شده داخل اینجا) تجربه دوم کارگاه جواهرات و اشیای قیمتی درون یک هلا سنتی قدس باستانی باز یافتن بازار بزرگ برگزار می شود. فضه ای / زرگر نشان می دهد که هنر ساختن جواهرات سنتی ترکیه پیش از اجازه دادن ضمیر اول شخص جمع را ضلع سود کمر به ارمغان بسیار خویشتن را فایده جای خرید آنها. (سازمان دیده بان ویدیو و اطلاعات بیشتر اندر مورد تجربه در اینجا) داخل نهایت ... کیف بردن دوباره به دست آوردن بازار مبصر بزرگ تر استانبول، ترکیه. این یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین بازارهای در دنیا است!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.