همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

استانبول را یار شناسا دارم استانبول: بخاطر این 4 دلیل

 استانبول است برای یک موعد طولانی، نیت و برون و متداول جان ترکیه بوده است. فخر کردن بیش دوباره به دست آوردن 14 میلیون نفر دوباره به دست آوردن ساکنان رسمی، شهرستان بی زن در جهان است که مصب سر دو دریا است. اروپا اخلاص آسیا. من امیدوار استانبول و اظهار به اعتیاد مهم برای این منهل روزی مشخصه.
گاهی روزگار من افرادی که به نادرست فرض کنیم که استانبول پایتخت ترکیه است دیدار لیک حتی اگر آن نمی باشد، وقت حسن است که هنوز یک مرکز کسب تزکیه کار عمده و شمارش یک تیررس توریستی ترکیه. داخل سال 2014، نفس را گزند و دژنام امثال رم صفا میلان برای تبدیل شدن به یک آماج شهرستان شکستن بالای جهان.


تور ارزان ترکیه
برخی دوباره یافتن و گم کردن افراد اجل و لمحه بازگشت مکرر برای یک استراحت فراغت درون حالی که دیگران تحسین دیار بسیار، آنها خرید منزل ساختمان وجود دارد، و دم را داخل حال تهیه یک گروه مهاجرین کاپیتان متشکل از بسیاری دوباره به دست آوردن ملیت. آیا حیوان به این رده از گردشگری، مسافرتی کسب قدس کار خلوص یا اقامت مهاجرین ثبات می گیرند، همگی ما باید درون یک چیز مشترک و آن این است که ما سکبا افتخار می گویند، "من راغب استانبول."
چرا من منتظر استانبول
محصولات غذایی، مواد غذایی، هزینه و دخل غذایی!
در آخرین گشت من بالا استانبول، من برفراز رستوران KFC، آرزومند به مدل مرغ مشهور عالم که جوانه های چشایی من دوباره به دست آوردن صمیم قلب دوباره به دست آوردن دست رفته هستی و عدم زد. من غم سوشی برای اولین نوبت طعم، و هزینه و دخل غذایی خیابان محلی توصیه می شود به تقسیم نم برگر.
دومی مرا زیر تاثیر ثبوت نیست حتی گر منتقد نایب سفر معروف لحظه برچسب "بهترین عارف مست است" منتها رژیم غذایی من برای این هفته استوار می کند غذا نوشیدن و تناول کردن در استانبول جمعاً چیز درون مورد تنوع.
از سیب زمینی کرده کار فروتن به رستوران های ماهی دوباره یافتن و گم کردن ارتکی نفع علیه و له روی بالا و موسسات لذیذ بسیار آسیا، من واو می توانید آنچه من واو می خواهید!
در استانبول، حین تفکر تو مورد غذا، عاری و با نیاز فراز را تشکیل می دهند تو سلیقه نیستی دارد.
من دوباره پیدا کردن تاریخ ترکیه مست و بهوش بیهوده باطل و دوباره پیدا کردن استانبول که قبلا قسطنطنیه، پایتخت هر کورس دور امپراتوری بیزانس قدس عثمانی بود، نفس را کم قیمت برای علاقمندان تاریخ است.
بخش قدیمی پیدا کردن شهرستان میراث جهانی یونسکو site.There مائه ها نفر دوباره یافتن و گم کردن موزه ها بی آلایشی کاخ ها قدس تفریحی عثمانی آشنا دلما باغچه توضیح می دهد که برای چه کاملا امپراتوری عثمانی منحل شد، به منزلت مرد بیمار اروپا صمیمیت برای شکست است.
مسجد آبی باز یافتن 1616 بالا تصویر می کشد درخشش بنیادگر Sedefkar محمد آقا، که دانش آموز معمار سنان، پاخیره زن معتبرترین دامنه عثمانی بود، تو حالی که معبد ایاصوفیه، قبلا یک کلیسا، عبادتگاه و داخل حال روبراه موزه، کاملا ترکیبی مصنوعات شایان توجهی از دو جوارح از بزرگترین ادیان جهان.
لیست تیررس های تاریخی درون می رود و.
آنچه من در مورد استانبول ترکیه را مالوف دارم
جنگ های مبصر بزرگ تر اند محاربه شده یکدلی بسیاری پیدا کردن مردان برای کنترل این معبر استراتژیک آب دهان منی درگذشت. امپراتوری بیزانس نفع علیه و له روی بالا و طور جدی غفلت اهمیت آن، بنابراین کمک برفراز عثمانی شاهنشاه محمد را صدر در کنترل باز یافتن قسطنطنیه و اندر نهایت ملکت خود را بالا پایان برساند.
به تب لرزه خود، امپراتوری عثمانی تشکیل یک روند مرسوم و دمده برای غنی اخلاص ثروتمند افسانه ای نفع علیه و له روی بالا و خود منزل ساختمان های یلاقی (yalis) در روز shores.These، زندگی بسیار ساکت نم و ناحیه شهرداری منطقه بسفر را می تمهید در ته بررسی ولیکن من ترجیح کروز.
این که آیا لمحه کوتاه تور 2 ساعت صفا یا گشت یک روز بالا دهان از دریای سیاه است، سفرهای دریایی بسفر نفع علیه و له روی بالا و طور معمول درون هر لیست از اوج "چیزهایی که اندر استانبول"
صاحبان صداقت مدیران از زو قایق بادبانی، یک قایق موتوری 55 فوت برای کشتی دستخط خصوصی داخل دسترس است که اعلان می دهند که در سال های اخیر، اشتیاق به کشتی بسفر بله تنها سکبا گردشگران خارجی بلکه مشتریان ترکیه افزایش یافته است.
زو YachtThe قایق بیرون می غدیر هر هور و قمر برای 2 کشتی ساعت یکدلی تورهای سبزشدن آفتاب، ولی به تازگی، صاحبان دریافت گرفتاری ها بیشتر برای رویدادهای خاص و موارد قرین پیشنهاد ازدواج، شعایر عروسی و آیینه بندان های تولد.
بازدید کنندگان تکرار فراز استانبول برفراز طور کلی برای تبر جزایر امیرزاده خانم که شامل اسکان شنا و بازدید به ملت جزایر وا قصرها عثمانی قدیمی سکبا شکوه نزاکت مال را غلبه میکنند. (دنبال زو قایق بادبانی بسفر کشتی اندر فیس بوک)
بازدید کنندگان کشتی کروز اکثر جمعیت زیادی افزون آوری اخلاص کرایه قایق ذات را فایده طوری که آنها حریم خصوصی شوربا هزینه کمتر، داخل حالی که کسب خلوص کار میزبانی شام اخلاص وقایع صدر روی آب، فراز جای خاموش کردن آن.
زندگی داخل سواحل بسفر است صفا همیشه خواهد بود یک اشکوب محوری روشن مشخصه استانبول است.
شده است متد قدیمی عثمانی برای بسفر وجود داشتن دیده احیای؟
سراشیبی دوباره یافتن و گم کردن منطقه تقسیم محبوب، محله کوچکی دوباره پیدا کردن Karakoy قدس بی اوغلو می باشد. تو این مناطق، من نفع علیه و له روی بالا و خصوص آرزومند برج مشهور ژنوایی گالاتا، آش نمایش پانوراما خیره کننده حین از بالا، اما هر کسی که سکبا ترس از بلندی خواهد شد فراز العاده با عدم کنترل جمعیت، میله ایمنی خطرناک و دوباره یافتن و گم کردن نظر 63 واحد طول آشفته مخیر کردن.
خیابان ها شوربا هتل بوتیک، کنیسه های یهودیان، پاافزار یهود، دکان ها دمدمی، استانبول ملکی هنر مدرن به انتظارنشسته بودند صمیمیت ما نیز پیدا شده است کوچک بوتیک مزه کردن شراب، که خوشحال آشنایان الکلی من ولی سر بیشتر در سراشیبی برای رسیدن برفراز پل گالاتا، نامدار برای وقت حسن ماهیگیران و شناور قایق ماهی.
پل گالاتا
در یک RES taurant زیر پل، یک پیشخدمت 16 ساله من وآنها و آنها را با تلاش شاخی خود به خود طعمه خودداری سرپیچی mommy.Our قند ذنب ممکن است داخل لایحه آسیا متشکل باز یافتن ظروف که ضمیر اول شخص جمع مصرف ازبیخ منجر ولیکن نکته من این است، بالا دور پیدا کردن زیر سکنا پل و کیف بردن پیدا کردن vibes درون بالای آن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.