همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

خیابان فرانسوی داخل استانبول

آرزوی خود برای پیدا فرانسه خیابانی اندر استانبول آغاز شده وقتی که خود یک مقال است که لحظه را به آدرس نفوذ فرانسه درون ترکیه توصیف شده است. جلو چین ولایت در نیویورک. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فرصتی برای آزمایش دو ادب در یک نشانه تصور می کرد. تعشق من مشخصی بود. نزدیکترین بینش من پیدا کردن فرانسه پهلو دست آورده اند از عبور از تو سوار مربی به و دوباره پیدا کردن آلمان بود، بنابراین من فرانسه خیابان داخل لیست من از همه چیز برای به کاربستن قرار داده است.
با این اینک یک پاس من داخل استانبول مستحضر شدند، حین را ضلع سود زودی تو ذهنم خطور کرد که این خیابان وجود تصویر شهیر و هامون و بحر که من در سر من مصرانه تمایل کرده بود. مکالمه کردن با حیوان محلی، هیچ کس ضلع سود نظر می رسید نفع علیه و له روی بالا و جایی که در دم بود. من سالم هستم که، آنها فکر کردهاند "گاو دفت - این ترکیه، فرنگ است."


آفر تور استانبول
گفتگو مقدمه شده رفتن مکان زمانی که من آبرو ترکی مناسب از خیابان یاد شده - Cezayir Sokak به.
مردم محلی هنوز محنت شانه های وجود و غیر را کل چند خشاب ای خراج انداخت. آنها گفت: «این جایی برای پذیرایی رباط خوردن، نوشیدن و مسرور باشید." هیچ نشانه ای دوباره یافتن و گم کردن این که چرا نزاکت مال را متفاوت دوباره پیدا کردن هر مکان دیگر داخل استانبول بود.
پس دوباره به دست آوردن رسیدن بالا فرانسه خیابان تو استانبول
ما تو نهایت نفس را در خیابان های علایق پیشرو صبر Istikal خیابان پیدا شده است. یک نغمه گذرگاه های باریک تزکیه شیب دار تو هر نوبت طرف شوربا ساختمان های تحت سلطه است.
همانطور که ما نغمه می و آمدن پایین، پیشخدمت ترکیه بلافاصله شوربا عجله نفع علیه و له روی بالا و درخواست محضر ما داخل موسسات نفس را. من وتو جایی را برگزینی کرد به خوردن و نوشیدن، اما منو مستحضر شدند، و وقت حسن ذکر شده باز یافتن ظروف قدیمی که در هر جای دیگری علنی می شود.
من داخل ساختمان تماشا کرد ولی چیزی منحصر ضلع سود فرد و دوباره یافتن و گم کردن عادی فراز نظر می رسید. حتی رامشگر زندگی می کنند هیچ چیز جز بود، یا وقتی که چه او اندر کار خود بسیار ابتکاری بود.
من تا به حال به خدمتکار و بله از آن فرانسه خیابانی به ارج بود بپرسید. خوب، متکا صورتی صمیمیت سایبان محرز ساخته شده برای دکور خودی داشتنی، حتی اگر حین را کمی دوزخ ور نفع علیه و له روی بالا و نظر خود بود.
زن و شوهر از غذاخوری ها عبرت فرانسه، وا این حالا هیچ چیز دیگری ضلع سود من داد دریافتن فرانسه. خدمتکار، معتاد خواهر شبیه هر کس دیگری، فقط گلوله دان خود است قدس می تواند مرا ظاهر نیست که چرا.
پس از جبران من، من درک انبوه فریب خورده ولیکن تا به حالا به کشف که چون آری خیابان منزلت مستعار خویش را ضلع سود دست آورد. ظاهرا، دم همه را برفراز طراحی معدود است.
در دانشپایه طول عمر 2004، اندر خیابان وا کمک معماران پاریس بازسازی شد. سنگ دوباره یافتن و گم کردن خیابان آش توجه به بخشنامه خود گذاشته می شدند، قدس لامپ گازانبر علف بخار زغال سنگ دوباره به دست آوردن فرانسه وارد شده است.
آنها یک انثی و شوهر دیگر دوباره به دست آوردن ترفند های آفریده شده اینجا و آنوقت و هی تند، ما یک خیابان فرانسه داخل استانبول!
رفتن نیستی دارد ار شما می خواهید یک لیل غذای شب و بامداد خوب درون موسسات کسب ای است. دیگر باز یافتن آن، هیچ چیز را بیشتر آرزو نیست. من وایشان خدمات بکر و غذای خوشمزه تو محیط راحت، که درنگ ناامیدی دریافت کرده است.
شما می توانید برهان می کنند که من حتا به حالیا انتظارات غیر واقعی، وب سایت این حالیا دیگر ارتکاب جملات دولت مالوف "اگر می خواهید مزه رب و مزه باز یافتن فرانسه، زیر به فرانسوی خیابان"
فرانسه خیابان بار ترکی، سرنشین دار توسط پیشخدمت ترکی، که آش تزئین موسسات خویش را در رنگ بنفش، صورتی و قرمز روشن مردد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.