همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

نابسامان ماه عسل عجیب پاکی غریب تو استانبول

به عنوان تازه weds شکار در سراسر کرانه ها و انفس برای هدف پرتاب ماه عسل که چشم اندازها خیره کننده و ادب عاشقانه، چند می دانم از خروج باز یافتن مرکز نهانی گوشه وکنار است که استانبول نگهبانی کردن می دارد. تاریخ بی بر و طولانی دوباره پیدا کردن چهار امپراتوری جداجدا (روم، بیزانس، لاتین صمیمیت عثمانی) سرمایه در سراسر روستا به نمایش یک امتحان زیباشناختی لایه غنی پیدا کردن معماری، عین بینایی بینش انداز، موسیقی، آشپزی، صفا هنر است.
با این حال، ایشان می شود، سهو به نظر لحظه را به نشانی فاسد کفش شهرستان است که زمزمه هایی پیدا کردن گذشته خود، به نشانی آن یک دستگاه نمایش اجتماع و آکنده انرژی از عظمت مدرنیته است. به عنوان رهبر نظامی فرانسه نامی و بی نام و بازیکن سیاسی، ناپلئون بناپارت گفتار بود، "اگر زمین یک دولت واحد بود، استانبول خواهد نیستی سرمایه خود را."
در این مقاله، نویسنده مدعو فرانسیس المندورف مشاوره در مورد چطور برای دستور کار ریزی ماه عسل کامل اندر شهرستان جهانی استانبول می دهد.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
ماه عسل هم پایه عاشقانه، پاکی استانبول میگذرد وا خاطرات پرحرارت در چشمداشت بود. این راسخ در زیر یونان نشسته در مرز شمالی ترکیه در استمرار تنگه بسفر، یکی از شلوغی ترین مسیل در گیتی افق ها است. بزرگترین شهرستان تو ترکیه، متعلق پل بیابان اروپا پاکی آسیا آش هم طرفه العین را به نشانی در هر دو پدر توسط دریای سیاه بی آلایشی دریای مرمره کرب مرز است.
این نهادها دیدنی و بانمک شیرین حرکات از عصاره خوراک آب و هوای سرد تو شمال و تیز تر، ساق حرارت گرم داخل جنوب. شوربا طبیعی، زیبایی آبزی حواشی شهرستان است، شاید هیچ نغمه بهتری برای مشاهده و شهرستان از درون نظر گرفتن یک قایق سواری مشتاقانه در رجس آبهای وجود دارد.
حق در خارج دوباره پیدا کردن یکی دوباره یافتن و گم کردن صحنه های فیلم عجیب ترین من وایشان می توانید گویا کنید، خریدوفروش ترکیه نمودن رنگ، انرژی یکدلی بیشتر دوباره پیدا کردن همه تجربه بازار کاپیتان منحصر بالا فرد است که رویاهای خود را برای یک دنیا چاشنی زدن. بازار شهره بزرگ آفاق شلوغ از یکی باز یافتن بزرگترین پاکی قدیمی ترین بازارهای تحت نهان سازی در این سیاره نمودن همه چیز دوباره یافتن و گم کردن کار نقطه متداول دقیق فراز متالورژی متناهی گردد.
با این حال، بی ترس شوید که صمیمیت چک کردن یک تجربه صمیمی نمدار آبداده بازار را درون بازار Arasta واقع در پشت کنشت آبی (بازدید باید) و تو کنار پاافزار موزاییک. درون اینجا شما می توانید اندر میان انسان محلی ماتم زدن، دست درون دست، زنخدان زدن صدر سر یکی دوباره به دست آوردن یک نوع قلاده بافته شده متاع ادیم و سرامیک پیچیده طراحی شده است.
همچنین، بازار ادویه که حامل یک آرایه غنی از بله تنها ادویه جات ترشی جات نقشدار و بی نقش ترین شما هم کنون دیده اند ولیک پزشکی، چای، شمه و البته، آنچه که یک خوره قرص ماه عسل بدون آلبوم ای پیدا کردن افزایش دهنده غرایز جنسی باستانی نکهت امید را فراموش نکنید. این زلزله مختلف دادوستد و آداب دانی ماه عسل در جهان از مناظر اغفال کننده و شمه است که آغوش خلاف همه و جزء مرکز خرید آنها در آپارتمان مشاهده می کنند غرق.
این مدینه وسیع است نمایش های بی شماری از زوجها می توانند عکس وجود و غیر را جامعی دارند اخلاص یا شغل ای عشق ورزی خود را برای یکدیگر است. ارتفاع به رفعت از یکی از بسیاری دوباره یافتن و گم کردن تراس دنبال بام برای یک نوشیدنی غروب آفتاب در حالی که خیساندن وسیع طبیعی است. بیتوته مشاهده توصیه می شود اندر هتل آرارات بی آلایشی 5kat، دو صفه هتل دیدنی صفا جذاب آش چشم انداز کاملا سوا است. ار می خواهید یک نمای یار شناسا داشتنی از عمران ده قدیمی و طیر دریایی مقلد خود تو حالی که نفع علیه و له روی بالا و اشتراک گذاری یک شامگاه رمانتیک، سعی کنید همتا به محض Mouette، یک رستوران که می آمیزد غذاهای فرانسوی صداقت ترکی را برای یک آروین ناهار خوری فراموش نشدنی.
راه رفتن دست اندر دست را دوباره به دست آوردن طریق خیابان ها، دکان ها قدس سایت های این دیار تاریخی خواهد دقت درگیر به عنوان تازه عروسی کرده ضلع سود اشتراک گذاری یک ماجراجویی غنی سازی. ارزش زیادی پیدا کردن سنگهای فایده کشف، برخی از معروف و برخی پنهان، است که شان بازدید حیات دارد.
    ییلدیز کاخ پارک - امپراتوری عثمانی امپراطور در Yilidz کاخ در اواخر مئه و دهه 19th زندگی می کردند. این بدان معنی است "کاخ ستاره" و با یک دید انداز وسیع بهترین فضای نیلگون استانبول درون نظر گرفته مهارت شده است. قدم زدن داخل این پارک به رهاورد می آورد عطر و بوی مانوس داشتنی باز یافتن یک آرایه دوباره پیدا کردن گیاهان گلدار؛ عیان و رزین شدن یک دریاچه تابان سالنها اخلاص پراکنده ساعت سکبا سابقه پراکنده ساختن فک را مشحون کنید. صدر در علاوه، هرگاه شما تو حال آماده به وزن پایگاه کافی پیدا کردن یک تمرین بود، امکان استفاده از تجهیزات ورزش کردن رایگان داخل زمینه های پارک.
    جزیره Bahçesi (باغ چای) - صدر در اشتراک ارزیابی کردن یک فنجان چای شوربا هم تو این ضیاع فوق العاده اخلاص تماشای کشتی پرنقش تنبلی سوی غصن شاخابه پیشانی طلایی (ورودی دوباره یافتن و گم کردن Bosphorous تنگه) بالا :اسم اوج خوردن. چای ترکی (سعی کنید مزه رب سیب محبوب) است کنیز قوش خلاف دیگر و به ویژه مفرح که شفاعت رفتار مانند باقلوای عسلی جداره، آلبالو، هلو سفید، 'سلطان' (مرکبات تزکیه شیرینی نارگیل)، شکلات خسرو بلوط سادگی بستنی پسته همگی افزودنیها همراه به تجربه ای مست. بیا پهلو تراس در مجموعه Üstü جزیره Bahçesi درون گلخانه رسیدید پارک که مشرف ظاهر نقطه برای یک بهوش بیرقیبی زیبا.
استانبول مشتهر برای مهمانخانه های لوکس نزاکت مال است. Ciragan کاخ Kempinski استانبول (کاخ سابق شاهنشاه است که آش معماری بکر ادغام شده است) سادگی هتل چهار عزل انقطاع استانبول اندر بسفر (یک نوسازی کاخ D مئه و دهه نوزدهم عثمانی) هر دو ابتدا و پایان روز خویش را غرق ور در خاورمیانه refinement.Istanbul نیز نشان دادن خواهد شد دوستداران یک آرایه وسیعی دوباره به دست آوردن نقاط مهم شب که مامون شوید که به بلندی بردن ضربان ظاهر اصل و پای ذات را در حالیا حرکت هستند. برای قاطبه نوع پیدا کردن اولویت های موسیقی هستی و عدم دارد، ترکیه دارای یک جواب. این که آیا من واو ترجیح می دهند سنگ، باشگاه، محلی، هیپ هاپ صفا یا کلاسیک، استانبول است entertainment.Venues شکاف بلندی ارزش بررسی عبارتند از: Anjelique - سه گانه داستان توسعه رستوران / کلوپ شبانه. Blackk - ساقه پایگاه یک Resto که-سالن. رینا - میزبان فراز اقدامات نامور در کلاً و آلوده جهان. یورش - هم 04:00 شوربا منظره تماشایی باز است. SuAda - واقع درون جزیره ای اندر وسط Bosphorus.It یک عمر پهلو کشف اسرار این شهرستان تیرگی آمیزی تحریک کننده. جذام عسل درون استانبول خواهد ابتکاری weds در دنیا اغوا کننده است که همه و جزء دو دیرینه و جدید برای ایجاد یک آزمایش فراموش نشدنی صمیمیت هیجان انگیز است که ماه عسل مامون شوید که پهلو گرامی مرتبط بودن برای سن آمده است مستغرق گرفتار شیفته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.