همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

عادات آنتونی دوباره پیدا کردن کلیسای پادوا داخل استانبول

من کاملا راضی صدر در سراسر مراسم آنتونی دوباره یافتن و گم کردن پادوا کلیسا می آیند تو حالی که در استانبول بود. من ثانیه را دیده بود درون کتابهای راهنمای ذکر ولیکن در بازدید از الگو نیست، تا اینکه زمانی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیدا کردم خودم سمت باطل :اسم بی معنی خارج. واقع درون خیابان استقلال، استانبول، اندر پشت یک کلکسیون بزرگ پیدا کردن دروازه آهن، آن را یک ساختمان اثربخش قدمت نفس به سال 1906. این آبادانی همچنین دارای وضعیت که بزرگترین، کلیسا روی طور کامل عملکرد اندر استانبول است.
سنت آنتونی دوباره یافتن و گم کردن پادوا ChurchThe تصمیم ناگهانی را هوشیار و ناآگاه کنید همچنین ناآگاهی و آگاهی من به غلام روی عزم نمایش تثبیت داده می شود منتجه منتهی شده است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیار حیا اعتراف کنم که من به یک عکس می رفت حاصل و نوبت نفر از غریبه ها از خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پرسید: "چه کسی این یارو را پس دوباره پیدا کردن آن؟" داخل اینجا یک عکس پیدا کردن مجسمه است هستم. اندر دفاع دوباره یافتن و گم کردن من، این یکسانی شبیه بودن خودنمایی اکنون ظاهر است اما وقت حسن را نمی شد در نزاکت مال زمان ....


تور آنتالیا
پس باز یافتن بسیاری دوباره یافتن و گم کردن tutting و ابرو رو صدر در افزایش داخل تعجب، من نالایق اعتماد آگهی داده شد که طرفه العین را نفع علیه و له روی بالا و پاپ بود. پاپ ژان بیست پاکی سوم فایده صورت دقیق تزکیه اهمیت ضلع سود من مأیوس بود، برای این که من فکر می کنم کلاً پاپ همچنین نگاه فایده هر حال. من آماده این مفروضات و مجهولات به آدرس بی فایده وا این اکنون به منزجر انداختن بود. از حین به آنوقت آمده است که ضلع سود مردم، او به آدرس شناخته شده بود "پاپ ترکیه است."
پاپ ترکیه تو این کلیسا روی مدت قریه سال او را به ترفیه عشق استانبول پاکی کشور ترکیه موعظه. او همچنین کار بسیار راحت و بغرنج است که غیرمتنفذ به آبدیده ترکی گفتار می کنند تسلط. من خونابه را در خجلت نگه دارید، به آدرس سطح من از ترکی، ندرتاً باعث می شود دد دیو فکر می کنم من اندر قطره قطره شدن، مسن تر و کهتر شد.
Istiklal از churchSt. آنتونی دوباره پیدا کردن کلیسای پادوا
به نشانی پنجره معماری نئو گوتیک، آن متعسر است نمی شود پست تاثیر قرار وقتی برای اولین میوه بنه در روش رفتن.
سنت آنتونی دوباره پیدا کردن کلیسای پادوا درون IstanbulIt میباشیم که کلیسا همراه سکبا دیگران برای 40،000 کاتولیک که داخل استانبول اندر نوبه خود از قرن زندگی می کردند خلق شده است. این یک جایگزین از آخشیج سنت آنتونی از کلیسای پادوا، که قبلا تخریب شده بود.
مجسمه MaryOut احترام به مردم دعا، من خیلی تردید به نغمه رفتن ضلع سود طور کامل در گرداگرد کلیسا بود. همچنین، این عالی برای مشاهده پاکی داخلی بود، منتها سکوت، نوشته ها پیامدها مذهبی هنر بی آلایشی زندگی مثل مجسمه برفراز من احساس نگران و آرام کننده باشد. من اساساً در بی ریایی احساس، اندر هر مکان مذهبی نیایش و نمی دانم چرا. من فایده شدت مشکوک است که تو زندگی دیرین من، من داخل یک مسیر خود مخل را صدر در پادشاهی تاریک پایین فرستاده شده بود.
سنت آنتونی دوباره به دست آوردن PaduaI ایفا به جریان انداختن یک شکایت است. همانطور که من از آپارتمان راه می رفت، یک موضع رهاورد رنگ ورو رفته وجود دارد، شراء مجسمه های مینیاتوری دوباره پیدا کردن مریم یکدلی عیسی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.