همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

مهتابی بام رومی مسکن افسس

هنگامی که روم آپارتمان های تراس افسس را منعقد کرد تا صدر در مردم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو کاملا هیجان بی میل بود. من با حسادت گوش نیستی به نشانی افراد دیگر این یافته های فراخ ای از حفاری های رگه ها بازماندگان ردی توصیف پاکی خواندن آش حسادت به نشانی وبلاگ نویسان دیگر اندر مورد نوشت که چقدر آنها گردش خود را پهلو جاذبه های جدید اخلاص نقطه عطفی سزاوار توجهی دوباره به دست آوردن شهرستان باستانی التذاذ می برد.
خانه های صفه روم افسس


تور ترکیه
اغلب به تعویق پراکنده ساختن بازدیدکننده داشته است دوباره برنامه ریزی شده قدس دوباره، من اندر نهایت متعلق را روی افسس در ابرص مارس این سال ساخته شده است. اخلاص همچنین هزینه ورودی روی افسس، خویشتن مجبور روی خرید بلیط دیگری برای دیدن خانه، صفا این ضربه هم هزینه زیبنده توجهی، منتها من بی ترس این حکم می تواند به ارج پول بود.

پس از قدم زدن داخل اصلی بنیاد Curetes خیابان، صداقت عبور باز یافتن حمام سالن تربیت بدنی فراز و عبادتخانه هادریان، من داخل نهایت برفراز ورودی آپارتمان های تراس روم آمد، خوابیده نزدیک بالا کتابخانه مسن تر و کهتر از سلسوس.

من صف آرزو داشتند بالا طولانی، هنوز مستقیما داخل بدون آرزو راه می رفت. منزل ساختمان ها با یک قبه شیشه ای ارشد مستطیل شکل نازل و بالا پوشش، صدر در طوری که من به تمنا برای شنیدن بسیاری دوباره به دست آوردن زمزمه سکوت لیک هیچ چیز شنیده می شود. سکوت فقط بحت وجود دارد.

معلوم شد؛ خویشتن تنها آزمایش چنین اشتیاق فراز دیدن خانه بود. هیچ کس دیگری در لحظه وجود دارد اندر همه بود!

روم تراس افسس خانه
در درون روم تراس منزل ساختمان افسس

به دنبال داخل سمت محرز از همه چیز، انقراض جمعیت ضلع سود معنای فضای بیشتری برای حرکت تزکیه من می توانم عکس در متارکه جنگ بدون اینکه ترغیب بی آلایشی برخوردی عصبی روبرو.

خانه های تراس اندر افسوس

شروع کردن اندر سطح زمین، یک پلت ساختار سراسر خانه های که تو یک کوهپایه کوچک ساخته شده بودند منتجه منتهی می شود. عبور دوباره یافتن و گم کردن من نمایی دوباره یافتن و گم کردن موزاییک باستان، و نقاشی بود لیک تا زمانی که من برون بالایی دوباره یافتن و گم کردن پلت شکل بافتار ساختمان اسکلت بنیاد است که من متنفذ و ناتوان به دیدن سرمشق جغرافیایی از منزل ساختمان ها، سکبا کوچه های باریک درون حال اعمال در بین آنها وجود رسیده است.

خانه های پشت بام افسس

کتاب معصوم ولی پیشرو من می گوید بسیاری از منزل ساختمان ها داخل قرن 1 توسط ساکنان بسیار غنی ساخته شد. چنین توانگری خود بود، آنها می توانند تجملات مانوس کف های گرم، ماء مایع شیره تمیز، خلوص سرویس های بهداشتی، اختراعات که در حین زمان، درون دسترس نیست روی توده آدم استطاعت.

افسس ایوان خانه

ایستاده پهلو روی پلت فرم بالا، شرفیاب به منزل ساختمان ها، من تو را دیدم نوبت دختر شوربا عجله شده مداخله من. آنها راغب به خارج و به صراحت غیر fazed پیدا کردن آنچه که دیده بود. شاید هیجان من چگونگی دیوانگی غیر ضروری بود ولیک به سیاحت من، هزینه اضافی پیدا کردن بازدید از آپارتمان های پشت بام روم افسس کاملا ارزش لحظه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.