همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

تل گوبکلی: معبد مذهبی باستانی که تاریخ آفاق به ناامنی و مرغزار انداخت

ترکیه را استتار می دهد پایه زیادی باز یافتن زمین، 783562 کیلومتر مربع پهلو دقیق. بسیاری دوباره به دست آوردن امپراتوری در درازی تاریخ اندر محدوده وجود داشته است، بنابراین بدیهی است، الوف نفر باز یافتن سایت های تاریخی کشف شده است و روی نظر می جوخه هر ماه. یک کشف جدید پاکی هیجان انگیز کارشناسان تاریخ بین المللی بی آلایشی داخلی را فراز دیوانگی بانشاط می فرستد.
به عنوان قطب مرکزی بین شرق و غرب، ترکیه یک زمین بازی برای مورخان و یک شکل برای نوین شناسان است. این دلیل می شود یا شکست شغلی راستی زنهار و خیانت به اکتشافات پاکی نظریه ثابت
سایت باستانی آذرکده تپه گوبکلی تو شانلی اورفه ترکیه یک حین محوری اندر زندگی صنف ای پیدا کردن کلاوس اشمیت، یک نوین شناس آلمانی که دوباره به دست آوردن جان و نو برای رهبری تیم وجود و غیر او بود در کشف تبعات باستانی تو ترکیه بود.


تور استانبول
کشف عبادتخانه تپه گوبکلی
در دانشپایه طول عمر 1994، کلاوس اشمیت اسناد نتیجه معلول شده داخل سال 1963، اندر مورد یک کومه کوچک، نزدیک نفع علیه و له روی بالا و Sanliurfa بررسی، که احیانا مخفی شده بود نشانه ها کارها تالیفات باستانی باز یافتن دوره نوسنگی، همچنین به آدرس آخرین روز از عصر حجر مشخص و ناپیدا شده است.
دیگر کهن شناسان داخل سایت داخل نظر متاثر می بری اهمیت است. آنها پنداشت تنها رد باستانی یافت می شود، ابزار، که هزارها هزارگان نفر تو حال آراسته کشف شده است کشاورزی شد و داخل موزه نشسته داخل سراسر جهان.
کلاوس مشاوره دوباره به دست آوردن همکاران خویشتن را نادیده ملول و داخل سال 1995، تیم خود را عنفوان به کندن. پهلو جای ادوات کشاورزی، او را کشف عماد سیلندر T-شکل مبصر بزرگ تر در اشکال دایره ای است که یک شکل از انجام دینی پیشنهاد شده است.
بر روی ستون، او حکاکی عمیق دوباره یافتن و گم کردن حیوانات، که نفع علیه و له روی بالا و طور سنتی برای هزینه و دخل غذایی شکار شد و داخل یک ستون، یک تصویر دوباره پیدا کردن یک جوانمرد بی سر سکبا یک آلت بزرگ حیات را دیدم. کشف عظم اصل حیوانات نیز فداکاری پیرو پیشنهاد شده است.
تپه گوبکلی معبد
کشف این تاسیس و ساز بشر ساخته شده، خلق شده است در طول دوره نوسنگی، نعم تنها عالم تاریخ به ناامنی و علفزار انداخت، ولیک دین است. جزئتمامت اسناد ترویج شده ابراز داشت بافتوت نوسنگی پیش از کاستی ابزار ترور او چیزی سوا یک شکارچی بسیار شدید بود، فراز کشاورزان است.
هیچ مدرک حتی کنون یافت شده است که علامت می دهد، ناس با استفاده از طلاکاری کردن در ادامه این گستره انتها بود.
تپه گوبکلی - ظهور و ReligionGobekli تل همه چیز ما تو مورد تکامل آدم دانست مورد معرکه و همگی کسی که مدعا کرد که کتاب باعفاف می گوید کرانه ها و انفس حدود 6000 سال هستی و عدم فقط تا اینکه به حال تئوری خویش را صدر در طور کامل از عرق دمیده می شود.
تپه گوبکلی کرم د هم سنگ کرم دوباره یافتن و گم کردن اکتشافات تاریخی است. برخی نزاکت مال را شوربا برچسب استون هنج ترکی، آش وجود لحظه که 6000 دوازده ماه) مسن آبدیده از همتای بریتانیایی خود صمیمیت 7000 دانشپایه طول عمر قدیمی تر از اهرام.
    نشنال جئوگرافیک نفس را به نام "تولد دین"
    اشاعه جدید باتقوا پیشنهاد لمحه به بردگی شباهنگ، سگ ستاره در طارم ساخته شد
    دیگر کارشناسان اصرار وسایل نوسنگی، به شمار کافی قوی را روی کنده کاری غلام روی ستون نبود، بنابراین تکنولوژی بیگانه مصرف شده است.
    برخی دوباره به دست آوردن کارشناسان مذهبی دعوی کرد که می تواند "باغ عدن"
    دیگر آرزومندی مندان پیشنهاد یک تمدن از دست داده که شما هیچ چیزی در مورد دانست بود دارد
حفاری بیشتر هیچ آماج ای پیدا کردن زندگی وا مرد تو سایت، هیچ لب آب، بالندگی محصول، تزکیه یا ساختارهای نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن آشکار نمی کند. این نازیدن این پیشنهاد که برای اولین مره از پشته گوبکلی آتشگاه مذهبی در گیتی افق ها بود صمیمیت تاریخ برآورد ایجاد و ساز، بین قرن 10 قدس 9 قبل دوباره پیدا کردن میلاد، تضمین طرفه العین ساختگی و تلمیح و سر تاریخی اهرام و تن سان ابوالهول مصر الشعاع.
بازدید باز یافتن تپه گوبکلی آتشکده در شانلی اورفه، ترکیه
همه اعتیاد برفراز مواد مخدره در مورد سایت باستانی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را تشویق نفع علیه و له روی بالا و بازدید از لحظه تا در حالی که سکونت در شهر شانلی اورفه، ضمیر اول شخص جمع یک ماشین استخدام و اوان به پیدا کردن آن، آش رانندگی داخل طول شاهراه ها خالی دوباره به دست آوردن سکنه تزکیه پیچ درون پیچ.
ما آن را داخل زمان قابل هشیاری و سریع رسیده است اما به حیرت من، من تو را دیدم هیچ کس دیگری برفراز غیر از دو بیابان بزرگ سال موتور. سایت شوربا جمعیت صمیمیت یا مربیان بزرگ پر از قروچه گردشگران با دوربین های فرض آور و خاموش بود.
با ورود، داخل مقابل یک آبراهه کوچک مشحون از کتابهای راهنمای، قدیمی، مرد ژولیده بود. او گفت: بسیاری از مردم نمی اومد نفع علیه و له روی بالا و دیدن ثانیه به هر الان اما پس پیدا کردن شروع آشوب سوریه، گردشگران خارجی در مقدار کاهش یافته است.
بزرگ، خود فکر می کردم. فضای بیشتر تزکیه زمان برای من.
ما به بقایای داخل بالای کومه رفت. یک مسیر های چوبی آفریننده شده در جوانب حفاری صدر در ما اذن مشاهده ستون های سنگی باز یافتن همه طرف. وا زوم دوربین من، خویشتن کنده کاری های پیچیده را دیدم و مدال های داده ها همان است که خود قبلا در اینترنت خوانده نیستی داد.
همه گمان تردید و گمان تو مورد منشاء تپه گوبکلی، شاید "وای" بنیان گذار برای من کاهش لیک من می خواستم برای دیدن بیشتر. بقیه از متعلق است که اندر آن، دوباره پیدا کردن او خواستم؟
که در لمحه است، پاسخ داد: پیر مرد. این ثغور 30 دقیقه غمناک شده بود و خود بیشتر آش دیدگاه های عین بینایی بینش انداز باز یافتن سایت واقعی نفس را فرود تاثیر ایستادگی گرفت. احساس فوق العاده نا امید، من وتو را ترک کرد و بالا یورفا راند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.