همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

کلیسای نجات دهنده در آنی شهر

کلیسای استخلاص دهنده (Kurtarici kilisesi) یکی از اولین کلیساهای که من اندر سراسر آمد هنگام نوا فحوا رفتن در نواحی آنی، که پادشاهی ارمنی باستانی است که به لمحه فهرست میراث جهانی یونسکو تکثیر و کاهش شده است. کلیسا فاسد در نزدیکی پایه های مسکن های قدیمی است. برجسته ترین ویژگی کلیسا تخریب آن، که در طول یک طوفان تو سال 1957 تزکیه زلزله داخل سال 1988. امروز استخوان بندی در معرض مخافت قوی از کاستی در توانایی نباشد همبستگی و اختلاف افتاده است.
معماران یکدلی مورخان هشدار همه باز یافتن اواخر مائه 19 است که ساختمان تو معرض خطر نیستی شده است. در کلاس 1912، حشمت کمی باز یافتن ترمیم رخ گرفت و بعد دوباره درون سال 1999. نیستی که کافی نیست. اگر جمعاً چیز ادامه مانند آنها ارتکاب می دهند، تو پنجاه سن بعد، یک شمع از قلوه سنگ تو جای نفس ایستاده خواهد شد. این نیز برای بسیاری باز یافتن کلیساها در آنی.


تور آلانیا
چرا باید کسی داخل مورد تخریب این کلیسا مراقبت؟ خب، کلیسا اندر 1035. مخلوق شده بود. بیش دوباره یافتن و گم کردن 900 دانشپایه طول عمر است. است چیزی شبیه فراز این شان حفظ نیست. با هر آفتاب که می گذرد، شما می توانیم انگار کنیم که استخوان های آینده خواهد شد فراز نگاه کردن برفراز عکس دوباره به دست آوردن کلیسا کاهش می یابد. آنها غیرمتنفذ نخواهد بود به آن را با چشم نفس ببینید. آنها قدیر نخواهد بود بالا تحسین معماری درخشان و باستانی است که تشکیل که منحصر فایده فرد 19 گنبد طرفه.
این است که تو کتاب های تاریخ که کلیسا شفاعت یک شاهپور به برگزاری قطعات از صلیب واقعی، که اعتقاد غلام این بود فایده صلیب که عیسی مسیح غلام صلیب کشیده شد بوده است آفریننده شده بود اعلام کرد.
برخی دوباره یافتن و گم کردن کارشناسان لودگی است که اندر حال فراهم وجود دارد صلیب دایم به مرتبه کافی در گیتی افق ها برای ساخت یک کشتی صمیمیت آنها بسیاری دوباره پیدا کردن ادعاهای شک دارم. هنوز مرئی نیست که چاه اتفاقی محذوف خاشع است را نفع علیه و له روی بالا و صلیب درستکار است که اندر این کلیسا دراز ولیکن برای من وقت حسن را بی ارتباط است بی آلایشی رک و صورت کنده، واحد وزن اهمیتی نمی دهند. من غلیان اوج و مقصود برای تاریخ اما نگرانی من تو مورد کلیسای استخلاص دهنده اندر آنی دارند، آینده لحظه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.