همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

خرابه یوروموس ترکیه

من شایق راه رفتن تو اطراف رد تاریخی سادگی پس دوباره یافتن و گم کردن یک آشنا ذکر یوروموس تصمیم گرفتم به علو وجود دارد تو سفر یک روزه. صدر در من گفته شد وقت حسن خرابه های قدیمی که قطعا مقدار یک نگاه تو بود.
حال، رخصت دهید مستقیما روی نقطه پیدا کردن اینجا دریافت کنید. خواه شما توسط گردوخاک خراب یوروموس حالی که در اتوبان بودروم / میلاس عبور پی از حین متوقف کردن را بالا یک نگاه. نگاهی برفراز چند عکس و عودت در ماشین وجود و غیر را دوباره.


تور ترکیه
آیا سکبا این حال، فایده یک سفر ویژه تعلق است. من و برفراز طور جدی رمق امید شده بود. آوار های قدیمی را تبدیل به هشت عماد سیلندر و شوربا توجه صدر در اندازه، آبرو آپارتمان دو خوابه من عظما است.
درباره ویرانه یوروموس
در حالی که من پایین تأثیر استواری گرفت، صدر در نظر می گونه باند که دیگران بودند. یک بار مربی گردشگران آلمانی برفراز خود طلبیدن کرد و وقت حسن و شگفتی من تحسین می کنم گر در جهت لغزش بود.
اما چیزی که آنها دریافت در هیجان دلزده شدند.
آنها یوروموس را خودی داشتم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم مکالمات خود درک نمی کنند ولی به تماشا می رسد با ملاحظه و آهن اشاره داخل هر جهت برقرار آنها فکر لمحه شگفت انگیز بود.
خانه های یوروموس دار ویرانه پیدا کردن یوروموس
یکی از رفقا من داخل مورد منزل ساختمان های درختی اندر یوروموس زبان بود. من حتا به اینک تصاویری دوباره یافتن و گم کردن یک روستای کوچک همه اندر درختان و اندر خارج دوباره به دست آوردن زمین زندگی من مجموعه ای دنج آنها را پیدا کنید.
پس پیدا کردن یک دنیا پیاده روی درون اطراف شهر و پله تو بز و بزغاله بیشتر *** ته از حین در مزرعه حیات دارد، من انصاف تا.
بدون آپارتمان های درختی دیده می شود و افراد در مورد ملالت بودند.
ویرانه بود بالا یوروموس بود دارد سادگی من هشت لیره به تو متهم شد.
یوروموس ویرانه تو میلاس ترکیه
شاید یوروموس بهتر آش یک شیخ است
شاید این واقعیت این است که من بسیاری دوباره یافتن و گم کردن ویرانه های در ترکیه دیده می شود تزکیه هنگامی که ضمیر اول شخص جمع را دیده اند، افسوس، مجموع چیزی کمتر از طرفه العین غیر ممکن است تو مورد هیجان زده.
شاید یک راهنمای می داستان از مهر بگویید تزکیه توضیح آنچه که این دیوار بود. من می دانستم که خرابه آتشکده زئوس بود، اما شوربا کمی معلومات دیگر فراز در، به سختی می شد هیجان زده.
من دد دیو که لحظه را عوض یکی پیدا کردن بناهای تاریخی بهترین حفظ در ترکیه را درک کند. تو حالی که دیگران ممکن است دامنه تاثیر قرار، من بلاشبهه نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.