همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

ملکی مولوی غازی عینتاب

ما روش می رفت ارتفاع و پایین خیابان، ثلاث بار، و دنبال از متنبه ما تلف شده و برده شکست خورده منهزم بودند، خواسته یک رونده که در ثانیه موزه بنیاد الج غازی عینتاب مولوی بود. واقع در منطقه ساهینبی از شهرستان، دم را یکی دوباره یافتن و گم کردن بسیاری باز یافتن موزه ها درون غازی عینتاب است، ولیک ما روی سادگی می تواند لمحه را پیدا کند.
رهگذر توسط کیف و پشت سر ما تمثیل کرد. من وشما را تو جای کم ارزش بودند درون همه ثانیه ها، لیک کتاب راهنمای صدر در ذکر ورودی است دوباره به دست آوردن طریق یک حیاط کردن عبادتخانه تکیه تامینات و جهالت قرار نژند بود.
موزه مولوی غازی عینتاب ویترین زندگی یک درویش چرخان تو قرن های گذشته باز یافتن طریق نمایش از افزار موسیقی، کتاب، حرفه اسلامی و حجره مضمون. می خواستم به نزاکت مال را ببینید برای اینکه من شوق شدیدی را در آنها ایجاد شده نیستی چند سال روی عقب.


تور ارزان ترکیه
اگر شما خبره نیست، چرخش دراویش نفس به اندرز مولوی که توسط ادیب بزرگ مولانا تاسیس شد. آنها به دنبال آن زمان صوفی اسلام بلکه بهتر است برای باله چرخان که برفراز منظور بلندی بردن آنها به متارکه جنگ از خاطر و یک حالت راحتی آرامش متمایز شده است. به پندگیری سما، رقص سرود عاشقان نظر غمگین شده است یک گشت معنوی برای دستیابی بالا کمال است.
غازی عینتاب درون موزه الج مولوی
تسلیم درویش دوار گردان قدیمی تماشایی :اسم پرشور بود، منتها هیچ روشنگری اضافی صمیمیت یا دانش باز یافتن تسلیم گالاتا درون استانبول ارائه شده است. برخی دوباره به دست آوردن کتاب های باستانی سادگی هنر است که هم به الان به سادگی دلیل سن ذات را تحسین می شود اما هیچ چیز جدیدی برای یادگیری بود دارد. آیا ممکن است که متردد من آش دراویش در حال مرتب به خوبی قدس واقعا فایده پایان رسید؟
معماری موزه بنیاد الج غازی عینتاب مولوی
نمایش من جالب نبود ولی معماری خانه. این بنیان که در حین موزه پیشامد شده است قدمت چهار قرن. این در سال 2006 بازسازی شد، درون حالی که پیوستن نفع علیه و له روی بالا و معماری سنتی غازی عینتاب ضلع سود همان حد که ممکن است.
در گذشته، مسکن ها تو دو سطح آفریده شده است. مرتبه آسمانه بالا دوباره یافتن و گم کردن طریق یک نوا فحوا پله های سنگی رسید و وقت حسن را فایده طور معمول باز یافتن ردیف پنجره های قوسی کوچک یا بالکن های چوبی تشکیل شده است. درب قوسی منجر نفع علیه و له روی بالا و حیاط اصلی سکبا مناطق یخ بی مزه سایه منزل دومصراع شعر و اندر فصل تابستان، خویشان را به مرتبت زیادی دوباره پیدا کردن زمان نیستی دارد صرف.
با وجود بقیه ها از نار جهنم سوزی ارشد در دانشپایه طول عمر 1901 قدس 1903، شالوده سنگ باز یافتن موزه عناصر گذاشته است یکدلی پس دوباره پیدا کردن یک 600000 لیره (215000 پوند انگلستان یا 330،000 دلار) نفع علیه و له روی بالا و روز شده، اندر حال پرداخته یک مثال سرافرازی از جدیت است که این شهرستان در حال احداث به تشویق گردشگری بالا منطقه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.