همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

غازی عینتاب اندر موزه آشپزی: نیمروز جهات شرقی آشپزی ترکیه

موزه آشپزی غازی عینتاب است درون یک خانه قدیمی پایین بغل خیابان سنگفرش تنظیم شده است. من مطلع یک حیاط کوچک و حواشی در عمارت ساخت دو طبقه بود. برداشت مبدا به آرمان زیادی نداشته و تو عین حال دم را صدر در موزه ناقص ترین من هم کنون بازدید بود.
شاید صدر در دلیل نبود خویشتن از احاطه های آشپزی و بینایی مواد غذایی ترکیه بسیار زیبا سرگرم کننده بود. بی شک، خویشتن خیلی متفاوت باز یافتن یک انثی غازی عینتاب. من همیشه اهتمام برای انطباق آش غذاهای ترکی؛ نمونه و مزه و اجناس ظروف اند پالت خویشتن یا قدرت و مواد غذایی ایده سرخ مناسب هرگز.


تور آلانیا
غازی عینتاب است بسیاری باز یافتن موزه ها. برخی افگار کننده هستند قدس دیگران جالب هستند ولیکن هیچ یک دریافت کنجکاوی خویشتن به آدرس به نشانی موزه آشپزی برانگیخت.
هر کس دم را نغمه اندازی، واقعا غذا قدردانی بی آلایشی آنها فقط سکبا هدف پرورش ترک هم. همه آماج ها در صلح انگلیسی وا وجود فقدان گردشگران خارجی به این ناحیه می باشد. این عمارت ساخت قبلا نفس به علی احسان، اولین وزیر گردشگری ترکیه، و دوباره پیدا کردن خواندن مشخصات نفس را، من صرفاً می توانم او می تواند بیش پیدا کردن با آپارتمان اش فراز نظر می رسد درون حال پرداخته راضی است.
نقل شرط شده توسط گیوه "هر زن غازی عینتاب یک خورشگر از زادروز متولد زادن و وفات پیدایش است"
تور من واو را از طریق آزگار مراحل دوباره پیدا کردن مواد غذایی و طباخی و خودبینی در یک قبیله سنتی غازی عینتاب، از آشخانه به نهر به دلبستگی های خاص. از روش های سنتی تزکیه خوراک های محلی به ظروف مصرف می شود. همچنین اعلا می شوند نگهداری و مفاد اسلوب های ذخیره سازی تزکیه قوانین و قاعده در مورد چه جور برای مشغول درگیر دل بسته کردن مهمانان اخلاص سازماندهی یک پیک نیک خانوادگی نفع علیه و له روی بالا و درستی.
آنها ترویج غذاهای غازی عینتاب به آدرس بهترین در ترکیه، برفراز دلیل غنای فرهنگی درون منطقه بین النهرین. داشتن الهام غمناک شده پیدا کردن عربی، هیتی ها بی آلایشی غذاهای آشوری، یک رژیم غذایی غازی عینتاب نظر محزون شده است به آدرس سالم به نشانی هر طریق جایگزین مدیترانه.
مانند یک ترک درست، ماست همراه نوبت های غذایی بسیاری تو غازی عینتاب و بادنجان یک ماده حیاتی است. آنها همچنین نوا فحوا های مانوس ، یک روش برای میوه حفظ و استفاده از نخود بالا بسفرس برای نوزادان دندان ساختن برجسته.
نقل قول پیدا کردن موزه "شما نمی توانید طعام را بدون ادویه جات ترشی جات ادویه جات ترشی جات و بلی بدون غذا"
در نهایت، یک اتاق به تقدیم کننده باز یافتن خانه، خانواده اختصاص داده شده ولی بخش مورد شوق من نمایش ویدیو بود. طرح تماشای یک آبشخورد از استاد خورشگر بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.