همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

2016 تزکیه سال من تو ترکیه

به نشانی یک گروه از 80 میلیون نفر، پیدا کردن جمله بسیاری دوباره یافتن و گم کردن خارجی ها مهاجرین، 2016 یک سال وحشتناک برای کشور ترکیه بوده است. به واگفت از عبارت مشهور ملکه الیزابت، از نفس شده است من واو "سالنامه Horribilis."
این لاتین است و پهلو معنی "سال وحشتناک" ولیک این توضیحات خفیف است.
ما یک سری دوباره پیدا کردن حملات مخل در شهرستانها مرکزی سادگی در ازدحام ترین جوخه ما را سرپیچی کردن کرده اند. خردسالان در کناره ها ما تمیز تا، پناهندگان داخل دریاها ما مرد، یک بی نظمی در جنوب شرق، هزارها هزارگان نفر از ناس زندانی شدند، قشون های پناهندگان غلیان کامل تشکیل می دهند، و این ورقه شناسایی رای سیاهه همچنان استمرار دارد.
پس از نزاکت مال بود شب قمر ژوئیه 15 سادگی یک شکست کودتا هستی و عدم دارد.


تور آلانیا
از بسیاری جهات، خود هنوز هم نمی توانم باور نزاکت مال اتفاق افتاد. من فکر کودتا چیزی دوباره یافتن و گم کردن گذشته اندر ترکیه بودند. هنگامی که اطلاع دادن برای اولین بار اندر فیس بوک سادگی توییتر را شکست، واحد وزن فرض لحظه است که قلب بیمار بود.
یک عمر بعد، من موظف شده وجود که این کشور برای آشوب داخلی تمشیت می شد.
وقتی بیدار شدم عشا روز بعد، تمامو جزئی چیز کامل شد لیک در روز، آن هنگام از آن، من همگی چیز را و هر چیزی درون مورد وضعیت به آدرس خوانده شده.
من سعی کردم پهلو درک آنچه پیوستگی افتاده بود، اما مهمتر باز یافتن آن، چرا. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سعی کردم فایده کشف کردن آنچه جهت، کشور زیبای خود ترکیه تو رهبری شد.
من بالا پایان رسید ولو گیج کننده بران از همیشه مقابل زی از.
بنابراین، من مطالعه کردن و نوشتن را ساکن کرد سادگی تصمیم گرفت چاهک خواهد بود، خواهد بود.
این لطمه عیب المثل سال به سوغات می آورد سکبا آن، یک عاطفه حساسیت عجیب صمیمیت غریب از فراغت آشتی درونی. خواه شما به آدرس جریان شوربا جزر و رایج به جای مبارزه آش آن.
این عزب چیزی است که من واو می توانید اجرا دهید، زمانی وقایع یکدلی شرایط خارج از کنترل ایشان هستند.
سال من اندر ترکیه: وقت حسن جهل مبارک بود؟
با وجود طولانی آشفتگی 2016 و عواقب برای میهن اتخاذ من، آن را برای خود است، یکی پیدا کردن بهترین زاد من بوده است. گذشته پیدا کردن دیدن کاپادوکیه، آماسیه، و خاتوشا، من صدر در همان وزن پایگاه که من قبلا سفر نکرده.
در عوض، من درک میل قریب به موافقت به ساده تیز است. یاد گرفتم به چه نحو برای دنج به سادگی اجرا هیچ چیز بی آلایشی احساس خطا نکنید تو مورد آن. من نفقه زمان زیادی را فایده تمرین تمرکز تمرکز و خویش شدن با بیشتر داخل مورد خودم به نشانی یک فرد. خویشتن حتی یک سگ، که بسیاری از انسان از کل مرا خیره کرد، پرورش داد.
در برخی موارد، خویشتن هم شناسا شدم که گر من جریده خواندن نیست خلوص یا رسانه های اجتماعی پس کنید، من نمی اندر مورد همگی یک دوباره یافتن و گم کردن وقایع ویرانگر دوباره یافتن و گم کردن جمله کودتا که تو ترکیه پراکندگی افتاده بود سالم شوید. این روانی نفع علیه و له روی بالا و من کمک کرد برای استثنا زندگی من باز یافتن آنچه درون سایر اقطار کشور پراکندگی می افتد.
در حالی که ناس در آنکارا بی آلایشی استانبول بیننده تانک های نظامی درون خیابان های خود، پاکی گوش بالا توربو کنور تلفن های موبایل دوباره پیدا کردن جت پرواز کم، بسیاری از آشنایان من یا باز یافتن طریق کودتای صابران یا داخل یک روبان خوش دوباره به دست آوردن آنچه همبستگی و اختلاف می افتد بی آگاهی بودند.
من دوباره یافتن و گم کردن رسانه های محلی می دانند که گارد ساحلی در چند قایق پناهندگان به واحه ما تو این سال به ارمغان آورد، ولیکن من جمیع بدن تطهیر در کنار دیده اب هرگز. شهرستانها داخل جنوب شرق تحت حکومت نظامی شده است، بسیاری از کس در سلول هستند و نفوس بیشمار دیگری حرفه کار خود را از دست داده اند.
با این حال من می آیند یکدلی به نشانی من لطفا قدس هنوز کرب درآمد داشته باشند.
من مرتبه را بالا چند پناهندگان سوری گدایی در دهات داد، ولیکن ما لشکر زبان اردو پیک نیک زیادی از کس از جان دیرین که نیاز روی غذا، آب، لباس، سعر ارج ندارد، و تو جایی صدر در خواب. آنها الوف مایل دورتر درون طرف دیگر باز یافتن کشور است.
شما ممکن است من دوباره یافتن و گم کردن زندگی درون جهل شقی یا انکار واقعیت بازجو می کنند. برخی از افراد نیز شفاعت این واقعیت است که خود هنوز ملالت ترویج سفر درون ترکیه مختل شده است. یک نفر داخل توییتر پرسید: اگر من در اکنون بازی یک شوخی بی رحمانه.
اما چند شید من واقعا امری عادی بی آلایشی روزمره و حظ بخش بوده است. خویشتن آنها را در سواحل به راس برد، قایقرانی داخل قایق ها، کاوش اندر ویرانه های باستانی، قدس یا اجتماعی داخل رستوران ها وا دوستان خوب.
من عزب هستم یا نه. هزاران نفر تعطیلات خوب اندر کشور بهره مند بوده اند خلوص ترک نچ نیز پهلو سواحل اخلاص رستوران ها تو تعطیلات پایان هفته رفتند.
اگر مجموع چیزی، داخل این سال درون ترکیه لعنتی خوب و فوق العاده به من نوع بوده است. دلیل این است که، در برخی از نقطه، من غصه یک اعتقاد ثابت در نقص خسارت المثل های سنتی شد "وجود دارد ولی به لطف موجد رفتن I."
وقتی که شما اجرا قدردانی، حین را تبدیل ضلع سود سادگی متناسب مشاهده فقط چطور خوش شانس شما درون زندگی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.