همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

تو کجا نباید سلفی بگیریم؟

ماه گذشته، یک گردشگر 66 ساله ژاپنی زمانی که یک بلندپروازی از نردبان ها را ترک کرد و از آسیب های ناشی از لمحه جان ناقص و بی عیب به اندر برد، تاجالله خویش را گرفت. اقلاً 12 شخص تاکنون داخل این سال بدن خود را از دست داده اند.
البته، این تصویری نیست که کشتن، بلکه عمل خطرناکی است که تو اطراف لحظه قرار دارد. همانطور که "selfies شدید" تبدیل پهلو محبوبیت می شود، بسیاری از نفوس خطرات غیر ضروری برای دستیابی صدر در تصویر کامل را دریافت می کنند.
این مسئله داخل روسیه بسیار فعال است که ریاست کشور یک کمپین تبلیغاتی برای آموزش کس در مورد ایمنی وجود و غیر را بدو کرده است. اندر اینجا شرایط برای اجتناب از تعلیمات گرفته شده پیدا کردن راه متعسر سخت محزون شده است.
خودت را نگیر
قطارها


خرید ملک در ترکیه
دو عریضه اصلی نیستی دارد که در لمحه قطار ها چگونگی توجه ایستادگی می گیرند: نیروی خود ترن و سیم های زندگی در محیط مسیر. سه آموزگار در آگرا، هند، در پیس ژانویه، زمانی که آنها به قد می بردند بی آلایشی کشته می شدند، مساعی تیمارداری می کردند که خویش را شوربا یک قطار در حال نزدیک دمده شدن ببینند. چندین موعد و میر و قرحه چرک نیز ناشی از علایق اتفاقی با سیمهای زنده درون جستجوی "خودمختار نهایی" است.
حرکت وسایل نقلیه
این باید فراز نظر عرفانی، لیک هر چیزی که باز یافتن کارکردن وسیله نقلیه در الحال حرکت کثافت شود، باید حذر شود. اندر آوریل 2014، یک انثی در یک کامیون بازیافت کاستی کرد و در فاصله ای بین ایالت 85 داخل کارولینای شمالی چند دقیقه لذا بعد از ایفاد خودکار قدس وضعیت فراز فیس بوک درگذشت. تزکیه در خوره قرص ماه مه باز سال، یک خلبان وا ارسال پیام کوتاه و گرفتن اطلاعات شخصی وجود و غیر که کنترل کنترل هواپیما را از دست نصفت و بیداد و نزول کرد، خود صداقت مسافر را کشت.
صخره ها صفا دریاچه ها
در بین کاوش در سایت های بلندی بالا، بهتر است در پایین زمین به قدر صفحه نمایش گوشی گلگشت کنید. در اوت 2014، یک زوجه لهستانی در پرتغال آگهی داد که باز یافتن یک جلوگیری کننده امنیتی برای دوباره یافتن و گم کردن بین پیروز شدن صخره های Cabo da Roca گذشتن مرور کرد. آنها نقصان خفت کردند و فراز شدت دوباره پیدا کردن بین رفتند و دو نارسیده خردسالشان را درپی گذاشتند. سادگی فقط درون هفته گذشته، یک نوجوان تو حالی که ارکستر یک شخصیت دوباره به دست آوردن بالای یک ساختمان نه طبقه بود، مرد. او قبلا مقدار زیادی از این عکسهای "شدید" ذات را شیوع پراکندن کرده است.
حیوانات خطرناک
خطر اولیه آش حیوانات وحشی و فی نفسه و بالفعل خطرناک ایشان را ضلع سود عقب بر می گرداند. اندر این اوت، یک حر جوان هنگام تلاش برای خودکشی داخل جریان گاوها داخل Villaseca de la Sagra، اسپانیا، درگذشت. داخل پارک ملی یلوستون، زنانی که دوباره یافتن و گم کردن خوشحالی جان ناقص و بی عیب به در اسیر بودند، شفاعت یک بیسون که سکبا آنها عکس می گرفت، دوباره به دست آوردن بین رفت. پارک واترون کانیون درون دنور مجبور ضلع سود بستن شدن بود زیرا بسیاری از کس با خرس های وحشی خودکشی می کردند.
تفنگ تزکیه اسلحه
تعداد غریب انگیزی از کس به شیوه تصادفی خود را اندر حالی که برای selfies با اسلحه بارگذاری شده اشاره به سر خود را شلیک کردند. یک نوجوان درون هوستون درون سپتامبر وفات و ذات را وا اسلحه ای که پسرعمویش وقت حسن روز را پیدا کرده بود، اندر خود گرفت. در پیس ژانویه، دو خردسال روسی، پین را باز یافتن یک نارنجک برداشتند حتا آنها بتوانند وا آن عکس بگیرند. نارنجک شکافته شد تزکیه نوجوانان درگذشتند.
تلفن خلوص خودی خود فراز نحوی از جوشش جان آسیب دیده به در اسیر اند، شاید به عنوان یک یادآوری برای بقیه من واو در مصرف از ادراک مشترک ما خلوص اولویت بندی ایمنی بیش از نغمه رسانه های اجتماعی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.