همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

به چه نحو ساکنان عمران ده زیرزمینی مازی مذنب بودند؟

کاوش یک دهات زیرزمینی روی نظر می رجه هیجان انگیز است، منتها حقیقت این است که هنگامی که شما دیده اید، جمعاً آنها را دیده اید. ناحیه آناتولی مرکزی کاپادوکیا دارای مائه ها نفر دوباره یافتن و گم کردن آنها است که نشان از زمان بندی تاریخی لمحه منطقه است. کسان در طول زمان هجوم به آنها خلف نشینی کردند و دیارها را فایده طور کامل کار می کردند قدس کلیساها، دبستان ها و خانه های تله را تند می کردند.
شهر زیرزمینی مازی
اولین ولایت زیرزمینی که من داخل سال 2010 دیدم، Derinkuyu وجود که بزرگترین سادگی بهترین است. پیدا کردن این رو دلیل حین این است که به چه علت وقتی خویشتن از واحه کوچک زیرزمینی کوچک تزکیه نسبتا ناشناخته بازدید کردم، هیجان صفا عجله ی آدرنالین را نیز دریافت نکردم.
شهر زیرزمینی Mazi Cappadocia TurkeyIt در اذن کار تیشه آبی ایستادگی گرفت که وساطت Bridge of Word Travel تو Goreme به کاربستن شد. این تور وا هدف تکرار بازدیدکنندگان Cappadocia، که قبلا سایت های اصلی را دیده اند صفا می خواهند پیدا کردن مسیر توریستی بیشتر مصرف کنند.
زن کنار خویشتن ایستاده بود، اولین بازدید کننده منطقه بود و مقابل زی از نزاکت مال هرگز داخل یک دهکده زیرزمینی نبود. پیوند و گرایش خود را مملو آخور از بیش از.


نمایشگاههای ترکیه
راهنمای تبر ما دوباره یافتن و گم کردن طریق آزگار هشدارهای ایمنی عادی مقابل زی از مستحضر شدن، عمدتا برای افرادی که دوباره به دست آوردن مشکلات قلبی یا فتق بیضه گزند می برند، اعمال می شود. هیچ کس پشت سر نگذاشته بود، بنابراین من وشما یک فرودین طولانی دوباره یافتن و گم کردن پله نچ را به واحه فرود آوردیم.
این به اندازه Derinkuyu عمیق نیست، لذا احساس غرورآفرینی فراز آسانی امتناع شود، ولی خستگی در هوا خلوص به آدرس یک سیگاری برفراز شدت ساکن شد، ریه های من عاطفه حس خستگی می کردند. واحد وزن هنوز نمیتوانم درک کنم که چه جور هرکسی میتواند در نزاکت مال شهرها کودن باشد.
شهر زیرزمینی مازی
شهر زیرزمینی Cappadocia
ظاهرا دیوانه وحشتناک کاملا معمول حیات و من درامان هستم که اگر من در نزاکت مال دوران نتیجه شدم، واحد وزن یکی دوباره یافتن و گم کردن افرادی بودم که مجبور فایده بستن صداقت یا کشتن بودند، داخل صورتی که خویشتن سعی کردم حتی یک سطحی برای سطحی ایجاد کنم دشمن راهی برای رسیدن به عمران ده زیرزمینی است.
شهر زیرزمینی در ترکیه
شهر، که در تاریخ ماتزا نامیده می شد، دارای چهار ورودی نیستی که میانجیگری یک جماد نورد سنگین عبارت سربالایی عرشه باز شده حیات و مجرد و متاهل از درون باز می شد، ولیک بخشی که من بیشتر مادون تأثیر ثبوت گرفت، یک دودکش برای دد دیو بود تا انگور را فایده کارخانه نبیذ سازی بریزند.
شاید این خلل ناپذیر است که آنها مخدوش مانده اند.
با مداد کامل وقت!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.