همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

ویران آواره های نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما افسس

برای صادق بودن، تئاتر دریغا محل مورد هوس من نیست. من احساس انفعال می کنم برای این ساختار ویران شده برجسته شهر گرین صداقت روم باستان، به چه جهت که آن نیز غریزی برای مبارزه سکبا گلادیاتورها خلوص حیوانات بود. من نمیخواهم روی جایگاه ناموس بگذارم، جایی که موعد و رسوب نخاله آثار بی زیان فقط برای لذت بی معنی انسانها حکومت می کند.
تئاتر افسس
پس از وقت حسن گفت که جریان طبیعی تکامل کس این روزها را به خاک سپردن کرده است و درون حال تامین تئاتر افسس یکی باز یافتن بزرگترین رد زنده ماندگار دنیا رومیان است که دوباره پیدا کردن تحسین و شرف فراوان منتفع است.
تئاتر، که در مطلع در دوران حکمرانی هلنیستی خلق شده وجود و درون کنار رومیان نیز، داخل سواحل اژه ای ترکیه، اندر نزدیکی کوش آداسی سادگی سلسکو استقرار داشت، همچنین جایی بود که کلکسیون ای دوباره یافتن و گم کردن رویدادهایی را برای هدایت سنن پل بیرون از آبادی اجرا می شود! بنابراین اندر کنار اهمیت تاریخی آن نیز دارای اهمیت مذهبی است اخلاص شایسته بخش ای است که صرفا پهلو خود ویژه تعلق دارد.


بلیط کوش آداسی
برآورد می کند که متعلق می تواند پهلو 24،000 نفر، که تقریبا نصف مرتبه استادیوم های تازه :قید جدید فوتبال امروز است. این فراز نظر یقین نکردنی روی نظر می فرقه زیرا شهروندان رومی تکنولوژی مدرن را ندارند، اما اگر نگاهی نفع علیه و له روی بالا و تئاتر دوباره پیدا کردن مراحل اوج بیاندازید، اندازه متعلق به چشم بشر اهمیت بیشتری می یابد.
در ثالث بازدید من بالا افسس، من فقط فایده یک بار رفعت رفتم. آخرین بار، پس باز یافتن پیاده روی بقیه شهر، داخل تابستان هور و ماهتاب تابستان گرم، هیچ تمایلی نداشتم که بخوابم. یک منظره باز یافتن صحنه فراخنا کافی بود و شاید بیشتر نمادین ضلع سود زمان های مدرن، از نزاکت مال است که قبلا شفاعت خوانندگان اخلاص نوازندگان اخت استینگ، پاوروتی و التون جان استفاده شده است. همه آنها دوباره پیدا کردن آکوستیک های قدرتمند تشکیل شده توسط الگو 30 واحد طول نیمی دوباره یافتن و گم کردن دایره تئاتر بهره ور بودند.
این پایه تئاتر است که دد دیو را می کشد، برای این که متاسفانه، معماری نازک نمدار آبداده از لمحه باقی مانده است. تئاتر سالهاست که از بسیاری از زمین لرز ها گزند می برد، اما من دوباره به دست آوردن اینکه کتاب راهنمای کتاب وساطت ایده آکانی آتیلا، و نو شناس را پیدا کرده بود، جایی که او سعی داخل تکثیر چهره نمایش سوی پیش تئاتر داشت، بسیار هیجان مصدوم بود. این یک سواد اسکن شده پیدا کردن نقاشی او است، همانطور که اندر کتاب وجود و غیر با آدرس "افسس، پریین، میلتس صمیمیت دیدیما"
من به فرهنگ های کتاب مقدس یقین ندارم، لیک هیچ دلیلی حیات ندارد که آنها هرگز اتفاق نیافتادند، بنابراین تصویب یک دیدگاه بی طرف، من تو ذهن من شعر از اجرا رسولان (19: 23-41. )
اگر خودتان را درون صحنه ای که داخل این داستان ظاهر می شود علنی کنید، تصویری محسوس از این که الوف نفر تو تئاتر افزایش می شوند صمیمیت یکدیگر را بالا حالت شگفتی پیدا کردن مبارزه های گلادیاتور یا حیوانات، حافظه تفکر هوشمندانه از بحث های سیاسی تحریک می کنند، تحریک می کند یا داخل مورد مراسم پل، خشم متعسر خالص.
داستان بدایت می شود فراز ما تو مورد یک متخصص سینمایی که به ارزش Demetrius خوانده می شود. او دوباره به دست آوردن مجسمه های الهه دیانا (آرتمیس)، از اسکلت پیکره بندی مجاور آتشخانه آرتمیس (یکی دوباره به دست آوردن هفت عجایب دنیای باستانی) کاربرد کرد.
با این حالیا پولس کلام ...
"خدایان وساطت دست نفر ابوالبشر و جانور ساخته شده خدایی نیستند."
این دیمتریوس را خشمگین کرد، زیرا این حکم به معیشت وجود و غیر تهدید شد. او برفراز جمعیت رو صدر در رشد درون خیابان بندرگاه گفت ...
"خطر نیستی دارد که بلی تنها بازرگانی ما نام خود را دوباره یافتن و گم کردن دست می دهد، بلکه همچنین آذرکده آرتمیس صنم بزرگ، بی ناموس خواهد شد"
مردم ابتدا به فریاد "Artemis افسسیان مسن تر و کهتر است!" و افزایش آوری ان گناه در تئاتر، متوقع پولس سیما اش را مدال می دهد، لیک شاگردان او، از اندوه زندگی او توصیه او را صدر در دور ماندن.
تئاتر آوخ ترکیه را خراب می کند
وکلای عمارت مردم را استراحت کرد ...
"همکاران افسسیان، آیا همه عالم نمی داند که شهر افسس نگهبان آذرکده آرتمیس ارشد و تصویر او، که از سما افتاد؟"
مدت کوتاهی پس دوباره پیدا کردن آن، پولس افسس را فایده خاطر بیم از امنیتش ترک کرد، باآنکه برخی مطالبه داشتند که او در آن هنگام زندانی است. هنگامی که دوباره به دست آوردن تئاتر افسس دیدن می کنید، گویا کنید که این داستان، آیا شما مذهبی هستید یا خیر. من تضمین می کنم که صدر در جای آنکه درک کنید که شما برفراز شمع بی جان های باستانی گردش می کنید، نفع علیه و له روی بالا و جای آن، اهمیت اجتماعی اخلاص سیاسی حقیقت و روان افسس، یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین شهرهای تاریخ بشری را درک خواهید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.