همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

دام تار های قایقرانی آلتینکوم - یک گشت کثیف روزانه

سفرهای قایق آلتینکم طرز کامل برای تغییر منوال دین معمولی است که برفراز زندگی خود تبدیل شده است. روتین ها فگار کننده هستند، احساساتی هستند بی آلایشی هیچ سعی ندارند نوا فحوا خود را به زندگی هرروز من تحمیل کنند. آش این حال، متاسفانه در ماه های گذشته، درخواست برای قسمت جویی در هزینه برای سفر، من فایده کامپیوتر من تو یک مبادرت تکرار دل آزرده کننده است که بیشتر یا کمتر هر نحو شور و کام من داشتم زنجیر شده است.
بنابراین زمانی که محارم و بیگانگان اظهار داشتند که اندر یک تیره سیر قایقرانی تنبل تو آلتینکوم ثبات می گیرند، تصمیم گرفتم که مجبور شوم چشم از وقت حسن استفاده کنم. این کلمه "تنبل" وجود که پهلو من ستم کرد و دوباره یافتن و گم کردن آنجایی که واحد وزن زمین خشک را ترک کرده بودم، خود با بارغبت با قایقرانی Altinkum در فیس بوک ثبت منزلت کردم.
هر روز هم روز دام تار قایق به پیرامون میرسید، یار شناسا من فایده من بارغبت تأکید کرد که خویشتن هنوز در حالیا رفتن هستم. شوهر طولانی موعد همچنین سیاحت شگفت انگیزی صدر در چهره اش داشت. ظاهرا جمعاً در شوق مندی من صدر در سفرهای قایق خندیدند بی آلایشی صادقانه فکر کردند که تو آخرین لحظه یک بیماری جعلی را فکر پنداری می کنم یا بلیه عظیمی را برفراز وجود می آورم که از لمحه بیرون بیاید.


تور آنکارا
من مصمم صدر در رفتن بود لیک یک مشکل جزئی هستی و عدم داشت. خود یک پیاده روی 5 دقیقه ای از ساحل آلتینکوم زندگی می کنم قدس همچنین داخل یک مجتمع با دو حوض شنا زندگی می کنم ولی در روز دام تار قایق خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیدار شدم یکدلی کشف کردم که خویشتن هیچ وضع افاده شنا، شلوار، کلاه، عینک آفتابی بی آلایشی هیچ کرم پادزهر آفتاب. اقلام وضع جنبه نیاز برای سیاحت قایق بسیار حال نیاز است
به نوع جدی، این کمبود عمده آماده سازی درستکار است؟ اما زنان می دانند که چگونه داخل زمان مشکلی بدرفتاری می کنند و روش حل این وجود که وضع افاده کمربند شجاعانه را ببرند ولو به بندرگاه لباس پوشیدنی تنبان و تظاهر های بوکسورم برسد. شورت های بوکسور باید فیس روزانه من باشد، اما نگرانی خود این وجود که خویشتن هیچ جزیی از بدن را برای آکنده کردن کمی شلغم اندر مقابل شورت های بوکسور ندارم. پریشانی از بیت کمرنگ سرشار از محلول ذوب خوی بزاق و ارتکاب به نشانی یک کمک شناور زندگی تو ذهن من برجسته بود.
وقتی مستحضر بندر آلتینکم شدم، مشخص کردم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قایقهای حزبی را شوربا بازی های نوشیدنی نخواستم و نفر ابوالبشر و جانور بیرون از موطن بمانند. روزهای مهمانی من طولانی شده است تزکیه من نیاز به استراحت داشتم، اخلاص من پهلو قایق Siesta اعطا شدم. یک قایق تاخت نفره، مخصوصا در نفس دسته دوباره یافتن و گم کردن افرادی است که مایل ضلع سود خنک دمده شدن و التذاذ بردن دوباره به دست آوردن روز تنبل تو خط ساحلی اژه هستند.
پهلوانی که نفع علیه و له روی بالا و دریا میرفتند فایده این معنا هستی و عدم که من هیچ تلاشی برای ربودن از شکم دوباره یافتن و گم کردن عرشه خراج در آبهای کریستال آبی پایین بود نداشت. ابریق بی نظیر تمیز بود، یک نوار کاملا سیلو شده با Efes ماء الشعیر وجود داشت بی آلایشی موسیقی داخل سطح ایفا می کرد که من وآنها و آنها هنوز می توانید طرفه العین را بفهمید. کامل برای فراغت آشتی در دیده من تنظیم شده است.


تور مارماریس
ما تعدادی باز یافتن خلیج نی و بله را که Debra دوباره یافتن و گم کردن دریچه تخلیه خارج شده اند آزاد کردیم، چند زن دیگر تصمیم گرفتند تو قایق سواری سواره و پیاده شوند پاکی برخی پیدا کردن ارواح پرماجرا تو قایق موز موشک پریدند. من؟ من داخل عرشه رفعت رفتم و از کورس قایقرانی تنبلم حظ بردم. خود یک وعده شنا کردم، ولیک به دلیل پریشانی من دوباره پیدا کردن شورت های بوکسور با عصاره دریا، واحد وزن کمربندهای خارجی خویش را حراست کردن داشتم.
سفر قایقرانی تنبل روزی حیات که همه چیز به آن تعلق داشت. من اغتشاش زده شدم و آرام شدم اخلاص توانستم نشان های شادمان خیره کننده ای را نشان دهم. آیا مجدد می روم؟ جهنم، نعم البته خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای 20 لیره ترکیه، (8 کیلوگرم) واحد وزن یک روز آزگار کردم اخلاص توانستم از روزهای خود تسکین دهنده باشم صمیمیت روزهای عادی را دوباره به دست آوردن بین ببرم.


بلیط آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.