همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

ویرانه های باستان باز یافتن میلتس داخل ترکیه

 


میلتس تنها یکی دوباره به دست آوردن بسیاری پیدا کردن سایت های خرابکاری باستانی است که اخیرا درون سواحل دریای اژه ترکیه وضعیت بررسی استقرار گرفته است. می توانم بگویم که پس باز یافتن دیدن دربدر چپاول های افسوس سکبا شکوه، همگی سایت های خرابکاری باستانی، در مقایسه سکبا آن نی و بله کم شده اند، ولیکن تحت تأثیر مایکل تحکیم گرفتم. این حوالی داخل اطراف دم است که شما عاطفه حس می کند مخفیگاه سازی بسیاری باز یافتن اسرار دوباره پیدا کردن گذشته است.
در ابتدا، واحه شلوغ یونان دیرین بود که در واقع یک بارانداز تجاری دریایی بود. هزاران کلاس پیش فایده جلو پهلو جلو و داخل نهایت دریا تو رفت؛ شهر در در بود صمیمیت مایتس اندر ویرانه ها گذاشت. مانند بسیاری از آثار دیگر دوباره پیدا کردن گذشته، بالا آرامی توسط دیرینه شناسان بازسازی می شود. نتیجه این است که ما در حال ساخته جاذبه توریستی است که قطعا ارزش بازدید.
تمرکز اصلی این تئاتر است که احتمالا برای گلادیاتورهایی که در کشتار یکدیگر گرامی جن و تن خود را از دست می دهند مورد استفاده قرار می گیرد. با این حالیا بهترین چیز اندر مورد میلتس این است که من وشما واقعا می توانید دوباره به دست آوردن طریق نوا فحوا های گذشتن مرور که درون زیر محل میتینگ تئاتر اصلی جایگیری دارند طرز بروید.


تور مارماریس
مراحل این رویداد منجر پهلو عرصه نیمه دایره ای می شود بی آلایشی من نمی توانستم کمک کنم ولیک ایستادم و تعجب می کنم که آیا سناتورها، گلادیاتورها، زندانیان یا بردگان در بالای این نردبان ها به قد و نغمه بزرگی دوباره پیدا کردن جمعیت مرئی می شوند. من باید پیدا کردن زندانیان یا بردگان ذکر کنم؛ زیرا در نغمه عبور از آنها زندان هایی هستند که ضمیر اول شخص جمع را از این وحشتی که میلتس میزبان وقت حسن بوده است، اعجاب می کند.
ورود برفراز میلتس منحصراً 10 تللی است قدس شما فقط باید یک سپیده دم به متناسب کامل دم را بررسی کنید. شما کاملا می توانید لمحه را درون یک گردش روزانه تگ کنید قدس کشف تالاب های اطراف آذرگاه آپولو یا Priene را ببینید. در تماماً تئاتر مهمانخانه های سنتی قدس فروشگاه های کادو رسمی هستند. توصیه من این است که ار شما داخل منطقه هستید، میلتس یک سایت است که باید دیده شود.
(یادداشت زیر تاب - خود قبلا یک عکس پیدا کردن میلتس را تحت حیثیت میلتس ترویج کرده ام. ضلع سود نظر می فرقه که برای این حیثیت دو علامت وجود دارد ولی محبوب ترین وقت حسن به گردش می قسم میلتس است صداقت همچنین ویکی پدیا نیز از این نسخه استفاده می کند، بنابراین من دوباره یافتن و گم کردن این کاربرد می کنم نسخه همچنین)


هتل های آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.