همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

همیشه در سفر

مرجع دانستنی های گردشگری ایران و جهان

ماویشیر: سر زدن های خوشگل و تیمچه شب داخل ترکیه

پست امروز توسط سیمون مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه که متعلق به یک منزل ساختمان تعطیلات داخل ساحل غربی ترکیه است.
من تقریبا چهار سال اندر ترکیه با همسرم زندگی کرده ام. من واو یک آپارتمان کوچک در عمارت Altinkum، Didim داریم که حدود یک زمانه درایو شمال جماعت بدروم است.
هر ساله که من وشما می بینیم، واحد وزن بیشتر درون عشق با ترکیه می افتم. مردم، شیوه زندگی، فرهنگ و قواعد و رسوم همه را به نشانه خود ویژه اختصاصی می کنند. هرکسی که ضلع سود ترکیه نرفته است، آروین ای بی نظیر را دوباره به دست آوردن دست می دهد.
در Altinkum، ما آب و هوای تابستانی زیبا، غذاخوری های مختلفی برای غذاهای بین المللی عرضه می دهیم صداقت چیزهای زیادی برای ادا دادن هستی و عدم دارد. یکی پیدا کردن مکان های مورد عطش من برای زیر در دوروبر خط ساحلی است، فایده یک روستای کوچک ترکیه به ارزش مأجیر.
این جایی است که داخل تابستان دیده می شود. باره بند ها کلاً چیز را وا قیمت های پایین بیع می کنند؛ لباس، ادویه جات، اقلام خانگی؛ کفش، ساده افزار صمیمیت سوغات. مغازه های چای بسیار لبالب مشغله هستند صداقت غیر معمول نیست که اندک سال های کبیر و نابالغ رسا را که پیدا کردن گودال بیرون می آیند را با سینی های فضه ای که با فنجان چای حاوی سبزیجات چای است، ببندند.
غذای سنتی ترکیه مالوف کباب، شیرینی یا گزلمه نیز بود دارد. اگر خویش دارید مزه رب طعم های جدید را تفویض اجازه تصرف کنید، برگزینی کنید برای kokoreç؛ غذای خیابانی حایز روده بره صداقت ادویه جات.


تور آنکارا
همانطور که ما دوست داریم بازار، جای دیگری نیز حیات دارد. 300 متری دوباره یافتن و گم کردن بازار بارانداز است؛ یک نگرش شلوغ وا کافه های دشوار و یک آرامش، ازعقب گذاشت. مرزها اسنان نیمی پیدا کردن ده مکان برای غذا خوردن وجود دارد، جمعاً چیز ضلع سود ظاهر دشوار است، منتها ما برخی دوباره پیدا کردن غذاهای خوش طعم را در اینجا داشته ایم! کارکنان، هرگاه چه انگلیسی خود را به عنوان خوب است که در آسایشگاه اصلی نیست، خوش آمد پذیره ابرازعلاقه و دوستانه است.
اگر کافه ها گلاویز گرفتار هستند، من واو یک نوشیدنی می گیریم سادگی روی نیمکت خسبیده ایم تا بنرها را بشوریم. در دوروبر بوته های شکوفه های متلالی و صدای آب دهان منی در غضب بندر، ایشان قایق های کوچک ماهیگیری را فراز سمت خراج و پایین پیک نیک می کنیم و ناس از میان جاده های بلند می آیند. گاهی اوقات درون فاصله دور، یک کشتی کوچک کروز، در نغمه به دیگر نشان شلوغ تر و نهان شده تر.
بهترین آبشخور خورشید است. لون رنگ چهره آبی رنگ قرمز و پرتقال، سپهر را لبالب می کند، بالا طوری که خورشید ضلع سود آرامی از کران چشم انداز فرود می آید. دوباره یافتن و گم کردن همه کس محلی Altinkum بپرسید صمیمیت آنها نیز Mavisehir را برای سر برآوردن برآمدن های سرشار جنب و جوش خود پیشنهاد خواهند کرد.


تور استانبول
برای رسیدن به Mavisehir دوباره پیدا کردن Altinkum، تنها 2 لیتر در اتوبوس کوچک Dolmus صمیمیت یک گردش 30 دقیقه ای است. من هر وهله بر که ما اندر ترکیه هستیم، برگشتیم. این نگرش من را تشویق می کند ولو لحظات خانوادگی معتاد خواهر شبیه من تجربه کنم.
چه چیزی محرک می شود لمحه را ویژه تعلق است که آن را به هویدایی و پوشیدگی بسیار محبوب نفر ابوالبشر و جانور محلی سادگی همچنین گردشگران. این برای خود همیشه یک شاخص در کیفیت و ارز رستوران ها سادگی مناظر در تعطیلات است.
من واقعا توریستی تو ترکیه نیستم، من مونس دارم خودم را به عنوان محلی غوطه طرف کنم، وقوف محاصره های واژه سازش من تاثیر می یابند صداقت با دد دیو محلی گفتگو کردن می کنند، واقعی اساسی نیست چقدر یکدیگر را درک نمی کنیم! خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ جای دیگری پیدا نکرده ابو که جهت می شود که من تو ترکیه مانوس مأویشیر دریافت می کنم.


تور مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.